[
登入
]
上一頁
下一頁
玩具台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
玩具台
模型技術討論區 (55) 三個月唔到一半既一半
終於得左
22/05/2026 19:25
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Ins 啱啱見$580
Δ δ Δ
22/05/2026 19:27
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Ins 啱啱見$580
只想要隻量產nu
扭波王(已切)
23/05/2026 09:49
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Ins 啱啱見$580
只想要隻量產nu
最伏既位就係隻NU 個BODY
獨眼巴尼
23/05/2026 10:47
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Ins 啱啱見$580
只想要隻量產nu
最伏既位就係隻NU 個BODY
https://www.youtube.com/watch?v=_2GNAzho_Is
換RG
Δ δ Δ
23/05/2026 10:49
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Ins 啱啱見$580
只想要隻量產nu
最伏既位就係隻NU 個BODY
https://www.youtube.com/watch?v=_2GNAzho_Is
換RG
亞寶當年有甲會點
獨眼巴尼
23/05/2026 11:09
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Ins 啱啱見$580
只想要隻量產nu
最伏既位就係隻NU 個BODY
https://www.youtube.com/watch?v=_2GNAzho_Is
換RG
亞寶當年有甲會點
宇宙應該冇乜用
Δ δ Δ
23/05/2026 11:14
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Ins 啱啱見$580
只想要隻量產nu
最伏既位就係隻NU 個BODY
https://www.youtube.com/watch?v=_2GNAzho_Is
換RG
亞寶當年有甲會點
宇宙應該冇乜用
緣來係咁的
Name?
23/05/2026 17:13
關節零friction
扭波王(已切)
23/05/2026 21:52
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Ins 啱啱見$580
只想要隻量產nu
最伏既位就係隻NU 個BODY
https://www.youtube.com/watch?v=_2GNAzho_Is
換RG
亞寶當年有甲會點
宇宙應該冇乜用
緣來係咁的
我係唔明去到UC0105
佢地出D 地球用機體
只係追求快快快
反而之後小型化MS FOR 佢出玩具又好,個故事合理D,
因為話細機靈活D
終於得左
24/05/2026 16:25
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Ins 啱啱見$580
只想要隻量產nu
最伏既位就係隻NU 個BODY
https://www.youtube.com/watch?v=_2GNAzho_Is
換RG
亞寶當年有甲會點
宇宙應該冇乜用
緣來係咁的
我係唔明去到UC0105
佢地出D 地球用機體
只係追求快快快
反而之後小型化MS FOR 佢出玩具又好,個故事合理D,
因為話細機靈活D
細機仲難出, 144 啲 F91眼幾難油就知,
盒野又細左,收得你幾多
end up 得返1:100可以賣
不過睇返閃光啲都係肥仔唔係sell快,三隻大白都係sell可以長時間飛多啲
獨眼巴尼
24/05/2026 16:41
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Ins 啱啱見$580
只想要隻量產nu
最伏既位就係隻NU 個BODY
https://www.youtube.com/watch?v=_2GNAzho_Is
換RG
亞寶當年有甲會點
宇宙應該冇乜用
緣來係咁的
我係唔明去到UC0105
佢地出D 地球用機體
只係追求快快快
反而之後小型化MS FOR 佢出玩具又好,個故事合理D,
因為話細機靈活D
追求既係米粒飛行 唔係真係追求快 只係當時技術有米粒飛行既機就一定大部 你又大又慢就會做戰靶所以先同時追求快
小型化都係整唔整到既問題 成條UC時間線攻擊力發展遠超防禦力 大部細部都係一樣血 只係揹多啲武器
Δ δ Δ
24/05/2026 17:15
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Ins 啱啱見$580
只想要隻量產nu
最伏既位就係隻NU 個BODY
https://www.youtube.com/watch?v=_2GNAzho_Is
換RG
亞寶當年有甲會點
宇宙應該冇乜用
緣來係咁的
我係唔明去到UC0105
佢地出D 地球用機體
只係追求快快快
反而之後小型化MS FOR 佢出玩具又好,個故事合理D,
因為話細機靈活D
追求既係米粒飛行 唔係真係追求快 只係當時技術有米粒飛行既機就一定大部 你又大又慢就會做戰靶所以先同時追求快
小型化都係整唔整到既問題 成條UC時間線攻擊力發展遠超防禦力 大部細部都係一樣血 只係揹多啲武器
都合理現實世界高防都係冇用
黃白虎紋貓
24/05/2026 18:54
夜鶯robot 魂再販
終於得左
24/05/2026 19:01
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Ins 啱啱見$580
只想要隻量產nu
最伏既位就係隻NU 個BODY
https://www.youtube.com/watch?v=_2GNAzho_Is
換RG
亞寶當年有甲會點
宇宙應該冇乜用
緣來係咁的
我係唔明去到UC0105
佢地出D 地球用機體
只係追求快快快
反而之後小型化MS FOR 佢出玩具又好,個故事合理D,
因為話細機靈活D
追求既係米粒飛行 唔係真係追求快 只係當時技術有米粒飛行既機就一定大部 你又大又慢就會做戰靶所以先同時追求快
小型化都係整唔整到既問題 成條UC時間線攻擊力發展遠超防禦力 大部細部都係一樣血 只係揹多啲武器
都合理現實世界高防都係冇用
唔係防禦力無用,係防禦力過高會玩壞隻game
如果你有玩過gun-on 你就知
你有絕對攻擊力我有反應同機動都仲有得玩
但TB GUNDAM未nerf時頭豆都玩死你
追求攻擊力只係自護的浪漫
獨眼巴尼
24/05/2026 19:37
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Ins 啱啱見$580
只想要隻量產nu
最伏既位就係隻NU 個BODY
https://www.youtube.com/watch?v=_2GNAzho_Is
換RG
亞寶當年有甲會點
宇宙應該冇乜用
緣來係咁的
我係唔明去到UC0105
佢地出D 地球用機體
只係追求快快快
反而之後小型化MS FOR 佢出玩具又好,個故事合理D,
因為話細機靈活D
追求既係米粒飛行 唔係真係追求快 只係當時技術有米粒飛行既機就一定大部 你又大又慢就會做戰靶所以先同時追求快
小型化都係整唔整到既問題 成條UC時間線攻擊力發展遠超防禦力 大部細部都係一樣血 只係揹多啲武器
都合理現實世界高防都係冇用
唔係防禦力無用,係防禦力過高會玩壞隻game
如果你有玩過gun-on 你就知
你有絕對攻擊力我有反應同機動都仲有得玩
但TB GUNDAM未nerf時頭豆都玩死你
追求攻擊力只係自護的浪漫
方便 只要你唔係主角鐘意就一槍打死你都合理
力量型bb
24/05/2026 19:38
夜鶯robot 魂再販
幾時再販hg
534202dms
24/05/2026 20:35
夜鶯robot 魂再販
幾時再販hg
hg應該唔係好耐之前
唔駛好似MG DX, The O, Turn X等死你既
re/100出得差就難講(無可動手, 1/100竟然個盒同1/144差唔遠)
終於得左
24/05/2026 20:53
夜鶯robot 魂再販
幾時再販hg
早幾日先見油倉有hg
扭波王(已切)
24/05/2026 22:07
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Ins 啱啱見$580
只想要隻量產nu
最伏既位就係隻NU 個BODY
https://www.youtube.com/watch?v=_2GNAzho_Is
換RG
亞寶當年有甲會點
宇宙應該冇乜用
緣來係咁的
我係唔明去到UC0105
佢地出D 地球用機體
只係追求快快快
反而之後小型化MS FOR 佢出玩具又好,個故事合理D,
因為話細機靈活D
追求既係米粒飛行 唔係真係追求快 只係當時技術有米粒飛行既機就一定大部 你又大又慢就會做戰靶所以先同時追求快
小型化都係整唔整到既問題 成條UC時間線攻擊力發展遠超防禦力 大部細部都係一樣血 只係揹多啲武器
都合理現實世界高防都係冇用
唔係防禦力無用,係防禦力過高會玩壞隻game
如果你有玩過gun-on 你就知
你有絕對攻擊力我有反應同機動都仲有得玩
但TB GUNDAM未nerf時頭豆都玩死你
追求攻擊力只係自護的浪漫
方便 只要你唔係主角鐘意就一槍打死你都合理
去到海盜高達個期
塊布都有I-Field
一係光束盾
去V個年代艦都有光束盾
力量型bb
24/05/2026 22:11
夜鶯robot 魂再販
幾時再販hg
hg應該唔係好耐之前
唔駛好似MG DX, The O, Turn X等死你既
re/100出得差就難講(無可動手, 1/100竟然個盒同1/144差唔遠)
無留意 下次去睇吓有冇緣見到
獨眼巴尼
24/05/2026 23:04
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Ins 啱啱見$580
只想要隻量產nu
最伏既位就係隻NU 個BODY
https://www.youtube.com/watch?v=_2GNAzho_Is
換RG
亞寶當年有甲會點
宇宙應該冇乜用
緣來係咁的
我係唔明去到UC0105
佢地出D 地球用機體
只係追求快快快
反而之後小型化MS FOR 佢出玩具又好,個故事合理D,
因為話細機靈活D
追求既係米粒飛行 唔係真係追求快 只係當時技術有米粒飛行既機就一定大部 你又大又慢就會做戰靶所以先同時追求快
小型化都係整唔整到既問題 成條UC時間線攻擊力發展遠超防禦力 大部細部都係一樣血 只係揹多啲武器
都合理現實世界高防都係冇用
唔係防禦力無用,係防禦力過高會玩壞隻game
如果你有玩過gun-on 你就知
你有絕對攻擊力我有反應同機動都仲有得玩
但TB GUNDAM未nerf時頭豆都玩死你
追求攻擊力只係自護的浪漫
方便 只要你唔係主角鐘意就一槍打死你都合理
去到海盜高達個期
塊布都有I-Field
一係光束盾
去V個年代艦都有光束盾
作者想你死就唔會射中個盾
獨眼巴尼
25/05/2026 01:13
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Ins 啱啱見$580
只想要隻量產nu
最伏既位就係隻NU 個BODY
https://www.youtube.com/watch?v=_2GNAzho_Is
換RG
亞寶當年有甲會點
https://www.youtube.com/watch?v=3g95OsAZLAU
寶少貼紙
黃白虎紋貓
27/05/2026 13:25
隻超合金Macross 會唔會有高登伯會訂
條女個胸好細
27/05/2026 14:05
隻超合金Macross 會唔會有高登伯會訂
有錢買都無位放啦 70cm高呀
扭波王(已切)
27/05/2026 22:51
見到RG NU 有HWS PB
唔知邊到有得買
上一頁
下一頁
玩具台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
玩具台
回覆
留名
玩具台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]