如果連自信都失去,你就失去所有!相信自己,加油! - 香港高登
[登入]
用戶已被正法
引用
22/05/2026 13:47
點解次次都係落黑椒[sosad]
碌蕉唔夠硬
引用
22/05/2026 13:58
點解次次都係落黑椒[sosad]

其實牛排衣家野,同海鮮一樣,靚既唔洗搞甘多調味,鹽同黑白椒就ok,最多加D Rosemary番茜,甚至係超市買支Season $4X~6X一支就搞掂,只有肉質差既先要搞花臣,所以甘樣不如慳D錢去Citysuper或者其他出口店買勁靚牛排返屋企整仲好啦
白卡子
引用
22/05/2026 13:58
不如慳D錢去Citysuper或者其他出口店買勁靚牛排返屋企整仲好啦
陸寶正氣奸輝
引用
22/05/2026 14:08
想吃#oh#

個豆腐唔錯

兄弟,最近可好?

今天不好:-(
不想長大
引用
22/05/2026 15:58
想吃#oh#

個豆腐唔錯

兄弟,最近可好?

今天不好:-(

+1:-(
可能明天會更好#hoho#fn
碌蕉唔夠硬
引用
22/05/2026 17:39
400g雞肉唔野小而家重飽:)2fn

https://upload.hkgolden.media/comment/vxk3tp11.st45qvcxrpl.15rxlzyzy2w.qee.jpg
新房客
引用
22/05/2026 17:47
400g雞肉唔野小而家重飽:)2fn

https://upload.hkgolden.media/comment/vxk3tp11.st45qvcxrpl.15rxlzyzy2w.qee.jpg

蕃薯?
碌蕉唔夠硬
引用
22/05/2026 18:01
400g雞肉唔野小而家重飽:)2fn

https://upload.hkgolden.media/comment/vxk3tp11.st45qvcxrpl.15rxlzyzy2w.qee.jpg

蕃薯?

雪左兩日清埋佢:)2fn
咖哩海鮮味
引用
22/05/2026 18:08
原形食物#oh#
高登錦衣衛
引用
22/05/2026 18:13
解放野性:Pfn
正常人1235
引用
22/05/2026 18:38
窮撚分享

我自己比較喜歡三文魚骨 / 腩 夠平夠好煮
因為靚靚仔仔嗰d肉拎去做刺身壽司 骨同腩下欄野
吉之島30 (以前20)已有一碟 夠食幾餐

多油肥美 連油都唔洗點落 落少少鹽少少胡椒煎 已經夠做!
再唔係 你用你時薪35.5流式煮法 水煮! 滾湯
送飯一樣是好正!
只要你唔怕腥 (其實都唔太腥) 世界!你玩曬!
碌蕉唔夠硬
引用
22/05/2026 18:42
窮撚分享

我自己比較喜歡三文魚骨 / 腩 夠平夠好煮
因為靚靚仔仔嗰d肉拎去做刺身壽司 骨同腩下欄野
吉之島30 (以前20)已有一碟 夠食幾餐

多油肥美 連油都唔洗點落 落少少鹽少少胡椒煎 已經夠做!
再唔係 你用你時薪35.5流式煮法 水煮! 滾湯
送飯一樣是好正!
只要你唔怕腥 (其實都唔太腥) 世界!你玩曬!

:)2fn
愛黨者自講
引用
22/05/2026 19:05
自信可改變味蕾
碌蕉唔夠硬
引用
23/05/2026 17:05
:)2fn

https://upload.hkgolden.media/comment/cqaci3v3.3c0zgmx1vk1.yue3wpyhty1.ck2.jpg
白卡子
引用
23/05/2026 17:10
世界!你玩曬!
碌蕉唔夠硬
引用
25/05/2026 13:30
:)2fn

https://upload.hkgolden.media/comment/npvfrard.ppwm1uo0r32.nwbjkwuxdts.4vk.jpg
力量型bb
引用
25/05/2026 13:53
佛誕大餐
不想長大
引用
25/05/2026 14:12
想吃:-(
碌蕉唔夠硬
引用
25/05/2026 18:35
重係好飽食小小算:)2fn

https://upload.hkgolden.media/comment/lko1oqco.3z2dinnral0.ppetcno5qha.kbc.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/mvz0z3wm.dgx1wzeo3bu.gyqkceuw2hj.xci.jpg
不想長大
引用
25/05/2026 20:49
海國菜#adore#
碌蕉唔夠硬
引用
25/05/2026 20:58
咁平比我地呢D窮人試到法國野咸撚左:)2fn

加了 472e 的法棍:是工業化妥協的產物。它是為了讓原本不該變軟的硬歐式麵包,適應超市長途運輸、長時間擺賣,或迎合亞洲人「喜歡軟麵包」的口味而調整的「四不像」產品。
碌蕉唔夠硬
引用
25/05/2026 21:22
AI應該講漏左法棍麵團好難操作加左野易D:)2fn
MILET(已切)
引用
25/05/2026 21:29
D三文魚變撚哂色都買,唔好話26

你俾26我都唔食啦:o) xx( [banghead] [banghead] [banghead]
碌蕉唔夠硬
引用
25/05/2026 21:33
D三文魚變撚哂色都買,唔好話26

你俾26我都唔食啦:o) xx( [banghead] [banghead] [banghead]

我窮好正架啦:)2fn
MILET(已切)
引用
25/05/2026 21:37
D三文魚變撚哂色都買,唔好話26

你俾26我都唔食啦:o) xx( [banghead] [banghead] [banghead]

我窮好正架啦:)2fn

好樓上買啦屌你
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]