試伏post 174 - 香港高登
[登入]
Δ δ Δ
引用
21/06/2026 10:25
桶雪糕…腫有幾多....[noic]cl

問我雪糕桶有幾多
問我一杯杯哋幾多
我如何能夠一一去數清楚

https://www.instagram.com/p/DZsEbjylIkv
金山巴打
引用
21/06/2026 10:42
桶雪糕…腫有幾多....[noic]cl


剩返半桶多d
Siri !
引用
21/06/2026 10:52
桶雪糕…腫有幾多....[noic]cl


剩返半桶多d

....6day x2 [yipes]
Siri !
引用
21/06/2026 11:00
..
一人一個..屋企會用嘅嘢..會特登買多一個帶返公司用..嘅嘢..細用品..

指甲鉗..鬚跑..唔準講!

有共鳴嘅..有膠幣..#hehe#bg
Δ δ Δ
引用
21/06/2026 11:01
..
一人一個..屋企會用嘅嘢..會特登買多一個帶返公司用..嘅嘢..細用品..

指甲鉗..鬚跑..唔準講!

有共鳴嘅..有膠幣..#hehe#bg

Mouse
Siri !
引用
21/06/2026 11:03
..
一人一個..屋企會用嘅嘢..會特登買多一個帶返公司用..嘅嘢..細用品..

指甲鉗..鬚跑..唔準講!

有共鳴嘅..有膠幣..#hehe#bg

Mouse

..........可以!
膠招
引用
21/06/2026 11:06
差電線....水杯....
膠招
引用
21/06/2026 11:11
桶雪糕…腫有幾多....[noic]cl

問我雪糕桶有幾多
問我一杯杯哋幾多
我如何能夠一一去數清楚

https://www.instagram.com/p/DZsEbjylIkv

即係要 o也貴價雪糕:)fn
金山巴打
引用
21/06/2026 11:13
..
一人一個..屋企會用嘅嘢..會特登買多一個帶返公司用..嘅嘢..細用品..

指甲鉗..鬚跑..唔準講!

有共鳴嘅..有膠幣..#hehe#bg


以前會帶火機

我而家wfh戒左好多年
Siri !
引用
21/06/2026 11:14
差電線....水杯....


..........可以!

新規..公平起見..上面講咗嘅..唔可以重覆!
左滑鼠右蒙恬
引用
21/06/2026 11:15
桶雪糕…腫有幾多....[noic]cl

問我雪糕桶有幾多
問我一杯杯哋幾多
我如何能夠一一去數清楚

高手#adore# #adore# #adore#
Siri !
引用
21/06/2026 11:16
..
一人一個..屋企會用嘅嘢..會特登買多一個帶返公司用..嘅嘢..細用品..

指甲鉗..鬚跑..唔準講!

有共鳴嘅..有膠幣..#hehe#bg


以前會帶火機

我而家wfh戒左好多年


再諗下啦..我諗活動都好傷腦筋……禽晚跌咗10幾條頭髮..
左滑鼠右蒙恬
引用
21/06/2026 11:16
桶雪糕…腫有幾多....[noic]cl


剩返半桶多d

....6day x2 [yipes]

唞吓 吔吓其他味啦
左滑鼠右蒙恬
引用
21/06/2026 11:19
..
一人一個..屋企會用嘅嘢..會特登買多一個帶返公司用..嘅嘢..細用品..

指甲鉗..鬚跑..唔準講!

有共鳴嘅..有膠幣..#hehe#bg


以前會帶火機

我而家wfh戒左好多年


再諗下啦..我諗活動都好傷腦筋……禽晚跌咗10幾條頭髮..

牙線棒 止痕藥水
膠招
引用
21/06/2026 11:21
桶雪糕…腫有幾多....[noic]cl

問我雪糕桶有幾多
問我一杯杯哋幾多
我如何能夠一一去數清楚

高手#adore# #adore# #adore#

[sosad]sq
Siri !
引用
21/06/2026 11:22
..
一人一個..屋企會用嘅嘢..會特登買多一個帶返公司用..嘅嘢..細用品..

指甲鉗..鬚跑..唔準講!

有共鳴嘅..有膠幣..#hehe#bg


以前會帶火機

我而家wfh戒左好多年


再諗下啦..我諗活動都好傷腦筋……禽晚跌咗10幾條頭髮..

牙線棒 止痕藥水


!!
牙線!我試過!!!
左滑鼠右蒙恬
引用
21/06/2026 11:25
..
一人一個..屋企會用嘅嘢..會特登買多一個帶返公司用..嘅嘢..細用品..

指甲鉗..鬚跑..唔準講!

有共鳴嘅..有膠幣..#hehe#bg


以前會帶火機

我而家wfh戒左好多年


再諗下啦..我諗活動都好傷腦筋……禽晚跌咗10幾條頭髮..

牙線棒 止痕藥水


!!
牙線!我試過!!!

牙生得衰 吔完飯 一定要”了 “
買咗一包300個 放舖頭[slick]
Siri !
引用
21/06/2026 11:26
試伏post......有誰共鳴版!..我覺得可以有!
Δ δ Δ
引用
21/06/2026 11:28
桶雪糕…腫有幾多....[noic]cl

問我雪糕桶有幾多
問我一杯杯哋幾多
我如何能夠一一去數清楚

https://www.instagram.com/p/DZsEbjylIkv

即係要 o也貴價雪糕:)fn

中國人話齋: 好補
Siri !
引用
21/06/2026 11:29
..
一人一個..屋企會用嘅嘢..會特登買多一個帶返公司用..嘅嘢..細用品..

指甲鉗..鬚跑..唔準講!

有共鳴嘅..有膠幣..#hehe#bg


以前會帶火機

我而家wfh戒左好多年


再諗下啦..我諗活動都好傷腦筋……禽晚跌咗10幾條頭髮..

牙線棒 止痕藥水


!!
牙線!我試過!!!

牙生得衰 吔完飯 一定要”了 “
買咗一包300個 放舖頭[slick]

..same!
我屋企櫃桶有4盒50支..常備!以前返工食完luch .. 無!
等返屋企..撩到出嚟..嗰吓心情......[sosad]fn
牙線!批!!
左滑鼠右蒙恬
引用
21/06/2026 11:34
..
一人一個..屋企會用嘅嘢..會特登買多一個帶返公司用..嘅嘢..細用品..

指甲鉗..鬚跑..唔準講!

有共鳴嘅..有膠幣..#hehe#bg


以前會帶火機

我而家wfh戒左好多年


再諗下啦..我諗活動都好傷腦筋……禽晚跌咗10幾條頭髮..

牙線棒 止痕藥水


!!
牙線!我試過!!!

牙生得衰 吔完飯 一定要”了 “
買咗一包300個 放舖頭[slick]

..same!
我屋企櫃桶有4盒50支..常備!以前返工食完luch .. 無!
等返屋企..撩到出嚟..嗰吓心情......[sosad]fn
牙線!批!!

zip住好唔舒服 一定要撩出嚟 連出街個袋都袋住一盒放4/5個[noic]cl
Siri !
引用
21/06/2026 11:37
..
一人一個..屋企會用嘅嘢..會特登買多一個帶返公司用..嘅嘢..細用品..

指甲鉗..鬚跑..唔準講!

有共鳴嘅..有膠幣..#hehe#bg


以前會帶火機

我而家wfh戒左好多年


再諗下啦..我諗活動都好傷腦筋……禽晚跌咗10幾條頭髮..

牙線棒 止痕藥水


!!
牙線!我試過!!!

牙生得衰 吔完飯 一定要”了 “
買咗一包300個 放舖頭[slick]

..same!
我屋企櫃桶有4盒50支..常備!以前返工食完luch .. 無!
等返屋企..撩到出嚟..嗰吓心情......[sosad]fn
牙線!批!!

zip住好唔舒服 一定要撩出嚟 連出街個袋都袋住一盒放4/5個[noic]cl


仲有無其他..公司會常備屋企都必定會copy嘅嘢..

止汗劑..唔使講..我試過lock會放定一碌..驚老細突然要開會......
Δ δ Δ
引用
21/06/2026 12:04
日本對突尼西亞
Δ δ Δ
引用
21/06/2026 12:06
日本對突尼西亞

3分半鐘日本1:0
左滑鼠右蒙恬
引用
21/06/2026 12:58
..
一人一個..屋企會用嘅嘢..會特登買多一個帶返公司用..嘅嘢..細用品..

指甲鉗..鬚跑..唔準講!

有共鳴嘅..有膠幣..#hehe#bg


以前會帶火機

我而家wfh戒左好多年


再諗下啦..我諗活動都好傷腦筋……禽晚跌咗10幾條頭髮..

牙線棒 止痕藥水


!!
牙線!我試過!!!

牙生得衰 吔完飯 一定要”了 “
買咗一包300個 放舖頭[slick]

..same!
我屋企櫃桶有4盒50支..常備!以前返工食完luch .. 無!
等返屋企..撩到出嚟..嗰吓心情......[sosad]fn
牙線!批!!

zip住好唔舒服 一定要撩出嚟 連出街個袋都袋住一盒放4/5個[noic]cl

仲有無其他..公司會常備屋企都必定會copy嘅嘢..
止汗劑..唔使講..我試過lock會放定一碌..驚老細突然要開會......

小型電筒 電話太大舊唔就手
醫用手套 懶得成日洗手 洗到甩晒皮
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]