「高登精神治療中心」71:七一大改革去病去病走 - 香港高登
[登入]
(normal)
引用
19/06/2026 22:35
有冇人睇咗揭密日
Δ δ Δ
引用
20/06/2026 00:10
https://external-preview.redd.it/diy-gel-banana-v0-bHcgLuB7aK5BwJKH4AauJ8Lw_hD_zcedI2BW0WSqqvM.jpeg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=3a3eee15f85d1212bc5f756f0e722b5c4796c486

@_@bg 影到卑職 plz del

1。。。2。。。3。。。
[???]
膠招
引用
20/06/2026 02:02
https://external-preview.redd.it/diy-gel-banana-v0-bHcgLuB7aK5BwJKH4AauJ8Lw_hD_zcedI2BW0WSqqvM.jpeg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=3a3eee15f85d1212bc5f756f0e722b5c4796c486

@_@bg 影到卑職 plz del

1。。。2。。。3。。。
[???]

三朝回門@_@sg ?
膠招
引用
20/06/2026 02:05
原來而家 84台 0200~ 0600 有個節目叫 <貓咪小夜曲>(即係魚樂無窮)
不過用貓[sosad]ks

77台 0300~0600 就<魚樂無限>
Δ δ Δ
引用
20/06/2026 09:18
樓上唔訓覺呀[369] [369]
Δ δ Δ
引用
20/06/2026 09:21
https://2.bp.blogspot.com/-bw9JdglW62g/XgWvNbdeYzI/AAAAAAAAhpc/rmVwnW-8oBkqCNi7KVtlrcFsR0SrtSEtACPcBGAYYCw/s1600/IMG_6243.JPG
答案揭曉~其實它並不是什麼特殊的品種,而是因為營養不良而以喔~

一般來說營養不良的香蕉我們都摘除(疏果/縮果),商業種植的話香蕉開花成串到一定的串數時,會將未成果的花摘除,如果將花保留在香蕉樹上,就會長出這種小小串的香蕉,放在樹上熟透(在欉紅/熟),一樣可以很好吃,而且個頭就會像這樣小小的~

:-[bg :-[bg
引用
20/06/2026 11:03
樓上唔訓覺呀[369] [369]

撈模:點解要瞓覺?你都黐孖筋#yup#
膠招
引用
20/06/2026 11:50
樓上唔訓覺呀[369] [369]

撈模:點解要瞓覺?你都黐孖筋#yup#

因為睇完戲同 concert
要平伏一下;-)cn
Δ δ Δ
引用
20/06/2026 13:47
樓上唔訓覺呀[369] [369]

撈模:點解要瞓覺?你都黐孖筋#yup#

因為睇完戲同 concert
要平伏一下;-)cn

Hyper[bouncer]bg [bouncer]bg

撈模呢?_?
江海怡
引用
20/06/2026 17:22
https://x.com/i/status/2068143374104994165
陰功豬
Δ δ Δ
引用
20/06/2026 17:50

堆漢字:男性何故激震動搖 [sosad] [sosad]
江海怡
引用
20/06/2026 18:32

堆漢字:男性何故激震動搖 [sosad] [sosad]

我都係睇第二次先睇得到[sosad]dw
膠招
引用
20/06/2026 18:39

堆漢字:男性何故激震動搖 [sosad] [sosad]

我都係睇第二次先睇得到[sosad]dw

卑職睇左 4,5 次......
初時以為佢觸電,冇留意其他
不過欣賞佢仲慢慢keep好d工具,而唔係即刻dump左佢[sosad]sq
可能係:鑽在人在,鑽亡人亡吧O:-)
引用
20/06/2026 19:03
樓上唔訓覺呀[369] [369]

撈模:點解要瞓覺?你都黐孖筋#yup#

因為睇完戲同 concert
要平伏一下;-)cn

行左成日 腳仔痛
Δ δ Δ
引用
20/06/2026 19:09
樓上唔訓覺呀[369] [369]

撈模:點解要瞓覺?你都黐孖筋#yup#

因為睇完戲同 concert
要平伏一下;-)cn

行左成日 腳仔痛

按腳有冇地方...
引用
20/06/2026 19:13
樓上唔訓覺呀[369] [369]

撈模:點解要瞓覺?你都黐孖筋#yup#

因為睇完戲同 concert
要平伏一下;-)cn

行左成日 腳仔痛

按腳有冇地方...

https://upload.hkgolden.media/comment/2myyjyuh.bseulxocg3d.hdup2mfuvxr.c1g.jpg
江海怡
引用
20/06/2026 19:56
樓上唔訓覺呀[369] [369]

撈模:點解要瞓覺?你都黐孖筋#yup#

因為睇完戲同 concert
要平伏一下;-)cn

行左成日 腳仔痛

按腳有冇地方...

https://upload.hkgolden.media/comment/2myyjyuh.bseulxocg3d.hdup2mfuvxr.c1g.jpg

[shocking]dw [yipes]dw :Odw
引用
20/06/2026 20:05
樓上唔訓覺呀[369] [369]

撈模:點解要瞓覺?你都黐孖筋#yup#

因為睇完戲同 concert
要平伏一下;-)cn

行左成日 腳仔痛

按腳有冇地方...

https://upload.hkgolden.media/comment/2myyjyuh.bseulxocg3d.hdup2mfuvxr.c1g.jpg

[shocking]dw [yipes]dw :Odw

600台 就咁望都好撚大張
江海怡
引用
20/06/2026 20:10
樓上唔訓覺呀[369] [369]

撈模:點解要瞓覺?你都黐孖筋#yup#

因為睇完戲同 concert
要平伏一下;-)cn

行左成日 腳仔痛

按腳有冇地方...

https://upload.hkgolden.media/comment/2myyjyuh.bseulxocg3d.hdup2mfuvxr.c1g.jpg

[shocking]dw [yipes]dw :Odw

600台 就咁望都好撚大張

我張呵佬被都未開
Δ δ Δ
引用
21/06/2026 12:05
日本對突尼西亞
Δ δ Δ
引用
21/06/2026 12:06
日本對突尼西亞

3分半鐘日本1:0
膠招
引用
21/06/2026 12:10
日本對突尼西亞

3分半鐘日本1:0

o岩o岩去烚粽就miss左:Ofn
Δ δ Δ
引用
21/06/2026 12:11
日本對突尼西亞

3分半鐘日本1:0

o岩o岩去烚粽就miss左:Ofn

web 可以倒帶
引用
21/06/2026 12:27
日本對突尼西亞

3分半鐘日本1:0

o岩o岩去烚粽就miss左:Ofn

web 可以倒帶

倒卦金勾
Δ δ Δ
引用
21/06/2026 12:31
日本對突尼西亞

3分半鐘日本1:0

o岩o岩去烚粽就miss左:Ofn

web 可以倒帶

倒卦金勾

2:0
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]