[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
時事台
曾俊華︰我真係好佩服北上消費嘅人啲精力
油能剋肛
31/05/2026 20:50
賣廣告都要抽下水
人妻止於智者
31/05/2026 21:04
窮人時間唔值錢
Yes 去歐洲美國個啲
正頭地底泥級窮閪黎
十鳩幾個鐘一程時間唔係錢
即日回來的確係, 如可能
吊勼共匪
31/05/2026 22:03
齋車程都要個幾鐘
個零鐘,高鐵百零蚊,去到汕尾食平潮州嘢啦,住又平,百零蚊晚,房大過深圳,平過深圳。
包架車去下海邊晒下奔走中嘅周恩來,徐向前舊日上水灘頭。
夜晚可以踎街邊炒兩三碟,吹啤酒。
PeterRich
31/05/2026 22:12
打卡既野
你識條鉄咩
上邊1個人價錢
夠成家人食
又多野選擇 買野 行街
홍콩이광복다
31/05/2026 22:41
窮人時間唔值錢
Yes 去歐洲美國個啲正頭地底泥級窮閪黎
十鳩幾個鐘一程時間唔係錢
去日韓歐最少一星期
享受假期
去大陸係貪平
蘇雅琳
31/05/2026 22:48
住大西北去大陸咁方便
點解唔上
活零活現
31/05/2026 22:57
D人買幾蚊野都要上去買
露人丁
31/05/2026 23:07
曾俊華真係好真心膠好離地,睇得出佢其實冇心串但係講出嚟又好串
北姑十二樂芳
31/05/2026 23:12
D人住大西北,
要幾大精力?
高燈仔
31/05/2026 23:12
好似我哋呢啲有番咁上下年紀嘅港島人,就算過西九搭高鐵去廣州,即日來回,我都真係覺得幾攰。
好嘢嚟架
31/05/2026 23:14
窮人時間唔值錢
Yes 去歐洲美國個啲正頭地底泥級窮閪黎
十鳩幾個鐘一程時間唔係錢
去日韓歐最少一星期
享受假期
去大陸係貪平
日本啲消費而家平唔平
好嘢嚟架
31/05/2026 23:16
好似我哋呢啲有番咁上下年紀嘅港島人,就算過西九搭高鐵去廣州,即日來回,我都真係覺得幾攰。
串啲真係一句死廢老老左收埋係屋企嘔死啦 落樓下食大家樂乜菜色都有最唔攰ban埋去
魔蟹
31/05/2026 23:24
同場仲有佢哋自家開發嘅機械人同 AI 晶片,佢哋呢款機械人,模仿人類形態嘅形似度相當高,
仲採用咗女性嘅體態,佢哋依家主要係訓練呢啲機械人執行唔同嘅指令
。
LoveVictoria
31/05/2026 23:42
所以主動返大陸消費個D一係白痴、一係無聊、一係港奸
莊雅婷
31/05/2026 23:59
一來搭車來回需要時間,我唔係住係大西北或北區
二來我未到60歲,來回車費貴
第三浪費精力
最後萬一假期返嚟,好多人過關,或者塞車,隨時要等兩至三個鐘頭
LoveVictoria
01/06/2026 00:02
一來搭車來回需要時間,我唔係住係大西北或北區
二來我未到60歲,來回車費貴
第三浪費精力
最後萬一假期返嚟,好多人過關,或者塞車,隨時要等兩至三個鐘頭
來回都無左半日時間
係屋企睇動畫漫畫打機做GYM都好過曬時間去旅行
白粉電子報
01/06/2026 00:07
森巴狂迷
01/06/2026 00:11
垃圾先成日返上去
魔蟹
01/06/2026 00:20
一來搭車來回需要時間,我唔係住係大西北或北區
二來我未到60歲,來回車費貴
第三浪費精力
最後萬一假期返嚟,好多人過關,或者塞車,隨時要等兩至三個鐘頭
來回都無左半日時間
係屋企睇動畫漫畫打機做GYM都好過曬時間去旅行
各取所需啦,唔好話北,有D同事,原來佢地每日返工
由港島或大西北,去返九龍區但山卡啦地方,都要每日個幾鐘一程車
比我就頂唔順,轉過份工好過
住大西北既,去深圳真係方便過出旺角
真.不該
01/06/2026 00:25
話說早幾日(平日來既), 係香港仔中心食早餐,10點到,格離枱2公婆(應該過60歲。。唔使返工), 講話食完早上大陸,去邊就唔知,不過係要去太子搭直通巴,話70蚊,然後個女人話冇洗衣珠,叫記得買翻 d..... 心諗,香港仔去太子,快極都係搭旺角綠 van去金雞,然後行過太子上大巴,佢地仲2手 fingfing唔似過夜,比我真係好氣咁上去法。。。。
古巨 J
01/06/2026 00:41
一來搭車來回需要時間,我唔係住係大西北或北區
二來我未到60歲,來回車費貴
第三浪費精力
最後萬一假期返嚟,好多人過關,或者塞車,隨時要等兩至三個鐘頭
來回都無左半日時間
係屋企睇動畫漫畫打機做GYM都好過曬時間去旅行
各取所需啦,唔好話北,有D同事,原來佢地每日返工
由港島或大西北,去返九龍區但山卡啦地方,都要每日個幾鐘一程車
比我就頂唔順,轉過份工好過
住大西北既,去深圳真係方便過出旺角
我住大西北, 情願揸車去TST都唔想即日來回大陸
諗起都攰
魔蟹
01/06/2026 00:57
一來搭車來回需要時間,我唔係住係大西北或北區
二來我未到60歲,來回車費貴
第三浪費精力
最後萬一假期返嚟,好多人過關,或者塞車,隨時要等兩至三個鐘頭
來回都無左半日時間
係屋企睇動畫漫畫打機做GYM都好過曬時間去旅行
各取所需啦,唔好話北,有D同事,原來佢地每日返工
由港島或大西北,去返九龍區但山卡啦地方,都要每日個幾鐘一程車
比我就頂唔順,轉過份工好過
住大西北既,去深圳真係方便過出旺角
我住大西北, 情願揸車去TST都唔想即日來回大陸
諗起都攰
咁揸車撚又有揸車撚態度,只要唔塞車,去邊都快
係去邊到亭車泊車者...
電光火石間
01/06/2026 01:02
好似我哋呢啲有番咁上下年紀嘅港島人,就算過西九搭高鐵去廣州,即日來回,我都真係覺得幾攰。
山長水遠上去淨係為左食,真正屬於港豬嘅,咪鍾意咁囉。
衣家你請我要咁搭車都咪搞。
peterso
01/06/2026 01:05
講咁多嘢,又係幫小鵬賣廣告
七海麻美
01/06/2026 01:11
收皮啦
條友叫人留港消費做水魚
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]