To the Moon ^_^ ^_^ 火箭搭乘區 - 香港高登
[登入]
衝娘慾肛
引用
30/05/2026 15:53
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#
唔好搞咁多野
引用
30/05/2026 16:03
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎 [sosad]
衝娘慾肛
引用
30/05/2026 16:08
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎 [sosad]

退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費[sosad] [sosad]
衝娘慾肛
引用
30/05/2026 16:10
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎 [sosad]

退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費[sosad] [sosad]

開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日[sosad] [sosad]
不嬲丟人現眼
引用
30/05/2026 16:14
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎 [sosad]

退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費[sosad] [sosad]

開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日[sosad] [sosad]

咁麻煩既咩[sosad]
星降月貓
引用
30/05/2026 16:40
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎 [sosad]

退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費[sosad] [sosad]

開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日[sosad] [sosad]

咁麻煩既咩[sosad]

可否借問吓, 有無聽過出金會被接款嘅銀行問長問短?
定係只係幾年前券商未咁盛行, 銀行啲KYC/AML揸得緊?
黃白虎紋貓
引用
30/05/2026 16:42
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎 [sosad]

退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費[sosad] [sosad]

開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日[sosad] [sosad]

咁麻煩既咩[sosad]

可否借問吓, 有無聽過出金會被接款嘅銀行問長問短?
定係只係幾年前券商未咁盛行, 銀行啲KYC/AML揸得緊?

IB係匯款,香港無外匯管制
字源歧說
引用
30/05/2026 16:50
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

IB出金收幾錢?
衝娘慾肛
引用
30/05/2026 16:53
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

IB出金收幾錢?

每個月有一次唔使錢
衝娘慾肛
引用
30/05/2026 16:54
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎 [sosad]

退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費[sosad] [sosad]

開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日[sosad] [sosad]

咁麻煩既咩[sosad]

可否借問吓, 有無聽過出金會被接款嘅銀行問長問短?
定係只係幾年前券商未咁盛行, 銀行啲KYC/AML揸得緊?

IB係匯款,香港無外匯管制

ib 唔係離岸都當匯款?_? ?_?
字源歧說
引用
30/05/2026 16:54
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎 [sosad]

退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費[sosad] [sosad]

開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日[sosad] [sosad]

無記錯IB放美金係離架,d錢係美國銀行個邊
字源歧說
引用
30/05/2026 16:55
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

IB出金收幾錢?

每個月有一次唔使錢

無限數咁好?O:-)lm
衝娘慾肛
引用
30/05/2026 16:58
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎 [sosad]

退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費[sosad] [sosad]

開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日[sosad] [sosad]

無記錯IB放美金係離架,d錢係美國銀行個邊

明白了#adore# #adore#
衝娘慾肛
引用
30/05/2026 16:59
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

IB出金收幾錢?

每個月有一次唔使錢

無限數咁好?O:-)lm

唔知,我攞半年使費都唔係乜野大數[sosad] [sosad]
kiyeah
引用
30/05/2026 19:33
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日#cn# #cn#

我呢排都有攞
因為暑假去旅行洗費大左

呢個星期就係咁玩day trading,賺到既就提左出黎做旅行資金
防守型前鋒
引用
01/06/2026 11:35
上一個po講992
中呀喂~+27%啦#yup#


今日低位24.8左右, 拗得番上25
不過26就回
暫時升得差唔多卦...我估...畢竟都連升咗6日...
防守型前鋒
引用
01/06/2026 12:30
消息面上,北京時間5月30日凌晨,微軟、英偉達、Arm三方罕見聯動,在社交媒體發佈“PC的新時代”預告,並附上中國台北國際電腦展(ComputeX 2026)舉辦地的座標。行業普遍預期,英偉達將在6月1日的主題演講中正式發佈其首款消費級Arm架構PC SoC芯片——N1/N1X。如果AI級GPU、低功耗CPU、Windows生態能夠順利整合,意味着AI算力版圖正在從雲端 GPU、AI 工廠,進一步下探到個人電腦這個端側入口。

:O :O :O
微軟要上?
小休一時
引用
01/06/2026 13:30
消息面上,北京時間5月30日凌晨,微軟、英偉達、Arm三方罕見聯動,在社交媒體發佈“PC的新時代”預告,並附上中國台北國際電腦展(ComputeX 2026)舉辦地的座標。行業普遍預期,英偉達將在6月1日的主題演講中正式發佈其首款消費級Arm架構PC SoC芯片——N1/N1X。如果AI級GPU、低功耗CPU、Windows生態能夠順利整合,意味着AI算力版圖正在從雲端 GPU、AI 工廠,進一步下探到個人電腦這個端側入口。

:O :O :O
微軟要上?

ARM之前出業績跌 買左20股
而家升差唔多一倍[bouncer]
防守型前鋒
引用
01/06/2026 14:45
好似好耐冇見過暴跌9成既股票:)

京玖康療 (02951.HK)現價 2.000升跌 -19.580 (90.732%)
字源歧說
引用
01/06/2026 16:08
MU又搭火箭
字源歧說
引用
01/06/2026 16:09
消息面上,北京時間5月30日凌晨,微軟、英偉達、Arm三方罕見聯動,在社交媒體發佈“PC的新時代”預告,並附上中國台北國際電腦展(ComputeX 2026)舉辦地的座標。行業普遍預期,英偉達將在6月1日的主題演講中正式發佈其首款消費級Arm架構PC SoC芯片——N1/N1X。如果AI級GPU、低功耗CPU、Windows生態能夠順利整合,意味着AI算力版圖正在從雲端 GPU、AI 工廠,進一步下探到個人電腦這個端側入口。

:O :O :O
微軟要上?

ARM同MS已上O:-)lm
字源歧說
引用
01/06/2026 16:10
港股有無火箭股?

03442#yup#

呢隻ETF姐
我估中共會整間中國版老翻spacex 圈錢


有呀又係有個藍字
叫藍箭航天

未上市#oh#

原來有隻ASTC 呢幾日2.4 -> 36[bouncer]


個泡未夠大嘛[bouncy]

47了
唔敢買[sosad]

5日1800% [sosad]lm

Shares Outstanding 得1.68M
penny stock 貨源太少

咁諗起某香港公司係美國有上市,又係咁樣左手交右手咁炒上去[sosad]lm


:O 1800%
求其扑中一棍都夠了

又升緊11%了[sosad]lm
防守型前鋒
引用
01/06/2026 16:23
消息面上,北京時間5月30日凌晨,微軟、英偉達、Arm三方罕見聯動,在社交媒體發佈“PC的新時代”預告,並附上中國台北國際電腦展(ComputeX 2026)舉辦地的座標。行業普遍預期,英偉達將在6月1日的主題演講中正式發佈其首款消費級Arm架構PC SoC芯片——N1/N1X。如果AI級GPU、低功耗CPU、Windows生態能夠順利整合,意味着AI算力版圖正在從雲端 GPU、AI 工廠,進一步下探到個人電腦這個端側入口。

:O :O :O
微軟要上?

ARM同MS已上O:-)lm


ARM + 7.8%好似仲追得過[bomb]
防守型前鋒
引用
01/06/2026 17:09
美團虧損少過預期好多
新業務虧損亦較上一季減少一半
有機會試一試90蚊既阻力:)
防守型前鋒
引用
01/06/2026 18:30
消息面上,北京時間5月30日凌晨,微軟、英偉達、Arm三方罕見聯動,在社交媒體發佈“PC的新時代”預告,並附上中國台北國際電腦展(ComputeX 2026)舉辦地的座標。行業普遍預期,英偉達將在6月1日的主題演講中正式發佈其首款消費級Arm架構PC SoC芯片——N1/N1X。如果AI級GPU、低功耗CPU、Windows生態能夠順利整合,意味着AI算力版圖正在從雲端 GPU、AI 工廠,進一步下探到個人電腦這個端側入口。

:O :O :O
微軟要上?

ARM同MS已上O:-)lm


ARM + 7.8%好似仲追得過[bomb]


+14%喇:)
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]