試伏post 174 - 香港高登
[登入]
Siri !
引用
28/05/2026 09:22
洗衫落埋消毒藥水(以前DETTOL出過洗衫尊用)洗嘛
咁咪唔怕交叉污染/洗分幾機洗


借問聲係咪落完洗衣液,就落埋滴露去果格?_?bg


肯定係過水前落..

基本上知不知一開始永遠永遠不休止左就唔會 stop 部機....
有咩就一開始落晒,洗衣液,柔順劑,
洗衣珠就灑入滾筒


其實我唔知....唔係我負責呢part..[sosad]
頂晒隆..係幫手掛上涼衫架..

洗衣珠空機落,落完衫就滴露,之後先開機


落完衫落[yipes]
係咁㗎咩..會唔會一陣滴露味[banghead]
Δ δ Δ
引用
28/05/2026 09:36
洗衫落埋消毒藥水(以前DETTOL出過洗衫尊用)洗嘛
咁咪唔怕交叉污染/洗分幾機洗


借問聲係咪落完洗衣液,就落埋滴露去果格?_?bg


肯定係過水前落..

基本上知不知一開始永遠永遠不休止左就唔會 stop 部機....
有咩就一開始落晒,洗衣液,柔順劑,
洗衣珠就灑入滾筒


其實我唔知....唔係我負責呢part..[sosad]
頂晒隆..係幫手掛上涼衫架..

洗衣珠空機落,落完衫就滴露,之後先開機


落完衫落[yipes]
係咁㗎咩..會唔會一陣滴露味[banghead]

呢單嘢唔係禾跟開
江海怡
引用
28/05/2026 09:36
洗衫落埋消毒藥水(以前DETTOL出過洗衫尊用)洗嘛
咁咪唔怕交叉污染/洗分幾機洗


借問聲係咪落完洗衣液,就落埋滴露去果格?_?bg


肯定係過水前落..

基本上知不知一開始永遠永遠不休止左就唔會 stop 部機....
有咩就一開始落晒,洗衣液,柔順劑,
洗衣珠就灑入滾筒


其實我唔知....唔係我負責呢part..[sosad]
頂晒隆..係幫手掛上涼衫架..

洗衣珠空機落,落完衫就滴露,之後先開機


落完衫落[yipes]
係咁㗎咩..會唔會一陣滴露味[banghead]

洗衣機其實洗得好乾淨下[sosad]dw
左滑鼠右蒙恬
引用
28/05/2026 09:43
洗衫落埋消毒藥水(以前DETTOL出過洗衫尊用)洗嘛
咁咪唔怕交叉污染/洗分幾機洗


借問聲係咪落完洗衣液,就落埋滴露去果格?_?bg


肯定係過水前落..

基本上知不知一開始永遠永遠不休止左就唔會 stop 部機....
有咩就一開始落晒,洗衣液,柔順劑,
洗衣珠就灑入滾筒


其實我唔知....唔係我負責呢part..[sosad]
頂晒隆..係幫手掛上涼衫架..

洗衣珠空機落,落完衫就滴露,之後先開機

江ching講得無錯 全對#good#
左滑鼠右蒙恬
引用
28/05/2026 09:45
洗衫落埋消毒藥水(以前DETTOL出過洗衫尊用)洗嘛
咁咪唔怕交叉污染/洗分幾機洗


借問聲係咪落完洗衣液,就落埋滴露去果格?_?bg


肯定係過水前落..

基本上知不知一開始永遠永遠不休止左就唔會 stop 部機....
有咩就一開始落晒,洗衣液,柔順劑,
洗衣珠就灑入滾筒


其實我唔知....唔係我負責呢part..[sosad]
頂晒隆..係幫手掛上涼衫架..

洗衣珠空機落,落完衫就滴露,之後先開機


落完衫落[yipes]
係咁㗎咩..會唔會一陣滴露味[banghead]

係全部都係滴露味 幾好聞
金山巴打
引用
28/05/2026 09:51
洗衫落埋消毒藥水(以前DETTOL出過洗衫尊用)洗嘛
咁咪唔怕交叉污染/洗分幾機洗


借問聲係咪落完洗衣液,就落埋滴露去果格?_?bg


肯定係過水前落..

基本上知不知一開始永遠永遠不休止左就唔會 stop 部機....
有咩就一開始落晒,洗衣液,柔順劑,
洗衣珠就灑入滾筒


其實我唔知....唔係我負責呢part..[sosad]
頂晒隆..係幫手掛上涼衫架..

洗衣珠空機落,落完衫就滴露,之後先開機


落完衫落[yipes]
係咁㗎咩..會唔會一陣滴露味[banghead]

係全部都係滴露味 幾好聞


你邊度買滴露? 我用lysol個隻sanitizer 擺softener個位
膠招
引用
28/05/2026 10:35
問題:
咁幾時先知佢洗完衫[???]2fn

洗開果個程序叫「混合洗」,需時 57分鐘,,好似半個鐘之後就聽到佢開始 fing 衫[:)bouncer]fj
Siri !
引用
28/05/2026 10:48
問題:
咁幾時先知佢洗完衫[???]2fn

洗開果個程序叫「混合洗」,需時 57分鐘,,好似半個鐘之後就聽到佢開始 fing 衫[:)bouncer]fj

..
唔係自動咩[yipes]

而家安全裝置守則..,一般都係運行時..唔可以打開蓋!!之前做過功課..貌似係歐盟規定..

咇咇聲就係洗完啩..我估係咁..! 如果唔係做咩咇咇聲..

頭盔咗先..唔識[sosad]
膠招
引用
28/05/2026 12:01
問題:
咁幾時先知佢洗完衫[???]2fn

洗開果個程序叫「混合洗」,需時 57分鐘,,好似半個鐘之後就聽到佢開始 fing 衫[:)bouncer]fj

..
唔係自動咩[yipes]

而家安全裝置守則..,一般都係運行時..唔可以打開蓋!!之前做過功課..貌似係歐盟規定..

咇咇聲就係洗完啩..我估係咁..! 如果唔係做咩咇咇聲..

頭盔咗先..唔識[sosad]

咪就係問緊有關 #25 [sosad]sq
即係要洗2次衫[sosad]px ?

另,洗完衫,發覺底横成日痴住d毛粒 or 毛髮xx(px
勿跟車太貼
引用
28/05/2026 12:48
食牛河

https://upload.hkgolden.media/comment/oic0s3hi.wl52fgn4h2h.v3lym1i0yfy.a5j.jpg
左滑鼠右蒙恬
引用
28/05/2026 14:05
洗衫落埋消毒藥水(以前DETTOL出過洗衫尊用)洗嘛
咁咪唔怕交叉污染/洗分幾機洗


借問聲係咪落完洗衣液,就落埋滴露去果格?_?bg


肯定係過水前落..

基本上知不知一開始永遠永遠不休止左就唔會 stop 部機....
有咩就一開始落晒,洗衣液,柔順劑,
洗衣珠就灑入滾筒


其實我唔知....唔係我負責呢part..[sosad]
頂晒隆..係幫手掛上涼衫架..

洗衣珠空機落,落完衫就滴露,之後先開機


落完衫落[yipes]
係咁㗎咩..會唔會一陣滴露味[banghead]

係全部都係滴露味 幾好聞


你邊度買滴露? 我用lysol個隻sanitizer 擺softener個位

有個網站叫 Ferebe 6支750ml 滴露賣80蚊 包shipping
買咗幾年 啲貨係英國貨 係NJ寄嚟 好過去唐人街自己搬
屋企由細到大都洗衫落滴露 習慣改唔到[banghead] [banghead] [banghead]
左滑鼠右蒙恬
引用
28/05/2026 14:17
問題:
咁幾時先知佢洗完衫[???]2fn

洗開果個程序叫「混合洗」,需時 57分鐘,,好似半個鐘之後就聽到佢開始 fing 衫[:)bouncer]fj

..
唔係自動咩[yipes]

而家安全裝置守則..,一般都係運行時..唔可以打開蓋!!之前做過功課..貌似係歐盟規定..

咇咇聲就係洗完啩..我估係咁..! 如果唔係做咩咇咇聲..

頭盔咗先..唔識[sosad]

咪就係問緊有關 #25 [sosad]sq
即係要洗2次衫[sosad]px ?

另,洗完衫,發覺底横成日痴住d毛粒 or 毛髮xx(px

咪就一開始落洗衣液/球 加衫 再落滴露 撳start
因為我住嗰度啲洗衣機 淨係較冷熱水 量多量少同 heavy duty 定delicatexxx 呢3樣功能咋
所以唔會有洗洗吓話加乜加物呢啲暫停時間 一機就洗38分鐘
至於洗完衫痴毛粒就好少出現 多數拎去乾衫時 佢滾吓滾吓去晒個filter到
左滑鼠右蒙恬
引用
28/05/2026 14:19
食牛河

https://upload.hkgolden.media/comment/oic0s3hi.wl52fgn4h2h.v3lym1i0yfy.a5j.jpg

賣相都ok 但唔覺有芽菜差咁啲咁
左滑鼠右蒙恬
引用
28/05/2026 14:26
洗衫落埋消毒藥水(以前DETTOL出過洗衫尊用)洗嘛
咁咪唔怕交叉污染/洗分幾機洗


借問聲係咪落完洗衣液,就落埋滴露去果格?_?bg


肯定係過水前落..

基本上知不知一開始永遠永遠不休止左就唔會 stop 部機....
有咩就一開始落晒,洗衣液,柔順劑,
洗衣珠就灑入滾筒


其實我唔知....唔係我負責呢part..[sosad]
頂晒隆..係幫手掛上涼衫架..

洗衣珠空機落,落完衫就滴露,之後先開機


落完衫落[yipes]
係咁㗎咩..會唔會一陣滴露味[banghead]

係全部都係滴露味 幾好聞


你邊度買滴露? 我用lysol個隻sanitizer 擺softener個位

有個網站叫 Ferebe 6支750ml 滴露賣80蚊 包shipping
買咗幾年 啲貨係英國貨 係NJ寄嚟 好過去唐人街自己搬
屋企由細到大都洗衫落滴露 習慣改唔到[banghead] [banghead] [banghead]

呀diu老人痴呆 上面講6支80蚊係消毒藥水
另真滴露洗衫用消毒液係大陸貨 早兩三年見過flushing 昌發賣23+ 一支
近排唔多覺有賣
Δ δ Δ
引用
28/05/2026 16:06
食牛河

https://upload.hkgolden.media/comment/oic0s3hi.wl52fgn4h2h.v3lym1i0yfy.a5j.jpg

賣相都ok 但唔覺有芽菜差咁啲咁

濕炒
今晚試新開外賣干炒
Δ δ Δ
引用
28/05/2026 17:29
食牛河

https://upload.hkgolden.media/comment/oic0s3hi.wl52fgn4h2h.v3lym1i0yfy.a5j.jpg

賣相都ok 但唔覺有芽菜差咁啲咁

濕炒
今晚試新開外賣干炒

點個餐牌响門口原來話冇得賣
勿跟車太貼
引用
28/05/2026 17:43
食牛河

https://upload.hkgolden.media/comment/oic0s3hi.wl52fgn4h2h.v3lym1i0yfy.a5j.jpg

賣相都ok 但唔覺有芽菜差咁啲咁


沙嗲炒牛河
無芽菜
李紫昕
引用
28/05/2026 17:59
食牛河

https://upload.hkgolden.media/comment/oic0s3hi.wl52fgn4h2h.v3lym1i0yfy.a5j.jpg

濕炒沙牛河[bomb]
Δ δ Δ
引用
28/05/2026 18:03
食牛河

https://upload.hkgolden.media/comment/oic0s3hi.wl52fgn4h2h.v3lym1i0yfy.a5j.jpg

賣相都ok 但唔覺有芽菜差咁啲咁

濕炒
今晚試新開外賣干炒

點個餐牌响門口原來話冇得賣

去咗翠河買48蚊O:-)
李紫昕
引用
28/05/2026 18:06
洗衫落埋消毒藥水(以前DETTOL出過洗衫尊用)洗嘛
咁咪唔怕交叉污染/洗分幾機洗


借問聲係咪落完洗衣液,就落埋滴露去果格?_?bg


肯定係過水前落..

基本上知不知一開始永遠永遠不休止左就唔會 stop 部機....
有咩就一開始落晒,洗衣液,柔順劑,
洗衣珠就灑入滾筒


其實我唔知....唔係我負責呢part..[sosad]
頂晒隆..係幫手掛上涼衫架..

洗衣珠空機落,落完衫就滴露,之後先開機


落完衫落[yipes]
係咁㗎咩..會唔會一陣滴露味[banghead]

係全部都係滴露味 幾好聞


你邊度買滴露? 我用lysol個隻sanitizer 擺softener個位

有個網站叫 Ferebe 6支750ml 滴露賣80蚊 包shipping
買咗幾年 啲貨係英國貨 係NJ寄嚟 好過去唐人街自己搬
屋企由細到大都洗衫落滴露 習慣改唔到[banghead] [banghead] [banghead]

呀diu老人痴呆 上面講6支80蚊係消毒藥水
另真滴露洗衫用消毒液係大陸貨 早兩三年見過flushing 昌發賣23+ 一支
近排唔多覺有賣

睇咩衫,我都唔係機機會落
狗仔衫/快乾衫/毛巾嗰啲易有味先會加
而家係落costco 嗰啲大大枝bio洗衣物液
超市最平嗰啲柔順劑,加啲scent booster(液體,一粒粒嗰啲放入機成日都溶唔晒)
如果要消毒我係跟說明加落柔順劑嗰格,同埋買最平嗰啲,滴露太貴
Siri !
引用
28/05/2026 18:42
YouTube 成日話美國洗衣液好好用,唔記得乜嘢牌子
李紫昕
引用
28/05/2026 18:49
YouTube 成日話美國洗衣液好好用,唔記得乜嘢牌子

一講萊佬洗衣液我淨係諗起價真棧:~(bg
Siri !
引用
28/05/2026 20:01
https://upload.hkgolden.media/comment/nkqvhmlz.2qykl3idror.joaujabaerv.rx3.jpg
好貴:-(
Δ δ Δ
引用
28/05/2026 20:18
https://upload.hkgolden.media/comment/nkqvhmlz.2qykl3idror.joaujabaerv.rx3.jpg
好貴:-(

食咗個蜆仔好細兜
金山巴打
引用
28/05/2026 20:20
洗衫落埋消毒藥水(以前DETTOL出過洗衫尊用)洗嘛
咁咪唔怕交叉污染/洗分幾機洗


借問聲係咪落完洗衣液,就落埋滴露去果格?_?bg


肯定係過水前落..

基本上知不知一開始永遠永遠不休止左就唔會 stop 部機....
有咩就一開始落晒,洗衣液,柔順劑,
洗衣珠就灑入滾筒


其實我唔知....唔係我負責呢part..[sosad]
頂晒隆..係幫手掛上涼衫架..

洗衣珠空機落,落完衫就滴露,之後先開機


落完衫落[yipes]
係咁㗎咩..會唔會一陣滴露味[banghead]

係全部都係滴露味 幾好聞


你邊度買滴露? 我用lysol個隻sanitizer 擺softener個位

有個網站叫 Ferebe 6支750ml 滴露賣80蚊 包shipping
買咗幾年 啲貨係英國貨 係NJ寄嚟 好過去唐人街自己搬
屋企由細到大都洗衫落滴露 習慣改唔到[banghead] [banghead] [banghead]

呀diu老人痴呆 上面講6支80蚊係消毒藥水
另真滴露洗衫用消毒液係大陸貨 早兩三年見過flushing 昌發賣23+ 一支
近排唔多覺有賣

睇咩衫,我都唔係機機會落
狗仔衫/快乾衫/毛巾嗰啲易有味先會加
而家係落costco 嗰啲大大枝bio洗衣物液
超市最平嗰啲柔順劑,加啲scent booster(液體,一粒粒嗰啲放入機成日都溶唔晒)
如果要消毒我係跟說明加落柔順劑嗰格,同埋買最平嗰啲,滴露太貴


用tide pod加
https://www.lysol.com/products/laundry-sanitizers/lysol-laundry-sanitizer-free-clear-41-oz/

都係買costco大支
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]