活動費問題 - 香港高登
[登入]
啤酒怪獸
引用
28/05/2026 10:43
有啲收入,對方係以活動費形式出俾我,佢就話會報稅。
咁我有冇需要開個戶口供強積金呢?
因為問過其他人,佢哋就話稅照報,但從來都冇供mpf咁。
我google過,活動合約唔超過60日就冇需要供mpf,亦唔算自僱人士,有冇人清楚呢個問題?#adore#
啤酒怪獸
引用
28/05/2026 11:08
有冇熟知mpf條例嘅巴絲打可以解答一下細佬嘅問題#adore#
啤酒怪獸
引用
28/05/2026 13:52
:~(
啤酒怪獸
引用
28/05/2026 20:07
:-(
啤酒怪獸
引用
31/05/2026 07:53
竟然冇人解答到呢個問題xx(
錢婆婆
引用
31/05/2026 11:17
地盤散工應該要供$50/日

https://wealth.hket.com/article/3529115/%E3%80%90MPF%E3%80%91%E8%BF%941%E6%97%A5%E5%B7%A5%E9%83%BD%E6%9C%89%E5%BC%B7%E7%A9%8D%E9%87%91%EF%BC%9F%E8%A1%8C%E6%A5%AD%E8%A8%88%E5%8A%83%E4%BF%9D%E9%9A%9C%E6%95%A3%E5%B7%A5%20%EF%BC%88%E9%99%84%E4%BE%9B%E6%AC%BE%E8%A8%88%E7%AE%97%E6%96%B9%E6%B3%95%EF%BC%89
錢婆婆
引用
31/05/2026 11:27
強積金(MPF)的「60日免供款期」是指僱員在受僱的首30日及其後首個不完整糧期內,無需繳納個人部分的強制性供款。需要注意的是,此免供款期僅適用於僱員,僱主仍必須從僱員受僱的第一天起,按月為其作出僱主部分的供款。
啤酒怪獸
引用
31/05/2026 11:33
地盤散工應該要供$50/日

https://wealth.hket.com/article/3529115/%E3%80%90MPF%E3%80%91%E8%BF%941%E6%97%A5%E5%B7%A5%E9%83%BD%E6%9C%89%E5%BC%B7%E7%A9%8D%E9%87%91%EF%BC%9F%E8%A1%8C%E6%A5%AD%E8%A8%88%E5%8A%83%E4%BF%9D%E9%9A%9C%E6%95%A3%E5%B7%A5%20%EF%BC%88%E9%99%84%E4%BE%9B%E6%AC%BE%E8%A8%88%E7%AE%97%E6%96%B9%E6%B3%95%EF%BC%89

唔係地盤散工[sosad]
係有機構舉辦一啲課程,搵我去幫手,但以活動合約形式,出啲活動費用俾我[sosad]
筆費用可以理解係人工,但佢份合約又唔係寫人工,機構負責人話報稅都只係報活動費用,應該係走緊法律隙避開mpf[sosad]
所以我先想問呢啲活動費用,要唔要自行報mpfxx(
碌蕉唔夠硬
引用
31/05/2026 11:39
應該不洗#oh#
啤酒怪獸
引用
31/05/2026 11:43
應該不洗#oh#

因為都唔少錢,佢一份活動合約10日,每份有兩萬幾三萬蚊,每個月會俾到2-3份我[sosad]
我驚一間佢報稅,但我又冇供mpf,俾人拉咗點算:-(
碌蕉唔夠硬
引用
31/05/2026 12:22
應該不洗#oh#

因為都唔少錢,佢一份活動合約10日,每份有兩萬幾三萬蚊,每個月會俾到2-3份我[sosad]
我驚一間佢報稅,但我又冇供mpf,俾人拉咗點算:-(

報稅唔扣強積金咪得#oh#
啤酒怪獸
引用
31/05/2026 13:13
應該不洗#oh#

因為都唔少錢,佢一份活動合約10日,每份有兩萬幾三萬蚊,每個月會俾到2-3份我[sosad]
我驚一間佢報稅,但我又冇供mpf,俾人拉咗點算:-(

報稅唔扣強積金咪得#oh#

我就係唔知稅務局會唔會見我冇填寫扣減強制性供款,但又筆收入,通知積金局查我咪仆街xx(
碌蕉唔夠硬
引用
31/05/2026 13:18
應該不洗#oh#

因為都唔少錢,佢一份活動合約10日,每份有兩萬幾三萬蚊,每個月會俾到2-3份我[sosad]
我驚一間佢報稅,但我又冇供mpf,俾人拉咗點算:-(

報稅唔扣強積金咪得#oh#

我就係唔知稅務局會唔會見我冇填寫扣減強制性供款,但又筆收入,通知積金局查我咪仆街xx(


#oh#
非經常性或非服務代價的款項: 例如僱主支付的代通知金(代替預先通知終止合約的款項)或法定遣散費/長期服務金等,均不屬於計算強積金供款的「有關入息」
廢到爆橙
引用
31/05/2026 13:34
https://www.mpfa.org.hk/info-centre/faq/self-employed

自僱人士?
啤酒怪獸
引用
31/05/2026 13:42

收取活動費用要報自僱人士?
自僱人士要俾幾千蚊開個公司,又做年報又承,好鳩麻煩。
我有問過其他“同事”,都話咁耐以嚟有報稅,但冇供過mpf,想供可以開個自僱戶口咁話,我就諗,如果冇犯法就唔鳩理佢了[sosad]
碌蕉唔夠硬
引用
31/05/2026 13:46

收取活動費用要報自僱人士?
自僱人士要俾幾千蚊開個公司,又做年報又承,好鳩麻煩。
我有問過其他“同事”,都話咁耐以嚟有報稅,但冇供過mpf,想供可以開個自僱戶口咁話,我就諗,如果冇犯法就唔鳩理佢了[sosad]

稅局覺得你收入有報稅已經合法果D野唔關我事:)2fn
顧主報稅有筆mpf支出:)2fn
你唔報mpf扣稅你損失姐:)2fn
啤酒怪獸
引用
31/05/2026 13:51

收取活動費用要報自僱人士?
自僱人士要俾幾千蚊開個公司,又做年報又承,好鳩麻煩。
我有問過其他“同事”,都話咁耐以嚟有報稅,但冇供過mpf,想供可以開個自僱戶口咁話,我就諗,如果冇犯法就唔鳩理佢了[sosad]

稅局覺得你收入有報稅已經合法果D野唔關我事:)2fn
顧主報稅有筆mpf支出:)2fn
你唔報mpf扣稅你損失姐:)2fn

咁剩係報稅,Mpf唔理佢了,慳返[sosad]
我有兩碌鳩 .
引用
06/06/2026 05:10
應該不洗#oh#

因為都唔少錢,佢一份活動合約10日,每份有兩萬幾三萬蚊,每個月會俾到2-3份我[sosad]
我驚一間佢報稅,但我又冇供mpf,俾人拉咗點算:-(


公屋狗又想話比人知自己好撚有錢?_?bg
我有兩碌鳩 .
引用
12/06/2026 02:50
應該不洗#oh#

因為都唔少錢,佢一份活動合約10日,每份有兩萬幾三萬蚊,每個月會俾到2-3份我[sosad]
我驚一間佢報稅,但我又冇供mpf,俾人拉咗點算:-(


公屋狗又想話比人知自己好撚有錢?_?bg
啤酒怪獸
引用
12/06/2026 20:24
仙仔,不如一齊貼份樓契出嚟睇下啦:-(
我有兩碌鳩 .
引用
22/06/2026 00:55
仙仔,不如一齊貼份樓契出嚟睇下啦:-(


上高登嘈兩句就問人拎樓契睇
你估我似你個窮閪咁得一張就學人扮嘢咩?
睇吓自己乜撚嘢身世先啦
你冇資格叫我做嘢呀,屌你老母死窮鬼
我有兩碌鳩 .
引用
22/06/2026 00:57
仙仔,不如一齊貼份樓契出嚟睇下啦:-(


你咪就自稱搵五萬蚊同埋得一間公屋囉,你有撚錢咩?屌你老母
好撚心你收皮啦,高登大把人有錢過你唔會同你出聲講嘢囉
同你講嘢嗰啲就係傻閪
我有兩碌鳩 .
引用
22/06/2026 01:02
仙仔,不如一齊貼份樓契出嚟睇下啦:-(


唔通我行行吓街俾人見到我帶住隻靚錶,之後個乞兒懷疑我係假錶窮鬼我就要打開個戶口俾人睇咩你係咪弱撚智啊?屌你老母。
不過你弱智就全高登都知㗎啦,你繼續啦俾人玩撚死你都未知乜事呀傻仔
我有兩碌鳩 .
引用
22/06/2026 01:02
仙仔,不如一齊貼份樓契出嚟睇下啦:-(


有啊block撚咗我又要打返開嚟睇你唔死都冇撚用啦垃圾
你呢啲廢柴,所以咪成日俾我睇你唔係玩柒你囉
啤酒怪獸
引用
22/06/2026 09:11
牙仙係咪隔10日先可以出院一次?住院期間冇得上網,沒收電話?:-(
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]