試伏post 174 - 香港高登
[登入]
膠招
引用
30/05/2026 16:55
[img]https://upload.hkgolden.media/comment/i3254btk.0ctizk2iyed.mtfbylzuu1t.xta.jpg[/imhg]
#hehe# #hehe#

實物應該得好少[sosad]sq ?

https://forum.hkgolden.com/thread/8055050/page/1
有實物相#hehe#

非常之唔抵食

雞蛋@個半,雞柳兩個半
原來係港式親子丼

雞蛋要自己切開[banghead]cn
李紫昕
引用
30/05/2026 19:23
較早前錄影
https://upload.hkgolden.media/comment/ynpghki0.eygfqu2mxue.yllv2wkokbm.ciw.jpg
Δ δ Δ
引用
30/05/2026 19:38
較早前錄影
https://upload.hkgolden.media/comment/ynpghki0.eygfqu2mxue.yllv2wkokbm.ciw.jpg

一蚊一斤龜
一蚊一隻雞
Siri !
引用
30/05/2026 21:43
https://upload.hkgolden.media/comment/wmfyjurl.syttp4u052i.ficjexqjedj.oln.jpg
人才[sosad]
阿博1985
引用
30/05/2026 22:23
https://upload.hkgolden.media/comment/wmfyjurl.syttp4u052i.ficjexqjedj.oln.jpg
人才[sosad]

完全冇西餅應該有嘅嗰種精緻美感
阿博1985
引用
30/05/2026 22:46
https://upload.hkgolden.media/comment/5hiuj2rq.duwe42kbk1c.fic5smtume0.gt1.jpg
金山巴打
引用
31/05/2026 02:11
https://upload.hkgolden.media/comment/0gimwlka.a0qezqu5omi.ewvt1c1vffl.mpw.jpg
金山巴打
引用
31/05/2026 03:31
https://upload.hkgolden.media/comment/etr40ili.vqypq5by43f.4dz5wzwzvia.q2d.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/asmbyqdr.fct1gqjmib4.eb3o5esnbxm.3mq.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/avlp15bs.i34xiiu1mxa.lwakzdhc310.faw.jpg

上次牛排雪糕呢次雞髀 簡體字唔買
鰻魚薯片得個燒汁味
本來想買營多 一盒好似太多無買

健力士味雪糕無下次 太多朱古力味
Siri !
引用
31/05/2026 04:30
無得散賣咩?_?
金山巴打
引用
31/05/2026 04:31
頭先買餸見到呢個蛋糕
買左一個幾好食 pistachio cheesecake
不過4磅幾應該食唔曬

https://upload.hkgolden.media/comment/nokajh32.oyowkwfl3li.wzjvkwgzvmq.dam.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/zktldpmd.2r2siumqvp3.drfizp5hwyt.iqc.jpg
金山巴打
引用
31/05/2026 04:33
https://upload.hkgolden.media/comment/5hiuj2rq.duwe42kbk1c.fic5smtume0.gt1.jpg


嘩 好正 上次我返香港食剩腩走麵
金山巴打
引用
31/05/2026 04:34
無得散賣咩?_?


呢間無 屋企有幾包所以唔買咁多
金山巴打
引用
31/05/2026 04:55
https://upload.hkgolden.media/comment/el0ed5hf.mv24mbpqzsf.j11k4vufeuu.sob.jpg
阿博1985
引用
31/05/2026 05:14
https://upload.hkgolden.media/comment/5hiuj2rq.duwe42kbk1c.fic5smtume0.gt1.jpg


嘩 好正 上次我返香港食剩腩走麵

估唔到有人欣賞🥹
江海怡
引用
31/05/2026 06:01
https://upload.hkgolden.media/comment/5hiuj2rq.duwe42kbk1c.fic5smtume0.gt1.jpg


嘩 好正 上次我返香港食剩腩走麵

估唔到有人欣賞

肥博日日要食牛腩,運動有冇做
阿博1985
引用
31/05/2026 06:07
https://upload.hkgolden.media/comment/5hiuj2rq.duwe42kbk1c.fic5smtume0.gt1.jpg


嘩 好正 上次我返香港食剩腩走麵

估唔到有人欣賞

肥博日日要食牛腩,運動有冇做

由土瓜灣行去尖沙咀尖東
再由尖東行返土瓜灣
算唔算運動?
老實講,肚腩真係好大
金山巴打
引用
31/05/2026 06:19
https://upload.hkgolden.media/comment/5hiuj2rq.duwe42kbk1c.fic5smtume0.gt1.jpg


嘩 好正 上次我返香港食剩腩走麵

估唔到有人欣賞

肥博日日要食牛腩,運動有冇做

由土瓜灣行去尖沙咀尖東
再由尖東行返土瓜灣
算唔算運動?
老實講,肚腩真係好大


我covid個陣人人食好多野又唔多出街 個陣肥左10幾磅 戒左碳水 (少食) 就瘦翻 而家就係少食碳水
Siri !
引用
31/05/2026 06:36
https://upload.hkgolden.media/comment/5hiuj2rq.duwe42kbk1c.fic5smtume0.gt1.jpg


嘩 好正 上次我返香港食剩腩走麵

估唔到有人欣賞

肥博日日要食牛腩,運動有冇做

由土瓜灣行去尖沙咀尖東
再由尖東行返土瓜灣
算唔算運動?
老實講,肚腩真係好大


我covid個陣人人食好多野又唔多出街 個陣肥左10幾磅 戒左碳水 (少食) 就瘦翻 而家就係少食碳水

..我明明無力碳水都....:-(
Δ δ Δ
引用
31/05/2026 06:55
頭先買餸見到呢個蛋糕
買左一個幾好食 pistachio cheesecake
不過4磅幾應該食唔曬

https://upload.hkgolden.media/comment/nokajh32.oyowkwfl3li.wzjvkwgzvmq.dam.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/zktldpmd.2r2siumqvp3.drfizp5hwyt.iqc.jpg

:O :O :O

另外盒雪糕以為啤酒味:D
勿跟車太貼
引用
31/05/2026 07:29
尋日終於去咗食南乳炸雞#yup# #yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/x3sgopl0.rda23wsnsj3.pm5wpfmhtvu.1qi.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/fhphf4gk.zplaa4suprl.ttuh5ptvoh0.qjz.jpg
Siri !
引用
31/05/2026 08:39
https://upload.hkgolden.media/comment/ahron542.jxrrcn3al0d.ldenaye4jjl.nax.jpg
Siri !
引用
31/05/2026 08:49
尋日終於去咗食南乳炸雞#yup# #yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/x3sgopl0.rda23wsnsj3.pm5wpfmhtvu.1qi.jpg

夠唔夠脆先..唔脆差好多..
金山巴打
引用
31/05/2026 09:02
另外盒雪糕以為啤酒味:D


朱古力味多 無下次

上面個南乳雞有性趣
Δ δ Δ
引用
31/05/2026 09:44
https://upload.hkgolden.media/comment/ahron542.jxrrcn3al0d.ldenaye4jjl.nax.jpg

沒有無原無故嘅
Δ δ Δ
引用
31/05/2026 09:45
尋日終於去咗食南乳炸雞#yup# #yup#

https://upload.hkgolden.media/comment/x3sgopl0.rda23wsnsj3.pm5wpfmhtvu.1qi.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/fhphf4gk.zplaa4suprl.ttuh5ptvoh0.qjz.jpg

紫菜水餃#good#
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]