To the Moon ^_^ ^_^ 火箭搭乘區 - 香港高登
[登入]
防守型前鋒
引用
05/06/2026 00:24
龍豐暗盤飆升74%後
再破底跌穿招股價

散戶:你上得返
我即刻去買支洗頭水

https://www.facebook.com/share/19JmWsoZZ5/

經濟一週咁講

都叫上過9蚊 :-[lm


冇睇過招股書
但以香港零售業而家咁既環境
都係避一避好
原來係咁嫁
引用
05/06/2026 00:27
龍豐暗盤飆升74%後
再破底跌穿招股價

散戶:你上得返
我即刻去買支洗頭水

https://www.facebook.com/share/19JmWsoZZ5/

經濟一週咁講

都叫上過9蚊 :-[lm


冇睇過招股書
但以香港零售業而家咁既環境
都係避一避好


本身招股好似都拎15 定 20% 還債,唔記得有冇記錯
防守型前鋒
引用
05/06/2026 01:27
龍豐暗盤飆升74%後
再破底跌穿招股價

散戶:你上得返
我即刻去買支洗頭水

https://www.facebook.com/share/19JmWsoZZ5/

經濟一週咁講

都叫上過9蚊 :-[lm


冇睇過招股書
但以香港零售業而家咁既環境
都係避一避好


本身招股好似都拎15 定 20% 還債,唔記得有冇記錯


20%啊, 用黎找供應商條數
問咗AI後
雖然龍豐PE唔高唔低 (平過莎莎但13-15倍其實唔OK)
仲係利潤高速增長
但黎近仲要開舖、同大陸電商爭生意、日韓元貶值攪到更多人去果邊買等等
我唔敢講5.18元招股價上市後大跌
不過要大升, 例如8-9蚊呢D位相當有難度...
其實講咗等如冇講, 哈哈~~
原來係咁嫁
引用
05/06/2026 09:52
龍豐暗盤飆升74%後
再破底跌穿招股價

散戶:你上得返
我即刻去買支洗頭水

https://www.facebook.com/share/19JmWsoZZ5/

經濟一週咁講

都叫上過9蚊 :-[lm


冇睇過招股書
但以香港零售業而家咁既環境
都係避一避好


本身招股好似都拎15 定 20% 還債,唔記得有冇記錯


20%啊, 用黎找供應商條數
問咗AI後
雖然龍豐PE唔高唔低 (平過莎莎但13-15倍其實唔OK)
仲係利潤高速增長
但黎近仲要開舖、同大陸電商爭生意、日韓元貶值攪到更多人去果邊買等等
我唔敢講5.18元招股價上市後大跌
不過要大升, 例如8-9蚊呢D位相當有難度...
其實講咗等如冇講, 哈哈~~

等睇跌穿5蚊
原來係咁嫁
引用
05/06/2026 09:57
龍豐暗盤飆升74%後
再破底跌穿招股價

散戶:你上得返
我即刻去買支洗頭水

https://www.facebook.com/share/19JmWsoZZ5/

經濟一週咁講

都叫上過9蚊 :-[lm


冇睇過招股書
但以香港零售業而家咁既環境
都係避一避好


本身招股好似都拎15 定 20% 還債,唔記得有冇記錯


20%啊, 用黎找供應商條數
問咗AI後
雖然龍豐PE唔高唔低 (平過莎莎但13-15倍其實唔OK)
仲係利潤高速增長
但黎近仲要開舖、同大陸電商爭生意、日韓元貶值攪到更多人去果邊買等等
我唔敢講5.18元招股價上市後大跌
不過要大升, 例如8-9蚊呢D位相當有難度...
其實講咗等如冇講, 哈哈~~

等睇跌穿5蚊

就黎4蚊都穿[sosad]sq
防守型前鋒
引用
05/06/2026 10:12
龍豐暗盤飆升74%後
再破底跌穿招股價

散戶:你上得返
我即刻去買支洗頭水

https://www.facebook.com/share/19JmWsoZZ5/

經濟一週咁講

都叫上過9蚊 :-[lm


冇睇過招股書
但以香港零售業而家咁既環境
都係避一避好


本身招股好似都拎15 定 20% 還債,唔記得有冇記錯


20%啊, 用黎找供應商條數
問咗AI後
雖然龍豐PE唔高唔低 (平過莎莎但13-15倍其實唔OK)
仲係利潤高速增長
但黎近仲要開舖、同大陸電商爭生意、日韓元貶值攪到更多人去果邊買等等
我唔敢講5.18元招股價上市後大跌
不過要大升, 例如8-9蚊呢D位相當有難度...
其實講咗等如冇講, 哈哈~~

等睇跌穿5蚊

就黎4蚊都穿[sosad]sq


跌兩成咁多:O
防守型前鋒
引用
05/06/2026 10:33
龍豐暗盤飆升74%後
再破底跌穿招股價

散戶:你上得返
我即刻去買支洗頭水

https://www.facebook.com/share/19JmWsoZZ5/

經濟一週咁講

都叫上過9蚊 :-[lm


冇睇過招股書
但以香港零售業而家咁既環境
都係避一避好


本身招股好似都拎15 定 20% 還債,唔記得有冇記錯


20%啊, 用黎找供應商條數
問咗AI後
雖然龍豐PE唔高唔低 (平過莎莎但13-15倍其實唔OK)
仲係利潤高速增長
但黎近仲要開舖、同大陸電商爭生意、日韓元貶值攪到更多人去果邊買等等
我唔敢講5.18元招股價上市後大跌
不過要大升, 例如8-9蚊呢D位相當有難度...
其實講咗等如冇講, 哈哈~~

等睇跌穿5蚊

就黎4蚊都穿[sosad]sq


跌兩成咁多:O


嘩跌三成
有d誇張喎
pe 過位數又未至於咁差
原來係咁嫁
引用
05/06/2026 10:39
龍豐暗盤飆升74%後
再破底跌穿招股價

散戶:你上得返
我即刻去買支洗頭水

https://www.facebook.com/share/19JmWsoZZ5/

經濟一週咁講

都叫上過9蚊 :-[lm


冇睇過招股書
但以香港零售業而家咁既環境
都係避一避好


本身招股好似都拎15 定 20% 還債,唔記得有冇記錯


20%啊, 用黎找供應商條數
問咗AI後
雖然龍豐PE唔高唔低 (平過莎莎但13-15倍其實唔OK)
仲係利潤高速增長
但黎近仲要開舖、同大陸電商爭生意、日韓元貶值攪到更多人去果邊買等等
我唔敢講5.18元招股價上市後大跌
不過要大升, 例如8-9蚊呢D位相當有難度...
其實講咗等如冇講, 哈哈~~

等睇跌穿5蚊

就黎4蚊都穿[sosad]sq


跌兩成咁多:O


嘩跌三成
有d誇張喎
pe 過位數又未至於咁差


想令到散戶恐慌性拋售,圈一波錢

之後自己再買返自己股?
防守型前鋒
引用
05/06/2026 10:55
龍豐暗盤飆升74%後
再破底跌穿招股價

散戶:你上得返
我即刻去買支洗頭水

https://www.facebook.com/share/19JmWsoZZ5/

經濟一週咁講

都叫上過9蚊 :-[lm


冇睇過招股書
但以香港零售業而家咁既環境
都係避一避好


本身招股好似都拎15 定 20% 還債,唔記得有冇記錯


20%啊, 用黎找供應商條數
問咗AI後
雖然龍豐PE唔高唔低 (平過莎莎但13-15倍其實唔OK)
仲係利潤高速增長
但黎近仲要開舖、同大陸電商爭生意、日韓元貶值攪到更多人去果邊買等等
我唔敢講5.18元招股價上市後大跌
不過要大升, 例如8-9蚊呢D位相當有難度...
其實講咗等如冇講, 哈哈~~

等睇跌穿5蚊

就黎4蚊都穿[sosad]sq


跌兩成咁多:O


嘩跌三成
有d誇張喎
pe 過位數又未至於咁差


問過ai
用2026年推算盈利2.6億
3.6即係pe7左右
都可能博下[sosad]
防守型前鋒
引用
05/06/2026 10:56
龍豐暗盤飆升74%後
再破底跌穿招股價

散戶:你上得返
我即刻去買支洗頭水

https://www.facebook.com/share/19JmWsoZZ5/

經濟一週咁講

都叫上過9蚊 :-[lm


冇睇過招股書
但以香港零售業而家咁既環境
都係避一避好


本身招股好似都拎15 定 20% 還債,唔記得有冇記錯


20%啊, 用黎找供應商條數
問咗AI後
雖然龍豐PE唔高唔低 (平過莎莎但13-15倍其實唔OK)
仲係利潤高速增長
但黎近仲要開舖、同大陸電商爭生意、日韓元貶值攪到更多人去果邊買等等
我唔敢講5.18元招股價上市後大跌
不過要大升, 例如8-9蚊呢D位相當有難度...
其實講咗等如冇講, 哈哈~~

等睇跌穿5蚊

就黎4蚊都穿[sosad]sq


跌兩成咁多:O


嘩跌三成
有d誇張喎
pe 過位數又未至於咁差


想令到散戶恐慌性拋售,圈一波錢

之後自己再買返自己股?


對啊對啊
如果盈利冇走樣
pe係個位數[sosad]
芝士條
引用
05/06/2026 10:58
想令到散戶恐慌性拋售,圈一波錢

之後自己再買返自己股?

我估係保薦費收得平所以保薦人唔盡力托價
散户人踩人咪搞到依家咁
跌到咁上下保薦人或者會托一托既
不嬲丟人現眼
引用
05/06/2026 10:59
想令到散戶恐慌性拋售,圈一波錢

之後自己再買返自己股?

我估係保薦費收得平所以保薦人唔盡力托價
散户人踩人咪搞到依家咁
跌到咁上下保薦人或者會托一托既

依家係咪破左發?
防守型前鋒
引用
05/06/2026 11:01
想令到散戶恐慌性拋售,圈一波錢

之後自己再買返自己股?

我估係保薦費收得平所以保薦人唔盡力托價
散户人踩人咪搞到依家咁
跌到咁上下保薦人或者會托一托既

依家係咪破左發?


招股價5.18
防守型前鋒
引用
05/06/2026 11:02
龍豐暗盤飆升74%後
再破底跌穿招股價

散戶:你上得返
我即刻去買支洗頭水

https://www.facebook.com/share/19JmWsoZZ5/

經濟一週咁講

都叫上過9蚊 :-[lm


冇睇過招股書
但以香港零售業而家咁既環境
都係避一避好


本身招股好似都拎15 定 20% 還債,唔記得有冇記錯


20%啊, 用黎找供應商條數
問咗AI後
雖然龍豐PE唔高唔低 (平過莎莎但13-15倍其實唔OK)
仲係利潤高速增長
但黎近仲要開舖、同大陸電商爭生意、日韓元貶值攪到更多人去果邊買等等
我唔敢講5.18元招股價上市後大跌
不過要大升, 例如8-9蚊呢D位相當有難度...
其實講咗等如冇講, 哈哈~~

等睇跌穿5蚊

就黎4蚊都穿[sosad]sq


跌兩成咁多:O


嘩跌三成
有d誇張喎
pe 過位數又未至於咁差


問過ai
用2026年推算盈利2.6億
3.6即係pe7左右
都可以博下[sosad]
字源歧說
引用
05/06/2026 11:24
想令到散戶恐慌性拋售,圈一波錢

之後自己再買返自己股?

我估係保薦費收得平所以保薦人唔盡力托價
散户人踩人咪搞到依家咁
跌到咁上下保薦人或者會托一托既

依家係咪破左發?

暗盤都只係收市啱啱唔穿IPO價
而家破哂啦[sosad]lm
有無重返9蚊一日?:-(lm
防守型前鋒
引用
05/06/2026 11:30
想令到散戶恐慌性拋售,圈一波錢

之後自己再買返自己股?

我估係保薦費收得平所以保薦人唔盡力托價
散户人踩人咪搞到依家咁
跌到咁上下保薦人或者會托一托既

依家係咪破左發?

暗盤都只係收市啱啱唔穿IPO價
而家破哂啦[sosad]lm
有無重返9蚊一日?:-(lm


開市4.32, 而家股價上番招股價都偷笑[sosad]
原來係咁嫁
引用
05/06/2026 11:32
想令到散戶恐慌性拋售,圈一波錢

之後自己再買返自己股?

我估係保薦費收得平所以保薦人唔盡力托價
散户人踩人咪搞到依家咁
跌到咁上下保薦人或者會托一托既

依家係咪破左發?

暗盤都只係收市啱啱唔穿IPO價
而家破哂啦[sosad]lm
有無重返9蚊一日?:-(lm


開市4.32, 而家股價上番招股價都偷笑[sosad]

唔知3.5頂唔頂到#cn#sq 拉鋸緊
防守型前鋒
引用
05/06/2026 11:36
想令到散戶恐慌性拋售,圈一波錢

之後自己再買返自己股?

我估係保薦費收得平所以保薦人唔盡力托價
散户人踩人咪搞到依家咁
跌到咁上下保薦人或者會托一托既

依家係咪破左發?

暗盤都只係收市啱啱唔穿IPO價
而家破哂啦[sosad]lm
有無重返9蚊一日?:-(lm


開市4.32, 而家股價上番招股價都偷笑[sosad]

唔知3.5頂唔頂到#cn#sq 拉鋸緊


穿埋:-(
黃白虎紋貓
引用
05/06/2026 11:40
半露體今晚應該都跌O:-)
詭異的簡雍
引用
05/06/2026 12:47
全靠有VOO做核心,噚晚個倉仲係賺緊0.09%[sosad]
小休一時
引用
05/06/2026 12:48
半露體今晚應該都跌O:-)

900蚊入返1,2股MU#hoho#lm
字源歧說
引用
05/06/2026 13:16
半露體今晚應該都跌O:-)

900蚊入返1,2股MU#hoho#lm

返700再諗
不嬲丟人現眼
引用
05/06/2026 14:30
全靠有VOO做核心,噚晚個倉仲係賺緊0.09%[sosad]

今年ytd仲有10%,最高去到12.幾%
小休一時
引用
05/06/2026 14:35
AI股真係當人韭菜咁割
minimax 得返560

衰過緬甸賭石[sosad]
詭異的簡雍
引用
05/06/2026 14:45
全靠有VOO做核心,噚晚個倉仲係賺緊0.09%[sosad]

今年ytd仲有10%,最高去到12.幾%

我目前YTD仲有14%,穩穩定定就好:)
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]