模型技術討論區 (55) 三個月唔到一半既一半 - 香港高登
[登入]
終於得左
引用
09/06/2026 16:09
https://gundam-official.com/media/keroro_008_0af00de64b/keroro_008_0af00de64b.jpg

青蛙mk2,第一眼睇錯9龍高達[sosad]
Intel4核心
引用
09/06/2026 20:21
https://gundam-official.com/media/keroro_008_0af00de64b/keroro_008_0af00de64b.jpg

青蛙mk2,第一眼睇錯9龍高達[sosad]

我記得都成200話後先開始加0087模型
西涼軍
引用
09/06/2026 22:45
https://gundam-official.com/media/keroro_008_0af00de64b/keroro_008_0af00de64b.jpg

青蛙mk2,第一眼睇錯9龍高達[sosad]

我記得都成200話後先開始加0087模型

既然keroro整mk2
我有d期待會唔會在年幾兩年後有g防衛者[sosad] super gundam[bomb]
終於得左
引用
10/06/2026 00:22
https://gundam-official.com/media/keroro_008_0af00de64b/keroro_008_0af00de64b.jpg

青蛙mk2,第一眼睇錯9龍高達[sosad]

我記得都成200話後先開始加0087模型

既然keroro整mk2
我有d期待會唔會在年幾兩年後有g防衛者[sosad] super gundam[bomb]


咁就應該
冬樹defender
對 重高美夏[sosad]
Giroro再出Z 做個名場面O:-)
窮人含忍
引用
17/06/2026 15:00
都係最近先知[sosad] [sosad] [sosad]

大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”

算係咁啦,轉做正版[sosad] [sosad]
條女個胸好細
引用
17/06/2026 15:04
都係最近先知[sosad] [sosad] [sosad]

大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”

算係咁啦,轉做正版[sosad] [sosad]

龍桃子果時唔係俾人告咩
Name?
引用
17/06/2026 15:07
都係最近先知[sosad] [sosad] [sosad]

大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”

算係咁啦,轉做正版[sosad] [sosad]

龍桃子果時唔係俾人告咩

mb命運突自 mg曉同完美西黑西
窮人含忍
引用
17/06/2026 15:10
都係最近先知[sosad] [sosad] [sosad]

大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”

算係咁啦,轉做正版[sosad] [sosad]

龍桃子果時唔係俾人告咩

就係告完之後就玩影分身
分左好多間公司出黎

原來仲有間“摩動核”都係佢地[sosad] [banghead]
窮人含忍
引用
17/06/2026 15:14
都係最近先知[sosad] [sosad] [sosad]

大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”

算係咁啦,轉做正版[sosad] [sosad]

龍桃子果時唔係俾人告咩

就係告完之後就玩影分身
分左好多間公司出黎

原來仲有間“摩動核”都係佢地[sosad] [banghead]

據聞當年bandai告贏左龍桃子
仲好似搵佢地嘅廠做代工[banghead] [banghead]
但呢樣我搵唔到確實證據[sosad]
窮人含忍
引用
17/06/2026 15:32
同埋有啲大陸廠有香港公司參隻腳入去[sosad]

個圈好複雜[banghead]
終於得左
引用
17/06/2026 18:28
都係最近先知[sosad] [sosad] [sosad]

大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”

算係咁啦,轉做正版[sosad] [sosad]

龍桃子果時唔係俾人告咩

就係告完之後就玩影分身
分左好多間公司出黎

原來仲有間“摩動核”都係佢地[sosad] [banghead]

據聞當年bandai告贏左龍桃子
仲好似搵佢地嘅廠做代工[banghead] [banghead]
但呢樣我搵唔到確實證據[sosad]


好似變型金鋼咁 大陸有間好似叫威寶既做放大老番
做到鞋記俾job佢做收返啲啲保護費算[sosad]
Δ δ Δ
引用
17/06/2026 19:21
都係最近先知[sosad] [sosad] [sosad]

大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”

算係咁啦,轉做正版[sosad] [sosad]

龍桃子果時唔係俾人告咩

就係告完之後就玩影分身
分左好多間公司出黎

原來仲有間“摩動核”都係佢地[sosad] [banghead]

據聞當年bandai告贏左龍桃子
仲好似搵佢地嘅廠做代工[banghead] [banghead]
但呢樣我搵唔到確實證據[sosad]


好似變型金鋼咁 大陸有間好似叫威寶既做放大老番
做到鞋記俾job佢做收返啲啲保護費算[sosad]

只係告龍桃子唔告其他因為龍桃子出得特別正?
之前有隻三方天意出得好型好似又係畀萬代告到唔見咗
扭波王(已切)
引用
17/06/2026 19:30
都係最近先知[sosad] [sosad] [sosad]

大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”

算係咁啦,轉做正版[sosad] [sosad]

龍桃子果時唔係俾人告咩

mb命運突自 mg曉同完美西黑西

[???]
MB 命運係唔係要砌個隻

無見過完美西黑西[banghead]
終於得左
引用
17/06/2026 20:22
都係最近先知[sosad] [sosad] [sosad]

大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”

算係咁啦,轉做正版[sosad] [sosad]

龍桃子果時唔係俾人告咩

就係告完之後就玩影分身
分左好多間公司出黎

原來仲有間“摩動核”都係佢地[sosad] [banghead]

據聞當年bandai告贏左龍桃子
仲好似搵佢地嘅廠做代工[banghead] [banghead]
但呢樣我搵唔到確實證據[sosad]


好似變型金鋼咁 大陸有間好似叫威寶既做放大老番
做到鞋記俾job佢做收返啲啲保護費算[sosad]

只係告龍桃子唔告其他因為龍桃子出得特別正?
之前有隻三方天意出得好型好似又係畀萬代告到唔見咗


鞋記好似都有告的,不過我都無跟個結果。
只知佢其中一隻放大既文哥無再出就不了了之

其實同B記有啲唔同既,變型金鋼個生態係可以容下三方野,只係同KO分開。
果時鞋記都係要揾大6生產,一間唔偷佢野下間都偷,告佢執7又開。
不如養大佢行返都正,仲幫你睇住入面幾好[sosad]
Name?
引用
17/06/2026 21:12
都係最近先知[sosad] [sosad] [sosad]

大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”

算係咁啦,轉做正版[sosad] [sosad]

龍桃子果時唔係俾人告咩

mb命運突自 mg曉同完美西黑西

[???]
MB 命運係唔係要砌個隻

無見過完美西黑西[banghead]

全部都要砌
佢冇出完美西 但有分開劍西炮西空西出[sosad]
黑西好似有出過
窮人含忍
引用
17/06/2026 21:40
都係最近先知[sosad] [sosad] [sosad]

大陸做老翻嘅“龍桃子”
原來係=“模魂真悟”
亦=宜家做正版嘅“御模道”
再=宜家自煮研發嘅“和模線”

算係咁啦,轉做正版[sosad] [sosad]

龍桃子果時唔係俾人告咩

就係告完之後就玩影分身
分左好多間公司出黎

原來仲有間“摩動核”都係佢地[sosad] [banghead]

據聞當年bandai告贏左龍桃子
仲好似搵佢地嘅廠做代工[banghead] [banghead]
但呢樣我搵唔到確實證據[sosad]


好似變型金鋼咁 大陸有間好似叫威寶既做放大老番
做到鞋記俾job佢做收返啲啲保護費算[sosad]

只係告龍桃子唔告其他因為龍桃子出得特別正?
之前有隻三方天意出得好型好似又係畀萬代告到唔見咗


鞋記好似都有告的,不過我都無跟個結果。
只知佢其中一隻放大既文哥無再出就不了了之

其實同B記有啲唔同既,變型金鋼個生態係可以容下三方野,只係同KO分開。
果時鞋記都係要揾大6生產,一間唔偷佢野下間都偷,告佢執7又開。
不如養大佢行返都正,仲幫你睇住入面幾好[sosad]

呢啲廠告到佢執粒都罰唔到賠償
索性收歸正途壓佢價做代工當賠償[sosad]
條女個胸好細
引用
18/06/2026 15:16
1/35核戰機再販喎:O
黑市影相佬
引用
18/06/2026 16:27
1/35核戰機再販喎:O

288#ng# #ng#
黑市影相佬
引用
20/06/2026 11:49
又磨三個月#ng#
黑市影相佬
引用
20/06/2026 11:50
又磨三個月#ng#
https://upload.hkgolden.media/comment/pi3bb2rm.nqk4jcvuw15.i10dhuwy35k.uma.jpg
北野日奈子
引用
20/06/2026 12:21
又磨三個月#ng#
https://upload.hkgolden.media/comment/pi3bb2rm.nqk4jcvuw15.i10dhuwy35k.uma.jpg

睇片D件唔多,想買劍ver
個盒好大,遲D先入[sosad]
反而買左隻moderoid mazinsaga
終於得左
引用
20/06/2026 14:43
又磨三個月#ng#
https://upload.hkgolden.media/comment/pi3bb2rm.nqk4jcvuw15.i10dhuwy35k.uma.jpg

睇片D件唔多,想買劍ver
個盒好大,遲D先入[sosad]
反而買左隻moderoid mazinsaga


鍾意劍又鍾意雙炮背包[sosad]

近期買左幾隻moderoid Titanomachia, 睇得出新不如舊應該俾人cut budget [sosad]
北野日奈子
引用
20/06/2026 18:13
又磨三個月#ng#
https://upload.hkgolden.media/comment/pi3bb2rm.nqk4jcvuw15.i10dhuwy35k.uma.jpg

睇片D件唔多,想買劍ver
個盒好大,遲D先入[sosad]
反而買左隻moderoid mazinsaga


鍾意劍又鍾意雙炮背包[sosad]

近期買左幾隻moderoid Titanomachia, 睇得出新不如舊應該俾人cut budget [sosad]

Moderoid野我覺得係外判唔同人畫圖
所以有D好似好有心機有D又勁原始[sosad]
終於得左
引用
20/06/2026 18:48
又磨三個月#ng#
https://upload.hkgolden.media/comment/pi3bb2rm.nqk4jcvuw15.i10dhuwy35k.uma.jpg

睇片D件唔多,想買劍ver
個盒好大,遲D先入[sosad]
反而買左隻moderoid mazinsaga


鍾意劍又鍾意雙炮背包[sosad]

近期買左幾隻moderoid Titanomachia, 睇得出新不如舊應該俾人cut budget [sosad]

Moderoid野我覺得係外判唔同人畫圖
所以有D好似好有心機有D又勁原始[sosad]


做模同用料生產都係,titanomachina果啲係少數勁多平面凹膠既。
佢又主張mix and match,但啲件一轉左色轉左板位就可以插鬆[sosad]
做模都好似新同舊果幾隻係分開兩班人做無溝通[banghead]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]