To the Moon ^_^ ^_^ 火箭搭乘區 - 香港高登
[登入]
不嬲丟人現眼
引用
05/06/2026 14:52
全靠有VOO做核心,噚晚個倉仲係賺緊0.09%[sosad]

今年ytd仲有10%,最高去到12.幾%

我目前YTD仲有14%,穩穩定定就好:)

守到去年尾就平安落莊再計過#adore#
防守型前鋒
引用
05/06/2026 15:32
龍豐愈跌愈有, 我以為我對香港零售業已經悲觀, 但原來仲係太有信心了:-( :~(
猩猩老坑
引用
05/06/2026 15:57
龍豐愈跌愈有, 我以為我對香港零售業已經悲觀, 但原來仲係太有信心了:-( :~(

防巴有冇玩過拼多多[sosad] 香港零售冇得做架啦[sosad]
小休一時
引用
05/06/2026 16:05
龍豐愈跌愈有, 我以為我對香港零售業已經悲觀, 但原來仲係太有信心了:-( :~(

大金反而去返招股價
防守型前鋒
引用
05/06/2026 16:06
龍豐愈跌愈有, 我以為我對香港零售業已經悲觀, 但原來仲係太有信心了:-( :~(

防巴有冇玩過拼多多[sosad] 香港零售冇得做架啦[sosad]


冇呀[sosad] 京東果D更加冇[sosad]
睇到龍豐血流成河都幾心傷
真係玩完lu~
猩猩老坑
引用
05/06/2026 16:13
龍豐愈跌愈有, 我以為我對香港零售業已經悲觀, 但原來仲係太有信心了:-( :~(

防巴有冇玩過拼多多[sosad] 香港零售冇得做架啦[sosad]


冇呀[sosad] 京東果D更加冇[sosad]
睇到龍豐血流成河都幾心傷
真係玩完lu~

我拼多多買包洗衣夾,15隻只須$7重送個汚衣籃、買咗後再有卷$1五十對木筷子⋯⋯重要送到門口,香港零售點玩[sosad]
lubu
引用
05/06/2026 16:15
#12 10天 RSI 17....
已經同股災冇咩分別
大陸咁攪一攪。。淨比賣貨
港股唔知要衰幾耐。。。有排冇運行
:-( :-(
不嬲丟人現眼
引用
05/06/2026 16:16
龍豐愈跌愈有, 我以為我對香港零售業已經悲觀, 但原來仲係太有信心了:-( :~(

防巴有冇玩過拼多多[sosad] 香港零售冇得做架啦[sosad]


冇呀[sosad] 京東果D更加冇[sosad]
睇到龍豐血流成河都幾心傷
真係玩完lu~

我拼多多買包洗衣夾,15隻只須$7重送個汚衣籃、買咗後再有卷$1五十對木筷子⋯⋯重要送到門口,香港零售點玩[sosad]

上市首日埋單跌45%,香港生意好呀#bye#
猩猩老坑
引用
05/06/2026 16:56
#12 10天 RSI 17....
已經同股災冇咩分別
大陸咁攪一攪。。淨比賣貨
港股唔知要衰幾耐。。。有排冇運行
:-( :-(

負面咁睇,的確係,但正面咁睇,班大陸人冇得買美股,就轉去賭港股(或者H股[sosad] ),快上車[sosad]
防守型前鋒
引用
05/06/2026 16:56
龍豐愈跌愈有, 我以為我對香港零售業已經悲觀, 但原來仲係太有信心了:-( :~(

防巴有冇玩過拼多多[sosad] 香港零售冇得做架啦[sosad]


冇呀[sosad] 京東果D更加冇[sosad]
睇到龍豐血流成河都幾心傷
真係玩完lu~

我拼多多買包洗衣夾,15隻只須$7重送個汚衣籃、買咗後再有卷$1五十對木筷子⋯⋯重要送到門口,香港零售點玩[sosad]


嘩一蚊50對木筷子
我岩喎:P
防守型前鋒
引用
05/06/2026 16:59
#12 10天 RSI 17....
已經同股災冇咩分別
大陸咁攪一攪。。淨比賣貨
港股唔知要衰幾耐。。。有排冇運行
:-( :-(

負面咁睇,的確係,但正面咁睇,班大陸人冇得買美股,就轉去賭港股(或者H股[sosad] ),快上車[sosad]


港股都算「境外」[sosad]
我覺得係大陸人唔可以用「自己方法」(例如幫襯富途、落香港開戶口等等)炒其他股票
只能通過合規途徑炒港股美股
不嬲丟人現眼
引用
05/06/2026 17:02
#12 10天 RSI 17....
已經同股災冇咩分別
大陸咁攪一攪。。淨比賣貨
港股唔知要衰幾耐。。。有排冇運行
:-( :-(

負面咁睇,的確係,但正面咁睇,班大陸人冇得買美股,就轉去賭港股(或者H股[sosad] ),快上車[sosad]


港股都算「境外」[sosad]
我覺得係大陸人唔可以用「自己方法」(例如幫襯富途、落香港開戶口等等)炒其他股票
只能通過合規途徑炒港股美股

港股通果堆唔包新股,同玩港股通要有50萬人仔
猩猩老坑
引用
05/06/2026 17:09
#12 10天 RSI 17....
已經同股災冇咩分別
大陸咁攪一攪。。淨比賣貨
港股唔知要衰幾耐。。。有排冇運行
:-( :-(

負面咁睇,的確係,但正面咁睇,班大陸人冇得買美股,就轉去賭港股(或者H股[sosad] ),快上車[sosad]


港股都算「境外」[sosad]
我覺得係大陸人唔可以用「自己方法」(例如幫襯富途、落香港開戶口等等)炒其他股票
只能通過合規途徑炒港股美股

呢個就係上面個原意,個個拿𡚒錢出嚟炒完美股就變白錢,原本舊錢邊度走私漏稅返黎就冇得查…不過整淋個市就一定比人屌鬼架啦,獅子今日都冇左五個大餅牙,痛牙[sosad]
猩猩老坑
引用
05/06/2026 17:10
#12 10天 RSI 17....
已經同股災冇咩分別
大陸咁攪一攪。。淨比賣貨
港股唔知要衰幾耐。。。有排冇運行
:-( :-(

負面咁睇,的確係,但正面咁睇,班大陸人冇得買美股,就轉去賭港股(或者H股[sosad] ),快上車[sosad]


港股都算「境外」[sosad]
我覺得係大陸人唔可以用「自己方法」(例如幫襯富途、落香港開戶口等等)炒其他股票
只能通過合規途徑炒港股美股

港股通果堆唔包新股,同玩港股通要有50萬人仔

重要登記資金來源[sosad]
不嬲丟人現眼
引用
05/06/2026 17:13
#12 10天 RSI 17....
已經同股災冇咩分別
大陸咁攪一攪。。淨比賣貨
港股唔知要衰幾耐。。。有排冇運行
:-( :-(

負面咁睇,的確係,但正面咁睇,班大陸人冇得買美股,就轉去賭港股(或者H股[sosad] ),快上車[sosad]


港股都算「境外」[sosad]
我覺得係大陸人唔可以用「自己方法」(例如幫襯富途、落香港開戶口等等)炒其他股票
只能通過合規途徑炒港股美股

港股通果堆唔包新股,同玩港股通要有50萬人仔

重要登記資金來源[sosad]

贏左仲要抽兩成水
猩猩老坑
引用
05/06/2026 17:18
龍豐愈跌愈有, 我以為我對香港零售業已經悲觀, 但原來仲係太有信心了:-( :~(

防巴有冇玩過拼多多[sosad] 香港零售冇得做架啦[sosad]


冇呀[sosad] 京東果D更加冇[sosad]
睇到龍豐血流成河都幾心傷
真係玩完lu~

我拼多多買包洗衣夾,15隻只須$7重送個汚衣籃、買咗後再有卷$1五十對木筷子⋯⋯重要送到門口,香港零售點玩[sosad]


嘩一蚊50對木筷子
我岩喎:P

https://upload.hkgolden.media/comment/jl05ej2b.csb5i3sekfz.v5pyoejl542.yb2.jpg
比防巴參考[sosad]
利申:拼多多打手
lubu
引用
05/06/2026 17:28
#12 10天 RSI 17....
已經同股災冇咩分別
大陸咁攪一攪。。淨比賣貨
港股唔知要衰幾耐。。。有排冇運行
:-( :-(

負面咁睇,的確係,但正面咁睇,班大陸人冇得買美股,就轉去賭港股(或者H股[sosad] ),快上車[sosad]

係港股D卷商户口,銀行都只可以沽
要用港股通買港股。。。
如果淨美股就唔會跌到咁[sosad] [sosad]
字源歧說
引用
05/06/2026 17:30
龍豐愈跌愈有, 我以為我對香港零售業已經悲觀, 但原來仲係太有信心了:-( :~(

防巴有冇玩過拼多多[sosad] 香港零售冇得做架啦[sosad]

昨天已提 :D
lubu
引用
05/06/2026 17:32
#12 10天 RSI 17....
已經同股災冇咩分別
大陸咁攪一攪。。淨比賣貨
港股唔知要衰幾耐。。。有排冇運行
:-( :-(

負面咁睇,的確係,但正面咁睇,班大陸人冇得買美股,就轉去賭港股(或者H股[sosad] ),快上車[sosad]


港股都算「境外」[sosad]
我覺得係大陸人唔可以用「自己方法」(例如幫襯富途、落香港開戶口等等)炒其他股票
只能通過合規途徑炒港股美股

港股通果堆唔包新股,同玩港股通要有50萬人仔


收費又高D。。。。
防守型前鋒
引用
05/06/2026 17:37
龍豐愈跌愈有, 我以為我對香港零售業已經悲觀, 但原來仲係太有信心了:-( :~(

防巴有冇玩過拼多多[sosad] 香港零售冇得做架啦[sosad]


冇呀[sosad] 京東果D更加冇[sosad]
睇到龍豐血流成河都幾心傷
真係玩完lu~

我拼多多買包洗衣夾,15隻只須$7重送個汚衣籃、買咗後再有卷$1五十對木筷子⋯⋯重要送到門口,香港零售點玩[sosad]


嘩一蚊50對木筷子
我岩喎:P

https://upload.hkgolden.media/comment/jl05ej2b.csb5i3sekfz.v5pyoejl542.yb2.jpg
比防巴參考[sosad]
利申:拼多多打手


[sosad] 平到咁
咁係拼多多買膠叉膠匙羹算唔算犯法架?
黃白虎紋貓
引用
05/06/2026 17:37
用海外劵商等於逃稅走資
港股通係內地戶口,走唔甩稅
唔比啲錢走出大陸#bye#
防守型前鋒
引用
05/06/2026 17:39
龍豐愈跌愈有, 我以為我對香港零售業已經悲觀, 但原來仲係太有信心了:-( :~(

防巴有冇玩過拼多多[sosad] 香港零售冇得做架啦[sosad]

昨天已提 :D


sor 係我太過樂觀:-(
我以為7.X既PE已經算平, 原來仲可以更平:-(
猩猩老坑
引用
05/06/2026 17:42
龍豐愈跌愈有, 我以為我對香港零售業已經悲觀, 但原來仲係太有信心了:-( :~(

防巴有冇玩過拼多多[sosad] 香港零售冇得做架啦[sosad]


冇呀[sosad] 京東果D更加冇[sosad]
睇到龍豐血流成河都幾心傷
真係玩完lu~

我拼多多買包洗衣夾,15隻只須$7重送個汚衣籃、買咗後再有卷$1五十對木筷子⋯⋯重要送到門口,香港零售點玩[sosad]


嘩一蚊50對木筷子
我岩喎:P

https://upload.hkgolden.media/comment/jl05ej2b.csb5i3sekfz.v5pyoejl542.yb2.jpg
比防巴參考[sosad]
利申:拼多多打手


[sosad] 平到咁
咁係拼多多買膠叉膠匙羹算唔算犯法架?

你唔係開舖頭提供俾客戶就冇問題
防守型前鋒
引用
05/06/2026 17:46
龍豐愈跌愈有, 我以為我對香港零售業已經悲觀, 但原來仲係太有信心了:-( :~(

防巴有冇玩過拼多多[sosad] 香港零售冇得做架啦[sosad]


冇呀[sosad] 京東果D更加冇[sosad]
睇到龍豐血流成河都幾心傷
真係玩完lu~

我拼多多買包洗衣夾,15隻只須$7重送個汚衣籃、買咗後再有卷$1五十對木筷子⋯⋯重要送到門口,香港零售點玩[sosad]


嘩一蚊50對木筷子
我岩喎:P

https://upload.hkgolden.media/comment/jl05ej2b.csb5i3sekfz.v5pyoejl542.yb2.jpg
比防巴參考[sosad]
利申:拼多多打手


[sosad] 平到咁
咁係拼多多買膠叉膠匙羹算唔算犯法架?

你唔係開舖頭提供俾客戶就冇問題


明晒#adore#
星降月貓
引用
05/06/2026 18:14
[offtopic] Joe Rogan Experience #2509 - Caleb Hammer
https://www.youtube.com/watch?v=wt2sI8OdmWs

Podcast光頭佬與財務肥仔#yup#
聽到13:30講, 後生一代會睇Twitch或Kick之類嘅day trader直播去跟機買賣@_@ [sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]