[
登入
]
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
第 33 頁
第 34 頁
財經台
To the Moon ^_^ ^_^ 火箭搭乘區
黃白虎紋貓
10/06/2026 17:16
今晚CPI,預期都閪硬
火箭爆炸
呢輪都有啲kick,都係時候去京都伏見稻荷大社拜一拜
家下火箭爆炸
開post位巴打入黎懺悔
猩猩老坑
10/06/2026 17:17
今晚CPI,預期都閪硬
火箭爆炸
呢輪都有啲kick,都係時候去京都伏見稻荷大社拜一拜
家下火箭爆炸
開post位巴打入黎懺悔
星降月貓
10/06/2026 17:26
今晚CPI,預期都閪硬
火箭爆炸
呢輪都有啲kick,都係時候去京都伏見稻荷大社拜一拜
家下火箭爆炸
開post位巴打入黎懺悔
SpaceX爆咗再搵我
不嬲丟人現眼
10/06/2026 17:37
以後都係淨買美股算。。。。
美股先係價值投資
黃白虎紋貓
10/06/2026 20:30
SoftBank老闆孫正義拎OpenAI 股票去銀行抵押借唔到錢套現
好大鑊,即係連銀行都唔敢擔保
星降月貓
10/06/2026 20:42
Yahoo快訊:
Consumer inflation surged to 4.2% in May, its highest annual rate since 2023, amid soaring energy costs.
小休一時
10/06/2026 20:44
Yahoo快訊:
Consumer inflation surged to 4.2% in May, its highest annual rate since 2023, amid soaring energy costs.
呢兩日都跌凸喇
重想點
防守型前鋒
10/06/2026 20:46
Yahoo快訊:
Consumer inflation surged to 4.2% in May, its highest annual rate since 2023, amid soaring energy costs.
呢兩日都跌凸喇
重想點
加硬息
字源歧說
10/06/2026 20:50
CPI低過預期喎,識升返未?
字源歧說
10/06/2026 20:50
核心CPI MoM低過預期喎,識升返未?
字源歧說
10/06/2026 20:52
SoftBank老闆孫正義拎OpenAI 股票去銀行抵押借唔到錢套現
好大鑊,即係連銀行都唔敢擔保
MS好大鑊
小休一時
10/06/2026 20:53
Yahoo快訊:
Consumer inflation surged to 4.2% in May, its highest annual rate since 2023, amid soaring energy costs.
呢兩日都跌凸喇
重想點
加硬息
加息還加息 股市升還升
兩回事黎
黃白虎紋貓
10/06/2026 21:04
Yahoo快訊:
Consumer inflation surged to 4.2% in May, its highest annual rate since 2023, amid soaring energy costs.
呢兩日都跌凸喇
重想點
加硬息
加息還加息 股市升還升
兩回事黎
等space x爆埋,咪完美風暴
原來係咁嫁
10/06/2026 21:07
Yahoo快訊:
Consumer inflation surged to 4.2% in May, its highest annual rate since 2023, amid soaring energy costs.
呢兩日都跌凸喇
重想點
加硬息
加息還加息 股市升還升
兩回事黎
等space x爆埋,咪完美風暴
一上市就爆
小休一時
10/06/2026 21:41
Yahoo快訊:
Consumer inflation surged to 4.2% in May, its highest annual rate since 2023, amid soaring energy costs.
呢兩日都跌凸喇
重想點
加硬息
加息還加息 股市升還升
兩回事黎
等space x爆埋,咪完美風暴
一上市就爆
你估人地係龍豐咩
星降月貓
10/06/2026 23:33
開倉咁耐第一次出金做生活費,ib美金轉港紙要兩日先入數,之前賬面有數但一郁就當透支,上午轉去滙豐要傍晚先入到數,夾埋差唔多要三日
巴打等錢洗?
我用左年幾, 都係未試過攞錢出黎
退左休幾年,之前留啲現金差唔多用晒,要開始喺債倉攞使費
開頭諗住唔係離岸,會好似本地銀行間轉錢即有,原來都要三日
無記錯IB放美金係離架,d錢係美國銀行個邊
如果離岸性質可以迴避風險同耳目就好可取
IB只係錢離開,但你個ac仲係屬於香港
一個唔該拉人封艇你都係走唔甩的
Acc類別係有細份local同US版? 即係直頭連存款保障都跟唔同法規咁
你用香港證件開就係受香港管了
保障都跟香港
今晚再撚一輪, 終於明到你講嘅背後事情
星降月貓
11/06/2026 05:07
Microsoft Announces Breakthrough With Quantum Chip
https://www.youtube.com/watch?v=XAYh7HRjzs0
純粹技術討論
不嬲丟人現眼
11/06/2026 10:34
尋日唔殺牛留返今日先殺
飲雞水
11/06/2026 11:03
尋日唔殺牛留返今日先殺
鄺志立
11/06/2026 11:14
尋日唔殺牛留返今日先殺
準備穿24000
防守型前鋒
11/06/2026 11:31
終於穿24000
我決定恆指26500就轉MPF去亞太股市
防守型前鋒
11/06/2026 11:37
特朗譜終於再打伊朗...今晚美股會唔會反彈番少少
字源歧說
11/06/2026 11:50
特朗譜終於再打伊朗...今晚美股會唔會反彈番少少
開拖唔係要跌?
防守型前鋒
11/06/2026 12:04
特朗譜終於再打伊朗...今晚美股會唔會反彈番少少
開拖唔係要跌?
終於打咗...又唔似會長打落去...市場放心番D卦
小休一時
11/06/2026 13:30
delete 牛牛 Firstrade apps
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
第 33 頁
第 34 頁
財經台
回覆
留名
財經台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]