[
登入
]
上一頁
飲食台
第 1 頁
第 2 頁
飲食台
最近嗜食中東棗乾
咖啡郎
29/05/2026 22:07
沙特同埋埃及都有椰棗禮盒做手信
Nomadic
30/05/2026 00:09
^ 凡有伊斯蘭教嘅地方都有。紅磡廣場後街有啲棗舖,不過種類唔多。
栢架山野豬
30/05/2026 00:21
好似話勁有益
Nomadic
30/05/2026 01:29
^ 係,不過糖鉀份高不宜多食,特別係有糖尿腎病嘅人。好似防便秘,幾啱送畀女仔。
希望有日可以試到鮮棗rhutab (非棗乾tamr),要遇啱去到棗產地當造時。
Nomadic
22/06/2026 02:54
試咗Ajwa Rhutab,似西梅。原來椰棗雖甜,GI值低;老婆嗜甜,最近瞓覺起身發現床單有蟻,試用椰棗代替加工甜品,解決咗呢個問題,便秘亦有改善。
Nomadic
22/06/2026 03:06
依家先知蜜棗同椰棗唔同果類,係加工食品 (紅棗浸糖)。
上一頁
飲食台
第 1 頁
第 2 頁
飲食台
回覆
留名
飲食台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]