[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
時事台
我已經十日冇聽見中國人講「還以為打到莫斯科呢」
小范
30/05/2026 10:20
根本一早就應該炸爆莫斯科啦
基輔比人炸殘晒
俄羅斯本土咩事都冇
徒手剝榴連話你逢美入撐架
R-Seven
30/05/2026 10:22
連豬嬲喊斬都可以講兩句
R-Seven
30/05/2026 10:29
根本一早就應該炸爆莫斯科啦
基輔比人炸殘晒
俄羅斯本土咩事都冇
徒手剝榴連話你逢美入撐架
曾幾何時榴槤佬呢件乞兒都好鍾意入去啲俄烏post度
搭嗲
掟屎
小范
30/05/2026 13:04
根本一早就應該炸爆莫斯科啦
基輔比人炸殘晒
俄羅斯本土咩事都冇
徒手剝榴連話你逢美入撐架
曾幾何時榴槤佬呢件乞兒都好鍾意入去啲俄烏post度
搭嗲
掟屎
蛋蛋RAISER
30/05/2026 13:24
連豬嬲喊斬都可以講兩句
害羞的XX依家改成咩名 , 好想指住佢恥笑下
曲
30/05/2026 13:27
自此以後,又長久沒有看見牙牛。到了年關,掌櫃取下粉板說:『還以為打到莫斯科呢!』到第二年的端午,又說:『還以為打到莫斯科呢!』到中秋可是沒有說,再到年關也沒有看見他。
電光火石間
30/05/2026 14:03
連豬嬲喊斬都可以講兩句
害羞的XX依家改成咩名 , 好想指住佢恥笑下
記憶中俄侵烏,隔左一段時間都未入到基輔,
據講條冚家鏟就再開過新ac ,高登其他人話係 "連豬嬲喊斬",
但你衣家要夜晚11點後至見佢上到嚟,上面啲vpn 好嚴
小范
30/05/2026 19:14
齋主唔入黎講兩句
防守型前鋒
30/05/2026 19:27
連豬嬲喊斬都可以講兩句
害羞的XX依家改成咩名 , 好想指住佢恥笑下
連豬嬲喊斬
防守型前鋒
30/05/2026 19:28
連豬嬲喊斬都可以講兩句
害羞的XX依家改成咩名 , 好想指住佢恥笑下
記憶中俄侵烏,隔左一段時間都未入到基輔,
據講條冚家鏟就再開過新ac ,高登其他人話係 "連豬嬲喊斬",
但你衣家要夜晚11點後至見佢上到嚟,上面啲vpn 好嚴
仲好似冇得翻牆上twitter
電光火石間
30/05/2026 20:53
連豬嬲喊斬都可以講兩句
害羞的XX依家改成咩名 , 好想指住佢恥笑下
記憶中俄侵烏,隔左一段時間都未入到基輔,
據講條冚家鏟就再開過新ac ,高登其他人話係 "連豬嬲喊斬",
但你衣家要夜晚11點後至見佢上到嚟,上面啲vpn 好嚴
仲好似冇得翻牆上twitter
今晚十一點後各位就可以見到佢開限時vpn 上嚟鳩叫。
睇完戲食完飯,回家去
小范
30/05/2026 21:13
防守型前鋒
30/05/2026 21:15
高登5毛: 車~都冇炸到莫斯科
電光火石間
31/05/2026 11:20
根本一早就應該炸爆莫斯科啦
基輔比人炸殘晒
俄羅斯本土咩事都冇
唔好信啲網上愛國毛言論,基輔雖唔少地方被炸,但基輔好大,除左舊年至今年初冬天間中停電影響生活。其餘係生活如常。
還政於民
31/05/2026 11:26
根本一早就應該炸爆莫斯科啦
基輔比人炸殘晒
俄羅斯本土咩事都冇
唔好信啲網上愛國毛言論,基輔雖唔少地方被炸,但基輔好大,除左舊年至今年初冬天間中停電影響生活。其餘係生活如常。
唔炸基建,炸民居,有鬼用咩
電光火石間
31/05/2026 11:28
高登5毛: 車~都冇炸到莫斯科
正,有冇年曆? 至多每個月印一次再貼,
見到真係返工都開心啲
電光火石間
31/05/2026 11:37
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?
好似好幽默但我get唔到
中國人嘅野唔明好正常
𠵱家嘅話我會叫佢define反攻,自己退一步先因為炸都唔算係反攻(好似)
連高登首席軍事專家「阿魯卡」都冇講好耐
睇黎係真既
阿魯卡仲係半導體專家, 去外國傾生意有助理
二十四個阿魯卡
佢隻白痴食屎狗上次泰國冧樓,工程野乜都唔識,就起度同人拗十幾版話唔關間中資大判事。未見過咁盲奶極權嘅垃圾。
電光火石間
31/05/2026 11:39
根本一早就應該炸爆莫斯科啦
基輔比人炸殘晒
俄羅斯本土咩事都冇
唔好信啲網上愛國毛言論,基輔雖唔少地方被炸,但基輔好大,除左舊年至今年初冬天間中停電影響生活。其餘係生活如常。
唔炸基建,炸民居,有鬼用咩
從來啲極權政府就係要威嚇人民,但烏克蘭人民就係唔怕佢,吹咩。
R-Seven
31/05/2026 11:53
高登5毛: 車~都冇炸到莫斯科
Red May 幾襯俄羅斯
電光火石間
31/05/2026 12:12
高登5毛: 車~都冇炸到莫斯科
Red May 幾襯俄羅斯
笑左
小范
31/05/2026 13:02
自此以後,又長久沒有看見牙牛。到了年關,掌櫃取下粉板說:『還以為打到莫斯科呢!』到第二年的端午,又說:『還以為打到莫斯科呢!』到中秋可是沒有說,再到年關也沒有看見他。
認真講
印象中牙牛冇點講過俄烏吧
防守型前鋒
31/05/2026 13:05
高登5毛: 車~都冇炸到莫斯科
正,有冇年曆? 至多每個月印一次再貼,
見到真係返工都開心啲
年曆就難D
畢竟距離3000KM就仲未炸到
同埋近果D好多都廢咗, 唔駛再炸了
高登錦衣衛
31/05/2026 16:18
杯咖啡點搞
馬踏江戶紐約
31/05/2026 16:29
成班垃青不知
普京之意 意在歐洲
今歐洲在能源下歸順羅剎
小范
31/05/2026 20:49
成班垃青不知
普京之意 意在歐洲
今歐洲在能源下歸順羅剎
咁中國點收返蒙古帝國嘅土地
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]