[
登入
]
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
第 33 頁
第 34 頁
財經台
To the Moon ^_^ ^_^ 火箭搭乘區
防守型前鋒
06/06/2026 00:23
酒呀
夜期崩盤
納指咩料? 洗完碗翻黎...跌咁多既?
字源歧說
06/06/2026 00:23
一日跌哂成個禮拜升幅
還返d錢嚟
小休一時
06/06/2026 00:24
屌,再問左下ai,香港唔俾買係連上市後都唔俾買,只要你個戶口係用香港身份證就唔買得spacex,只可以買有spacex既etf代替
呢舖真係夾人移民拎多個passport先有自己既經濟安全
共產黨做到咁盡?
小休一時
06/06/2026 00:25
屌,再問左下ai,香港唔俾買係連上市後都唔俾買,只要你個戶口係用香港身份證就唔買得spacex,只可以買有spacex既etf代替
呢舖真係夾人移民拎多個passport先有自己既經濟安全
共產黨做到咁盡?
應該IPO姐
不嬲丟人現眼
06/06/2026 00:31
屌,再問左下ai,香港唔俾買係連上市後都唔俾買,只要你個戶口係用香港身份證就唔買得spacex,只可以買有spacex既etf代替
呢舖真係夾人移民拎多個passport先有自己既經濟安全
共產黨做到咁盡?
應該IPO姐
係美國唔俾特衰護照或者香港地址既人買spacex,因為係軍工嘢
黃白虎紋貓
06/06/2026 00:31
酒呀
夜期崩盤
納指咩料? 洗完碗翻黎...跌咁多既?
吹風加息
半露體洗盤
原來係咁嫁
06/06/2026 00:31
屌,再問左下ai,香港唔俾買係連上市後都唔俾買,只要你個戶口係用香港身份證就唔買得spacex,只可以買有spacex既etf代替
呢舖真係夾人移民拎多個passport先有自己既經濟安全
吓? 咁3442咪會爆升?
防守型前鋒
06/06/2026 00:35
酒呀
夜期崩盤
納指咩料? 洗完碗翻黎...跌咁多既?
吹風加息
半露體洗盤
證明老鮑係岩既
小休一時
06/06/2026 00:43
屌,再問左下ai,香港唔俾買係連上市後都唔俾買,只要你個戶口係用香港身份證就唔買得spacex,只可以買有spacex既etf代替
呢舖真係夾人移民拎多個passport先有自己既經濟安全
共產黨做到咁盡?
應該IPO姐
係美國唔俾特衰護照或者香港地址既人買spacex,因為係軍工嘢
呢個理由無可能
咁點會唔ban LMT
原來係咁嫁
06/06/2026 00:48
屌,再問左下ai,香港唔俾買係連上市後都唔俾買,只要你個戶口係用香港身份證就唔買得spacex,只可以買有spacex既etf代替
呢舖真係夾人移民拎多個passport先有自己既經濟安全
共產黨做到咁盡?
應該IPO姐
係美國唔俾特衰護照或者香港地址既人買spacex,因為係軍工嘢
呢個理由無可能
咁點會唔ban LMT
以前冇做開,宜家做返掛
字源歧說
06/06/2026 00:49
MU 900都穿鳩埋
小休一時
06/06/2026 00:49
MU 900都穿鳩埋
均價920買左2股
不嬲丟人現眼
06/06/2026 00:50
屌,再問左下ai,香港唔俾買係連上市後都唔俾買,只要你個戶口係用香港身份證就唔買得spacex,只可以買有spacex既etf代替
呢舖真係夾人移民拎多個passport先有自己既經濟安全
共產黨做到咁盡?
應該IPO姐
係美國唔俾特衰護照或者香港地址既人買spacex,因為係軍工嘢
呢個理由無可能
咁點會唔ban LMT
以前冇做開,宜家做返掛
12號果日撳下機有冇reject就知,我都想唔係,不過ai話唔俾買
原來係咁嫁
06/06/2026 01:06
屌,再問左下ai,香港唔俾買係連上市後都唔俾買,只要你個戶口係用香港身份證就唔買得spacex,只可以買有spacex既etf代替
呢舖真係夾人移民拎多個passport先有自己既經濟安全
共產黨做到咁盡?
應該IPO姐
係美國唔俾特衰護照或者香港地址既人買spacex,因為係軍工嘢
呢個理由無可能
咁點會唔ban LMT
以前冇做開,宜家做返掛
12號果日撳下機有冇reject就知,我都想唔係,不過ai話唔俾買
咁有機會AI都係跟新聞讀
lubu
06/06/2026 03:19
凱斯
06/06/2026 04:02
其實行過幾間龍豐 佢生意係唔錯 但過度擴充上市 無咁大個頂
詭異的簡雍
06/06/2026 07:47
非農就業數據太好,經濟太強,所以美股崩盤
kiyeah
06/06/2026 08:49
非農就業數據太好,經濟太強,所以美股崩盤
美股叫崩的話
韓股應該叫滅
芝士條
06/06/2026 10:33
史上最慘!台指期夜盤雪崩3006點
美國股市在人工智慧(AI)概念股漲多後湧現獲利了結賣壓,加上市場擔憂美國聯準會(Fed)可能升息,三大指數同步重挫,也引爆台灣期貨市場劇烈震盪。台指期夜盤6日收盤暴跌3006點、跌幅達6.65%,收在42220點,創下史上單日最大跌點紀錄。消息曝光後,台大批踢踢股市板瀰漫濃厚恐慌氣氛,網友驚呼:「血流成河!」
不嬲丟人現眼
06/06/2026 10:52
尋晚N卡又大爆炸,稀土又大爆炸
原來係咁嫁
06/06/2026 10:54
AI 應該泡沫左?
防守型前鋒
06/06/2026 11:28
尋晚N卡又大爆炸,稀土又大爆炸
講野好白痴
06/06/2026 11:43
sell the news抽錢買spaceX姐
星期二通脹數據食左棍差唔多
(normal)
06/06/2026 11:44
非農就業數據太好,經濟太強,所以美股崩盤
美股叫崩的話
韓股應該叫滅
kiyeah
06/06/2026 11:50
非農就業數據太好,經濟太強,所以美股崩盤
美股叫崩的話
韓股應該叫滅
尋晚3倍韓指直接跌左41%
上一頁
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
第 33 頁
第 34 頁
財經台
回覆
留名
財經台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]