To the Moon ^_^ ^_^ 火箭搭乘區 - 香港高登
[登入]
星降月貓
引用
27/05/2026 22:13
https://upload.hkgolden.media/comment/qklw5qqs.qv2hx3qmepo.xmfyex54o3l.zag.gif

上帖
To the Moon ^_^ ^_^
https://forum.hkgolden.com/thread/8040491/page/1
星降月貓
引用
27/05/2026 22:13
透過 HKG 分享一則貼文:恒指公司:恒生港美科技指數將納入SpaceX
https://forum.hkgolden.com/thread/8054586/page/1

香港有隻咁既指數既咩[sosad]

碌完一輪嘅發現...........

恒生港美科技指數將納入SpaceX
https://www.aastocks.com/tc/stocks/news/aafn-news/NOW.1526317/2

恒生港美科技指數 (HSUST) =/= 恆生科技指數 [HSTECH.HK]

前者有隻掛鈎嘅:
南方東英恒生港美科技ETF (CSOP Hang Seng HK-US TECH ETF) [3442.HK]
不嬲丟人現眼
引用
27/05/2026 22:15
透過 HKG 分享一則貼文:恒指公司:恒生港美科技指數將納入SpaceX
https://forum.hkgolden.com/thread/8054586/page/1

香港有隻咁既指數既咩[sosad]

碌完一輪嘅發現...........

恒生港美科技指數將納入SpaceX
https://www.aastocks.com/tc/stocks/news/aafn-news/NOW.1526317/2

恒生港美科技指數 (HSUST) =/= 恆生科技指數 [HSTECH.HK]

前者有隻掛鈎嘅:
南方東英恒生港美科技ETF (CSOP Hang Seng HK-US TECH ETF) [3442.HK]

但隻etf有M7都救唔到幾多,25年尾到左頂但依家都未破到
黃白虎紋貓
引用
27/05/2026 22:26
透過 HKG 分享一則貼文:恒指公司:恒生港美科技指數將納入SpaceX
https://forum.hkgolden.com/thread/8054586/page/1

香港有隻咁既指數既咩[sosad]

碌完一輪嘅發現...........

恒生港美科技指數將納入SpaceX
https://www.aastocks.com/tc/stocks/news/aafn-news/NOW.1526317/2

恒生港美科技指數 (HSUST) =/= 恆生科技指數 [HSTECH.HK]

前者有隻掛鈎嘅:
南方東英恒生港美科技ETF (CSOP Hang Seng HK-US TECH ETF) [3442.HK]

但隻etf有M7都救唔到幾多,25年尾到左頂但依家都未破到

啲傳統股無乜升反而跌
而且Brk B成份都佔唔少#bye#
小休一時
引用
27/05/2026 23:08
今晚特價
阿博1985
引用
27/05/2026 23:12
邊隻搭火箭?
防守型前鋒
引用
27/05/2026 23:18
強帖留名#yup#
星降月貓
引用
27/05/2026 23:40
邊隻搭火箭?

SpaceX上市前嘅綽頭副題啫, 配埋射上moon嘅meme[sosad]
不嬲丟人現眼
引用
27/05/2026 23:44
邊隻搭火箭?

SpaceX上市前嘅綽頭副題啫, 配埋射上moon嘅meme[sosad]

有幾多院友打算第一日就接火棒#bye#
小休一時
引用
28/05/2026 00:14
邊隻搭火箭?

SpaceX上市前嘅綽頭副題啫, 配埋射上moon嘅meme[sosad]

有幾多院友打算第一日就接火棒#bye#

第一秒就接#bye#
芝士條
引用
28/05/2026 05:22
[bouncer] [bouncy] [bouncer] [bouncy] [bouncer]
不嬲丟人現眼
引用
28/05/2026 09:03
邊隻搭火箭?

SpaceX上市前嘅綽頭副題啫, 配埋射上moon嘅meme[sosad]

有幾多院友打算第一日就接火棒#bye#

第一秒就接#bye#

我應該set限價盤,買唔到就等回調先入[sosad]
詭異的簡雍
引用
28/05/2026 10:09
原來噚晚標普同納指都係升,但VOO同QQQ就微跌咗[sosad]
芝士條
引用
28/05/2026 10:48
港股跌咁多#oh#
仲係為左禁上面既錢落黎炒而跌?
lubu
引用
28/05/2026 11:11
港股跌咁多#oh#
仲係為左禁上面既錢落黎炒而跌?


原來香港户口都淨可以沽。。
要用國內卷商港股通買。。。
成功自制股災。。
2星期插2千點。。。。
又係ME
引用
28/05/2026 11:12
訓左無睇,富途牛牛執柒未?[???]
鄺志立
引用
28/05/2026 11:16
港股跌咁多#oh#
仲係為左禁上面既錢落黎炒而跌?


原來香港户口都淨可以沽。。
要用國內卷商港股通買。。。
成功自制股災。。
2星期插2千點。。。。


跟本我們唔應該有股市
lubu
引用
28/05/2026 11:16
D大陸人開嘅卷商户口港股淨可以沽,想升都難。。。。
不嬲丟人現眼
引用
28/05/2026 11:19
原來穿左2幻5,唔睇post都唔知[sosad]
lubu
引用
28/05/2026 11:19
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩[sosad] [sosad]
不嬲丟人現眼
引用
28/05/2026 11:23
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩[sosad] [sosad]

專登繞過港股通買港股係咩玩法[sosad]
芝士條
引用
28/05/2026 11:26
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩[sosad] [sosad]

專登繞過港股通買港股係咩玩法[sosad]

咁至少收既税有差別
防守型前鋒
引用
28/05/2026 11:30
美團否認炒人反而勁跌
攪到恆指穿埋25000:~(
lubu
引用
28/05/2026 11:30
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩[sosad] [sosad]

專登繞過港股通買港股係咩玩法[sosad]

唔可以用香港D卷商買。。
鄺志立
引用
28/05/2026 11:31
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩[sosad] [sosad]

專登繞過港股通買港股係咩玩法[sosad]

咁至少收既税有差別


仲耍解釋資金來源..
一個地方官員有2-3百萬買美/日/港股, 冇合理解釋會點先...
不嬲丟人現眼
引用
28/05/2026 11:35
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩[sosad] [sosad]

專登繞過港股通買港股係咩玩法[sosad]

咁至少收既税有差別


仲耍解釋資金來源..
一個地方官員有2-3百萬買美/日/港股, 冇合理解釋會點先...

問ai有答案,抽ipo,冇資金門檻,全部港股同衍生工具都買到,唔會因為A股休市就冇得炒,咁睇大陸人就算唔炒美股都真係好有必要搵方法開個港股戶口玩[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]