龍豐暗盤飆升74%後
再破底跌穿招股價
散戶:你上得返
我即刻去買支洗頭水
https://www.facebook.com/share/19JmWsoZZ5/
經濟一週咁講
都叫上過9蚊

冇睇過招股書
但以香港零售業而家咁既環境
都係避一避好
本身招股好似都拎15 定 20% 還債,唔記得有冇記錯
20%啊, 用黎找供應商條數
問咗AI後
雖然龍豐PE唔高唔低 (平過莎莎但13-15倍其實唔OK)
仲係利潤高速增長
但黎近仲要開舖、同大陸電商爭生意、日韓元貶值攪到更多人去果邊買等等
我唔敢講5.18元招股價上市後大跌
不過要大升, 例如8-9蚊呢D位相當有難度...
其實講咗等如冇講, 哈哈~~