[I/A/日/美] Puzzle & Dragons [84] 山本繼續作死|mini白費時間 - 香港高登
[登入]
TheObserver
引用
20/06/2026 13:13
xx( 又係on9加速隊
drop.
引用
20/06/2026 13:21
雜色真係睇都覺得辛苦 [sosad]
全昭旻
引用
20/06/2026 13:29
小圓
公主踢兵先有既合作搬曬過黎[sosad]
drop.
引用
20/06/2026 13:32
死都唔肯上修女僕機 [sosad]
吾是中二病
引用
20/06/2026 13:34
xx( 又係on9加速隊

勁廢,仲要落神up,測試死忠度[sosad]
吾是中二病
引用
20/06/2026 13:36
xx( 又係on9加速隊

勁廢,仲要落神up,完全係測試死忠度[sosad]
全昭旻
引用
20/06/2026 13:44
小圓戰隊71戰術
你唔抽1隊即係冇撚用#cn#
TheObserver
引用
20/06/2026 14:04
xx( 又係on9加速隊

勁廢,仲要落神up,完全係測試死忠度[sosad]

山本最撚賤係落神up要抽走哂d徽章寵xx(
真係留返比佢自己玩
打字慢手
引用
20/06/2026 21:18
小圓戰隊71戰術
你唔抽1隊即係冇撚用#cn#


而家先黎小圓
迴天有聲氣未?
太近夏活
夏活有隻火屬2CD 解貫解雙吸 舊年中左一隻
想中埋另一隻
小圓 意思5抽算 加速本身都唔會用中左都係擺係度
AkemiHomura
引用
21/06/2026 00:40
小圓戰隊71戰術
你唔抽1隊即係冇撚用#cn#


而家先黎小圓
迴天有聲氣未?
太近夏活
夏活有隻火屬2CD 解貫解雙吸 舊年中左一隻
想中埋另一隻
小圓 意思5抽算 加速本身都唔會用中左都係擺係度

廻天日本8月28上
香港之前傳係10月上
Gaiamera
引用
21/06/2026 00:49
死都唔肯上修女僕機 [sosad]

[sosad]
AkemiHomura
引用
21/06/2026 02:41
組全隊有4950億loop其實好癲[sosad]
打字慢手
引用
21/06/2026 12:32
小圓戰隊71戰術
你唔抽1隊即係冇撚用#cn#


而家先黎小圓
迴天有聲氣未?
太近夏活
夏活有隻火屬2CD 解貫解雙吸 舊年中左一隻
想中埋另一隻
小圓 意思5抽算 加速本身都唔會用中左都係擺係度

廻天日本8月28上
香港之前傳係10月上

Thx#adore#
失落豬
引用
21/06/2026 21:59
拎芙莉蓮同劍聖,爆咗2石都過唔到紅蓮,然後度血壓去到134/103,朝早起身再度返落119/88

上次風雲又係咁

呢啲乜乜銜頭我真係無能為力:-(
火暴獸
引用
22/06/2026 06:14
拎芙莉蓮同劍聖,爆咗2石都過唔到紅蓮,然後度血壓去到134/103,朝早起身再度返落119/88

上次風雲又係咁

呢啲乜乜銜頭我真係無能為力:-(

上網睇下人點砌?
呢啲關都係睇下夠唔夠血同識唔識得開技姐
霜誓
引用
22/06/2026 12:35
拎芙莉蓮同劍聖,爆咗2石都過唔到紅蓮,然後度血壓去到134/103,朝早起身再度返落119/88

上次風雲又係咁

呢啲乜乜銜頭我真係無能為力:-(

上網睇下人點砌?
呢啲關都係睇下夠唔夠血同識唔識得開技姐

懶得打
冇左戰友網之後都冇再打過
關卡太長唔想係咁轉廿分鐘失誤左又重打
吉岡麗蘭
引用
22/06/2026 23:57
真係 部女僕抽唔到大獎都算 仲要一堆重複
點課得落手xx(
失落豬
引用
23/06/2026 00:08
真係 部女僕抽唔到大獎都算 仲要一堆重複
點課得落手xx(

美服式神與妖都唔想抽,用劍聖斬完兩個鬥技場就算
嚟緊等佢哋出返花花草草睇下追唔追到黑薔薇

btw 今期女僕有冇彩龍?追唔追好?
AkemiHomura
引用
23/06/2026 00:41
真係 部女僕抽唔到大獎都算 仲要一堆重複
點課得落手xx(

2號機其實冇咩所謂大獎
絕大部份都殘廢
白幻應該係唯一比較拎得出手可以組一隊
但有抽芙莉蓮既唔會用佢
本身BGM又難抽:o)
執行同銀機士X夜女神就有明顯缺點
認真你走去抽1號機換3隻彩龍性價比仲高果下好笑[sosad]
除左要轉珠哂時間真係冇咩大問題[sosad]
霜誓
引用
23/06/2026 00:55
真係 部女僕抽唔到大獎都算 仲要一堆重複
點課得落手xx(

2號機其實冇咩所謂大獎
絕大部份都殘廢
白幻應該係唯一比較拎得出手可以組一隊
但有抽芙莉蓮既唔會用佢
本身BGM又難抽:o)
執行同銀機士X夜女神就有明顯缺點
認真你走去抽1號機換3隻彩龍性價比仲高果下好笑[sosad]
除左要轉珠哂時間真係冇咩大問題[sosad]

彩龍#yup#
吉岡麗蘭
引用
23/06/2026 01:00
真係 部女僕抽唔到大獎都算 仲要一堆重複
點課得落手xx(

2號機其實冇咩所謂大獎
絕大部份都殘廢
白幻應該係唯一比較拎得出手可以組一隊
但有抽芙莉蓮既唔會用佢
本身BGM又難抽:o)
執行同銀機士X夜女神就有明顯缺點
認真你走去抽1號機換3隻彩龍性價比仲高果下好笑[sosad]
除左要轉珠哂時間真係冇咩大問題[sosad]

想抽天照咋[sosad]
3隻先玩到嗰啲唔會同佢癲 中到一隻仲要買包[sosad]
AkemiHomura
引用
23/06/2026 02:29
真係 部女僕抽唔到大獎都算 仲要一堆重複
點課得落手xx(

2號機其實冇咩所謂大獎
絕大部份都殘廢
白幻應該係唯一比較拎得出手可以組一隊
但有抽芙莉蓮既唔會用佢
本身BGM又難抽:o)
執行同銀機士X夜女神就有明顯缺點
認真你走去抽1號機換3隻彩龍性價比仲高果下好笑[sosad]
除左要轉珠哂時間真係冇咩大問題[sosad]

想抽天照咋[sosad]
3隻先玩到嗰啲唔會同佢癲 中到一隻仲要買包[sosad]

天照係幾好但未至於要追[sosad]
佢今年出左兩隻2CD T0我諗佢有排出3CD黎迫人抽
2CD原則上你買包用人地果隻連抽都慳返咁樣一定賺少左錢
組隊又多一個位俾你任擺自由度高好多
大介一定好後悔buff左劍聖[sosad]
失落豬
引用
23/06/2026 03:10
真係 部女僕抽唔到大獎都算 仲要一堆重複
點課得落手xx(

2號機其實冇咩所謂大獎
絕大部份都殘廢
白幻應該係唯一比較拎得出手可以組一隊
但有抽芙莉蓮既唔會用佢
本身BGM又難抽:o)
執行同銀機士X夜女神就有明顯缺點
認真你走去抽1號機換3隻彩龍性價比仲高果下好笑[sosad]
除左要轉珠哂時間真係冇咩大問題[sosad]

彩龍#yup#

要幾多隻?
全昭旻
引用
23/06/2026 10:00
真係 部女僕抽唔到大獎都算 仲要一堆重複
點課得落手xx(

2號機其實冇咩所謂大獎
絕大部份都殘廢
白幻應該係唯一比較拎得出手可以組一隊
但有抽芙莉蓮既唔會用佢
本身BGM又難抽:o)
執行同銀機士X夜女神就有明顯缺點
認真你走去抽1號機換3隻彩龍性價比仲高果下好笑[sosad]
除左要轉珠哂時間真係冇咩大問題[sosad]

彩龍#yup#

要幾多隻?

想要銀機武裝O:-)
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]