[
登入
]
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
第 33 頁
財經台
To the Moon ^_^ ^_^ 火箭搭乘區
防守型前鋒
01/06/2026 23:24
flnc
冇啦啦同nvda扯上關係
字源歧說
01/06/2026 23:26
flnc
冇啦啦同nvda扯上關係
你愛股又雄飛
字源歧說
01/06/2026 23:29
Firstrade死得好撚嚴重
不嬲丟人現眼
01/06/2026 23:37
Firstrade死得好撚嚴重
咩事
不嬲丟人現眼
01/06/2026 23:39
Firstrade死得好撚嚴重
咩事
我登入到喎
字源歧說
01/06/2026 23:48
Firstrade死得好撚嚴重
咩事
我登入到喎
啱啱好返
頭先死咗成粒鐘以上
強制strong hold
防守型前鋒
02/06/2026 00:44
flnc
冇啦啦同nvda扯上關係
你愛股又雄飛
唉走咗好耐
字源歧說
02/06/2026 01:19
flnc
冇啦啦同nvda扯上關係
你愛股又雄飛
唉走咗好耐
47%
星降月貓
02/06/2026 01:43
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎
退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費
開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日
無記錯IB放美金係離架,d錢係美國銀行個邊
如果離岸性質可以迴避風險同耳目就好可取
星降月貓
02/06/2026 01:53
SpaceX launches 24 Starlink satellites from California, sticks landing
https://www.youtube.com/watch?v=sPd_JdpWnVA
A SpaceX Falcon 9 rocket launched 24 Starlink satellites from Space Launch Complex 4 East (SLC-4E) at Vandenberg Space Force Base in California on May 30, 2026.
Credit: SpaceX
字源歧說
02/06/2026 04:12
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎
退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費
開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日
無記錯IB放美金係離架,d錢係美國銀行個邊
如果離岸性質可以迴避風險同耳目就好可取
IB只係錢離開,但你個ac仲係屬於香港
一個唔該拉人封艇你都係走唔甩的
星降月貓
02/06/2026 04:25
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎
退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費
開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日
無記錯IB放美金係離架,d錢係美國銀行個邊
如果離岸性質可以迴避風險同耳目就好可取
IB只係錢離開,但你個ac仲係屬於香港
一個唔該拉人封艇你都係走唔甩的
Acc類別係有細份local同US版? 即係直頭連存款保障都跟唔同法規咁
字源歧說
02/06/2026 05:34
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎
退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費
開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日
無記錯IB放美金係離架,d錢係美國銀行個邊
如果離岸性質可以迴避風險同耳目就好可取
IB只係錢離開,但你個ac仲係屬於香港
一個唔該拉人封艇你都係走唔甩的
Acc類別係有細份local同US版? 即係直頭連存款保障都跟唔同法規咁
你用香港證件開就係受香港管了
保障都跟香港
防守型前鋒
02/06/2026 10:44
美團虧損少過預期好多
新業務虧損亦較上一季減少一半
有機會試一試90蚊既阻力
wooo…84了
佐治勇駒
02/06/2026 10:54
美團虧損少過預期好多
新業務虧損亦較上一季減少一半
有機會試一試90蚊既阻力
wooo…84了
防巴仲有冇揸美團?
防守型前鋒
02/06/2026 11:47
美團虧損少過預期好多
新業務虧損亦較上一季減少一半
有機會試一試90蚊既阻力
wooo…84了
防巴仲有冇揸美團?
冇lu~ 港股我得番雲峰, 其他清晒lu
不嬲丟人現眼
02/06/2026 12:14
點睇N卡殺入cpu市場追擊intel同amd
防守型前鋒
02/06/2026 12:25
點睇N卡殺入cpu市場追擊intel同amd
我全都要
防守型前鋒
02/06/2026 12:38
上一個po講992
中呀喂~+27%啦
今日低位24.8左右, 拗得番上25
不過26就回
暫時升得差唔多卦...我估...畢竟都連升咗6日...
今日仲有得升, 爆上27就回番去25.5左右
雖則破頂唔好估頂
但現價拋離10天$18.7實在太誇張
寧願揀其他渣得安心既
佐治勇駒
02/06/2026 14:32
上星期放咗隻700
真係揼春
猩猩老坑
02/06/2026 14:43
上星期放咗隻700
真係揼春
賣仔莫摸頭
防守型前鋒
02/06/2026 15:11
上星期放咗隻700
真係揼春
賣仔莫摸頭
業績咁差, 就算今日爆一野, 都唔會長升
猩猩老坑
02/06/2026 15:16
上星期放咗隻700
真係揼春
賣仔莫摸頭
業績咁差, 就算今日爆一野, 都唔會長升
本來今日諗住放3988@$5.2,點知佢又爆上一格,又縮左
防守型前鋒
02/06/2026 15:23
上星期放咗隻700
真係揼春
賣仔莫摸頭
業績咁差, 就算今日爆一野, 都唔會長升
本來今日諗住放3988@$5.2,點知佢又爆上一格,又縮左
學芝士條巴打話齋, 而家樓市又穩番D, 本地銀行股應該會好景D
猩猩老坑
02/06/2026 15:25
上星期放咗隻700
真係揼春
賣仔莫摸頭
業績咁差, 就算今日爆一野, 都唔會長升
本來今日諗住放3988@$5.2,點知佢又爆上一格,又縮左
學芝士條巴打話齋, 而家樓市又穩番D, 本地銀行股應該會好景D
你一講完,獅子又一嘢抽返上嚟
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
第 33 頁
財經台
回覆
留名
財經台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]