黃紅黃
早咗15分鐘出門口然後少咗班車
都係搭返平時嗰班然後塞車

返工等放工 不如射波


鄭秀文:好邪呀~
今日冇飯盒,冇得分開口向出向入
但連d招紙都向出
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)

鄭秀文:好邪呀~
今日冇飯盒,冇得分開口向出向入
但連d招紙都向出
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)
迷信:證明你能量向外散走緊
黃紅黃
早咗15分鐘出門口然後少咗班車
都係搭返平時嗰班然後塞車

返工等放工 不如射波

射呀射冇錢錢

鄭秀文:好邪呀~
今日冇飯盒,冇得分開口向出向入
但連d招紙都向出
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)
迷信:證明你能量向外散走緊
出入平安...今個星期有平安包

鄭秀文:好邪呀~
今日冇飯盒,冇得分開口向出向入
但連d招紙都向出
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)
迷信:證明你能量向外散走緊
出入平安...今個星期有平安包
蓮蓉包

鄭秀文:好邪呀~
今日冇飯盒,冇得分開口向出向入
但連d招紙都向出
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)
迷信:證明你能量向外散走緊

打通精孔
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)

鄭秀文:好邪呀~
今日冇飯盒,冇得分開口向出向入
但連d招紙都向出
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)
迷信:證明你能量向外散走緊
出入平安...今個星期有平安包
蓮蓉包
Um........
的確好似平生從未入去睇過現場搶膠山
亦未吔過平安膠

鄭秀文:好邪呀~
今日冇飯盒,冇得分開口向出向入
但連d招紙都向出
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)
迷信:證明你能量向外散走緊
出入平安...今個星期有平安包
蓮蓉包
Um........
的確好似平生從未入去睇過現場搶膠山
亦未吔過平安膠
個包麻麻地,又乾又硬

鄭秀文:好邪呀~
今日冇飯盒,冇得分開口向出向入
但連d招紙都向出
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)
迷信:證明你能量向外散走緊
出入平安...今個星期有平安包
蓮蓉包
Um........
的確好似平生從未入去睇過現場搶膠山
亦未吔過平安膠
個包麻麻地,又乾又硬
好多人, I 人唔敢入去


鄭秀文:好邪呀~
今日冇飯盒,冇得分開口向出向入
但連d招紙都向出
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)
迷信:證明你能量向外散走緊
出入平安...今個星期有平安包
蓮蓉包
Um........
的確好似平生從未入去睇過現場搶膠山
亦未吔過平安膠
個包麻麻地,又乾又硬
好多人, I 人唔敢入去

you say me

(normal)
21/05/2026 19:44

鄭秀文:好邪呀~
今日冇飯盒,冇得分開口向出向入
但連d招紙都向出
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)
迷信:證明你能量向外散走緊
出入平安...今個星期有平安包
蓮蓉包
Um........
的確好似平生從未入去睇過現場搶膠山
亦未吔過平安膠
個包麻麻地,又乾又硬
好多人, I 人唔敢入去

you say me

I say you and me and we

(normal)
21/05/2026 20:07
街角 小店
記錄愉快相見
喊又笑的膚淺
別離 幾年
紀錄已經不見
昨日記憶斷線
(normal)
21/05/2026 23:11

鄭秀文:好邪呀~
今日冇飯盒,冇得分開口向出向入
但連d招紙都向出
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)
迷信:證明你能量向外散走緊
出入平安...今個星期有平安包
蓮蓉包
Um........
的確好似平生從未入去睇過現場搶膠山
亦未吔過平安膠
個包麻麻地,又乾又硬
好多人, I 人唔敢入去

you say me

I say you and me and we

卑職 same
但好大機會聽日去
希望冇咁多人
![[sosad]cn](/faces/chicken/sosad.gif)

鄭秀文:好邪呀~
今日冇飯盒,冇得分開口向出向入
但連d招紙都向出
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)
迷信:證明你能量向外散走緊
出入平安...今個星期有平安包
蓮蓉包
Um........
的確好似平生從未入去睇過現場搶膠山
亦未吔過平安膠
個包麻麻地,又乾又硬
上網睇好似一間叫郭錦記係老字號
唔知有幾多間賣平安膠
另,想買d精品掛籂:膠包

鄭秀文:好邪呀~
今日冇飯盒,冇得分開口向出向入
但連d招紙都向出
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)
迷信:證明你能量向外散走緊
出入平安...今個星期有平安包
蓮蓉包
Um........
的確好似平生從未入去睇過現場搶膠山
亦未吔過平安膠
個包麻麻地,又乾又硬
上網睇好似一間叫郭錦記係老字號
唔知有幾多間賣平安膠
另,想買d精品掛籂:膠包
我買左粒平安包公仔


鄭秀文:好邪呀~
今日冇飯盒,冇得分開口向出向入
但連d招紙都向出
![[god]cl](/faces/clown/god.gif)
迷信:證明你能量向外散走緊
出入平安...今個星期有平安包
蓮蓉包
Um........
的確好似平生從未入去睇過現場搶膠山
亦未吔過平安膠
個包麻麻地,又乾又硬
好多人, I 人唔敢入去

you say me

I say you and me and we

卑職 same
但好大機會聽日去
希望冇咁多人
![[sosad]cn](/faces/chicken/sosad.gif)
將軍帶團啦好嗎?