10年以來買咗好多個人電子產品,大多數最後都係鋪塵 - 香港高登
[登入]
芝麻油
引用
26/05/2026 17:58
只有notebook 同smart phone 係剛需每日都會用
其他都係以為自己需要用,但實際係三分鐘熱度


平板電腦
以為可以養成閱讀習慣,可以提高自己生產力
但最後所以野都係用翻電腦同電話做
連攞嚟睇片都唔想
以前啲notebook 幾斤重,電話又得3,4吋mon
平板夾係中間可能仲有啲用
但而家可能得返啲要用埋支筆嘅職人有需要用pad

ultra級智能手錶
以為可以監察自己健康狀況,可以提升運動表現
實際上要健康最重要都係靠自律,唔早瞓唔飲控隻錶都唔會幫到你
世上跑馬拉松最快嗰個只係用4年前最cheap嘅運動錶
做運動要好都係要自律出門,嗰錶唔會幫你做運動

無線耳機
易壞,成日唔記得充電,又易跌
無線耳機唯一優點係無線,但係我唔需要
啲仆街廠唔cut 3.5我都唔使買第一隻無線耳機
老老實實用返有線算,冇3.5就買usb-c頭

action camera
以為自己會紀錄到啲有意義運動生活影像
實際上自己嘅生活非常無聊,冇野好拍

switch pro手制
以為玩game操作會好啲
實際係自己廢,用乜手制都係冇分別

switch 遊戲機
又唔可以話係鋪塵嘅
有投入過幾隻game可以日日玩
但最困難係開始玩隻game
冇開始就冇投入
所以已經鋪塵好幾年
東方老師
引用
27/05/2026 06:43
同意,以前又 pc engine 又 mame rom, 又打 dark soul, elden ring, 結果呢5年都只係打 elden ring...
膠名係人類
引用
27/05/2026 07:58
近期首選係switch2
Relativity
引用
27/05/2026 08:37
sad:-(
床上一分鐘
引用
27/05/2026 08:42
最敗家嘅單反同鏡頭唔講?
芝麻油
引用
27/05/2026 09:07
最敗家嘅單反同鏡頭唔講?

因為只講我自己買過嘅

相機呢個早啲睇透咗
知道自己欠缺嘅唔係器材
而係缺乏攝影視覺同生活素材:)2fn
平陽虎
引用
27/05/2026 09:21
最敗家嘅單反同鏡頭唔講?

一堆大機大鏡放到拎唔起,唔值錢又唔捨得掉,今朝出門前仲睇緊 youtube om system 試機片...
壽司龍
引用
27/05/2026 09:56
買大牌子
二手要賣出去都好方便
蛋蛋RAISER
引用
27/05/2026 10:03
我買左隻3星手錶


用過幾次後就係到鋪塵[sosad] [sosad]
無自己時間
引用
27/05/2026 10:07
Pad果個最真,除咗考試果期真係用嚟溫書(因為依家好多都唔派實體),考完之後放咗喺度幾年都無掂過,只係得閒拎出來叉下電。
碌蕉唔夠硬
引用
27/05/2026 10:19
人所需既野其實好小:)2fn
芝麻油
引用
27/05/2026 10:29
人所需既野其實好小:)2fn

被廣告創造了需求

以為買咗就會變成廣告裏面嘅主角[369]
芝麻油
引用
27/05/2026 10:40
我買左隻3星手錶


用過幾次後就係到鋪塵[sosad] [sosad]

除咗已知自己有長期心肺健康問題
或者已經有嚴肅嘅運動習慣

其他人買算係買多隻玩具/裝飾品
無名高手
引用
27/05/2026 10:57
1. Samsung Galaxy Watch 6
除左轉左去Wear OS, 功能同前幾代分別不大...

2. 翻譯機,字典機
實際用的次數好少...O:-)

3. DAP
音質有限+唔保值

4. 平價手提電腦
好快就好慢同無用,轉晒linux run 服務

買左無後悔的有電子閱讀器,頭戴式無線耳機,ipad mini 6(但得64GB...),電子相架,Google tv chromecast (旅行#yup# )
芝麻油
引用
27/05/2026 14:39
Pad果個最真,除咗考試果期真係用嚟溫書(因為依家好多都唔派實體),考完之後放咗喺度幾年都無掂過,只係得閒拎出來叉下電。

好羨慕用pad溫到書嘅人

我要印出嚟睇先專心到:)2fn
無自己時間
引用
27/05/2026 14:50
Pad果個最真,除咗考試果期真係用嚟溫書(因為依家好多都唔派實體),考完之後放咗喺度幾年都無掂過,只係得閒拎出來叉下電。

好羨慕用pad溫到書嘅人

我要印出嚟睇先專心到:)2fn


我本來都係睇慣實體書果啲人,但係啲教材幾百頁太大本,搵魚骨釘裝睇果時有啲辛苦。
部pad個acrobat pdf reader有得highlight同埋喺上面寫嘢,查生字果時方便好多(我英文屎),所以漸漸先用佢。
上堂果時見後生用macbook + ipad所以先去學下,費事太過老餅,我本來都係拎單行簿同印notes果啲人。
芝麻油
引用
27/05/2026 16:02
買大牌子
二手要賣出去都好方便

冇買就唔使放:)2fn
撚屌奇俠
引用
27/05/2026 16:06
一部手機已足夠 其他多餘
勒空首座
引用
27/05/2026 16:33
平板喺廁所用一流
無糖依然
引用
27/05/2026 16:41
Pad果個最真,除咗考試果期真係用嚟溫書(因為依家好多都唔派實體),考完之後放咗喺度幾年都無掂過,只係得閒拎出來叉下電。

好羨慕用pad溫到書嘅人

我要印出嚟睇先專心到:)2fn

我覺得睇資料用實體方便過電子,因為你可以好快由一頁去另一頁,電子你一係入頁數一係慢慢碌
碌到咁上下你又唔記得你睇左啲乜
YourDaddy.
引用
27/05/2026 16:49
最敗家嘅單反同鏡頭唔講?

因為只講我自己買過嘅

相機呢個早啲睇透咗
知道自己欠缺嘅唔係器材
而係缺乏攝影視覺同生活素材:)2fn


我又無咩呢d感覺
唔係買左好多無用既野

咪當租機費
放返出去都仲有少少渣拿


反而某d機同鏡我係升值 1-3倍#hoho# [sosad]

打返個和
LGA 2066
引用
27/05/2026 16:55
我有你咁顛,咁多年浪費過只有
PS4, 本來玩destiny,後未轉左去電腦玩,部機就放左入櫃,屌佢老母,而家destiny2話收皮

apple watch3-> samsung watch3->samsung watch7. 最後因為換honor電話,轉埋honor表

細摺,大摺,回歸直身機, 細摺,大摺賣左,用直身honor

iphone se2,本來兩部電話,後味覺得好撚煩,又冇用,棄game,用一部honor

airpod pro 2, song xm5, samsung earbud pro. 而家幾袋,分開袋,一個袋裝一個.返工袋裝xm5,最常用,iphone se2棄在game,airpod pro2都少用
BTWmachine
引用
27/05/2026 17:17
sad:-(

#yup#
芝麻油
引用
27/05/2026 18:21
最敗家嘅單反同鏡頭唔講?

因為只講我自己買過嘅

相機呢個早啲睇透咗
知道自己欠缺嘅唔係器材
而係缺乏攝影視覺同生活素材:)2fn


我又無咩呢d感覺
唔係買左好多無用既野

咪當租機費
放返出去都仲有少少渣拿


反而某d機同鏡我係升值 1-3倍#hoho# [sosad]

打返個和

單反鏡頭我係咪應該計你精密光學儀器[sosad]
農村仔有樣睇
引用
27/05/2026 19:00
IPAD 係訓前用黎睇片
好嘢嚟架
引用
27/05/2026 19:06
小弟分享下,10幾年來買最值既電子野,係電子書,用左十年仲未壞
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]