[
登入
]
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
時事台
我已經十日冇聽見中國人講「還以為打到莫斯科呢」
小范
29/05/2026 03:07
小范
29/05/2026 08:29
係因為唔鍾意講嗎
likyhohk
29/05/2026 08:34
笑傲江門
29/05/2026 08:46
因為真係打到莫斯科
詭異的簡雍
29/05/2026 09:37
唔單只打到莫斯科,連克里姆林宮附近都成日比無人機炸......
小范
29/05/2026 14:14
因為真係打到莫斯科
唔見關心俄烏戰爭嘅無聊齋主同阿魯卡提過嘅
R-Seven
29/05/2026 14:21
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?
好似好幽默但我get唔到
小范
29/05/2026 14:38
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?
好似好幽默但我get唔到
中國人嘅野唔明好正常
R-Seven
29/05/2026 14:44
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?
好似好幽默但我get唔到
中國人嘅野唔明好正常
𠵱家嘅話我會叫佢define反攻,自己退一步先因為炸都唔算係反攻(好似)
知道不會爆煲
29/05/2026 14:59
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?
好似好幽默但我get唔到
中國人嘅野唔明好正常
𠵱家嘅話我會叫佢define反攻,自己退一步先因為炸都唔算係反攻(好似)
唔好話我地恰鳩弱智人士
「反攻」兩隻字改做「佔領」
咁就又可以吠多一排
雞翼魚蛋湯
29/05/2026 15:11
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?
好似好幽默但我get唔到
係神預言,應該要膜拜
防守型前鋒
29/05/2026 15:14
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?
好似好幽默但我get唔到
中國人嘅野唔明好正常
𠵱家嘅話我會叫佢define反攻,自己退一步先因為炸都唔算係反攻(好似)
連高登首席軍事專家「阿魯卡」都冇講好耐
睇黎係真既
RacingDriver
29/05/2026 15:50
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?
好似好幽默但我get唔到
中國人嘅野唔明好正常
𠵱家嘅話我會叫佢define反攻,自己退一步先因為炸都唔算係反攻(好似)
連高登首席軍事專家「阿魯卡」都冇講好耐
睇黎係真既
阿魯卡仲係半導體專家, 去外國傾生意有助理
二十四個阿魯卡
小范
29/05/2026 18:02
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?
好似好幽默但我get唔到
中國人嘅野唔明好正常
𠵱家嘅話我會叫佢define反攻,自己退一步先因為炸都唔算係反攻(好似)
連高登首席軍事專家「阿魯卡」都冇講好耐
睇黎係真既
阿魯卡仲係半導體專家, 去外國傾生意有助理
二十四個阿魯卡
叫軍事專家嗰位入一入黎
還政於民
29/05/2026 18:41
隻5毛有咩回應
小范
29/05/2026 19:54
隻5毛有咩回應
我就唔興叫人5毛嘅
不過中國人好似好靜咁
還政於民
29/05/2026 21:36
隻5毛有咩回應
我就唔興叫人5毛嘅
不過中國人好似好靜咁
放棄咗普京啦,反而伊朗係咁幫
小范
29/05/2026 22:18
隻5毛有咩回應
我就唔興叫人5毛嘅
不過中國人好似好靜咁
放棄咗普京啦,反而伊朗係咁幫
condom
小范
30/05/2026 01:31
連豬嬲喊斬都可以講兩句
電光火石間
30/05/2026 02:10
因為真係打到莫斯科
電光火石間
30/05/2026 02:11
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?
好似好幽默但我get唔到
係神預言,應該要膜拜
駁唔到
電光火石間
30/05/2026 02:12
隻5毛有咩回應
我就唔興叫人5毛嘅
不過中國人好似好靜咁
我叫佢地愛國毛
電光火石間
30/05/2026 02:13
連豬嬲喊斬都可以講兩句
佢已經要cap 晒全部高登仔留言講過乜,你仲要佢回應,你唔好留難隻大陸仔啦
司徒老賊
30/05/2026 02:17
根本一早就應該炸爆莫斯科啦
基輔比人炸殘晒
俄羅斯本土咩事都冇
還政於民
30/05/2026 06:51
以前耐唔耐會見到人丟低呢句嘢:反攻莫斯科未?
好似好幽默但我get唔到
係神預言,應該要膜拜
駁唔到
燈神
馬踏江戶紐約
30/05/2026 07:24
沒事 歐萌廢了
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]