中年失業(2) - 香港高登
[登入]
啤酒怪獸
引用
22/05/2026 07:54
https://forumd.hkgolden.com/view.aspx?type=EP&message=8033026&highlight_id=194291
其實都冇咩講,但見嘉綠仙又推我回過嘅舊post洗版,廢事佢滋擾到其他人討論,所以開個post俾佢落腳啦#hoho#
啤酒怪獸
引用
22/05/2026 08:01
下星期就去某機構教金屬棚架大工課程,每班10日,俾我$290/1h,每日計9個鐘,即係一日有$2610#good#
暫時開咁兩班俾我,一班係星期一至五班,另一班係星期六日班[sosad]
尋晚成10點半,果邊打嚟叫我唔好諗住出去開工(佢哋知我平時喺出邊搭戲棚),話嚟緊有排做,星期一至日都有得返,暫時啲班排到去8月,之後仲有,密密做[bomb]
咁我都識諗嘅,始終教仔輕鬆過真係落手砌,同埋人工好PAY過戲棚,戲棚得$2400/日,教仔輕鬆啲,人工又高啲,一個月有兩班教都有$52200,再出去開多幾日工,月入過6萬,收入仲高過舊公司果時^3^
啤酒怪獸
引用
22/05/2026 08:01
透過 HKG 分享一則貼文:#679772瀨屎弱智改名狗Come here(3)
https://forum.hkgolden.com/thread/8043302/page/1
啤酒怪獸
引用
22/05/2026 08:02
透過 HKG 分享一則貼文:到底嘉綠仙對我嘅怨恨有幾深 (3)
https://forum.hkgolden.com/thread/8026671/page/1
啤酒怪獸
引用
22/05/2026 08:02
透過 HKG 分享一則貼文:細佬公開同[真女子]破麻講對唔住(4)
https://forum.hkgolden.com/thread/8025832/page/1
啤酒怪獸
引用
22/05/2026 08:03
https://upload.hkgolden.media/comment/l52wfihd.4nhbglxqdbg.uxkrgfdftww.qzb.jpg
準備定嘉綠仙、#679772、破麻大哥入嚟#yup#
奮戰到底New
引用
22/05/2026 08:18
好耐無見,最重要身體健康,開開心心
啤酒怪獸
引用
22/05/2026 08:39
好耐無見,最重要身體健康,開開心心

嘉綠仙要追擊我追得咁辛苦,又騷擾到其他人,所以開返個新post俾個渠道佢發洩,廢事佢一間冇地方宣洩就發癲上街斬人[sosad]
破麻
引用
22/05/2026 08:49
好慘^3^fn 拎生果金算啦
碌蕉唔夠硬
引用
22/05/2026 09:07
諗定點用未:)2fn
啤酒怪獸
引用
22/05/2026 09:20
諗定點用未:)2fn

上個post都講過,等個女讀埋幾年書出嚟做嘢,我就搵份hea工處於半退休狀態,所以暫時都要慳啲使:-(
馮盈盈死忠
引用
22/05/2026 09:22
「塞翁失馬,焉知非福」
恭喜!
啤酒怪獸
引用
22/05/2026 09:30
「塞翁失馬,焉知非福」
恭喜!

以前份工話晒都係公營機構,身為公職人員,太多規矩。
而家跳返出嚟,屌老母咪屌老母,自由好多,係衰在冇咗以前嘅四天工作週、21日年假+2日特別有薪假期、醫療福利:~(
啤酒怪獸
引用
23/05/2026 19:50
破麻大哥埋咗位,嘉綠仙、#679772仲唔死入嚟嘅:-(
啤酒怪獸
引用
24/05/2026 20:13
好緊張,聽朝第一日去第二個機構教班,唔知人哋咩玩法,兩個導師教五個學生(我係主導師、安排咗一個副導師協助我),老實講如果冇咩特別事情發生就真心輕鬆嘅。:)
喺舊公司帶住廿幾三十人都試過[sosad]
啤酒怪獸
引用
28/05/2026 07:22
仙仔同佢隻狗仲唔入嚟嘅-,-
我有兩碌鳩 .
引用
06/06/2026 05:23
下星期就去某機構教金屬棚架大工課程,每班10日,俾我$290/1h,每日計9個鐘,即係一日有$2610#good#
暫時開咁兩班俾我,一班係星期一至五班,另一班係星期六日班[sosad]
尋晚成10點半,果邊打嚟叫我唔好諗住出去開工(佢哋知我平時喺出邊搭戲棚),話嚟緊有排做,星期一至日都有得返,暫時啲班排到去8月,之後仲有,密密做[bomb]
咁我都識諗嘅,始終教仔輕鬆過真係落手砌,同埋人工好PAY過戲棚,戲棚得$2400/日,教仔輕鬆啲,人工又高啲,一個月有兩班教都有$52200,再出去開多幾日工,月入過6萬,收入仲高過舊公司果時^3^


痴撚線,四十幾歲人得果五萬幾蚊做散工住公屋仲以為自己好撚叻[bouncy]bg [bouncy]bg
我有兩碌鳩 .
引用
06/06/2026 05:24
「塞翁失馬,焉知非福」
恭喜!


係呢啲弱智仔先會同你埋堆
我有兩碌鳩 .
引用
06/06/2026 05:26
諗定點用未:)2fn

上個post都講過,等個女讀埋幾年書出嚟做嘢,我就搵份hea工處於半退休狀態,所以暫時都要慳啲使:-(


你真係思覺失調去睇醫生啦
我有兩碌鳩 .
引用
06/06/2026 05:29
「塞翁失馬,焉知非福」
恭喜!

以前份工話晒都係公營機構,身為公職人員,太多規矩。
而家跳返出嚟,屌老母咪屌老母,自由好多,係衰在冇咗以前嘅四天工作週、21日年假+2日特別有薪假期、醫療福利:~(


搵得嗰幾萬蚊就收嗲啦
高登大把人多錢過你
死窮鬼住公屋扮撚晒嘢
個個高登仔都想你死㗎啦
我有兩碌鳩 .
引用
06/06/2026 05:30
https://forumd.hkgolden.com/view.aspx?type=EP&message=8033026&highlight_id=194291
其實都冇咩講,但見嘉綠仙又推我回過嘅舊post洗版,廢事佢滋擾到其他人討論,所以開個post俾佢落腳啦#hoho#


我一個月都搵幾十萬啦,唔見我兩個星期係咪好撚掛住我啊
我有兩碌鳩 .
引用
06/06/2026 05:40
下星期就去某機構教金屬棚架大工課程,每班10日,俾我$290/1h,每日計9個鐘,即係一日有$2610#good#
暫時開咁兩班俾我,一班係星期一至五班,另一班係星期六日班[sosad]
尋晚成10點半,果邊打嚟叫我唔好諗住出去開工(佢哋知我平時喺出邊搭戲棚),話嚟緊有排做,星期一至日都有得返,暫時啲班排到去8月,之後仲有,密密做[bomb]
咁我都識諗嘅,始終教仔輕鬆過真係落手砌,同埋人工好PAY過戲棚,戲棚得$2400/日,教仔輕鬆啲,人工又高啲,一個月有兩班教都有$52200,再出去開多幾日工,月入過6萬,收入仲高過舊公司果時^3^


五萬幾蚊叫收入高,你係咪未撚見過錢呀?公屋狗
你老母係咪成日同你講你好叻仔所以你覺得自己好撚叻仔呀
出到呢個社會做事40幾歲先搵五萬幾蚊最多夠飽肚㗎咋傻仔
人哋玩搵多過你唔出聲係因為人哋有修養,唔好成日以為自己巴撚閉啦
你一日到黑喺高登話自己搵幾萬蚊有乜意思啫
40幾歲搵唔到10萬蚊你應該去跳樓啦,我就真係未試過啊
啤酒怪獸
引用
06/06/2026 06:37
仙仔乖,終於都入嚟吠了,咁多日唔見你隻畜生出現,仲以為過馬路俾車撞死咗
我有兩碌鳩 .
引用
09/06/2026 04:10
好緊張,聽朝第一日去第二個機構教班,唔知人哋咩玩法,兩個導師教五個學生(我係主導師、安排咗一個副導師協助我),老實講如果冇咩特別事情發生就真心輕鬆嘅。:)
喺舊公司帶住廿幾三十人都試過[sosad]


我唔搞你咪一樣冇人理你
個個當你傻閪,你以為高登真係有人關心你咩?
搵幾萬蚊你就收撚皮啦,成日以為自己好撚有錢你都戇鳩
我有兩碌鳩 .
引用
23/06/2026 04:24
仙仔乖,終於都入嚟吠了,咁多日唔見你隻畜生出現,仲以為過馬路俾車撞死咗


你除咗性幻想。你仲可以做乜嘢呀?
你連見我嘅資格都未有啦,想同我玩嘢你黐撚咗呀
你夠膽你咪繼續玩囉傻仔
啤酒怪獸
引用
23/06/2026 07:20
仙仔,你隻狗#679772呢排冇出現嘅,係咪你冇餵糧俾佢食,餓鳩死咗佢?:-(
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]