To the Moon ^_^ ^_^ 火箭搭乘區 - 香港高登
[登入]
條女個胸好細
引用
28/05/2026 11:43
今日跌乜鳩
不嬲丟人現眼
引用
28/05/2026 11:50
今日跌乜鳩

美臀帶頭攰全家
防守型前鋒
引用
28/05/2026 11:52
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩[sosad] [sosad]

專登繞過港股通買港股係咩玩法[sosad]

咁至少收既税有差別


仲耍解釋資金來源..
一個地方官員有2-3百萬買美/日/港股, 冇合理解釋會點先...

問ai有答案,抽ipo,冇資金門檻,全部港股同衍生工具都買到,唔會因為A股休市就冇得炒,咁睇大陸人就算唔炒美股都真係好有必要搵方法開個港股戶口玩[sosad]


聽講尖沙嘴果間匯豐呢幾日大排長龍
好多中國人去開戶
佐治勇駒
引用
28/05/2026 12:17
美團否認炒人反而勁跌
攪到恆指穿埋25000:~(

又插7%
笑死:o)
防守型前鋒
引用
28/05/2026 12:19
美團否認炒人反而勁跌
攪到恆指穿埋25000:~(

又插7%
笑死:o)


屌~又唔轉得mpf:-(
不嬲丟人現眼
引用
28/05/2026 12:20
美團否認炒人反而勁跌
攪到恆指穿埋25000:~(

又插7%
笑死:o)


屌~又唔轉得mpf:-(

Mpf點解唔買北美基金
防守型前鋒
引用
28/05/2026 12:26
美團否認炒人反而勁跌
攪到恆指穿埋25000:~(

又插7%
笑死:o)


屌~又唔轉得mpf:-(

Mpf點解唔買北美基金


我有三份
A就舊年轉咗北美
BC未轉:-(
唉...成日等恆指27500就去轉
睇黎26500都要走了
不嬲丟人現眼
引用
28/05/2026 12:38
美團否認炒人反而勁跌
攪到恆指穿埋25000:~(

又插7%
笑死:o)


屌~又唔轉得mpf:-(

Mpf點解唔買北美基金


我有三份
A就舊年轉咗北美
BC未轉:-(
唉...成日等恆指27500就去轉
睇黎26500都要走了

整合哂去A算啦,仲要擺咁耐唔差果少少回報
防守型前鋒
引用
28/05/2026 12:48
美團否認炒人反而勁跌
攪到恆指穿埋25000:~(

又插7%
笑死:o)


屌~又唔轉得mpf:-(

Mpf點解唔買北美基金


我有三份
A就舊年轉咗北美
BC未轉:-(
唉...成日等恆指27500就去轉
睇黎26500都要走了

整合哂去A算啦,仲要擺咁耐唔差果少少回報


真係要:-( 其他股市全部破頂咁滯, 得恆指原地停留xx(
小休一時
引用
28/05/2026 12:53
屌你老味升又唔跟
跌又跟住跌
清倉港股#ass#
猩猩老坑
引用
28/05/2026 13:29
屌你老味升又唔跟
跌又跟住跌
清倉港股#ass#

期指結算日啫[sosad]
膠你掠
引用
28/05/2026 13:58
to the hell下嘛
小休一時
引用
28/05/2026 17:35
bitcoin 跌到73000
肯定係大陸出貨套現
防守型前鋒
引用
28/05/2026 17:49
火箭升完到無人機
連被燒山祝福既AVAV都升到10%@_@
小休一時
引用
28/05/2026 17:56
火箭升完到無人機
連被燒山祝福既AVAV都升到10%@_@

KTOS都升12% 到64蚊
但我個買入價係90xx(
防守型前鋒
引用
28/05/2026 18:23
火箭升完到無人機
連被燒山祝福既AVAV都升到10%@_@

KTOS都升12% 到64蚊
但我個買入價係90xx(


:O 要唔要斬咗佢
小休一時
引用
28/05/2026 19:24
火箭升完到無人機
連被燒山祝福既AVAV都升到10%@_@

KTOS都升12% 到64蚊
但我個買入價係90xx(


:O 要唔要斬咗佢

點解要斬
防守型前鋒
引用
28/05/2026 19:43
火箭升完到無人機
連被燒山祝福既AVAV都升到10%@_@

KTOS都升12% 到64蚊
但我個買入價係90xx(


:O 要唔要斬咗佢

點解要斬


我驚無人機係一兩日貨仔:-(
小休一時
引用
28/05/2026 19:56
火箭升完到無人機
連被燒山祝福既AVAV都升到10%@_@

KTOS都升12% 到64蚊
但我個買入價係90xx(


:O 要唔要斬咗佢

點解要斬


我驚無人機係一兩日貨仔:-(

UMAC升左成倍
害怕失敗=拒絕成功:-[lm
防守型前鋒
引用
28/05/2026 20:04
火箭升完到無人機
連被燒山祝福既AVAV都升到10%@_@

KTOS都升12% 到64蚊
但我個買入價係90xx(


:O 要唔要斬咗佢

點解要斬


我驚無人機係一兩日貨仔:-(

UMAC升左成倍
害怕失敗=拒絕成功:-[lm


gogogo#yup#
飲雞水
引用
28/05/2026 20:08
https://upload.hkgolden.media/comment/xqrvpwbw.hmladya0mll.4d1gknqqf4i.ggk.jpg
男色經濟圈
引用
28/05/2026 21:02
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩[sosad] [sosad]

專登繞過港股通買港股係咩玩法[sosad]

咁至少收既税有差別


仲耍解釋資金來源..
一個地方官員有2-3百萬買美/日/港股, 冇合理解釋會點先...

問ai有答案,抽ipo,冇資金門檻,全部港股同衍生工具都買到,唔會因為A股休市就冇得炒,咁睇大陸人就算唔炒美股都真係好有必要搵方法開個港股戶口玩[sosad]


聽講尖沙嘴果間匯豐呢幾日大排長龍
好多中國人去開戶

要舉報佢哋#oh#
黃白虎紋貓
引用
28/05/2026 21:20
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩[sosad] [sosad]

專登繞過港股通買港股係咩玩法[sosad]

咁至少收既税有差別


仲耍解釋資金來源..
一個地方官員有2-3百萬買美/日/港股, 冇合理解釋會點先...

問ai有答案,抽ipo,冇資金門檻,全部港股同衍生工具都買到,唔會因為A股休市就冇得炒,咁睇大陸人就算唔炒美股都真係好有必要搵方法開個港股戶口玩[sosad]


聽講尖沙嘴果間匯豐呢幾日大排長龍
好多中國人去開戶

要舉報佢哋#oh#

下個月開始大陸人只可以開100萬戶口,仲要資金證明
阿爺要收水
波叔個柒頭仲狗噏
防守型前鋒
引用
28/05/2026 22:06
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩[sosad] [sosad]

專登繞過港股通買港股係咩玩法[sosad]

咁至少收既税有差別


仲耍解釋資金來源..
一個地方官員有2-3百萬買美/日/港股, 冇合理解釋會點先...

問ai有答案,抽ipo,冇資金門檻,全部港股同衍生工具都買到,唔會因為A股休市就冇得炒,咁睇大陸人就算唔炒美股都真係好有必要搵方法開個港股戶口玩[sosad]


聽講尖沙嘴果間匯豐呢幾日大排長龍
好多中國人去開戶

要舉報佢哋#oh#


用手機影大頭
好似佢地用手機影入法院聽審既人咁O:-)
小休一時
引用
28/05/2026 22:46
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩[sosad] [sosad]

專登繞過港股通買港股係咩玩法[sosad]

咁至少收既税有差別


仲耍解釋資金來源..
一個地方官員有2-3百萬買美/日/港股, 冇合理解釋會點先...

問ai有答案,抽ipo,冇資金門檻,全部港股同衍生工具都買到,唔會因為A股休市就冇得炒,咁睇大陸人就算唔炒美股都真係好有必要搵方法開個港股戶口玩[sosad]


聽講尖沙嘴果間匯豐呢幾日大排長龍
好多中國人去開戶

要舉報佢哋#oh#


用手機影大頭
好似佢地用手機影入法院聽審既人咁O:-)

中共無罰銀行
銀行應該一早同中共傾好
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]