[
登入
]
上一頁
下一頁
玩具台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
玩具台
模型技術討論區 (55) 三個月唔到一半既一半
條女個胸好細
28/05/2026 00:13
見到RG NU 有HWS PB
唔知邊到有得買
早排pb開過一次 今個月出貨
https://p-bandai.com/hk/item/A2521851007
扭波王(已切)
28/05/2026 07:44
見到RG NU 有HWS PB
唔知邊到有得買
早排pb開過一次 今個月出貨
https://p-bandai.com/hk/item/A2521851007
依家要食炒
好耐之前
見過皆旺有淨甲賣3百幾
依家想搵佢同
EVA MARK6
之前係PB 買到EVA01
想夾返MARK 6做好機友
Δ δ Δ
28/05/2026 09:41
Mg 白色MK-V 係新野
扭波王(已切)
28/05/2026 12:46
Mg 白色MK-V 係新野
未見過
Δ δ Δ
28/05/2026 16:10
Mg 白色MK-V 係新野
未見過
https://www.facebook.com/photo?fbid=1637164368410099
扭波王(已切)
28/05/2026 16:23
Mg 白色MK-V 係新野
未見過
https://www.facebook.com/photo?fbid=1637164368410099
秒sold out
終於得左
28/05/2026 18:34
https://www.pmstorehk.com/product-page/sparmax-flyerx?srsltid=AfmBOorjxVgC3AxnOX4WKVs2V2QoFMt2xDuLR_1stPPDpZgMl9-PK8sI
Sparmax又出過支部野
條女個胸好細
28/05/2026 18:42
嘩
等到了
乳頭潔淨軟膠
28/05/2026 18:43
https://www.pmstorehk.com/product-page/sparmax-flyerx?srsltid=AfmBOorjxVgC3AxnOX4WKVs2V2QoFMt2xDuLR_1stPPDpZgMl9-PK8sI
Sparmax又出過支部野
同舊有咩分別
終於得左
28/05/2026 19:20
https://www.pmstorehk.com/product-page/sparmax-flyerx?srsltid=AfmBOorjxVgC3AxnOX4WKVs2V2QoFMt2xDuLR_1stPPDpZgMl9-PK8sI
Sparmax又出過支部野
同舊有咩分別
我都係睇google AI " FLYER SR2 VS FLYER X "
樣樣改啲咁
主要就咁睇針頭大改 同 六角形轉左方形,新舊未必可對換
西涼軍
28/05/2026 19:22
嘩
等到了
2899
enjoy
條女個胸好細
28/05/2026 19:31
嘩
等到了
2899
enjoy
未買 見到po咋
尋日先收左pb兩大盒野
534202dms
28/05/2026 21:38
其實Astray Gold Frame Amatsu Mina係平時買到果盒
咁pb Astray Gold Frame Amatsu 其實差d咩
專登出新件for未係完全體?
條女個胸好細
29/05/2026 13:33
五月都穿3千
大盒野跌價好快
乳頭潔淨軟膠
29/05/2026 13:38
五月都穿3千
大盒野跌價好快
之前訂貨好似2800
長城牛餐肉
29/05/2026 14:43
成年無砌過模型/噴油入嚟留個名
暴君熊
29/05/2026 15:21
成年無砌過模型/噴油入嚟留個名
你已經係模型POST消失左好耐
長城牛餐肉
29/05/2026 16:39
成年無砌過模型/噴油入嚟留個名
你已經係模型POST消失左好耐
無乜心力又噴又砌
之前買咗好多補品都仲未開封
花膠燉雞
29/05/2026 16:56
隻超合金Macross 會唔會有高登伯會訂
有錢買都無位放啦 70cm高呀
好正,好想要,又補燈重有屋住區有早午晚燈
不過真係太大舊
暴君熊
29/05/2026 16:59
成年無砌過模型/噴油入嚟留個名
你已經係模型POST消失左好耐
無乜心力又噴又砌
之前買咗好多補品都仲未開封
我部MGSD WING同埋幾隻彈珠人都擺晒係度未砌
猩猩老坑
29/05/2026 17:11
隻超合金Macross 會唔會有高登伯會訂
有錢買都無位放啦 70cm高呀
好正,好想要,又補燈重有屋住區有早午晚燈
不過真係太大舊
而且好鬼膠
長城牛餐肉
29/05/2026 17:12
成年無砌過模型/噴油入嚟留個名
你已經係模型POST消失左好耐
無乜心力又噴又砌
之前買咗好多補品都仲未開封
我部MGSD WING同埋幾隻彈珠人都擺晒係度未砌
我而家應該有
兩枝油,一枝細目拋光未開
職人嘅U型金屬挫未用
多3 mg 百式量產型mg 百壞mg*2
原祖2.0 rg
紅色gline hg
全部未砌
北野日奈子
30/05/2026 12:26
成年無砌過模型/噴油入嚟留個名
你已經係模型POST消失左好耐
無乜心力又噴又砌
之前買咗好多補品都仲未開封
我部MGSD WING同埋幾隻彈珠人都擺晒係度未砌
我而家應該有
兩枝油,一枝細目拋光未開
職人嘅U型金屬挫未用
多3 mg 百式量產型mg 百壞mg*2
原祖2.0 rg
紅色gline hg
全部未砌
我呢3個月都好少砌
兩隻手指公唔知做咩keep住出汗疹勁痕又甩皮無限loop
帶手套噴野就還好,但係磨野好唔就手
砌少好多但係有keep住買
扭波王(已切)
30/05/2026 12:32
手痕買部4驅車
係細個得個恨字既XTO
開盒見到個殼係ABS
諗緊點上油
北野日奈子
30/05/2026 12:37
手痕買部4驅車
係細個得個恨字既XTO
開盒見到個殼係ABS
諗緊點上油
照上就得,薄身乾噴幾野普通灰就OK
上一頁
下一頁
玩具台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
玩具台
回覆
留名
玩具台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]