周遊列角試食 - 香港高登
[登入]
大俠2047
引用
03/06/2026 04:19
仍諗緊邊度食

盡量不會重覆

暫時會搵新店
大俠2047
引用
05/06/2026 01:01
星島報花園準備多間

花園越做越縮

會列入地標 重點食店

由連鎖 變小店



旺角花園餐廳結業!63年鐵板牛扒老店品牌 旺角大本營僅縮剩一間


https://www.stheadline.com/food/3579453/%E6%97%BA%E8%A7%92%E8%8A%B1%E5%9C%92%E9%A4%90%E5%BB%B3%E7%B5%90%E6%A5%AD63%E5%B9%B4%E9%90%B5%E6%9D%BF%E7%89%9B%E6%89%92%E8%80%81%E5%BA%97%E5%93%81%E7%89%8C-%E6%97%BA%E8%A7%92%E5%A4%A7%E6%9C%AC%E7%87%9F%E5%83%85%E7%B8%AE%E5%89%A9%E4%B8%80%E9%96%93

近年本港不少歷史悠久的老字號食肆因經營環境改變而相繼結業,令大批市民感到惋惜。開業逾半世紀的著名港式扒房「花園餐廳」,其位於旺角山東街的分店因租約期滿,正式於5月30日結束營業。老字號分店黯然退場,引起不少網民熱烈討論,有人感嘆是「接近一個時代的終結」,然而亦有網民分析,結業是意料中事......
大俠2047
引用
05/06/2026 01:01
花園餐廳目前在香港大約剩下 7 至 8 間分店。這家開業超過 60 年的連鎖港式扒房,近年因餐飲業環境轉變及租約期滿而陸續縮減規模。
大俠2047
引用
05/06/2026 01:03
租約一到期, 計唔店條數, 就執

計得店的分店,KEEP



1. 你仲玩加一

好似 某些分店 而家晚市先有加一?

2. 大家樂, 大快活, 美心 狂出扒餐

49-80蚊, 大家樂仲可以減10蚊

3. 兩送飯打殘

4. 北上消費

要食好食


不排除, 6月5日去花園朝聖
不來也不往
引用
05/06/2026 01:05
食左兩年灣仔
都唔覺有咩好食
大俠2047
引用
05/06/2026 01:08
食左兩年灣仔
都唔覺有咩好食

唔駛好食,

因為 可能經濟差, 食店, 起食材個度減

好多咩米芝蓮都係浪得虛名

醫肚= 快餐店

得閒幫小店= 小店

你青衣做野, 荃灣, 青衣都好多野食
大俠2047
引用
07/06/2026 18:51
https://i.postimg.cc/sX6Zwvjv/20260606-170300.jpg

我集齊目標

此間, 是我重點招呼之一

早, 午, 茶, 晚餐

這是網友 對一間食店, 的認知

但我今次講的

是扒王之王, 宵夜餐,

38蚊, 但有加一, 所以42蚊落樓

去到唔知, 是否42蚊

另外, 此間荃灣的扒王之王

入面超靚

同埋侍應超後生, 同超索

對上一次睇, 好多妹豬, 18-23歲左右, 仲要生得似 90 年代港姐
大俠2047
引用
07/06/2026 18:52
我未去扒王之王

因為有2間分店

1間荃灣

1間旺角

我影的, 是荃灣

不知旺角有冇

會盡快會去荃灣扒王之王, 食宵夜
大俠2047
引用
07/06/2026 18:53
https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20260604/1139306445737562112281943.jpeg/n7Kaszz6MPO3CyL6fkC2eEKGgPbxhTP5it1pOordaTo?v=w1920r16_9

花園都執

花園我覺得OK 高質

價錢唔算貴

氣氛亦好

但有個問題

1. 兩送飯

2. 同埋大家樂, 大快活, 美心, 出扒餐

3. 同埋疫情後, 9點PM 無人

你番唔到2轉台, 扒房影響大

旺角重災區
大俠2047
引用
07/06/2026 18:54
荃灣, 是超多野食

荃灣是美食天堂
覺有情
引用
07/06/2026 23:31
據講扒王之王啲扒係合成肉
炎髮灼眼
引用
08/06/2026 02:04
觀塘間花園餐廳仲係唔係度
雞翼魚蛋湯
引用
08/06/2026 08:34
食左兩年灣仔
都唔覺有咩好食

唔駛好食,

因為 可能經濟差, 食店, 起食材個度減

好多咩米芝蓮都係浪得虛名

醫肚= 快餐店

得閒幫小店= 小店

你青衣做野, 荃灣, 青衣都好多野食

青衣有咩食
大俠2047
引用
08/06/2026 09:37
據講扒王之王啲扒係合成肉

慳成本, 可能係, 執晒, 再開第一間旺角, 第二間荃灣

2間扒王, 都係自置物業, 再慳返食材成本才做到平價
大俠2047
引用
08/06/2026 09:37
觀塘間花園餐廳仲係唔係度

大快活上面
大俠2047
引用
08/06/2026 09:38
食左兩年灣仔
都唔覺有咩好食

唔駛好食,

因為 可能經濟差, 食店, 起食材個度減

好多咩米芝蓮都係浪得虛名

醫肚= 快餐店

得閒幫小店= 小店

你青衣做野, 荃灣, 青衣都好多野食

青衣有咩食

青衣超多野食, 好多人吹美食沙漠, 因為唔識食
大俠2047
引用
10/06/2026 22:07
https://upload.hkgolden.media/comment/0yxs3xhs.utiva3jeg1o.votzxdmexs2.bvt.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/ptmnjqzj.ktueolzfcvb.f5hbrgkqryo.ca3.jpg


地址: 觀塘協和街133號

1. 今天講的潮米莊, 觀塘協和街

2. 是TEA 來, 2-5點PM , 早餐 7-11點AM

3. 36蚊 PLAN A+B+C

4. 豆漿OK, 但如果你坐低, 盡快飲左豆漿先

5. 我要左粟米碎肉腸粉+ 粥+熱豆漿

6. 幾好食, 個腸粉


我去到, 位不太多, 但都 有6-7成位坐左

要吉位是有, 因為下午茶時間

我隔離 食客, 叫左個 淨蜜汁腸粉, 28蚊

之後走左

性價比,最高是食套餐, 我 這個

粥10蚊, 豆漿8蚊, 腸粉28蚊 = 46蚊

而家賣36蚊
大俠2047
引用
10/06/2026 22:08
唯一不滿, 是個粥太少, 太細了, 份量

用來 頂 到晚上OK
大俠2047
引用
15/06/2026 08:08
https://upload.hkgolden.media/comment/y1ofzrss.3s21pmh1irh.agzlquulrmk.yyd.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/0zavvejm.5r4k33azndk.sry2nxvg4wz.1y0.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/erl13llt.rszra0d0to4.btadz5lm4mn.voh.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/zrsla3qy.lbpriin0m15.mgo33tcx1a3.zoy.jpg


https://www.openrice.com/zh/hongkong/r-%E6%96%B0%E6%A3%AE%E6%9E%97%E7%84%97%E4%B9%8B%E5%B0%88%E9%96%80%E5%BA%97-%E7%81%A3%E4%BB%94-%E6%B8%AF%E5%BC%8F-r539518

灣仔灣仔道203號地舖

新森林焗之專門店

一般來說, 如果食局飯, 你想到大集團快餐店

但 我這間,

1. 是即叫即局

2. 好食,

3. 我食tea , 較平

4. 下次先食局, 食個38蚊炒蟹飯
大俠2047
引用
15/06/2026 08:13
5. 我叫個tea , 非常大碟

食極都有, 痴線

2. 唔俾用八達通 俾錢,因為八達通公司, 會賺食店錢

所以佢先可以做到咁平

3. 我叫熱菜蜜, 測試間野, 會否好稀
大俠2047
引用
15/06/2026 08:14
新森林焗之專門店 是一間非常出世的食店

值得推介

我食左十幾年

第一次去, 2011年 左右
大俠2047
引用
15/06/2026 08:15
佐敦 新森林個間執左

以前灣仔有一間, 而家夾萬店個邊, 執左

我去灣仔 此間, 即利景酒店 左右, 以前 明將 個度 對面 ,三哥隔離
覺有情
引用
15/06/2026 10:46
https://upload.hkgolden.media/comment/y1ofzrss.3s21pmh1irh.agzlquulrmk.yyd.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/0zavvejm.5r4k33azndk.sry2nxvg4wz.1y0.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/erl13llt.rszra0d0to4.btadz5lm4mn.voh.jpg

https://upload.hkgolden.media/comment/zrsla3qy.lbpriin0m15.mgo33tcx1a3.zoy.jpg


https://www.openrice.com/zh/hongkong/r-%E6%96%B0%E6%A3%AE%E6%9E%97%E7%84%97%E4%B9%8B%E5%B0%88%E9%96%80%E5%BA%97-%E7%81%A3%E4%BB%94-%E6%B8%AF%E5%BC%8F-r539518

灣仔灣仔道203號地舖

新森林焗之專門店

一般來說, 如果食局飯, 你想到大集團快餐店

但 我這間,

1. 是即叫即局

2. 好食,

3. 我食tea , 較平

4. 下次先食局, 食個38蚊炒蟹飯

係抵喎 #good2# 下次經過會一會佢
大俠2047
引用
15/06/2026 19:07
係抵喎 #good2# 下次經過會一會佢

抵食, 可惜執執下, 執返2間

中環都有一間, 唔知餐牌點
大俠2047
引用
15/06/2026 19:10
背景優勢:根據經濟日報資料,扒王之王 的創辦人家族本身擁有超過 30 年的肉類進口商背景。他們能以較低成本直接引入外國急凍原塊牛肉,因此在成本上不需要特意依賴合成肉來降低售價。



扒王之王 可能係, 或唔係, 不知道

但係, 絕對唔出奇
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]