我已經十日冇聽見中國人講「還以為打到莫斯科呢」 - 香港高登
[登入]
小范
引用
29/05/2026 03:07
:-(lm
小范
引用
29/05/2026 08:29
係因為唔鍾意講嗎:-(lm
likyhohk
引用
29/05/2026 08:34
https://boot-img.xuexi.cn/image/1005/process/e52823077c0c4ecda58d721db7c44c7c.jpg
笑傲江門
引用
29/05/2026 08:46
因為真係打到莫斯科[sosad]
詭異的簡雍
引用
29/05/2026 09:37
唔單只打到莫斯科,連克里姆林宮附近都成日比無人機炸......
小范
引用
29/05/2026 14:14
因為真係打到莫斯科[sosad]

唔見關心俄烏戰爭嘅無聊齋主同阿魯卡提過嘅:~(lm
R-Seven
引用
29/05/2026 14:21
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?

好似好幽默但我get唔到
小范
引用
29/05/2026 14:38
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?

好似好幽默但我get唔到

中國人嘅野唔明好正常
R-Seven
引用
29/05/2026 14:44
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?

好似好幽默但我get唔到

中國人嘅野唔明好正常


𠵱家嘅話我會叫佢define反攻,自己退一步先因為炸都唔算係反攻(好似)
知道不會爆煲
引用
29/05/2026 14:59
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?

好似好幽默但我get唔到

中國人嘅野唔明好正常


𠵱家嘅話我會叫佢define反攻,自己退一步先因為炸都唔算係反攻(好似)

唔好話我地恰鳩弱智人士

「反攻」兩隻字改做「佔領」

咁就又可以吠多一排#yup# #yup#
雞翼魚蛋湯
引用
29/05/2026 15:11
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?

好似好幽默但我get唔到

係神預言,應該要膜拜
防守型前鋒
引用
29/05/2026 15:14
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?

好似好幽默但我get唔到

中國人嘅野唔明好正常


𠵱家嘅話我會叫佢define反攻,自己退一步先因為炸都唔算係反攻(好似)


連高登首席軍事專家「阿魯卡」都冇講好耐
睇黎係真既:-(
RacingDriver
引用
29/05/2026 15:50
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?

好似好幽默但我get唔到

中國人嘅野唔明好正常


𠵱家嘅話我會叫佢define反攻,自己退一步先因為炸都唔算係反攻(好似)


連高登首席軍事專家「阿魯卡」都冇講好耐
睇黎係真既:-(

阿魯卡仲係半導體專家, 去外國傾生意有助理

二十四個阿魯卡
小范
引用
29/05/2026 18:02
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?

好似好幽默但我get唔到

中國人嘅野唔明好正常


𠵱家嘅話我會叫佢define反攻,自己退一步先因為炸都唔算係反攻(好似)


連高登首席軍事專家「阿魯卡」都冇講好耐
睇黎係真既:-(

阿魯卡仲係半導體專家, 去外國傾生意有助理

二十四個阿魯卡

叫軍事專家嗰位入一入黎
還政於民
引用
29/05/2026 18:41
隻5毛有咩回應
小范
引用
29/05/2026 19:54
隻5毛有咩回應

我就唔興叫人5毛嘅
不過中國人好似好靜咁
還政於民
引用
29/05/2026 21:36
隻5毛有咩回應

我就唔興叫人5毛嘅
不過中國人好似好靜咁

放棄咗普京啦,反而伊朗係咁幫
小范
引用
29/05/2026 22:18
隻5毛有咩回應

我就唔興叫人5毛嘅
不過中國人好似好靜咁

放棄咗普京啦,反而伊朗係咁幫

condom:-(
小范
引用
30/05/2026 01:31
連豬嬲喊斬都可以講兩句:-(lm
電光火石間
引用
30/05/2026 02:10
因為真係打到莫斯科[sosad]


[sosad] [sosad] [sosad]
電光火石間
引用
30/05/2026 02:11
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?

好似好幽默但我get唔到

係神預言,應該要膜拜


駁唔到 #hoho#
電光火石間
引用
30/05/2026 02:12
隻5毛有咩回應

我就唔興叫人5毛嘅
不過中國人好似好靜咁


我叫佢地愛國毛 #bye#
電光火石間
引用
30/05/2026 02:13
連豬嬲喊斬都可以講兩句:-(lm


佢已經要cap 晒全部高登仔留言講過乜,你仲要佢回應,你唔好留難隻大陸仔啦#hehe#
司徒老賊
引用
30/05/2026 02:17
根本一早就應該炸爆莫斯科啦
基輔比人炸殘晒
俄羅斯本土咩事都冇
還政於民
引用
30/05/2026 06:51
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?

好似好幽默但我get唔到

係神預言,應該要膜拜


駁唔到 #hoho#

燈神[sosad]
馬踏江戶紐約
引用
30/05/2026 07:24
沒事 歐萌廢了#hoho# #good#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]