To the Moon ^_^ ^_^ 火箭搭乘區 - 香港高登
[登入]
不嬲丟人現眼
引用
02/06/2026 15:51
上返2幻6,真係唔識睇
防守型前鋒
引用
02/06/2026 16:07
上星期放咗隻700
真係揼春

賣仔莫摸頭[sosad]


業績咁差, 就算今日爆一野, 都唔會長升[sosad]

本來今日諗住放3988@$5.2,點知佢又爆上一格,又縮左[sosad]


學芝士條巴打話齋, 而家樓市又穩番D, 本地銀行股應該會好景D:)

你一講完,獅子又一嘢抽返上嚟[sosad]


但美團競價跌咗兩蚊[sosad]
防守型前鋒
引用
02/06/2026 16:11
上星期放咗隻700
真係揼春

賣仔莫摸頭[sosad]


業績咁差, 就算今日爆一野, 都唔會長升[sosad]

本來今日諗住放3988@$5.2,點知佢又爆上一格,又縮左[sosad]


學芝士條巴打話齋, 而家樓市又穩番D, 本地銀行股應該會好景D:)

你一講完,獅子又一嘢抽返上嚟[sosad]


但美團競價跌咗兩蚊[sosad]


好彩最終收85.5, 都算接近day highO:-)
小休一時
引用
02/06/2026 18:20
睇美股Earnings Calendar買股
都可以幾百幾百咁執下[bouncy]
星降月貓
引用
02/06/2026 19:00
睇美股Earnings Calendar買股
都可以幾百幾百咁執下[bouncy]

賭財報:D2lm
佐治勇駒
引用
02/06/2026 19:07
上星期放咗隻700
真係揼春

賣仔莫摸頭[sosad]


業績咁差, 就算今日爆一野, 都唔會長升[sosad]

本來今日諗住放3988@$5.2,點知佢又爆上一格,又縮左[sosad]


學芝士條巴打話齋, 而家樓市又穩番D, 本地銀行股應該會好景D:)

你一講完,獅子又一嘢抽返上嚟[sosad]


但美團競價跌咗兩蚊[sosad]


好彩最終收85.5, 都算接近day highO:-)

垃圾股
聽日又西冧啦
黃白虎紋貓
引用
02/06/2026 19:11
老黃9up一句盤前MRVL升25%
防守型前鋒
引用
02/06/2026 19:22
上星期放咗隻700
真係揼春

賣仔莫摸頭[sosad]


業績咁差, 就算今日爆一野, 都唔會長升[sosad]

本來今日諗住放3988@$5.2,點知佢又爆上一格,又縮左[sosad]


學芝士條巴打話齋, 而家樓市又穩番D, 本地銀行股應該會好景D:)

你一講完,獅子又一嘢抽返上嚟[sosad]


但美團競價跌咗兩蚊[sosad]


好彩最終收85.5, 都算接近day highO:-)

垃圾股
聽日又西冧啦


我估可以上到90幾
但過唔過到上次個高位就唔肯定
畢竟太多突發野
小休一時
引用
02/06/2026 20:57
睇美股Earnings Calendar買股
都可以幾百幾百咁執下[bouncy]

賭財報:D2lm

都有輸既時候
CRDO 215入
上到23x 一訓醒跌落210:o)

HPE就未買就升左xx(
小休一時
引用
02/06/2026 21:00
Firstrade又死左#cn#
男色經濟圈
引用
02/06/2026 21:48
老千市任佢舞,天日隨時又跌返曬#cn# #cn#
字源歧說
引用
02/06/2026 21:49
Firstrade又死左#cn#

又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩 :o)lm
小休一時
引用
02/06/2026 21:52
Firstrade又死左#cn#

又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩 :o)lm

考我心算個倉有幾錢[sosad]
防守型前鋒
引用
02/06/2026 22:00
Firstrade又死左#cn#

又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩 :o)lm

考我心算個倉有幾錢[sosad]


係唔係多咗新客[sosad]
聽講而家海防道好多人開證券戶口[sosad]
HKJ999
引用
02/06/2026 22:04
Firstrade又死左#cn#

又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩 :o)lm


自己用 excel 去記錄買賣價,
firstrade 周不時都係唔見晒D cost. :-[lm
字源歧說
引用
02/06/2026 22:20
全行業數據問題 :o)lm
河北採花賊
引用
02/06/2026 22:25
Firstrade又死左#cn#

又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩 :o)lm


自己用 excel 去記錄買賣價,
firstrade 周不時都係唔見晒D cost. :-[lm

點解唔用ib ?
黃白虎紋貓
引用
02/06/2026 23:23
Firstrade又死左#cn#

又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩 :o)lm

考我心算個倉有幾錢[sosad]


係唔係多咗新客[sosad]
聽講而家海防道好多人開證券戶口[sosad]

FT都cut大陸戶口#bye# #bye#
字源歧說
引用
02/06/2026 23:28
Firstrade又死左#cn#

又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩 :o)lm

考我心算個倉有幾錢[sosad]


係唔係多咗新客[sosad]
聽講而家海防道好多人開證券戶口[sosad]

FT都cut大陸戶口#bye# #bye#

出咗post?
我見Twitter好多殘體字討論間嘢點開戶[sosad]lm
小休一時
引用
02/06/2026 23:30
Firstrade又死左#cn#

又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩 :o)lm

考我心算個倉有幾錢[sosad]


係唔係多咗新客[sosad]
聽講而家海防道好多人開證券戶口[sosad]

FT都cut大陸戶口#bye# #bye#

FT好似閂 .cn網站同app server
黃白虎紋貓
引用
02/06/2026 23:35
Firstrade又死左#cn#

又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩 :o)lm

考我心算個倉有幾錢[sosad]


係唔係多咗新客[sosad]
聽講而家海防道好多人開證券戶口[sosad]

FT都cut大陸戶口#bye# #bye#

FT好似閂 .cn網站同app server

中銀已經要大陸人開100萬戶口要資產證明,或海外匯款先準開投資戶口
黎緊全香港都會跟#bye#
字源歧說
引用
02/06/2026 23:37
Firstrade又死左#cn#

又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩 :o)lm

考我心算個倉有幾錢[sosad]


係唔係多咗新客[sosad]
聽講而家海防道好多人開證券戶口[sosad]

FT都cut大陸戶口#bye# #bye#

FT好似閂 .cn網站同app server

所以就係因為咁而連唔到?[sosad2]lm [banghead]lm
希望唔好搞鳩用香港證件開個d:-(lm
字源歧說
引用
02/06/2026 23:38
Firstrade又死左#cn#

又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩 :o)lm

考我心算個倉有幾錢[sosad]


係唔係多咗新客[sosad]
聽講而家海防道好多人開證券戶口[sosad]

FT都cut大陸戶口#bye# #bye#

FT好似閂 .cn網站同app server

中銀已經要大陸人開100萬戶口要資產證明,或海外匯款先準開投資戶口
黎緊全香港都會跟#bye#

香港人準備無得買美股了?[shocking]lm [yipes]lm :~(lm
小休一時
引用
02/06/2026 23:47
Firstrade又死左#cn#

又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩 :o)lm

考我心算個倉有幾錢[sosad]


係唔係多咗新客[sosad]
聽講而家海防道好多人開證券戶口[sosad]

FT都cut大陸戶口#bye# #bye#

FT好似閂 .cn網站同app server

中銀已經要大陸人開100萬戶口要資產證明,或海外匯款先準開投資戶口
黎緊全香港都會跟#bye#

香港人準備無得買美股了?[shocking]lm [yipes]lm :~(lm

跟限制大陸韭菜既policy姐[bouncy]
kiyeah
引用
02/06/2026 23:47
Firstrade又死左#cn#

又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩 :o)lm

考我心算個倉有幾錢[sosad]


係唔係多咗新客[sosad]
聽講而家海防道好多人開證券戶口[sosad]

FT都cut大陸戶口#bye# #bye#

FT好似閂 .cn網站同app server

中銀已經要大陸人開100萬戶口要資產證明,或海外匯款先準開投資戶口
黎緊全香港都會跟#bye#

香港人準備無得買美股了?[shocking]lm [yipes]lm :~(lm

你驚咩[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]