..
一人一個..屋企會用嘅嘢..會特登買多一個帶返公司用..嘅嘢..細用品..
指甲鉗..鬚跑..唔準講!
有共鳴嘅..有膠幣..

以前會帶火機
我而家wfh戒左好多年
再諗下啦..我諗活動都好傷腦筋……禽晚跌咗10幾條頭髮..
牙線棒 止痕藥水
!!
牙線!我試過!!!
牙生得衰 吔完飯 一定要”了 “
買咗一包300個 放舖頭
![[slick]](/faces/slick.gif)
..same!
我屋企櫃桶有4盒50支..常備!以前返工食完luch .. 無!
等返屋企..撩到出嚟..嗰吓心情......
牙線!批!!
zip住好唔舒服 一定要撩出嚟 連出街個袋都袋住一盒放4/5個
![[noic]cl](/faces/clown/noeyec.gif)
仲有無其他..公司會常備屋企都必定會copy嘅嘢..
止汗劑..唔使講..我試過lock會放定一碌..驚老細突然要開會......