[
登入
]
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
財經台
To the Moon ^_^ ^_^ 火箭搭乘區
星降月貓
27/05/2026 22:13
上帖
To the Moon ^_^ ^_^
https://forum.hkgolden.com/thread/8040491/page/1
星降月貓
27/05/2026 22:13
透過 HKG 分享一則貼文:恒指公司:恒生港美科技指數將納入SpaceX
https://forum.hkgolden.com/thread/8054586/page/1
香港有隻咁既指數既咩
碌完一輪嘅發現...........
恒生港美科技指數將納入SpaceX
https://www.aastocks.com/tc/stocks/news/aafn-news/NOW.1526317/2
恒生港美科技指數 (HSUST) =/= 恆生科技指數 [HSTECH.HK]
前者有隻掛鈎嘅:
南方東英恒生港美科技ETF (CSOP Hang Seng HK-US TECH ETF) [3442.HK]
不嬲丟人現眼
27/05/2026 22:15
透過 HKG 分享一則貼文:恒指公司:恒生港美科技指數將納入SpaceX
https://forum.hkgolden.com/thread/8054586/page/1
香港有隻咁既指數既咩
碌完一輪嘅發現...........
恒生港美科技指數將納入SpaceX
https://www.aastocks.com/tc/stocks/news/aafn-news/NOW.1526317/2
恒生港美科技指數 (HSUST) =/= 恆生科技指數 [HSTECH.HK]
前者有隻掛鈎嘅:
南方東英恒生港美科技ETF (CSOP Hang Seng HK-US TECH ETF) [3442.HK]
但隻etf有M7都救唔到幾多,25年尾到左頂但依家都未破到
黃白虎紋貓
27/05/2026 22:26
透過 HKG 分享一則貼文:恒指公司:恒生港美科技指數將納入SpaceX
https://forum.hkgolden.com/thread/8054586/page/1
香港有隻咁既指數既咩
碌完一輪嘅發現...........
恒生港美科技指數將納入SpaceX
https://www.aastocks.com/tc/stocks/news/aafn-news/NOW.1526317/2
恒生港美科技指數 (HSUST) =/= 恆生科技指數 [HSTECH.HK]
前者有隻掛鈎嘅:
南方東英恒生港美科技ETF (CSOP Hang Seng HK-US TECH ETF) [3442.HK]
但隻etf有M7都救唔到幾多,25年尾到左頂但依家都未破到
啲傳統股無乜升反而跌
而且Brk B成份都佔唔少
小休一時
27/05/2026 23:08
今晚特價
阿博1985
27/05/2026 23:12
邊隻搭火箭?
防守型前鋒
27/05/2026 23:18
強帖留名
星降月貓
27/05/2026 23:40
邊隻搭火箭?
SpaceX上市前嘅綽頭副題啫, 配埋射上moon嘅meme
不嬲丟人現眼
27/05/2026 23:44
邊隻搭火箭?
SpaceX上市前嘅綽頭副題啫, 配埋射上moon嘅meme
有幾多院友打算第一日就接火棒
小休一時
28/05/2026 00:14
邊隻搭火箭?
SpaceX上市前嘅綽頭副題啫, 配埋射上moon嘅meme
有幾多院友打算第一日就接火棒
第一秒就接
芝士條
28/05/2026 05:22
不嬲丟人現眼
28/05/2026 09:03
邊隻搭火箭?
SpaceX上市前嘅綽頭副題啫, 配埋射上moon嘅meme
有幾多院友打算第一日就接火棒
第一秒就接
我應該set限價盤,買唔到就等回調先入
詭異的簡雍
28/05/2026 10:09
原來噚晚標普同納指都係升,但VOO同QQQ就微跌咗
芝士條
28/05/2026 10:48
港股跌咁多
仲係為左禁上面既錢落黎炒而跌?
lubu
28/05/2026 11:11
港股跌咁多
仲係為左禁上面既錢落黎炒而跌?
原來香港户口都淨可以沽。。
要用國內卷商港股通買。。。
成功自制股災。。
2星期插2千點。。。。
又係ME
28/05/2026 11:12
訓左無睇,富途牛牛執柒未?
鄺志立
28/05/2026 11:16
港股跌咁多
仲係為左禁上面既錢落黎炒而跌?
原來香港户口都淨可以沽。。
要用國內卷商港股通買。。。
成功自制股災。。
2星期插2千點。。。。
跟本我們唔應該有股市
lubu
28/05/2026 11:16
D大陸人開嘅卷商户口港股淨可以沽,想升都難。。。。
不嬲丟人現眼
28/05/2026 11:19
原來穿左2幻5,唔睇post都唔知
lubu
28/05/2026 11:19
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩
不嬲丟人現眼
28/05/2026 11:23
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩
專登繞過港股通買港股係咩玩法
芝士條
28/05/2026 11:26
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩
專登繞過港股通買港股係咩玩法
咁至少收既税有差別
防守型前鋒
28/05/2026 11:30
美團否認炒人反而勁跌
攪到恆指穿埋25000
lubu
28/05/2026 11:30
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩
專登繞過港股通買港股係咩玩法
唔可以用香港D卷商買。。
鄺志立
28/05/2026 11:31
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩
專登繞過港股通買港股係咩玩法
咁至少收既税有差別
仲耍解釋資金來源..
一個地方官員有2-3百萬買美/日/港股, 冇合理解釋會點先...
不嬲丟人現眼
28/05/2026 11:35
之前以為只係美股受影響,原來港股相同
如果D對沖基金黎香港一齊沽就精彩
專登繞過港股通買港股係咩玩法
咁至少收既税有差別
仲耍解釋資金來源..
一個地方官員有2-3百萬買美/日/港股, 冇合理解釋會點先...
問ai有答案,抽ipo,冇資金門檻,全部港股同衍生工具都買到,唔會因為A股休市就冇得炒,咁睇大陸人就算唔炒美股都真係好有必要搵方法開個港股戶口玩
下一頁
財經台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
第 10 頁
第 11 頁
第 12 頁
第 13 頁
第 14 頁
第 15 頁
第 16 頁
第 17 頁
第 18 頁
第 19 頁
第 20 頁
第 21 頁
第 22 頁
第 23 頁
第 24 頁
第 25 頁
第 26 頁
第 27 頁
第 28 頁
第 29 頁
第 30 頁
第 31 頁
第 32 頁
財經台
回覆
留名
財經台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]