[
登入
]
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
財經台
To the Moon ^_^ ^_^ 火箭搭乘區
條女個胸好細
28/05/2026 11:43
今日跌乜鳩
不嬲丟人現眼
28/05/2026 11:50
今日跌乜鳩
美臀帶頭攰全家
防守型前鋒
28/05/2026 11:52
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩
專登繞過港股通買港股係咩玩法
咁至少收既税有差別
仲耍解釋資金來源..
一個地方官員有2-3百萬買美/日/港股, 冇合理解釋會點先...
問ai有答案,抽ipo,冇資金門檻,全部港股同衍生工具都買到,唔會因為A股休市就冇得炒,咁睇大陸人就算唔炒美股都真係好有必要搵方法開個港股戶口玩
聽講尖沙嘴果間匯豐呢幾日大排長龍
好多中國人去開戶
佐治勇駒
28/05/2026 12:17
美團否認炒人反而勁跌
攪到恆指穿埋25000
又插7%
笑死
防守型前鋒
28/05/2026 12:19
美團否認炒人反而勁跌
攪到恆指穿埋25000
又插7%
笑死
屌~又唔轉得mpf
不嬲丟人現眼
28/05/2026 12:20
美團否認炒人反而勁跌
攪到恆指穿埋25000
又插7%
笑死
屌~又唔轉得mpf
Mpf點解唔買北美基金
防守型前鋒
28/05/2026 12:26
美團否認炒人反而勁跌
攪到恆指穿埋25000
又插7%
笑死
屌~又唔轉得mpf
Mpf點解唔買北美基金
我有三份
A就舊年轉咗北美
BC未轉
唉...成日等恆指27500就去轉
睇黎26500都要走了
不嬲丟人現眼
28/05/2026 12:38
美團否認炒人反而勁跌
攪到恆指穿埋25000
又插7%
笑死
屌~又唔轉得mpf
Mpf點解唔買北美基金
我有三份
A就舊年轉咗北美
BC未轉
唉...成日等恆指27500就去轉
睇黎26500都要走了
整合哂去A算啦,仲要擺咁耐唔差果少少回報
防守型前鋒
28/05/2026 12:48
美團否認炒人反而勁跌
攪到恆指穿埋25000
又插7%
笑死
屌~又唔轉得mpf
Mpf點解唔買北美基金
我有三份
A就舊年轉咗北美
BC未轉
唉...成日等恆指27500就去轉
睇黎26500都要走了
整合哂去A算啦,仲要擺咁耐唔差果少少回報
真係要
其他股市全部破頂咁滯, 得恆指原地停留
小休一時
28/05/2026 12:53
屌你老味升又唔跟
跌又跟住跌
清倉港股
猩猩老坑
28/05/2026 13:29
屌你老味升又唔跟
跌又跟住跌
清倉港股
期指結算日啫
膠你掠
28/05/2026 13:58
to the hell下嘛
小休一時
28/05/2026 17:35
bitcoin 跌到73000
肯定係大陸出貨套現
防守型前鋒
28/05/2026 17:49
火箭升完到無人機
連被燒山祝福既AVAV都升到10%
小休一時
28/05/2026 17:56
火箭升完到無人機
連被燒山祝福既AVAV都升到10%
KTOS都升12% 到64蚊
但我個買入價係90
防守型前鋒
28/05/2026 18:23
火箭升完到無人機
連被燒山祝福既AVAV都升到10%
KTOS都升12% 到64蚊
但我個買入價係90
要唔要斬咗佢
小休一時
28/05/2026 19:24
火箭升完到無人機
連被燒山祝福既AVAV都升到10%
KTOS都升12% 到64蚊
但我個買入價係90
要唔要斬咗佢
點解要斬
防守型前鋒
28/05/2026 19:43
火箭升完到無人機
連被燒山祝福既AVAV都升到10%
KTOS都升12% 到64蚊
但我個買入價係90
要唔要斬咗佢
點解要斬
我驚無人機係一兩日貨仔
小休一時
28/05/2026 19:56
火箭升完到無人機
連被燒山祝福既AVAV都升到10%
KTOS都升12% 到64蚊
但我個買入價係90
要唔要斬咗佢
點解要斬
我驚無人機係一兩日貨仔
UMAC升左成倍
害怕失敗=拒絕成功
防守型前鋒
28/05/2026 20:04
火箭升完到無人機
連被燒山祝福既AVAV都升到10%
KTOS都升12% 到64蚊
但我個買入價係90
要唔要斬咗佢
點解要斬
我驚無人機係一兩日貨仔
UMAC升左成倍
害怕失敗=拒絕成功
gogogo
飲雞水
28/05/2026 20:08
男色經濟圈
28/05/2026 21:02
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩
專登繞過港股通買港股係咩玩法
咁至少收既税有差別
仲耍解釋資金來源..
一個地方官員有2-3百萬買美/日/港股, 冇合理解釋會點先...
問ai有答案,抽ipo,冇資金門檻,全部港股同衍生工具都買到,唔會因為A股休市就冇得炒,咁睇大陸人就算唔炒美股都真係好有必要搵方法開個港股戶口玩
聽講尖沙嘴果間匯豐呢幾日大排長龍
好多中國人去開戶
要舉報佢哋
黃白虎紋貓
28/05/2026 21:20
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩
專登繞過港股通買港股係咩玩法
咁至少收既税有差別
仲耍解釋資金來源..
一個地方官員有2-3百萬買美/日/港股, 冇合理解釋會點先...
問ai有答案,抽ipo,冇資金門檻,全部港股同衍生工具都買到,唔會因為A股休市就冇得炒,咁睇大陸人就算唔炒美股都真係好有必要搵方法開個港股戶口玩
聽講尖沙嘴果間匯豐呢幾日大排長龍
好多中國人去開戶
要舉報佢哋
下個月開始大陸人只可以開100萬戶口,仲要資金證明
阿爺要收水
波叔個柒頭仲狗噏
防守型前鋒
28/05/2026 22:06
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩
專登繞過港股通買港股係咩玩法
咁至少收既税有差別
仲耍解釋資金來源..
一個地方官員有2-3百萬買美/日/港股, 冇合理解釋會點先...
問ai有答案,抽ipo,冇資金門檻,全部港股同衍生工具都買到,唔會因為A股休市就冇得炒,咁睇大陸人就算唔炒美股都真係好有必要搵方法開個港股戶口玩
聽講尖沙嘴果間匯豐呢幾日大排長龍
好多中國人去開戶
要舉報佢哋
用手機影大頭
好似佢地用手機影入法院聽審既人咁
小休一時
28/05/2026 22:46
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩
專登繞過港股通買港股係咩玩法
咁至少收既税有差別
仲耍解釋資金來源..
一個地方官員有2-3百萬買美/日/港股, 冇合理解釋會點先...
問ai有答案,抽ipo,冇資金門檻,全部港股同衍生工具都買到,唔會因為A股休市就冇得炒,咁睇大陸人就算唔炒美股都真係好有必要搵方法開個港股戶口玩
聽講尖沙嘴果間匯豐呢幾日大排長龍
好多中國人去開戶
要舉報佢哋
用手機影大頭
好似佢地用手機影入法院聽審既人咁
中共無罰銀行
銀行應該一早同中共傾好
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
財經台
回覆
留名
財經台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]