試伏post 174 - 香港高登
[登入]
Siri !
引用
16/06/2026 01:13
$148
Siri !
引用
16/06/2026 02:13
[video]https://upload.hkgolden.media/comment/trbrnvxe.ldexepj0grg.p0qgk104jo5.lhi.mp4?id=1190322[/video]
https://upload.hkgolden.media/comment/axjawa10.clbn0wn5lep.ylrqk2yziec.2m3.jpg

細蚊仔專用熨斗 $600[yipes]
江海怡
引用
16/06/2026 07:22
呢度講呢度散[sosad]dw
話說我自己有一套特殊入睡方法,基本上9成都會發夢
亦可以用來問事,會有特別方式比答案

咁琴晚我申請某樣野失敗,我就試問原因
結果個夢係,有條女不停追撚含比人屌,做肉便器[sosad]dw
我即刻明白,唔知你地明唔明個夢咩意思[sosad]dw
Siri !
引用
16/06/2026 08:01
鬼知咩[noic]cl
Siri !
引用
16/06/2026 08:04
鬼知咩[noic]cl
Siri !
引用
16/06/2026 08:31
https://upload.hkgolden.media/comment/1k1q3ug2.ydyzpn4oogt.lzz3konpian.i5t.jpg
:-(
Δ δ Δ
引用
16/06/2026 08:33
https://upload.hkgolden.media/comment/1k1q3ug2.ydyzpn4oogt.lzz3konpian.i5t.jpg
:-(

金山巴打
引用
16/06/2026 08:42
day 2

https://upload.hkgolden.media/comment/ln5qvxk3.y0ixm5qdesk.3wb4lslkcbr.4re.jpg
猩猩老坑
引用
16/06/2026 08:58
呢度講呢度散[sosad]dw
話說我自己有一套特殊入睡方法,基本上9成都會發夢
亦可以用來問事,會有特別方式比答案

咁琴晚我申請某樣野失敗,我就試問原因
結果個夢係,有條女不停追撚含比人屌,做肉便器[sosad]dw
我即刻明白,唔知你地明唔明個夢咩意思[sosad]dw

應該係你諗多咗[sosad]
btw我係嚟抽水的[369]
Δ δ Δ
引用
16/06/2026 09:00
day 2

https://upload.hkgolden.media/comment/ln5qvxk3.y0ixm5qdesk.3wb4lslkcbr.4re.jpg

:P :P 一邊睇波一邊食
Siri !
引用
16/06/2026 10:42
呢度講呢度散[sosad]dw
話說我自己有一套特殊入睡方法,基本上9成都會發夢
亦可以用來問事,會有特別方式比答案

咁琴晚我申請某樣野失敗,我就試問原因
結果個夢係,有條女不停追撚含比人屌,做肉便器[sosad]dw
我即刻明白,唔知你地明唔明個夢咩意思[sosad]dw

應該係你諗多咗[sosad]
btw我係嚟抽水的[369]

#yup#lm
江海怡
引用
16/06/2026 10:44
呢度講呢度散[sosad]dw
話說我自己有一套特殊入睡方法,基本上9成都會發夢
亦可以用來問事,會有特別方式比答案

咁琴晚我申請某樣野失敗,我就試問原因
結果個夢係,有條女不停追撚含比人屌,做肉便器[sosad]dw
我即刻明白,唔知你地明唔明個夢咩意思[sosad]dw

應該係你諗多咗[sosad]
btw我係嚟抽水的[369]

#yup#lm

我唔明抽乜水[sosad]dw 我問既係香港咩環境
Siri !
引用
16/06/2026 10:45
day 2

:P :P 一邊睇波一邊食



話時話..睇唔出係red bean ..
Siri !
引用
16/06/2026 10:46
呢度講呢度散[sosad]dw
話說我自己有一套特殊入睡方法,基本上9成都會發夢
亦可以用來問事,會有特別方式比答案

咁琴晚我申請某樣野失敗,我就試問原因
結果個夢係,有條女不停追撚含比人屌,做肉便器[sosad]dw
我即刻明白,唔知你地明唔明個夢咩意思[sosad]dw

應該係你諗多咗[sosad]
btw我係嚟抽水的[369]

#yup#lm

我唔明抽乜水[sosad]dw 我問既係香港咩環境

意思係路過..
Siri !
引用
16/06/2026 10:54
今年金山巴打、滑鼠打巴..返唔返香港行個圈..

https://media.tenor.com/zIWIc1UkzMoAAAAM/evacomics-kelvin.gif

如果係我..真係無原動力..越嚟越爛..[sosad]
Siri !
引用
16/06/2026 11:33
https://youtu.be/9oU6Q8iWcPI?si=1n5Tl0NiWOV2WCQO

睇睇吓有火...[banghead]
根本就係..強!係度嗎?
Siri !
引用
16/06/2026 12:13
https://upload.hkgolden.media/comment/uxbgcddi.ocle4a4fuku.gyjoqg0krzs.tfl.jpg
主持人都上火....
https://youtu.be/9oU6Q8iWcPI?si=1n5Tl0NiWOV2WCQO

睇睇吓有火...[banghead]
根本就係..強!係度嗎?
猩猩老坑
引用
16/06/2026 12:14
呢度講呢度散[sosad]dw
話說我自己有一套特殊入睡方法,基本上9成都會發夢
亦可以用來問事,會有特別方式比答案

咁琴晚我申請某樣野失敗,我就試問原因
結果個夢係,有條女不停追撚含比人屌,做肉便器[sosad]dw
我即刻明白,唔知你地明唔明個夢咩意思[sosad]dw

應該係你諗多咗[sosad]
btw我係嚟抽水的[369]

#yup#lm

我唔明抽乜水[sosad]dw 我問既係香港咩環境

香港咩環境邊使問,同今日天氣一狗樣囉#good#
猩猩老坑
引用
16/06/2026 12:15
呢度講呢度散[sosad]dw
話說我自己有一套特殊入睡方法,基本上9成都會發夢
亦可以用來問事,會有特別方式比答案

咁琴晚我申請某樣野失敗,我就試問原因
結果個夢係,有條女不停追撚含比人屌,做肉便器[sosad]dw
我即刻明白,唔知你地明唔明個夢咩意思[sosad]dw

應該係你諗多咗[sosad]
btw我係嚟抽水的[369]

#yup#lm

我唔明抽乜水[sosad]dw 我問既係香港咩環境

意思係路過..

#good#
江海怡
引用
16/06/2026 12:15
呢度講呢度散[sosad]dw
話說我自己有一套特殊入睡方法,基本上9成都會發夢
亦可以用來問事,會有特別方式比答案

咁琴晚我申請某樣野失敗,我就試問原因
結果個夢係,有條女不停追撚含比人屌,做肉便器[sosad]dw
我即刻明白,唔知你地明唔明個夢咩意思[sosad]dw

應該係你諗多咗[sosad]
btw我係嚟抽水的[369]

#yup#lm

我唔明抽乜水[sosad]dw 我問既係香港咩環境

香港咩環境邊使問,同今日天氣一狗樣囉#good#

諗今晚食乜好過#yup#dw
Siri !
引用
16/06/2026 12:15
https://www.facebook.com/share/1FhyF6DtLB/?mibextid=wwXIfr

好少見D留言咁
Siri !
引用
16/06/2026 12:18
呢度講呢度散[sosad]dw
話說我自己有一套特殊入睡方法,基本上9成都會發夢
亦可以用來問事,會有特別方式比答案

咁琴晚我申請某樣野失敗,我就試問原因
結果個夢係,有條女不停追撚含比人屌,做肉便器[sosad]dw
我即刻明白,唔知你地明唔明個夢咩意思[sosad]dw

應該係你諗多咗[sosad]
btw我係嚟抽水的[369]

#yup#lm

我唔明抽乜水[sosad]dw 我問既係香港咩環境

意思係路過..

#good#


駛乜你讚..我叻係緊㗎啦[smoke]cl
多D入嚟傾計,分享吓#cn#yup
猩猩老坑
引用
16/06/2026 12:18
今年金山巴打、滑鼠打巴..返唔返香港行個圈..

https://media.tenor.com/zIWIc1UkzMoAAAAM/evacomics-kelvin.gif

如果係我..真係無原動力..越嚟越爛..[sosad]

我老細有句金句:你覺得悲觀,係因為你受嘅苦難未夠…[sosad]
Siri !
引用
16/06/2026 12:19
今年金山巴打、滑鼠打巴..返唔返香港行個圈..

如果係我..真係無原動力..越嚟越爛..[sosad]

我老細有句金句:你覺得悲觀,係因為你受嘅苦難未夠…[sosad]

..咁耐加咗幾多人工..呢個先係現實[sosad]
猩猩老坑
引用
16/06/2026 12:20
呢度講呢度散[sosad]dw
話說我自己有一套特殊入睡方法,基本上9成都會發夢
亦可以用來問事,會有特別方式比答案

咁琴晚我申請某樣野失敗,我就試問原因
結果個夢係,有條女不停追撚含比人屌,做肉便器[sosad]dw
我即刻明白,唔知你地明唔明個夢咩意思[sosad]dw

應該係你諗多咗[sosad]
btw我係嚟抽水的[369]

#yup#lm

我唔明抽乜水[sosad]dw 我問既係香港咩環境

意思係路過..

#good#


駛乜你讚..我叻係緊㗎啦[smoke]cl
多D入嚟傾計,分享吓#cn#yup

要戒口,連麥當勞都冇得食,胃痛原因係食太多豆類埾果,消化系統出事[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]