To the Moon ^_^ ^_^ 火箭搭乘區 - 香港高登
[登入]
星降月貓
引用
29/05/2026 15:46
貝索斯支火箭爆左,連個發射台都無埋[sosad]


唔係卦[sosad] [sosad]

https://x.com/NASASpaceflight/status/2060164928472854821?s=20

原地自爆,痴線[sosad2]lm

測試推進器,未射上天前

Blue Origin's Rocket Explosion - How Bad Is It?
https://www.youtube.com/watch?v=aaR6yEE-Myo
不嬲丟人現眼
引用
29/05/2026 15:46
貝索斯支火箭爆左,連個發射台都無埋[sosad]


唔係卦[sosad] [sosad]

https://x.com/NASASpaceflight/status/2060164928472854821?s=20

原地自爆,痴線[sosad2]lm

測試推進器,未射上天前

佢爆完應該到spacex上市果日爆




防守型前鋒
引用
29/05/2026 15:47
智譜最高升到1993, 而家1568:D
小休一時
引用
29/05/2026 16:02
港股有無火箭股?
無心法師.
引用
29/05/2026 17:26
港股有無火箭股?

03442#yup#
防守型前鋒
引用
29/05/2026 17:30
原來今日4600億成交[sosad]
小休一時
引用
29/05/2026 17:33
港股有無火箭股?

03442#yup#

呢隻ETF姐
我估中共會整間中國版老翻spacex 圈錢
小休一時
引用
29/05/2026 17:37
ASTS
119.38 -13.72 (-10.31%)
:-(lm
字源歧說
引用
29/05/2026 18:11
貝索斯支火箭爆左,連個發射台都無埋[sosad]


唔係卦[sosad] [sosad]

https://x.com/NASASpaceflight/status/2060164928472854821?s=20

原地自爆,痴線[sosad2]lm

測試推進器,未射上天前

佢爆完應該到spacex上市果日爆





我剩係知RKLB開始爆跌xx(lm
防守型前鋒
引用
29/05/2026 18:12
ASTS
119.38 -13.72 (-10.31%)
:-(lm


好少啫[sosad]
防守型前鋒
引用
29/05/2026 18:13
港股有無火箭股?

03442#yup#

呢隻ETF姐
我估中共會整間中國版老翻spacex 圈錢


有呀又係有個藍字
叫藍箭航天
小休一時
引用
29/05/2026 18:43
港股有無火箭股?

03442#yup#

呢隻ETF姐
我估中共會整間中國版老翻spacex 圈錢


有呀又係有個藍字
叫藍箭航天

未上市#oh#

原來有隻ASTC 呢幾日2.4 -> 36[bouncer]
kiyeah
引用
29/05/2026 18:56
ASTS
119.38 -13.72 (-10.31%)
:-(lm

最低跌左14%[sosad]
防守型前鋒
引用
29/05/2026 18:59
港股有無火箭股?

03442#yup#

呢隻ETF姐
我估中共會整間中國版老翻spacex 圈錢


有呀又係有個藍字
叫藍箭航天

未上市#oh#

原來有隻ASTC 呢幾日2.4 -> 36[bouncer]


個泡未夠大嘛[bouncy]
不嬲丟人現眼
引用
29/05/2026 19:13
港股有無火箭股?

03442#yup#

呢隻ETF姐
我估中共會整間中國版老翻spacex 圈錢


有呀又係有個藍字
叫藍箭航天

未上市#oh#

原來有隻ASTC 呢幾日2.4 -> 36[bouncer]


個泡未夠大嘛[bouncy]

都唔使starship,依家已經係獨市生意,大陸補貼都未必追到,除非Elon Musk又好似電動車咁俾大陸偷咁on居
小休一時
引用
29/05/2026 21:38
SMCI 呢隻又話做假數
17 -> 46了:o) #ass#
字源歧說
引用
29/05/2026 22:12
SMCI 呢隻又話做假數
17 -> 46了:o) #ass#

FUTU夠話要賠錢
75 -> 104
小休一時
引用
29/05/2026 23:05
港股有無火箭股?

03442#yup#

呢隻ETF姐
我估中共會整間中國版老翻spacex 圈錢


有呀又係有個藍字
叫藍箭航天

未上市#oh#

原來有隻ASTC 呢幾日2.4 -> 36[bouncer]


個泡未夠大嘛[bouncy]

47了
唔敢買[sosad]
字源歧說
引用
29/05/2026 23:08
港股有無火箭股?

03442#yup#

呢隻ETF姐
我估中共會整間中國版老翻spacex 圈錢


有呀又係有個藍字
叫藍箭航天

未上市#oh#

原來有隻ASTC 呢幾日2.4 -> 36[bouncer]


個泡未夠大嘛[bouncy]

47了
唔敢買[sosad]

5日1800% [sosad]lm
小休一時
引用
29/05/2026 23:11
港股有無火箭股?

03442#yup#

呢隻ETF姐
我估中共會整間中國版老翻spacex 圈錢


有呀又係有個藍字
叫藍箭航天

未上市#oh#

原來有隻ASTC 呢幾日2.4 -> 36[bouncer]


個泡未夠大嘛[bouncy]

47了
唔敢買[sosad]

5日1800% [sosad]lm

Shares Outstanding 得1.68M
penny stock 貨源太少
字源歧說
引用
29/05/2026 23:15
港股有無火箭股?

03442#yup#

呢隻ETF姐
我估中共會整間中國版老翻spacex 圈錢


有呀又係有個藍字
叫藍箭航天

未上市#oh#

原來有隻ASTC 呢幾日2.4 -> 36[bouncer]


個泡未夠大嘛[bouncy]

47了
唔敢買[sosad]

5日1800% [sosad]lm

Shares Outstanding 得1.68M
penny stock 貨源太少

咁諗起某香港公司係美國有上市,又係咁樣左手交右手咁炒上去[sosad]lm
阿博1985
引用
30/05/2026 00:00
https://upload.hkgolden.media/comment/ffof2tv4.fkc2su1jiby.uoxm0uu0uwz.4xw.jpg
防守型前鋒
引用
30/05/2026 01:46
港股有無火箭股?

03442#yup#

呢隻ETF姐
我估中共會整間中國版老翻spacex 圈錢


有呀又係有個藍字
叫藍箭航天

未上市#oh#

原來有隻ASTC 呢幾日2.4 -> 36[bouncer]


個泡未夠大嘛[bouncy]

47了
唔敢買[sosad]

5日1800% [sosad]lm

Shares Outstanding 得1.68M
penny stock 貨源太少

咁諗起某香港公司係美國有上市,又係咁樣左手交右手咁炒上去[sosad]lm


:O 1800%
求其扑中一棍都夠了
星降月貓
引用
30/05/2026 04:54
[offtopic] PFAS毒害! 澳洲怒告3M 索賠天價 比利時萬人篩檢|方念華|FOCUS全球新聞20260529 ‪@TVBSNEWS01‬
https://www.youtube.com/watch?v=sZ4v1AzFae4
小休一時
引用
30/05/2026 15:04
港股有無火箭股?

03442#yup#

呢隻ETF姐
我估中共會整間中國版老翻spacex 圈錢


有呀又係有個藍字
叫藍箭航天

未上市#oh#

原來有隻ASTC 呢幾日2.4 -> 36[bouncer]


個泡未夠大嘛[bouncy]

47了
唔敢買[sosad]

5日1800% [sosad]lm

Shares Outstanding 得1.68M
penny stock 貨源太少

咁諗起某香港公司係美國有上市,又係咁樣左手交右手咁炒上去[sosad]lm


:O 1800%
求其扑中一棍都夠了

呢隻都係google search 你講既藍箭航天
有個result係雪球網 入面咁岩見到ASTC先知道[sosad]lm

本身自己個screen filter唔要float < 10M
所以見唔到[sosad]lm
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]