[
登入
]
上一頁
下一頁
玩具台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
玩具台
模型技術討論區 (55) 三個月唔到一半既一半
Δ δ Δ
09/06/2026 13:28
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10164521994994461&set=pcb.2126750641522401
終於得左
09/06/2026 16:09
青蛙mk2,第一眼睇錯9龍高達
Intel4核心
09/06/2026 20:21
青蛙mk2,第一眼睇錯9龍高達
我記得都成200話後先開始加0087模型
西涼軍
09/06/2026 22:45
青蛙mk2,第一眼睇錯9龍高達
我記得都成200話後先開始加0087模型
既然keroro整mk2
我有d期待會唔會在年幾兩年後有g防衛者
super gundam
終於得左
10/06/2026 00:22
青蛙mk2,第一眼睇錯9龍高達
我記得都成200話後先開始加0087模型
既然keroro整mk2
我有d期待會唔會在年幾兩年後有g防衛者
super gundam
咁就應該
冬樹defender
對 重高美夏
Giroro再出Z 做個名場面
窮人含忍
17/06/2026 15:00
都係最近先知
大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”
算係咁啦,轉做正版
條女個胸好細
17/06/2026 15:04
都係最近先知
大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”
算係咁啦,轉做正版
龍桃子果時唔係俾人告咩
Name?
17/06/2026 15:07
都係最近先知
大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”
算係咁啦,轉做正版
龍桃子果時唔係俾人告咩
mb命運突自 mg曉同完美西黑西
窮人含忍
17/06/2026 15:10
都係最近先知
大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”
算係咁啦,轉做正版
龍桃子果時唔係俾人告咩
就係告完之後就玩影分身
分左好多間公司出黎
原來仲有間“摩動核”都係佢地
窮人含忍
17/06/2026 15:14
都係最近先知
大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”
算係咁啦,轉做正版
龍桃子果時唔係俾人告咩
就係告完之後就玩影分身
分左好多間公司出黎
原來仲有間“摩動核”都係佢地
據聞當年bandai告贏左龍桃子
仲好似搵佢地嘅廠做代工
但呢樣我搵唔到確實證據
窮人含忍
17/06/2026 15:32
同埋有啲大陸廠有香港公司參隻腳入去
個圈好複雜
終於得左
17/06/2026 18:28
都係最近先知
大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”
算係咁啦,轉做正版
龍桃子果時唔係俾人告咩
就係告完之後就玩影分身
分左好多間公司出黎
原來仲有間“摩動核”都係佢地
據聞當年bandai告贏左龍桃子
仲好似搵佢地嘅廠做代工
但呢樣我搵唔到確實證據
好似變型金鋼咁 大陸有間好似叫威寶既做放大老番
做到鞋記俾job佢做收返啲啲保護費算
Δ δ Δ
17/06/2026 19:21
都係最近先知
大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”
算係咁啦,轉做正版
龍桃子果時唔係俾人告咩
就係告完之後就玩影分身
分左好多間公司出黎
原來仲有間“摩動核”都係佢地
據聞當年bandai告贏左龍桃子
仲好似搵佢地嘅廠做代工
但呢樣我搵唔到確實證據
好似變型金鋼咁 大陸有間好似叫威寶既做放大老番
做到鞋記俾job佢做收返啲啲保護費算
只係告龍桃子唔告其他因為龍桃子出得特別正?
之前有隻三方天意出得好型好似又係畀萬代告到唔見咗
扭波王(已切)
17/06/2026 19:30
都係最近先知
大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”
算係咁啦,轉做正版
龍桃子果時唔係俾人告咩
mb命運突自 mg曉同完美西黑西
MB 命運係唔係要砌個隻
無見過完美西黑西
終於得左
17/06/2026 20:22
都係最近先知
大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”
算係咁啦,轉做正版
龍桃子果時唔係俾人告咩
就係告完之後就玩影分身
分左好多間公司出黎
原來仲有間“摩動核”都係佢地
據聞當年bandai告贏左龍桃子
仲好似搵佢地嘅廠做代工
但呢樣我搵唔到確實證據
好似變型金鋼咁 大陸有間好似叫威寶既做放大老番
做到鞋記俾job佢做收返啲啲保護費算
只係告龍桃子唔告其他因為龍桃子出得特別正?
之前有隻三方天意出得好型好似又係畀萬代告到唔見咗
鞋記好似都有告的,不過我都無跟個結果。
只知佢其中一隻放大既文哥無再出就不了了之
其實同B記有啲唔同既,變型金鋼個生態係可以容下三方野,只係同KO分開。
果時鞋記都係要揾大6生產,一間唔偷佢野下間都偷,告佢執7又開。
不如養大佢行返都正,仲幫你睇住入面幾好
Name?
17/06/2026 21:12
都係最近先知
大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”
算係咁啦,轉做正版
龍桃子果時唔係俾人告咩
mb命運突自 mg曉同完美西黑西
MB 命運係唔係要砌個隻
無見過完美西黑西
全部都要砌
佢冇出完美西 但有分開劍西炮西空西出
黑西好似有出過
窮人含忍
17/06/2026 21:40
都係最近先知
大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”
算係咁啦,轉做正版
龍桃子果時唔係俾人告咩
就係告完之後就玩影分身
分左好多間公司出黎
原來仲有間“摩動核”都係佢地
據聞當年bandai告贏左龍桃子
仲好似搵佢地嘅廠做代工
但呢樣我搵唔到確實證據
好似變型金鋼咁 大陸有間好似叫威寶既做放大老番
做到鞋記俾job佢做收返啲啲保護費算
只係告龍桃子唔告其他因為龍桃子出得特別正?
之前有隻三方天意出得好型好似又係畀萬代告到唔見咗
鞋記好似都有告的,不過我都無跟個結果。
只知佢其中一隻放大既文哥無再出就不了了之
其實同B記有啲唔同既,變型金鋼個生態係可以容下三方野,只係同KO分開。
果時鞋記都係要揾大6生產,一間唔偷佢野下間都偷,告佢執7又開。
不如養大佢行返都正,仲幫你睇住入面幾好
呢啲廠告到佢執粒都罰唔到賠償
索性收歸正途壓佢價做代工當賠償
條女個胸好細
18/06/2026 15:16
1/35核戰機再販喎
黑市影相佬
18/06/2026 16:27
1/35核戰機再販喎
288
黑市影相佬
20/06/2026 11:49
又磨三個月
黑市影相佬
20/06/2026 11:50
又磨三個月
北野日奈子
20/06/2026 12:21
又磨三個月
睇片D件唔多,想買劍ver
個盒好大,遲D先入
反而買左隻moderoid mazinsaga
終於得左
20/06/2026 14:43
又磨三個月
睇片D件唔多,想買劍ver
個盒好大,遲D先入
反而買左隻moderoid mazinsaga
鍾意劍又鍾意雙炮背包
近期買左幾隻moderoid Titanomachia, 睇得出新不如舊應該俾人cut budget
北野日奈子
20/06/2026 18:13
又磨三個月
睇片D件唔多,想買劍ver
個盒好大,遲D先入
反而買左隻moderoid mazinsaga
鍾意劍又鍾意雙炮背包
近期買左幾隻moderoid Titanomachia, 睇得出新不如舊應該俾人cut budget
Moderoid野我覺得係外判唔同人畫圖
所以有D好似好有心機有D又勁原始
終於得左
20/06/2026 18:48
又磨三個月
睇片D件唔多,想買劍ver
個盒好大,遲D先入
反而買左隻moderoid mazinsaga
鍾意劍又鍾意雙炮背包
近期買左幾隻moderoid Titanomachia, 睇得出新不如舊應該俾人cut budget
Moderoid野我覺得係外判唔同人畫圖
所以有D好似好有心機有D又勁原始
做模同用料生產都係,titanomachina果啲係少數勁多平面凹膠既。
佢又主張mix and match,但啲件一轉左色轉左板位就可以插鬆
做模都好似新同舊果幾隻係分開兩班人做無溝通
上一頁
下一頁
玩具台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
玩具台
回覆
留名
玩具台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]