[
登入
]
上一頁
下一頁
玩具台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
玩具台
模型技術討論區 (55) 三個月唔到一半既一半
金田一 一
03/06/2026 21:35
好微笑又出過獅人鳳係做乜
重要樣衰過之前果隻
終於得左
03/06/2026 21:47
MODEROID隻合體吉母王幾靚吓
青島嗰隻好似靚啲
細隻簡單三合拿來玩的
終於得左
03/06/2026 21:52
好微笑又出過獅人鳳係做乜
重要樣衰過之前果隻
先前果隻要換狗腳,佢哩隻重點好似係唔洗換件
(定換少啲件
)
先前出果兩代藍光人我都只係買主體
就係因為見佢大合體碎件仲多過主體
睇吓今次出成點先諗買唔買龍
金田一 一
03/06/2026 22:07
好微笑又出過獅人鳳係做乜
重要樣衰過之前果隻
先前果隻要換狗腳,佢哩隻重點好似係唔洗換件
(定換少啲件
)
先前出果兩代藍光人我都只係買主體
就係因為見佢大合體碎件仲多過主體
睇吓今次出成點先諗買唔買龍
今次完全變形又點
咁樣衰
舊版我買左獅人鳳同百勝龍王
唔將佢兩隻合體其實好靚
之後買埋伏魔金剛就棄line
金田一 一
03/06/2026 22:11
好微笑the合體出埋藍光人好過啦
又出模型把撚咩
北野日奈子
03/06/2026 22:21
全變型機甲小寶有興趣
大和川
03/06/2026 22:25
早排買左Villkiss
好微笑又出焰龍號
一家團聚
終於得左
03/06/2026 23:18
好微笑the合體出埋藍光人好過啦
又出模型把撚咩
似係果邊/韓國果間計唔啱數or無人
踢過去改出模型,佢成個模都好玩具feel,係90年代果隻玩具feel
睇佢龍手上面兩粒野推拳頭出來就覺得過引
黃白虎紋貓
04/06/2026 00:32
哥修羅合金等本地薑
金田一 一
04/06/2026 11:19
好微笑the合體出埋藍光人好過啦
又出模型把撚咩
似係果邊/韓國果間計唔啱數or無人
踢過去改出模型,佢成個模都好玩具feel,係90年代果隻玩具feel
睇佢龍手上面兩粒野推拳頭出來就覺得過引
出返玩具版ok既
但係唔好要人砌
窮人含忍
04/06/2026 13:51
隻RG機動警察好正
亮面黑白
黃白虎紋貓
04/06/2026 18:25
隻RG機動警察好正
亮面黑白
Bandai既出貨量,實腰斬跳樓
條女個胸好細
04/06/2026 18:39
隻RG機動警察好正
亮面黑白
Bandai既出貨量,實腰斬跳樓
250樓下先考慮
真島大哥
04/06/2026 18:40
好微笑the合體出埋藍光人好過啦
又出模型把撚咩
似係果邊/韓國果間計唔啱數or無人
踢過去改出模型,佢成個模都好玩具feel,係90年代果隻玩具feel
睇佢龍手上面兩粒野推拳頭出來就覺得過引
出返玩具版ok既
但係唔好要人砌
唔係模型,立即買,細個玩依d同戰隊堆合體就係唔洗砌,出到高達,鐵甲慢能俠咁要砌,我就唔玩
陳探
04/06/2026 23:43
https://www.threads.com/@mr.modeler2017/post/DZKKSPmk8qp
扭波王(已切)
07/06/2026 10:26
HG SANDROCK EW 咁貴既
534202dms
07/06/2026 11:28
HG SANDROCK EW 咁貴既
有內骨
搞到RG 同HG畀線又少咗
黑市影相佬
07/06/2026 12:03
隻RG機動警察好正
亮面黑白
Bandai既出貨量,實腰斬跳樓
250樓下先考慮
琴日信和出晒貨,最平306最貴嘅359
七月前應該可以跌到280
扭波王(已切)
07/06/2026 16:03
HG SANDROCK EW 咁貴既
有內骨
搞到RG 同HG畀線又少咗
買佢又要落抗入埋另外四隻
終於得左
07/06/2026 16:56
太田應該會問點解自己咁早出生
想睇動畫佢點換彈個踢人/俾人踢時會唔會放煙花
黃白虎紋貓
07/06/2026 18:19
HG SANDROCK EW 咁貴既
有內骨
搞到RG 同HG畀線又少咗
買佢又要落抗入埋另外四隻
Ew敗者榮光又另外出
TV5隻,tv強化5隻,EW5隻,EW敗者榮光5隻
MG啲乜乜裝備套件
扭波王(已切)
07/06/2026 20:57
HG SANDROCK EW 咁貴既
有內骨
搞到RG 同HG畀線又少咗
買佢又要落抗入埋另外四隻
Ew敗者榮光又另外出
TV5隻,tv強化5隻,EW5隻,EW敗者榮光5隻
MG啲乜乜裝備套件
MG我有買PB 套裝
B-LJJ
07/06/2026 22:35
太田應該會問點解自己咁早出生
想睇動畫佢點換彈個踢人/俾人踢時會唔會放煙花
東京保衛戰已經有英格倫用士啤彈既鏡頭
終於得左
07/06/2026 23:13
太田應該會問點解自己咁早出生
想睇動畫佢點換彈個踢人/俾人踢時會唔會放煙花
東京保衛戰已經有英格倫用士啤彈既鏡頭
卷起來換定一粒粒入?
B-LJJ
07/06/2026 23:23
太田應該會問點解自己咁早出生
想睇動畫佢點換彈個踢人/俾人踢時會唔會放煙花
東京保衛戰已經有英格倫用士啤彈既鏡頭
卷起來換定一粒粒入?
一粒粒入
上一頁
下一頁
玩具台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
玩具台
回覆
留名
玩具台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]