amazon穩陣d 退野都容易d
temu 好多人中伏d野就掉左佢 怕退野麻煩
temu搞唔掂
係都aliexpress
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
temu 我研究過唔識用..
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
初初陶寶出時見大家都陶 都想試下
但搞到畀錢嗰度好Q麻煩 打咗退堂豉
而aliexpress就方便好多 不過品質係陶寶嘅次貨
而temu係賣aliexpress嘅次貨

係,一去到地址,付款方法..就R爆頭..然後問客戶服務....又多咗個一齊R爆頭..
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
教皇仔去到蒙古都識用
今次國王仔 -1 分[/quote]
....喂呀..蒙古先進咁多..點同呢..[/quote]
吓

[/quote]
好多地方完全無基建..秘書阿媽去醫院睇糖尿要開6個鐘頭車..你有冇見過警察局

係咁上下..
大部分無自來水無煤氣....佢地個政府真係無為而治....
秘書阿媽屋企條馬路都係我早幾年俾錢整..
![[sosad]](/faces/sosad.gif)