試伏post 174 - 香港高登
[登入]
膠招
引用
20/06/2026 13:05
https://upload.hkgolden.media/comment/ou1qjptj.3vucetgd0p3.l3hlm04nzle.tkf.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/2he0kppf.uhbpvfzj043.afrttijty0f.byd.jpg

首試
見到佢包調味粉都好大包
所以落咗34成左右
淡淡地[369]bg
下次如果有機會可以落晒全部
Δ δ Δ
引用
20/06/2026 15:25
https://upload.hkgolden.media/comment/wkfcygcs.l1vpeszegch.01mrvh0kqw0.lia.jpg
Siri !
引用
20/06/2026 18:13
https://upload.hkgolden.media/comment/n0rj2b1o.cwtwou4bz2f.c3p0smpxwco.ams.jpg
Siri !
引用
20/06/2026 18:38
https://upload.hkgolden.media/comment/52ri2nzq.am12mw0zpaf.v2rp2h4unqe.spw.jpg
:-(
Siri !
引用
20/06/2026 19:04
https://upload.hkgolden.media/comment/kxo1y3ws.scg3nijl3ee.yhx0pqnbnqn.j1e.jpg
Δ δ Δ
引用
20/06/2026 19:22
連食兩碗
Siri !
引用
20/06/2026 19:35
連食兩碗

..秘書嘅:-(
魚蛋妹2.0
引用
20/06/2026 19:45
https://upload.hkgolden.media/comment/52ri2nzq.am12mw0zpaf.v2rp2h4unqe.spw.jpg
:-(

依家3哥咁撚貴既...
挪威三文魚腩
引用
20/06/2026 19:51
https://upload.hkgolden.media/comment/y5e0bgja.k1zdmjqsyuj.yjubb2w3doh.urx.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/4cdbnpuo.qo50zvyfob2.dwds2lcx3tk.a21.jpg
飽飽地,所以淺嘗就算
下次先加榴槤肉了
江海怡
引用
20/06/2026 19:53
呢粒好食#yup#dw 過口癮一流
成份只有綠豆粉,砂糖,植物油
淘寶13蚊50盒
https://upload.hkgolden.media/comment/l2xljwvw.imbmw4qvazj.ywgm4ziqxg4.stn.jpg
李紫昕
引用
20/06/2026 20:03
黑包
https://upload.hkgolden.media/comment/kpreqo0z.lp0qngzccdx.ovc1elfxutc.v1t.jpg
Siri !
引用
20/06/2026 20:08
https://upload.hkgolden.media/comment/4cdbnpuo.qo50zvyfob2.dwds2lcx3tk.a21.jpg
飽飽地,所以淺嘗就算
下次先加榴槤肉了

細蚊仔喺前面[shocking]
Siri !
引用
20/06/2026 20:11
呢粒好食#yup#dw 過口癮一流
成份只有綠豆粉,砂糖,植物油
淘寶13蚊50盒

……以前香港雜貨鋪成日見
13蚊50盒……每盒…$0.2#adore#
Siri !
引用
20/06/2026 20:12
黑包
https://upload.hkgolden.media/comment/kpreqo0z.lp0qngzccdx.ovc1elfxutc.v1t.jpg

黑色係芝麻?
李紫昕
引用
20/06/2026 20:23
其實係普通流沙包[sosad] 整黑色特別啲呱
金山巴打
引用
20/06/2026 20:55
黑飽
江海怡
引用
20/06/2026 20:57
黑飽

金山巴打
引用
20/06/2026 21:16
https://upload.hkgolden.media/comment/xprders5.ghql4ekfpjv.skz2iuwuvvp.a1y.jpg
左滑鼠右蒙恬
引用
21/06/2026 02:32
香港Happy hour 呢個文化..我懷疑已經無咗..

有冇人已經幾年冇happy hour..

30幾年前做鋁質工程..都仲有happy hour..

其實happy hour 即係幾點至幾點
利申 : 一收工就喳喳淋返屋企 冇去過bar


3-6.. 好似係..

喳喳淋返屋企 係啱嘅..不過我個陣時所謂happy hour...
係變相提早..落bar去傾公事....:o)

small potato (好似係咁串) 冇工事傾嘛 老細又係㗎仔同我哋唔多啱channel 叫我哋啲細嘅做完嘢好走 唔洗等佢哋走先再走 :D
左滑鼠右蒙恬
引用
21/06/2026 02:33
呢粒好食#yup#dw 過口癮一流
成份只有綠豆粉,砂糖,植物油
淘寶13蚊50盒
https://upload.hkgolden.media/comment/l2xljwvw.imbmw4qvazj.ywgm4ziqxg4.stn.jpg

淘寶[shocking] [shocking] [shocking] [shocking]
Siri !
引用
21/06/2026 08:31
https://upload.hkgolden.media/comment/lofcdj2g.g03vmvjd10t.jkanmt0q2dy.s5b.jpg
早餐
金山巴打
引用
21/06/2026 09:35
https://upload.hkgolden.media/comment/hmljdjfv.ylk3crezvvh.y0ambrvwrr4.iyh.jpg

好似day 6
sprite加雪糕
Siri !
引用
21/06/2026 09:41
桶雪糕…腫有幾多....[noic]cl
Δ δ Δ
引用
21/06/2026 09:42
https://upload.hkgolden.media/comment/hmljdjfv.ylk3crezvvh.y0ambrvwrr4.iyh.jpg

好似day 6
sprite加雪糕

白牛
Δ δ Δ
引用
21/06/2026 09:44
桶雪糕…腫有幾多....[noic]cl

問我雪糕桶有幾多
問我一杯杯哋幾多
我如何能夠一一去數清楚
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]