試伏post 174 - 香港高登
[登入]
李紫昕
引用
20/06/2026 03:53
£6.51
抵食#good#
https://upload.hkgolden.media/comment/okth1q13.ior1jemch0j.zx5bu2ptfek.gba.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/ik1lwoaf.d1xszbxts4m.gxfoafetpnj.jcu.jpg
Siri !
引用
20/06/2026 06:21
£6.51
抵食#good#
https://upload.hkgolden.media/comment/ik1lwoaf.d1xszbxts4m.gxfoafetpnj.jcu.jpg

好惹味咁喎
Siri !
引用
20/06/2026 06:22
https://upload.hkgolden.media/comment/z0ekmpwx.opterihm3sy.qf3u1bj5sje.p3u.jpg

唔知day幾

[noic]cl
金山巴打
引用
20/06/2026 06:54
https://upload.hkgolden.media/comment/rgkaypea.gh34ydtenwd.lht20dl4xpq.bgr.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4ilpfckj.gczbjom4mfy.rczpe5bj4n5.3wb.jpg
金山巴打
引用
20/06/2026 06:55
https://upload.hkgolden.media/comment/j0orl3zt.u0r10i0irdy.3sk0l1feoil.czo.jpg
Siri !
引用
20/06/2026 07:15
𧐢加雪糕!!
李紫昕
引用
20/06/2026 08:00
隻傻唔使點嘢都好夠味
Siri !
引用
20/06/2026 08:35
https://upload.hkgolden.media/comment/wbx00vsr.fq2h40raq0u.40jlynszkzj.hgj.jpg
Siri !
引用
20/06/2026 08:35
隻傻唔使點嘢都好夠味

睇得出
Δ δ Δ
引用
20/06/2026 09:10
https://upload.hkgolden.media/comment/rgkaypea.gh34ydtenwd.lht20dl4xpq.bgr.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4ilpfckj.gczbjom4mfy.rczpe5bj4n5.3wb.jpg

食完#yup#fj #yup#fj
引用
20/06/2026 09:16
https://upload.hkgolden.media/comment/rgkaypea.gh34ydtenwd.lht20dl4xpq.bgr.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/4ilpfckj.gczbjom4mfy.rczpe5bj4n5.3wb.jpg

食完#yup#fj #yup#fj

:)6fj :)6fj :)6fj :)6fj
阿博1985
引用
20/06/2026 10:15
https://upload.hkgolden.media/comment/cf5azvsx.mw0kchtxrrg.hmanenxrhvv.bli.jpg
Siri !
引用
20/06/2026 10:15
$42... 抵食!
阿博1985
引用
20/06/2026 10:45
$42... 抵食!

呢個價11點前送嘢飲,11點後嘢飲+$10
Siri !
引用
20/06/2026 11:00
香港Happy hour 呢個文化..我懷疑已經無咗..

有冇人已經幾年冇happy hour..

30幾年前做鋁質工程..都仲有happy hour..
Siri !
引用
20/06/2026 11:06
$42... 抵食!

呢個價11點前送嘢飲,11點後嘢飲+$10

.我睇D辣椒油好ok.. ..下次試埋醋...[slick]
阿博1985
引用
20/06/2026 11:07
$42... 抵食!

呢個價11點前送嘢飲,11點後嘢飲+$10

.我睇D辣椒油好ok.. ..下次試埋醋...[slick]

啲麵彈牙冇鹼水苦味,所以唔落醋
Siri !
引用
20/06/2026 11:13
$42... 抵食!

呢個價11點前送嘢飲,11點後嘢飲+$10

.我睇D辣椒油好ok.. ..下次試埋醋...[slick]

啲麵彈牙冇鹼水苦味,所以唔落醋


)扁嘴
Siri !
引用
20/06/2026 11:30
幾十年迷思..唔知係乜嘢時候..乜嘢推廣..鹼水麵..刻板印象先要落醋..

其實想講好耐...3、40年前做鴨蛋麵..會落鹼水...
現代做麵..幾乎無人用鹼水..因為鴨蛋做麵差唔多絕跡....仲用碌竹um um吓有幾多……
Siri !
引用
20/06/2026 11:36
um um要2、3個鐘..落鴨蛋.竹昇麵你食到…
而且幾十蚊個麵…今時今日真係要俾like......
左滑鼠右蒙恬
引用
20/06/2026 11:38
香港Happy hour 呢個文化..我懷疑已經無咗..

有冇人已經幾年冇happy hour..

30幾年前做鋁質工程..都仲有happy hour..

其實happy hour 即係幾點至幾點
利申 : 一收工就喳喳淋返屋企 冇去過bar
左滑鼠右蒙恬
引用
20/06/2026 11:39
um um要2、3個鐘..落鴨蛋.竹昇麵你食到…
而且幾十蚊個麵…今時今日真係要俾like......

咁嘥時間整嘅麵應該絕跡呱
金山巴打
引用
20/06/2026 11:45
香港Happy hour 呢個文化..我懷疑已經無咗..

有冇人已經幾年冇happy hour..

30幾年前做鋁質工程..都仲有happy hour..

其實happy hour 即係幾點至幾點
利申 : 一收工就喳喳淋返屋企 冇去過bar


餐廳happy hour多數係飯點前 好似 early bird個種 叫happy hour好聽d 唔會好似老人院咁

bar多數放工時間 你飲開就唔會走 加上人多街客見到自然會入去
Siri !
引用
20/06/2026 11:47
香港Happy hour 呢個文化..我懷疑已經無咗..

有冇人已經幾年冇happy hour..

30幾年前做鋁質工程..都仲有happy hour..

其實happy hour 即係幾點至幾點
利申 : 一收工就喳喳淋返屋企 冇去過bar


3-6.. 好似係..

喳喳淋返屋企 係啱嘅..不過我個陣時所謂happy hour...
係變相提早..落bar去傾公事....:o)
Δ δ Δ
引用
20/06/2026 12:55
香港Happy hour 呢個文化..我懷疑已經無咗..

有冇人已經幾年冇happy hour..

30幾年前做鋁質工程..都仲有happy hour..

其實happy hour 即係幾點至幾點
利申 : 一收工就喳喳淋返屋企 冇去過bar


餐廳happy hour多數係飯點前 好似 early bird個種 叫happy hour好聽d 唔會好似老人院咁

bar多數放工時間 你飲開就唔會走 加上人多街客見到自然會入去


鰂魚涌都仲有幾間收工時間行過見到有人飲緊野
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]