To the Moon ^_^ ^_^ 火箭搭乘區 - 香港高登
[登入]
防守型前鋒
引用
01/06/2026 23:24
flnc:O :O :O
冇啦啦同nvda扯上關係
字源歧說
引用
01/06/2026 23:26
flnc:O :O :O
冇啦啦同nvda扯上關係

你愛股又雄飛 [bouncy] [bouncy]
字源歧說
引用
01/06/2026 23:29
Firstrade死得好撚嚴重 [sosad2]lm
不嬲丟人現眼
引用
01/06/2026 23:37
Firstrade死得好撚嚴重 [sosad2]lm

咩事
不嬲丟人現眼
引用
01/06/2026 23:39
Firstrade死得好撚嚴重 [sosad2]lm

咩事

我登入到喎
字源歧說
引用
01/06/2026 23:48
Firstrade死得好撚嚴重 [sosad2]lm

咩事

我登入到喎

啱啱好返
頭先死咗成粒鐘以上
強制strong hold [sosad]lm
防守型前鋒
引用
02/06/2026 00:44
flnc:O :O :O
冇啦啦同nvda扯上關係

你愛股又雄飛 [bouncy] [bouncy]


唉走咗好耐:~(
字源歧說
引用
02/06/2026 01:19
flnc:O :O :O
冇啦啦同nvda扯上關係

你愛股又雄飛 [bouncy] [bouncy]


唉走咗好耐:~(

47% [sosad2]lm [banghead]lm
星降月貓
引用
02/06/2026 01:43
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎 [sosad]

退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費[sosad] [sosad]

開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日[sosad] [sosad]

無記錯IB放美金係離架,d錢係美國銀行個邊

如果離岸性質可以迴避風險同耳目就好可取:)fn
星降月貓
引用
02/06/2026 01:53
[offtopic] SpaceX launches 24 Starlink satellites from California, sticks landing
https://www.youtube.com/watch?v=sPd_JdpWnVA
A SpaceX Falcon 9 rocket launched 24 Starlink satellites from Space Launch Complex 4 East (SLC-4E) at Vandenberg Space Force Base in California on May 30, 2026.

Credit: SpaceX


:)
字源歧說
引用
02/06/2026 04:12
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎 [sosad]

退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費[sosad] [sosad]

開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日[sosad] [sosad]

無記錯IB放美金係離架,d錢係美國銀行個邊

如果離岸性質可以迴避風險同耳目就好可取:)fn

IB只係錢離開,但你個ac仲係屬於香港
一個唔該拉人封艇你都係走唔甩的O:-)
星降月貓
引用
02/06/2026 04:25
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎 [sosad]

退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費[sosad] [sosad]

開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日[sosad] [sosad]

無記錯IB放美金係離架,d錢係美國銀行個邊

如果離岸性質可以迴避風險同耳目就好可取:)fn

IB只係錢離開,但你個ac仲係屬於香港
一個唔該拉人封艇你都係走唔甩的O:-)

Acc類別係有細份local同US版? 即係直頭連存款保障都跟唔同法規咁
字源歧說
引用
02/06/2026 05:34
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎 [sosad]

退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費[sosad] [sosad]

開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日[sosad] [sosad]

無記錯IB放美金係離架,d錢係美國銀行個邊

如果離岸性質可以迴避風險同耳目就好可取:)fn

IB只係錢離開,但你個ac仲係屬於香港
一個唔該拉人封艇你都係走唔甩的O:-)

Acc類別係有細份local同US版? 即係直頭連存款保障都跟唔同法規咁

你用香港證件開就係受香港管了 O:-)
保障都跟香港
防守型前鋒
引用
02/06/2026 10:44
美團虧損少過預期好多
新業務虧損亦較上一季減少一半
有機會試一試90蚊既阻力:)


wooo…84了O:-)
佐治勇駒
引用
02/06/2026 10:54
美團虧損少過預期好多
新業務虧損亦較上一季減少一半
有機會試一試90蚊既阻力:)


wooo…84了O:-)

防巴仲有冇揸美團?
防守型前鋒
引用
02/06/2026 11:47
美團虧損少過預期好多
新業務虧損亦較上一季減少一半
有機會試一試90蚊既阻力:)


wooo…84了O:-)

防巴仲有冇揸美團?


冇lu~ 港股我得番雲峰, 其他清晒lu
不嬲丟人現眼
引用
02/06/2026 12:14
點睇N卡殺入cpu市場追擊intel同amd
防守型前鋒
引用
02/06/2026 12:25
點睇N卡殺入cpu市場追擊intel同amd


我全都要#yup#
防守型前鋒
引用
02/06/2026 12:38
上一個po講992
中呀喂~+27%啦#yup#


今日低位24.8左右, 拗得番上25
不過26就回
暫時升得差唔多卦...我估...畢竟都連升咗6日...


今日仲有得升, 爆上27就回番去25.5左右
雖則破頂唔好估頂
但現價拋離10天$18.7實在太誇張
寧願揀其他渣得安心既O:-)
佐治勇駒
引用
02/06/2026 14:32
上星期放咗隻700
真係揼春
猩猩老坑
引用
02/06/2026 14:43
上星期放咗隻700
真係揼春

賣仔莫摸頭[sosad]
防守型前鋒
引用
02/06/2026 15:11
上星期放咗隻700
真係揼春

賣仔莫摸頭[sosad]


業績咁差, 就算今日爆一野, 都唔會長升[sosad]
猩猩老坑
引用
02/06/2026 15:16
上星期放咗隻700
真係揼春

賣仔莫摸頭[sosad]


業績咁差, 就算今日爆一野, 都唔會長升[sosad]

本來今日諗住放3988@$5.2,點知佢又爆上一格,又縮左[sosad]
防守型前鋒
引用
02/06/2026 15:23
上星期放咗隻700
真係揼春

賣仔莫摸頭[sosad]


業績咁差, 就算今日爆一野, 都唔會長升[sosad]

本來今日諗住放3988@$5.2,點知佢又爆上一格,又縮左[sosad]


學芝士條巴打話齋, 而家樓市又穩番D, 本地銀行股應該會好景D:)
猩猩老坑
引用
02/06/2026 15:25
上星期放咗隻700
真係揼春

賣仔莫摸頭[sosad]


業績咁差, 就算今日爆一野, 都唔會長升[sosad]

本來今日諗住放3988@$5.2,點知佢又爆上一格,又縮左[sosad]


學芝士條巴打話齋, 而家樓市又穩番D, 本地銀行股應該會好景D:)

你一講完,獅子又一嘢抽返上嚟[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]