YourDaddy.
28/05/2026 13:07
我想賣咗部A74換Pocket 4 Pro
增加拍攝場景同機會
你哋覺得值唔值?
兩類產品差好遠喎
明確肯定手機拍唔到你想拍嘅嘢?
佢咁問即係凌駕唔到
機體無問題
係駕駛員唔得
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我認為pocket 4呢類產品係用嚟取代手機而唔係相機
> 增加拍攝場景同機會
我覺得佢可能要拍event 拎DSLR又太大陣仗開個壇
手機都得但無gimbal 又想要高少少質素
但Pocket 4 一起手就錄快d
職業需要生財工具就值得買
普通人就諗真啲
而家新手機啲演算法好勁
冇gimbal都好穩定
同埋最主要係手機加自拍棍太論盡
係搞太多野
Pocket 4 果d一起手就錄係方便
我想賣咗部A74換Pocket 4 Pro
增加拍攝場景同機會
你哋覺得值唔值?
兩類產品差好遠喎
明確肯定手機拍唔到你想拍嘅嘢?
佢咁問即係凌駕唔到
機體無問題
係駕駛員唔得
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我認為pocket 4呢類產品係用嚟取代手機而唔係相機
> 增加拍攝場景同機會
我覺得佢可能要拍event 拎DSLR又太大陣仗開個壇
手機都得但無gimbal 又想要高少少質素
但Pocket 4 一起手就錄快d
職業需要生財工具就值得買
普通人就諗真啲
而家新手機啲演算法好勁
冇gimbal都好穩定
同埋最主要係手機加自拍棍太論盡
係搞太多野
Pocket 4 果d一起手就錄係方便
手機前cam太廢
一家人經常會自拍
我買過一支insta360電子自拍棍
重到hihi
仲要手機裝app連藍牙先用到所有功能
最敗家嘅單反同鏡頭唔講?
因為只講我自己買過嘅
相機呢個早啲睇透咗
知道自己欠缺嘅唔係器材
而係缺乏攝影視覺同生活素材

其實只要留心身邊週圍嘅事物,就算係一個好平凡好簡單嘅景或物件,都可以影出好靚嘅相,攝影嘅魅力就係在呢度 ...
BTW,我好想買單反同靚嘅鏡呀 ~~ ...

小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ...

LGA 2066
06/06/2026 23:43
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ...

Sony黑磚
![[shocking]](/faces/shocking.gif)
未拆封vision pro有無投資價值

YourDaddy.
07/06/2026 09:52
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ...

我嗰部仲健在
YourDaddy.
07/06/2026 09:52
未拆封vision pro有無投資價值

佢一出個定位就知係電子垃圾
未拆封vision pro有無投資價值

佢一出個定位就知係電子垃圾
有冇機會成為apple產品黑歷史
YourDaddy.
07/06/2026 18:51
未拆封vision pro有無投資價值

佢一出個定位就知係電子垃圾
有冇機會成為apple產品黑歷史
咁佢都唔係無失敗作

小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ...

Sony黑磚
![[shocking]](/faces/shocking.gif)
本來想買金磚,但無錢 ...

小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ...

我嗰部仲健在
有無成日用 ?
我部之前好少用,e 家無用好耐,幾乎全新,搵日拎返出嚟,同佢充下電,如果 micro sd 平,再換埋張 2 To 俾佢 ...
未拆封vision pro有無投資價值

佢一出個定位就知係電子垃圾
有冇機會成為apple產品黑歷史
唔係第一個失敗的產品 ...

switch pro手制
呢個唔認同 佢個joy廢到用唔到
switch pro手制
呢個唔認同 佢個joy廢到用唔到
咁pro用落真係舒服嘅
只係我嘅程度唔值得去買
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
YourDaddy.
15/06/2026 21:01
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ...

我嗰部仲健在
有無成日用 ?
我部之前好少用,e 家無用好耐,幾乎全新,搵日拎返出嚟,同佢充下電,如果 micro sd 平,再換埋張 2 To 俾佢 ...
仲用緊, 但有一段時間無用我都以為會死電
又無事


但我出奇Sony 仲有FW比佢update
部機update 完飛咁快
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
YourDaddy.
15/06/2026 21:06
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ...

Sony黑磚
![[shocking]](/faces/shocking.gif)
本來想買金磚,但無錢 ...

唔差太遠 真係無謂比咁多錢
聽果少少分別
買左部ipad air5 跟住買埋支pencil2, 到而家無充過電,ai 都整到圖.
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ...

我嗰部仲健在
有無成日用 ?
我部之前好少用,e 家無用好耐,幾乎全新,搵日拎返出嚟,同佢充下電,如果 micro sd 平,再換埋張 2 To 俾佢 ...
仲用緊, 但有一段時間無用我都以為會死電
又無事

[img]https://upload.hkgolden.media/comment/isq1tt1l.hi15gbi5d1l.ofer1rcfj1e.fj4.jpg[img]
但我出奇Sony 仲有FW比佢update
部機update 完飛咁快
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
邊有新firmware
出後繼前已經冇再update啦
YourDaddy.
16/06/2026 00:37
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ...

我嗰部仲健在
有無成日用 ?
我部之前好少用,e 家無用好耐,幾乎全新,搵日拎返出嚟,同佢充下電,如果 micro sd 平,再換埋張 2 To 俾佢 ...
仲用緊, 但有一段時間無用我都以為會死電
又無事

[img]https://upload.hkgolden.media/comment/isq1tt1l.hi15gbi5d1l.ofer1rcfj1e.fj4.jpg[img]
但我出奇Sony 仲有FW比佢update
部機update 完飛咁快
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
邊有新firmware
出後繼前已經冇再update啦
我一出就買 無升過
升左2019 咪叫新喇
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
所以一直唔買iPad
唔買根本正確
多撚餘既垃圾
買完用唔夠3個鐘 食塵
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
最後考慮買唔買pocket 3
得返官網買基本版特價2599
少拍片想去凶宅摸多次實物睇下影相順唔順手
小妹買咗部黑磗,無乜用,連電池都懶得充,睇嚟部機遲早會壞 ...

我嗰部仲健在
有無成日用 ?
我部之前好少用,e 家無用好耐,幾乎全新,搵日拎返出嚟,同佢充下電,如果 micro sd 平,再換埋張 2 To 俾佢 ...
仲用緊, 但有一段時間無用我都以為會死電
又無事

[img]https://upload.hkgolden.media/comment/isq1tt1l.hi15gbi5d1l.ofer1rcfj1e.fj4.jpg[img]
但我出奇Sony 仲有FW比佢update
部機update 完飛咁快
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
邊有新firmware
出後繼前已經冇再update啦
我一出就買 無升過
升左2019 咪叫新喇
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
Sony自家電好小壞
![[sosad]](/faces/sosad.gif)