模型技術討論區 (55) 三個月唔到一半既一半 - 香港高登
[登入]
金田一 一
引用
03/06/2026 21:35
好微笑又出過獅人鳳係做乜
重要樣衰過之前果隻
終於得左
引用
03/06/2026 21:47
MODEROID隻合體吉母王幾靚吓#love#

青島嗰隻好似靚啲[sosad]


細隻簡單三合拿來玩的#yup#
終於得左
引用
03/06/2026 21:52
好微笑又出過獅人鳳係做乜
重要樣衰過之前果隻


先前果隻要換狗腳,佢哩隻重點好似係唔洗換件


(定換少啲件[sosad]

先前出果兩代藍光人我都只係買主體
就係因為見佢大合體碎件仲多過主體
睇吓今次出成點先諗買唔買龍[sosad]
金田一 一
引用
03/06/2026 22:07
好微笑又出過獅人鳳係做乜
重要樣衰過之前果隻


先前果隻要換狗腳,佢哩隻重點好似係唔洗換件


(定換少啲件[sosad]

先前出果兩代藍光人我都只係買主體
就係因為見佢大合體碎件仲多過主體
睇吓今次出成點先諗買唔買龍[sosad]

今次完全變形又點
咁樣衰[sosad]

舊版我買左獅人鳳同百勝龍王
唔將佢兩隻合體其實好靚

之後買埋伏魔金剛就棄line[sosad]
金田一 一
引用
03/06/2026 22:11
好微笑the合體出埋藍光人好過啦
又出模型把撚咩
北野日奈子
引用
03/06/2026 22:21
全變型機甲小寶有興趣[sosad] [sosad]
大和川
引用
03/06/2026 22:25
早排買左Villkiss
好微笑又出焰龍號#good#lm 一家團聚
終於得左
引用
03/06/2026 23:18
好微笑the合體出埋藍光人好過啦
又出模型把撚咩


似係果邊/韓國果間計唔啱數or無人
踢過去改出模型,佢成個模都好玩具feel,係90年代果隻玩具feel[sosad]
睇佢龍手上面兩粒野推拳頭出來就覺得過引[sosad]
黃白虎紋貓
引用
04/06/2026 00:32
哥修羅合金等本地薑#yup#
金田一 一
引用
04/06/2026 11:19
好微笑the合體出埋藍光人好過啦
又出模型把撚咩


似係果邊/韓國果間計唔啱數or無人
踢過去改出模型,佢成個模都好玩具feel,係90年代果隻玩具feel[sosad]
睇佢龍手上面兩粒野推拳頭出來就覺得過引[sosad]


出返玩具版ok既
但係唔好要人砌[banghead]
窮人含忍
引用
04/06/2026 13:51
隻RG機動警察好正[bomb] 亮面黑白[bomb]
https://img-cdn.jg.jugem.jp/2dc/2373353/20260604_2716829.jpg
https://img-cdn.jg.jugem.jp/2dc/2373353/20260604_2716831.jpg
黃白虎紋貓
引用
04/06/2026 18:25
隻RG機動警察好正[bomb] 亮面黑白[bomb]
https://img-cdn.jg.jugem.jp/2dc/2373353/20260604_2716829.jpg
https://img-cdn.jg.jugem.jp/2dc/2373353/20260604_2716831.jpg

Bandai既出貨量,實腰斬跳樓[sosad]
條女個胸好細
引用
04/06/2026 18:39
隻RG機動警察好正[bomb] 亮面黑白[bomb]
https://img-cdn.jg.jugem.jp/2dc/2373353/20260604_2716829.jpg
https://img-cdn.jg.jugem.jp/2dc/2373353/20260604_2716831.jpg

Bandai既出貨量,實腰斬跳樓[sosad]

250樓下先考慮
真島大哥
引用
04/06/2026 18:40
好微笑the合體出埋藍光人好過啦
又出模型把撚咩


似係果邊/韓國果間計唔啱數or無人
踢過去改出模型,佢成個模都好玩具feel,係90年代果隻玩具feel[sosad]
睇佢龍手上面兩粒野推拳頭出來就覺得過引[sosad]


出返玩具版ok既
但係唔好要人砌[banghead]

唔係模型,立即買,細個玩依d同戰隊堆合體就係唔洗砌,出到高達,鐵甲慢能俠咁要砌,我就唔玩
扭波王(已切)
引用
07/06/2026 10:26
:o) HG SANDROCK EW 咁貴既[sosad]
534202dms
引用
07/06/2026 11:28
:o) HG SANDROCK EW 咁貴既[sosad]


有內骨

搞到RG 同HG畀線又少咗
黑市影相佬
引用
07/06/2026 12:03
隻RG機動警察好正[bomb] 亮面黑白[bomb]
https://img-cdn.jg.jugem.jp/2dc/2373353/20260604_2716829.jpg
https://img-cdn.jg.jugem.jp/2dc/2373353/20260604_2716831.jpg

Bandai既出貨量,實腰斬跳樓[sosad]

250樓下先考慮

琴日信和出晒貨,最平306最貴嘅359


七月前應該可以跌到280#hoho#
扭波王(已切)
引用
07/06/2026 16:03
:o) HG SANDROCK EW 咁貴既[sosad]


有內骨

搞到RG 同HG畀線又少咗

買佢又要落抗入埋另外四隻
終於得左
引用
07/06/2026 16:56
https://upload.hkgolden.media/comment/r2tg414v.mg0gwcaj0bh.0ewjzkqevci.1kh.jpg

太田應該會問點解自己咁早出生[sosad]

想睇動畫佢點換彈個踢人/俾人踢時會唔會放煙花[sosad] [sosad]
黃白虎紋貓
引用
07/06/2026 18:19
:o) HG SANDROCK EW 咁貴既[sosad]


有內骨

搞到RG 同HG畀線又少咗

買佢又要落抗入埋另外四隻

Ew敗者榮光又另外出[369]
TV5隻,tv強化5隻,EW5隻,EW敗者榮光5隻[369] [369]
MG啲乜乜裝備套件[369]
扭波王(已切)
引用
07/06/2026 20:57
:o) HG SANDROCK EW 咁貴既[sosad]


有內骨

搞到RG 同HG畀線又少咗

買佢又要落抗入埋另外四隻

Ew敗者榮光又另外出[369]
TV5隻,tv強化5隻,EW5隻,EW敗者榮光5隻[369] [369]
MG啲乜乜裝備套件[369]

MG我有買PB 套裝
B-LJJ
引用
07/06/2026 22:35
https://upload.hkgolden.media/comment/r2tg414v.mg0gwcaj0bh.0ewjzkqevci.1kh.jpg

太田應該會問點解自己咁早出生[sosad]

想睇動畫佢點換彈個踢人/俾人踢時會唔會放煙花[sosad] [sosad]

東京保衛戰已經有英格倫用士啤彈既鏡頭
終於得左
引用
07/06/2026 23:13
https://upload.hkgolden.media/comment/r2tg414v.mg0gwcaj0bh.0ewjzkqevci.1kh.jpg

太田應該會問點解自己咁早出生[sosad]

想睇動畫佢點換彈個踢人/俾人踢時會唔會放煙花[sosad] [sosad]

東京保衛戰已經有英格倫用士啤彈既鏡頭


卷起來換定一粒粒入?
B-LJJ
引用
07/06/2026 23:23
https://upload.hkgolden.media/comment/r2tg414v.mg0gwcaj0bh.0ewjzkqevci.1kh.jpg

太田應該會問點解自己咁早出生[sosad]

想睇動畫佢點換彈個踢人/俾人踢時會唔會放煙花[sosad] [sosad]

東京保衛戰已經有英格倫用士啤彈既鏡頭


卷起來換定一粒粒入?

一粒粒入
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]