[
登入
]
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
第 33 頁
財經台
To the Moon ^_^ ^_^ 火箭搭乘區
衝娘慾肛
30/05/2026 15:53
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
唔好搞咁多野
30/05/2026 16:03
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎
衝娘慾肛
30/05/2026 16:08
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎
退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費
衝娘慾肛
30/05/2026 16:10
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎
退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費
開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日
不嬲丟人現眼
30/05/2026 16:14
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎
退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費
開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日
咁麻煩既咩
星降月貓
30/05/2026 16:40
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎
退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費
開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日
咁麻煩既咩
可否借問吓, 有無聽過出金會被接款嘅銀行問長問短?
定係只係幾年前券商未咁盛行, 銀行啲KYC/AML揸得緊?
黃白虎紋貓
30/05/2026 16:42
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎
退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費
開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日
咁麻煩既咩
可否借問吓, 有無聽過出金會被接款嘅銀行問長問短?
定係只係幾年前券商未咁盛行, 銀行啲KYC/AML揸得緊?
IB係匯款,香港無外匯管制
字源歧說
30/05/2026 16:50
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
IB出金收幾錢?
衝娘慾肛
30/05/2026 16:53
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
IB出金收幾錢?
每個月有一次唔使錢
衝娘慾肛
30/05/2026 16:54
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎
退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費
開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日
咁麻煩既咩
可否借問吓, 有無聽過出金會被接款嘅銀行問長問短?
定係只係幾年前券商未咁盛行, 銀行啲KYC/AML揸得緊?
IB係匯款,香港無外匯管制
ib 唔係離岸都當匯款
字源歧說
30/05/2026 16:54
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎
退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費
開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日
無記錯IB放美金係離架,d錢係美國銀行個邊
字源歧說
30/05/2026 16:55
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
IB出金收幾錢?
每個月有一次唔使錢
無限數咁好?
衝娘慾肛
30/05/2026 16:58
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎
退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費
開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日
無記錯IB放美金係離架,d錢係美國銀行個邊
明白了
衝娘慾肛
30/05/2026 16:59
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
IB出金收幾錢?
每個月有一次唔使錢
無限數咁好?
唔知,我攞半年使費都唔係乜野大數
kiyeah
30/05/2026 19:33
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
我呢排都有攞
因為暑假去旅行洗費大左
呢個星期就係咁玩day trading,賺到既就提左出黎做旅行資金
防守型前鋒
01/06/2026 11:35
上一個po講992
中呀喂~+27%啦
今日低位24.8左右, 拗得番上25
不過26就回
暫時升得差唔多卦...我估...畢竟都連升咗6日...
防守型前鋒
01/06/2026 12:30
消息面上,北京時間5月30日凌晨,微軟、英偉達、Arm三方罕見聯動,在社交媒體發佈“PC的新時代”預告,並附上中國台北國際電腦展(ComputeX 2026)舉辦地的座標。行業普遍預期,英偉達將在6月1日的主題演講中正式發佈其首款消費級Arm架構PC SoC芯片——N1/N1X。如果AI級GPU、低功耗CPU、Windows生態能夠順利整合,意味着AI算力版圖正在從雲端 GPU、AI 工廠,進一步下探到個人電腦這個端側入口。
微軟要上?
小休一時
01/06/2026 13:30
消息面上,北京時間5月30日凌晨,微軟、英偉達、Arm三方罕見聯動,在社交媒體發佈“PC的新時代”預告,並附上中國台北國際電腦展(ComputeX 2026)舉辦地的座標。行業普遍預期,英偉達將在6月1日的主題演講中正式發佈其首款消費級Arm架構PC SoC芯片——N1/N1X。如果AI級GPU、低功耗CPU、Windows生態能夠順利整合,意味着AI算力版圖正在從雲端 GPU、AI 工廠,進一步下探到個人電腦這個端側入口。
微軟要上?
ARM之前出業績跌 買左20股
而家升差唔多一倍
防守型前鋒
01/06/2026 14:45
好似好耐冇見過暴跌9成既股票
京玖康療 (02951.HK)現價 2.000升跌 -19.580 (90.732%)
字源歧說
01/06/2026 16:08
MU又搭火箭
字源歧說
01/06/2026 16:09
消息面上,北京時間5月30日凌晨,微軟、英偉達、Arm三方罕見聯動,在社交媒體發佈“PC的新時代”預告,並附上中國台北國際電腦展(ComputeX 2026)舉辦地的座標。行業普遍預期,英偉達將在6月1日的主題演講中正式發佈其首款消費級Arm架構PC SoC芯片——N1/N1X。如果AI級GPU、低功耗CPU、Windows生態能夠順利整合,意味着AI算力版圖正在從雲端 GPU、AI 工廠,進一步下探到個人電腦這個端側入口。
微軟要上?
ARM同MS已上
字源歧說
01/06/2026 16:10
港股有無火箭股?
03442
呢隻ETF姐
我估中共會整間中國版老翻spacex 圈錢
有呀又係有個藍字
叫藍箭航天
未上市
原來有隻ASTC 呢幾日2.4 -> 36
個泡未夠大嘛
47了
唔敢買
5日1800%
Shares Outstanding 得1.68M
penny stock 貨源太少
咁諗起某香港公司係美國有上市,又係咁樣左手交右手咁炒上去
1800%
求其扑中一棍都夠了
又升緊11%了
防守型前鋒
01/06/2026 16:23
消息面上,北京時間5月30日凌晨,微軟、英偉達、Arm三方罕見聯動,在社交媒體發佈“PC的新時代”預告,並附上中國台北國際電腦展(ComputeX 2026)舉辦地的座標。行業普遍預期,英偉達將在6月1日的主題演講中正式發佈其首款消費級Arm架構PC SoC芯片——N1/N1X。如果AI級GPU、低功耗CPU、Windows生態能夠順利整合,意味着AI算力版圖正在從雲端 GPU、AI 工廠,進一步下探到個人電腦這個端側入口。
微軟要上?
ARM同MS已上
ARM + 7.8%好似仲追得過
防守型前鋒
01/06/2026 17:09
美團虧損少過預期好多
新業務虧損亦較上一季減少一半
有機會試一試90蚊既阻力
防守型前鋒
01/06/2026 18:30
消息面上,北京時間5月30日凌晨,微軟、英偉達、Arm三方罕見聯動,在社交媒體發佈“PC的新時代”預告,並附上中國台北國際電腦展(ComputeX 2026)舉辦地的座標。行業普遍預期,英偉達將在6月1日的主題演講中正式發佈其首款消費級Arm架構PC SoC芯片——N1/N1X。如果AI級GPU、低功耗CPU、Windows生態能夠順利整合,意味着AI算力版圖正在從雲端 GPU、AI 工廠,進一步下探到個人電腦這個端側入口。
微軟要上?
ARM同MS已上
ARM + 7.8%好似仲追得過
+14%喇
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
第 33 頁
財經台
回覆
留名
財經台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]