我已經十日冇聽見中國人講「還以為打到莫斯科呢」 - 香港高登
[登入]
小范
引用
30/05/2026 10:20
根本一早就應該炸爆莫斯科啦
基輔比人炸殘晒
俄羅斯本土咩事都冇

徒手剝榴連話你逢美入撐架O:-)
R-Seven
引用
30/05/2026 10:22
連豬嬲喊斬都可以講兩句:-(lm


https://upload.hkgolden.media/comment/wv0irm3i.tfm2i1zz0fk.0opccmup5el.g04.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/teoqgs4u.kxeqvdoiloq.kdnb0hukcze.rxo.jpg
R-Seven
引用
30/05/2026 10:29
根本一早就應該炸爆莫斯科啦
基輔比人炸殘晒
俄羅斯本土咩事都冇

徒手剝榴連話你逢美入撐架O:-)


曾幾何時榴槤佬呢件乞兒都好鍾意入去啲俄烏post度搭嗲掟屎
小范
引用
30/05/2026 13:04
根本一早就應該炸爆莫斯科啦
基輔比人炸殘晒
俄羅斯本土咩事都冇

徒手剝榴連話你逢美入撐架O:-)


曾幾何時榴槤佬呢件乞兒都好鍾意入去啲俄烏post度搭嗲掟屎

:-(lm
蛋蛋RAISER
引用
30/05/2026 13:24
連豬嬲喊斬都可以講兩句:-(lm


https://upload.hkgolden.media/comment/wv0irm3i.tfm2i1zz0fk.0opccmup5el.g04.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/teoqgs4u.kxeqvdoiloq.kdnb0hukcze.rxo.jpg


害羞的XX依家改成咩名 , 好想指住佢恥笑下
引用
30/05/2026 13:27
自此以後,又長久沒有看見牙牛。到了年關,掌櫃取下粉板說:『還以為打到莫斯科呢!』到第二年的端午,又說:『還以為打到莫斯科呢!』到中秋可是沒有說,再到年關也沒有看見他。
電光火石間
引用
30/05/2026 14:03
連豬嬲喊斬都可以講兩句:-(lm


https://upload.hkgolden.media/comment/wv0irm3i.tfm2i1zz0fk.0opccmup5el.g04.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/teoqgs4u.kxeqvdoiloq.kdnb0hukcze.rxo.jpg


害羞的XX依家改成咩名 , 好想指住佢恥笑下


記憶中俄侵烏,隔左一段時間都未入到基輔,
據講條冚家鏟就再開過新ac ,高登其他人話係 "連豬嬲喊斬",
但你衣家要夜晚11點後至見佢上到嚟,上面啲vpn 好嚴 [369]
小范
引用
30/05/2026 19:14
齋主唔入黎講兩句:-(lm
防守型前鋒
引用
30/05/2026 19:27
連豬嬲喊斬都可以講兩句:-(lm


https://upload.hkgolden.media/comment/wv0irm3i.tfm2i1zz0fk.0opccmup5el.g04.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/teoqgs4u.kxeqvdoiloq.kdnb0hukcze.rxo.jpg


害羞的XX依家改成咩名 , 好想指住佢恥笑下


連豬嬲喊斬
防守型前鋒
引用
30/05/2026 19:28
連豬嬲喊斬都可以講兩句:-(lm


https://upload.hkgolden.media/comment/wv0irm3i.tfm2i1zz0fk.0opccmup5el.g04.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/teoqgs4u.kxeqvdoiloq.kdnb0hukcze.rxo.jpg


害羞的XX依家改成咩名 , 好想指住佢恥笑下


記憶中俄侵烏,隔左一段時間都未入到基輔,
據講條冚家鏟就再開過新ac ,高登其他人話係 "連豬嬲喊斬",
但你衣家要夜晚11點後至見佢上到嚟,上面啲vpn 好嚴 [369]


仲好似冇得翻牆上twitter:)
電光火石間
引用
30/05/2026 20:53
連豬嬲喊斬都可以講兩句:-(lm


https://upload.hkgolden.media/comment/wv0irm3i.tfm2i1zz0fk.0opccmup5el.g04.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/teoqgs4u.kxeqvdoiloq.kdnb0hukcze.rxo.jpg


害羞的XX依家改成咩名 , 好想指住佢恥笑下


記憶中俄侵烏,隔左一段時間都未入到基輔,
據講條冚家鏟就再開過新ac ,高登其他人話係 "連豬嬲喊斬",
但你衣家要夜晚11點後至見佢上到嚟,上面啲vpn 好嚴 [369]


仲好似冇得翻牆上twitter:)


今晚十一點後各位就可以見到佢開限時vpn 上嚟鳩叫。

睇完戲食完飯,回家去#bye#
小范
引用
30/05/2026 21:13
O:-)
防守型前鋒
引用
30/05/2026 21:15
高登5毛: 車~都冇炸到莫斯科:-[
https://pbs.twimg.com/media/HJkdICYXwAcfkeg?format=jpg&name=large
電光火石間
引用
31/05/2026 11:20
根本一早就應該炸爆莫斯科啦
基輔比人炸殘晒
俄羅斯本土咩事都冇


唔好信啲網上愛國毛言論,基輔雖唔少地方被炸,但基輔好大,除左舊年至今年初冬天間中停電影響生活。其餘係生活如常。
還政於民
引用
31/05/2026 11:26
根本一早就應該炸爆莫斯科啦
基輔比人炸殘晒
俄羅斯本土咩事都冇


唔好信啲網上愛國毛言論,基輔雖唔少地方被炸,但基輔好大,除左舊年至今年初冬天間中停電影響生活。其餘係生活如常。

唔炸基建,炸民居,有鬼用咩
電光火石間
引用
31/05/2026 11:28
高登5毛: 車~都冇炸到莫斯科:-[
https://pbs.twimg.com/media/HJkdICYXwAcfkeg?format=jpg&name=large


正,有冇年曆? 至多每個月印一次再貼,
見到真係返工都開心啲 #yup#
電光火石間
引用
31/05/2026 11:37
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?

好似好幽默但我get唔到

中國人嘅野唔明好正常


𠵱家嘅話我會叫佢define反攻,自己退一步先因為炸都唔算係反攻(好似)


連高登首席軍事專家「阿魯卡」都冇講好耐
睇黎係真既:-(

阿魯卡仲係半導體專家, 去外國傾生意有助理

二十四個阿魯卡


佢隻白痴食屎狗上次泰國冧樓,工程野乜都唔識,就起度同人拗十幾版話唔關間中資大判事。未見過咁盲奶極權嘅垃圾。
電光火石間
引用
31/05/2026 11:39
根本一早就應該炸爆莫斯科啦
基輔比人炸殘晒
俄羅斯本土咩事都冇


唔好信啲網上愛國毛言論,基輔雖唔少地方被炸,但基輔好大,除左舊年至今年初冬天間中停電影響生活。其餘係生活如常。

唔炸基建,炸民居,有鬼用咩


從來啲極權政府就係要威嚇人民,但烏克蘭人民就係唔怕佢,吹咩。
R-Seven
引用
31/05/2026 11:53
高登5毛: 車~都冇炸到莫斯科:-[
https://pbs.twimg.com/media/HJkdICYXwAcfkeg?format=jpg&name=large


Red May 幾襯俄羅斯
電光火石間
引用
31/05/2026 12:12
高登5毛: 車~都冇炸到莫斯科:-[
https://pbs.twimg.com/media/HJkdICYXwAcfkeg?format=jpg&name=large


Red May 幾襯俄羅斯


笑左 [sosad] [sosad] [sosad]
小范
引用
31/05/2026 13:02
自此以後,又長久沒有看見牙牛。到了年關,掌櫃取下粉板說:『還以為打到莫斯科呢!』到第二年的端午,又說:『還以為打到莫斯科呢!』到中秋可是沒有說,再到年關也沒有看見他。

認真講
印象中牙牛冇點講過俄烏吧[sosad]
防守型前鋒
引用
31/05/2026 13:05
高登5毛: 車~都冇炸到莫斯科:-[
https://pbs.twimg.com/media/HJkdICYXwAcfkeg?format=jpg&name=large


正,有冇年曆? 至多每個月印一次再貼,
見到真係返工都開心啲 #yup#


年曆就難D
畢竟距離3000KM就仲未炸到
同埋近果D好多都廢咗, 唔駛再炸了O:-)
高登錦衣衛
引用
31/05/2026 16:18
杯咖啡點搞:)2fn
馬踏江戶紐約
引用
31/05/2026 16:29
成班垃青不知
普京之意 意在歐洲
今歐洲在能源下歸順羅剎
小范
引用
31/05/2026 20:49
成班垃青不知
普京之意 意在歐洲
今歐洲在能源下歸順羅剎

咁中國點收返蒙古帝國嘅土地:-(lm
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]