10年以來買咗好多個人電子產品,大多數最後都係鋪塵 - 香港高登
[登入]
YourDaddy.
引用
28/05/2026 13:07
我想賣咗部A74換Pocket 4 Pro
增加拍攝場景同機會
你哋覺得值唔值?

兩類產品差好遠喎:O

明確肯定手機拍唔到你想拍嘅嘢?

佢咁問即係凌駕唔到

機體無問題

係駕駛員唔得[sosad]

我認為pocket 4呢類產品係用嚟取代手機而唔係相機


> 增加拍攝場景同機會

我覺得佢可能要拍event 拎DSLR又太大陣仗開個壇

手機都得但無gimbal 又想要高少少質素

但Pocket 4 一起手就錄快d

職業需要生財工具就值得買

普通人就諗真啲[sosad]
而家新手機啲演算法好勁
冇gimbal都好穩定

同埋最主要係手機加自拍棍太論盡

係搞太多野

Pocket 4 果d一起手就錄係方便
性女徵DUCK
引用
28/05/2026 13:11
我想賣咗部A74換Pocket 4 Pro
增加拍攝場景同機會
你哋覺得值唔值?

兩類產品差好遠喎:O

明確肯定手機拍唔到你想拍嘅嘢?

佢咁問即係凌駕唔到

機體無問題

係駕駛員唔得[sosad]

我認為pocket 4呢類產品係用嚟取代手機而唔係相機


> 增加拍攝場景同機會

我覺得佢可能要拍event 拎DSLR又太大陣仗開個壇

手機都得但無gimbal 又想要高少少質素

但Pocket 4 一起手就錄快d

職業需要生財工具就值得買

普通人就諗真啲[sosad]
而家新手機啲演算法好勁
冇gimbal都好穩定

同埋最主要係手機加自拍棍太論盡

係搞太多野

Pocket 4 果d一起手就錄係方便

手機前cam太廢
一家人經常會自拍
我買過一支insta360電子自拍棍
重到hihi
仲要手機裝app連藍牙先用到所有功能
作為電郵轉發
引用
04/06/2026 07:59
[sosad]dw
q93
引用
06/06/2026 18:18
最敗家嘅單反同鏡頭唔講?



因為只講我自己買過嘅

相機呢個早啲睇透咗
知道自己欠缺嘅唔係器材
而係缺乏攝影視覺同生活素材:)2fn



其實只要留心身邊週圍嘅事物,就算係一個好平凡好簡單嘅景或物件,都可以影出好靚嘅相,攝影嘅魅力就係在呢度 ...

BTW,我好想買單反同靚嘅鏡呀 ~~ ... :~( :~(
q93
引用
06/06/2026 18:21
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ... :-(
LGA 2066
引用
06/06/2026 23:43
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ... :-(

Sony黑磚[shocking]
狩財奴
引用
07/06/2026 09:39
未拆封vision pro有無投資價值?_?
YourDaddy.
引用
07/06/2026 09:52
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ... :-(


我嗰部仲健在
YourDaddy.
引用
07/06/2026 09:52
未拆封vision pro有無投資價值?_?

佢一出個定位就知係電子垃圾
芝麻油
引用
07/06/2026 10:10
未拆封vision pro有無投資價值?_?

佢一出個定位就知係電子垃圾

[sosad]
有冇機會成為apple產品黑歷史
YourDaddy.
引用
07/06/2026 18:51
未拆封vision pro有無投資價值?_?

佢一出個定位就知係電子垃圾

[sosad]
有冇機會成為apple產品黑歷史

咁佢都唔係無失敗作#hoho#
q93
引用
08/06/2026 17:05
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ... :-(



Sony黑磚[shocking]



:O

本來想買金磚,但無錢 ... :~(
q93
引用
08/06/2026 17:09
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ... :-(



我嗰部仲健在



有無成日用 ?

我部之前好少用,e 家無用好耐,幾乎全新,搵日拎返出嚟,同佢充下電,如果 micro sd 平,再換埋張 2 To 俾佢 ...
q93
引用
08/06/2026 17:10
未拆封vision pro有無投資價值?_?



佢一出個定位就知係電子垃圾



[sosad]
有冇機會成為apple產品黑歷史



唔係第一個失敗的產品 ... :-(
岡村ほまれ
引用
15/06/2026 12:10
switch pro手制

呢個唔認同 佢個joy廢到用唔到
芝麻油
引用
15/06/2026 20:42
switch pro手制

呢個唔認同 佢個joy廢到用唔到

咁pro用落真係舒服嘅
只係我嘅程度唔值得去買[sosad]
YourDaddy.
引用
15/06/2026 21:01
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ... :-(



我嗰部仲健在



有無成日用 ?

我部之前好少用,e 家無用好耐,幾乎全新,搵日拎返出嚟,同佢充下電,如果 micro sd 平,再換埋張 2 To 俾佢 ...


仲用緊, 但有一段時間無用我都以為會死電
又無事#hoho#

https://upload.hkgolden.media/comment/dtxvffkl.o5s5152s1xe.xgtrxcmj5ej.xw4.jpghttps://upload.hkgolden.media/comment/isq1tt1l.hi15gbi5d1l.ofer1rcfj1e.fj4.jpg

但我出奇Sony 仲有FW比佢update
部機update 完飛咁快[sosad]
YourDaddy.
引用
15/06/2026 21:06
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ... :-(



Sony黑磚[shocking]



:O

本來想買金磚,但無錢 ... :~(


唔差太遠 真係無謂比咁多錢
聽果少少分別
現實不現實
引用
15/06/2026 21:23
買左部ipad air5 跟住買埋支pencil2, 到而家無充過電,ai 都整到圖.
Peach
引用
15/06/2026 21:53
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ... :-(



我嗰部仲健在



有無成日用 ?

我部之前好少用,e 家無用好耐,幾乎全新,搵日拎返出嚟,同佢充下電,如果 micro sd 平,再換埋張 2 To 俾佢 ...


仲用緊, 但有一段時間無用我都以為會死電
又無事#hoho#

https://upload.hkgolden.media/comment/dtxvffkl.o5s5152s1xe.xgtrxcmj5ej.xw4.jpg[img]https://upload.hkgolden.media/comment/isq1tt1l.hi15gbi5d1l.ofer1rcfj1e.fj4.jpg[img]

但我出奇Sony 仲有FW比佢update
部機update 完飛咁快[sosad]

邊有新firmware
出後繼前已經冇再update啦
YourDaddy.
引用
16/06/2026 00:37
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ... :-(



我嗰部仲健在



有無成日用 ?

我部之前好少用,e 家無用好耐,幾乎全新,搵日拎返出嚟,同佢充下電,如果 micro sd 平,再換埋張 2 To 俾佢 ...


仲用緊, 但有一段時間無用我都以為會死電
又無事#hoho#

https://upload.hkgolden.media/comment/dtxvffkl.o5s5152s1xe.xgtrxcmj5ej.xw4.jpg[img]https://upload.hkgolden.media/comment/isq1tt1l.hi15gbi5d1l.ofer1rcfj1e.fj4.jpg[img]

但我出奇Sony 仲有FW比佢update
部機update 完飛咁快[sosad]

邊有新firmware
出後繼前已經冇再update啦


我一出就買 無升過

升左2019 咪叫新喇#hoho# [sosad]
ฅ^•ﻌ•^ฅ
引用
16/06/2026 10:59
所以一直唔買iPad

#yup# #yup# #yup# #yup# #yup#
唔買根本正確
多撚餘既垃圾
買完用唔夠3個鐘 食塵[sosad]
Name?
引用
16/06/2026 11:04
switch 手制好有用喎
下下要拆手制出嚟好煩
性女徵DUCK
引用
16/06/2026 12:47
最後考慮買唔買pocket 3
得返官網買基本版特價2599
少拍片想去凶宅摸多次實物睇下影相順唔順手
又係ME
引用
16/06/2026 19:14
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ... :-(



我嗰部仲健在



有無成日用 ?

我部之前好少用,e 家無用好耐,幾乎全新,搵日拎返出嚟,同佢充下電,如果 micro sd 平,再換埋張 2 To 俾佢 ...


仲用緊, 但有一段時間無用我都以為會死電
又無事#hoho#

https://upload.hkgolden.media/comment/dtxvffkl.o5s5152s1xe.xgtrxcmj5ej.xw4.jpg[img]https://upload.hkgolden.media/comment/isq1tt1l.hi15gbi5d1l.ofer1rcfj1e.fj4.jpg[img]

但我出奇Sony 仲有FW比佢update
部機update 完飛咁快[sosad]

邊有新firmware
出後繼前已經冇再update啦


我一出就買 無升過

升左2019 咪叫新喇#hoho# [sosad]

Sony自家電好小壞[sosad] [sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]