模型技術討論區 (55) 三個月唔到一半既一半 - 香港高登
[登入]
Name?
引用
16/05/2026 00:01
今年mg係 Liberty 紅迷
完全無興趣:o)

以前一年一隻pg
而家一年一隻mg都要謝主隆恩xx( xx( xx( xx( #kill# #kill# #kill# #kill2# #kill2# #kill2#
扭波王(已切)
引用
16/05/2026 14:07
:o) SEED 既嘢唔岩ME
扭波王(已切)
引用
16/05/2026 14:09
今年mg係 Liberty 紅迷
完全無興趣:o)

以前一年一隻pg
而家一年一隻mg都要謝主隆恩xx( xx( xx( xx( #kill# #kill# #kill# #kill2# #kill2# #kill2#

出鐵血巴力啦
有殘命無佢:o)

係怕佢一陣個件垃圾少爺仔
扭波王(已切)
引用
16/05/2026 14:10
台場獨角獸8月玩完

諗緊去唔去睇多最後一眼
Δ δ Δ
引用
17/05/2026 13:39
https://upload.hkgolden.media/comment/lgndg42p.szt1potsvnk.aiyfneyfbyo.pze.jpg
終於得左
引用
17/05/2026 16:26
https://upload.hkgolden.media/comment/lgndg42p.szt1potsvnk.aiyfneyfbyo.pze.jpg


我都係咁話真係想入返張[sosad]
黃白虎紋貓
引用
17/05/2026 22:25
今年mg係 Liberty 紅迷
完全無興趣:o)

以前一年一隻pg
而家一年一隻mg都要謝主隆恩xx( xx( xx( xx( #kill# #kill# #kill# #kill2# #kill2# #kill2#

出鐵血巴力啦
有殘命無佢:o)

係怕佢一陣個件垃圾少爺仔

巴力買metal robot魂
窮人含忍
引用
17/05/2026 22:27
砌完感覺怪怪地[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/evbpw4xs.bfiuqeloawm.2p2kysrvph2.i0h.jpg
終於得左
引用
17/05/2026 23:23
砌完感覺怪怪地[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/evbpw4xs.bfiuqeloawm.2p2kysrvph2.i0h.jpg


啲火有實色金?[sosad]
窮人含忍
引用
17/05/2026 23:30
砌完感覺怪怪地[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/evbpw4xs.bfiuqeloawm.2p2kysrvph2.i0h.jpg


啲火有實色金?[sosad]

彩透電鍍黎,成隻野淨素組[sosad]
C_馬沙
引用
19/05/2026 15:05
Gundam artifact pro #hehe# :P
窮人含忍
引用
19/05/2026 15:43
Gundam artifact pro #hehe# :P

又蝦老人家:~( :-(
pro版55mm既高度有70個以上組件[noic]cl [banghead]
宜家一般40個件左右
其實愈多件即係愈多位要做無縫同修件
咬合位應該會更難組合
宜家已經有啲好似鼻屎咁大粒嘅件
再咁散真係幾難搞

情願佢出1比200或220左右嘅artifact系列:-(
C_馬沙
引用
19/05/2026 16:19
Gundam artifact pro #hehe# :P

又蝦老人家:~( :-(
pro版55mm既高度有70個以上組件[noic]cl [banghead]
宜家一般40個件左右
其實愈多件即係愈多位要做無縫同修件
咬合位應該會更難組合
宜家已經有啲好似鼻屎咁大粒嘅件
再咁散真係幾難搞

情願佢出1比200或220左右嘅artifact系列:-(

我反而諗緊係出大型ma 的artificat
魔霸 gp03 重高
但size 可能係144咁高
無形火星
引用
20/05/2026 01:45
收到p bandai email,話metal robot Z plus 阿寶色對眼隻色唔啱,遲下會寄返對眼俾我
突然做野咁認真[sosad]
黃白虎紋貓
引用
20/05/2026 02:21
收到p bandai email,話metal robot Z plus 阿寶色對眼隻色唔啱,遲下會寄返對眼俾我
突然做野咁認真[sosad]

高達產品又真係認真啲,之前都試過錯件會補件
RG 2.0高達,第一水錯版都講出黎
窮人含忍
引用
20/05/2026 08:09
果然係1/200左右#hoho# #good#
估唔到玩埋合金骨[sosad] [banghead] 貴過盒mg[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/kmu4f4ga.ohdsml2bn0r.m3ubjiv5hal.op4.jpg
C_馬沙
引用
20/05/2026 08:29
果然係1/200左右#hoho# #good#
估唔到玩埋合金骨[sosad] [banghead] 貴過盒mg[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/kmu4f4ga.ohdsml2bn0r.m3ubjiv5hal.op4.jpg

Fa78-1幾正:O
不過人好犯賤,鐘意artifact 就係鐘意佢要自由上色[sosad] 但咁貴要自己上色一定比人屌到化[sosad]
窮人含忍
引用
20/05/2026 16:16
果然係1/200左右#hoho# #good#
估唔到玩埋合金骨[sosad] [banghead] 貴過盒mg[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/kmu4f4ga.ohdsml2bn0r.m3ubjiv5hal.op4.jpg

Fa78-1幾正:O
不過人好犯賤,鐘意artifact 就係鐘意佢要自由上色[sosad] 但咁貴要自己上色一定比人屌到化[sosad]

佢係預先組裝好,我諗小部份要自己砌
我反而鍾意自己砌晒,宜家預組就免疫了#bye#
終於得左
引用
20/05/2026 18:52
果然係1/200左右#hoho# #good#
估唔到玩埋合金骨[sosad] [banghead] 貴過盒mg[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/kmu4f4ga.ohdsml2bn0r.m3ubjiv5hal.op4.jpg

Fa78-1幾正:O
不過人好犯賤,鐘意artifact 就係鐘意佢要自由上色[sosad] 但咁貴要自己上色一定比人屌到化[sosad]


你開盒俾個全透明既你,油呀嗱[sosad]
C_馬沙
引用
20/05/2026 19:26
果然係1/200左右#hoho# #good#
估唔到玩埋合金骨[sosad] [banghead] 貴過盒mg[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/kmu4f4ga.ohdsml2bn0r.m3ubjiv5hal.op4.jpg

Fa78-1幾正:O
不過人好犯賤,鐘意artifact 就係鐘意佢要自由上色[sosad] 但咁貴要自己上色一定比人屌到化[sosad]


你開盒俾個全透明既你,油呀嗱[sosad]

依個時候就會買多盒[sosad]
Δ δ Δ
引用
20/05/2026 19:32
果然係1/200左右#hoho# #good#
估唔到玩埋合金骨[sosad] [banghead] 貴過盒mg[sosad]
https://upload.hkgolden.media/comment/kmu4f4ga.ohdsml2bn0r.m3ubjiv5hal.op4.jpg

Fa78-1幾正:O
不過人好犯賤,鐘意artifact 就係鐘意佢要自由上色[sosad] 但咁貴要自己上色一定比人屌到化[sosad]


你開盒俾個全透明既你,油呀嗱[sosad]

依個時候就會買多盒[sosad]

上透明甲幾好睇
條女個胸好細
引用
22/05/2026 00:29
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏#adore#
530港紙左右
Name?
引用
22/05/2026 00:34
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏#adore#
530港紙左右

隻嘢本身係大伏
條女個胸好細
引用
22/05/2026 00:43
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏#adore#
530港紙左右

隻嘢本身係大伏

我知偷膠 但好想要[sosad]
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Name?
引用
22/05/2026 00:46
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏#adore#
530港紙左右

隻嘢本身係大伏

我知偷膠 但好想要[sosad]
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題

唔只偷膠 分件都好撚閪[sosad] [sosad]
可以睇下大爆死條review片[sosad]
一個玩開玩具 對分件夾口呢啲極大容忍嘅人都喪屌[sosad] [sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]