真係 部女僕抽唔到大獎都算 仲要一堆重複
點課得落手

2號機其實冇咩所謂大獎
絕大部份都殘廢
白幻應該係唯一比較拎得出手可以組一隊
但有抽芙莉蓮既唔會用佢
本身BGM又難抽
執行同銀機士X夜女神就有明顯缺點
認真你走去抽1號機換3隻彩龍性價比仲高果下好笑
除左要轉珠哂時間真係冇咩大問題
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
想抽天照咋
3隻先玩到嗰啲唔會同佢癲 中到一隻仲要買包
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
天照係幾好但未至於要追
佢今年出左兩隻2CD T0我諗佢有排出3CD黎迫人抽
2CD原則上你買包用人地果隻連抽都慳返咁樣一定賺少左錢
組隊又多一個位俾你任擺自由度高好多
大介一定好後悔buff左劍聖
![[sosad]](/faces/sosad.gif)