今朝,等小巴,前面d人冇揮手
架小巴直駛直過, miss
茶記,坐低,原先想幫卑職落 order
因為冇餐牌,所以幫隔黎枱落先
之後到卑職落order
隔黎枱野食到
等......等.....等.......(心知不妙)
連遲過卑職入黎果d客都野食到
問下, miss
睇黎是日諸事不宜
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)
唔知點解覺得今日氣場?有d唔同?
![[???2]cl](/faces/clown/wonder3.gif)
通常落完單之後會派單 下次冇派問佢拎
I 人日常

而我就on99係度發呆

最好就自己掃 code 落單,然後自助機埋單

I 人
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
istp (好似係...掛)Introverted (內向):偏好獨立工作,享受獨處,唔鍾意過多社交。
Sensing (感覺):專注於當下具體細節,重視實際經驗。
Thinking (思考):以邏輯分析作決策,少受情感影響。
Perceiving (知覺):靈活、適應力強,喜歡保持選擇空間。