




不少人是周遊列國, 出國
我 則是周遊列角, 這個角, 是角位 , 食偏少少的野
去左金鳳 , 灣仔, 即第5張相
1. 我食第6焗芝士肉醬飯, 下午茶
2. 36.4 HKD, 但加一後, 40蚊埋單
3. 即叫即局, 我等了10-15分鐘
4. 先上奶茶, 奶茶 是大家樂奶茶的一半左右
但極好飲, 自我出生, 此奶茶 應該全港最好飲的三間之一
5. 焗飯 送到來的 熱度 , 味道 都是一等
一等味道, 二等裝修, 三等價錢
性價比極高
6. 有水提供, 有SERVICE , 加一合理
7. 環境 寧靜, 60年代裝修, 復古 優雅
因為太多間金鳳, 我 寫埋地址, 以正視聽
40蚊,買了寧靜 , 入面 好多都是斯文人
地址: 金鳳大餐廳灣仔謝斐道415-421號地舖