[
登入
]
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
第 33 頁
財經台
To the Moon ^_^ ^_^ 火箭搭乘區
不嬲丟人現眼
02/06/2026 15:51
上返2幻6,真係唔識睇
防守型前鋒
02/06/2026 16:07
上星期放咗隻700
真係揼春
賣仔莫摸頭
業績咁差, 就算今日爆一野, 都唔會長升
本來今日諗住放3988@$5.2,點知佢又爆上一格,又縮左
學芝士條巴打話齋, 而家樓市又穩番D, 本地銀行股應該會好景D
你一講完,獅子又一嘢抽返上嚟
但美團競價跌咗兩蚊
防守型前鋒
02/06/2026 16:11
上星期放咗隻700
真係揼春
賣仔莫摸頭
業績咁差, 就算今日爆一野, 都唔會長升
本來今日諗住放3988@$5.2,點知佢又爆上一格,又縮左
學芝士條巴打話齋, 而家樓市又穩番D, 本地銀行股應該會好景D
你一講完,獅子又一嘢抽返上嚟
但美團競價跌咗兩蚊
好彩最終收85.5, 都算接近day high
小休一時
02/06/2026 18:20
睇美股Earnings Calendar買股
都可以幾百幾百咁執下
星降月貓
02/06/2026 19:00
睇美股Earnings Calendar買股
都可以幾百幾百咁執下
賭財報
佐治勇駒
02/06/2026 19:07
上星期放咗隻700
真係揼春
賣仔莫摸頭
業績咁差, 就算今日爆一野, 都唔會長升
本來今日諗住放3988@$5.2,點知佢又爆上一格,又縮左
學芝士條巴打話齋, 而家樓市又穩番D, 本地銀行股應該會好景D
你一講完,獅子又一嘢抽返上嚟
但美團競價跌咗兩蚊
好彩最終收85.5, 都算接近day high
垃圾股
聽日又西冧啦
黃白虎紋貓
02/06/2026 19:11
老黃9up一句盤前MRVL升25%
防守型前鋒
02/06/2026 19:22
上星期放咗隻700
真係揼春
賣仔莫摸頭
業績咁差, 就算今日爆一野, 都唔會長升
本來今日諗住放3988@$5.2,點知佢又爆上一格,又縮左
學芝士條巴打話齋, 而家樓市又穩番D, 本地銀行股應該會好景D
你一講完,獅子又一嘢抽返上嚟
但美團競價跌咗兩蚊
好彩最終收85.5, 都算接近day high
垃圾股
聽日又西冧啦
我估可以上到90幾
但過唔過到上次個高位就唔肯定
畢竟太多突發野
小休一時
02/06/2026 20:57
睇美股Earnings Calendar買股
都可以幾百幾百咁執下
賭財報
都有輸既時候
CRDO 215入
上到23x 一訓醒跌落210
HPE就未買就升左
小休一時
02/06/2026 21:00
Firstrade又死左
男色經濟圈
02/06/2026 21:48
老千市任佢舞,天日隨時又跌返曬
字源歧說
02/06/2026 21:49
Firstrade又死左
又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩
小休一時
02/06/2026 21:52
Firstrade又死左
又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩
考我心算個倉有幾錢
防守型前鋒
02/06/2026 22:00
Firstrade又死左
又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩
考我心算個倉有幾錢
係唔係多咗新客
聽講而家海防道好多人開證券戶口
HKJ999
02/06/2026 22:04
Firstrade又死左
又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩
自己用 excel 去記錄買賣價,
firstrade 周不時都係唔見晒D cost.
字源歧說
02/06/2026 22:20
全行業數據問題
河北採花賊
02/06/2026 22:25
Firstrade又死左
又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩
自己用 excel 去記錄買賣價,
firstrade 周不時都係唔見晒D cost.
點解唔用ib ?
黃白虎紋貓
02/06/2026 23:23
Firstrade又死左
又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩
考我心算個倉有幾錢
係唔係多咗新客
聽講而家海防道好多人開證券戶口
FT都cut大陸戶口
字源歧說
02/06/2026 23:28
Firstrade又死左
又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩
考我心算個倉有幾錢
係唔係多咗新客
聽講而家海防道好多人開證券戶口
FT都cut大陸戶口
出咗post?
我見Twitter好多殘體字討論間嘢點開戶
小休一時
02/06/2026 23:30
Firstrade又死左
又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩
考我心算個倉有幾錢
係唔係多咗新客
聽講而家海防道好多人開證券戶口
FT都cut大陸戶口
FT好似閂 .cn網站同app server
黃白虎紋貓
02/06/2026 23:35
Firstrade又死左
又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩
考我心算個倉有幾錢
係唔係多咗新客
聽講而家海防道好多人開證券戶口
FT都cut大陸戶口
FT好似閂 .cn網站同app server
中銀已經要大陸人開100萬戶口要資產證明,或海外匯款先準開投資戶口
黎緊全香港都會跟
字源歧說
02/06/2026 23:37
Firstrade又死左
又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩
考我心算個倉有幾錢
係唔係多咗新客
聽講而家海防道好多人開證券戶口
FT都cut大陸戶口
FT好似閂 .cn網站同app server
所以就係因為咁而連唔到?
希望唔好搞鳩用香港證件開個d
字源歧說
02/06/2026 23:38
Firstrade又死左
又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩
考我心算個倉有幾錢
係唔係多咗新客
聽講而家海防道好多人開證券戶口
FT都cut大陸戶口
FT好似閂 .cn網站同app server
中銀已經要大陸人開100萬戶口要資產證明,或海外匯款先準開投資戶口
黎緊全香港都會跟
香港人準備無得買美股了?
小休一時
02/06/2026 23:47
Firstrade又死左
又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩
考我心算個倉有幾錢
係唔係多咗新客
聽講而家海防道好多人開證券戶口
FT都cut大陸戶口
FT好似閂 .cn網站同app server
中銀已經要大陸人開100萬戶口要資產證明,或海外匯款先準開投資戶口
黎緊全香港都會跟
香港人準備無得買美股了?
跟限制大陸韭菜既policy姐
kiyeah
02/06/2026 23:47
Firstrade又死左
又強制Strong hold
死兩日搞乜鳩
考我心算個倉有幾錢
係唔係多咗新客
聽講而家海防道好多人開證券戶口
FT都cut大陸戶口
FT好似閂 .cn網站同app server
中銀已經要大陸人開100萬戶口要資產證明,或海外匯款先準開投資戶口
黎緊全香港都會跟
香港人準備無得買美股了?
你驚咩
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
第 33 頁
財經台
回覆
留名
財經台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]