[
登入
]
上一頁
下一頁
玩具台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
玩具台
模型技術討論區 (55) 三個月唔到一半既一半
Name?
16/05/2026 00:01
今年mg係 Liberty 紅迷
完全無興趣
以前一年一隻pg
而家一年一隻mg都要謝主隆恩
扭波王(已切)
16/05/2026 14:07
SEED 既嘢唔岩ME
扭波王(已切)
16/05/2026 14:09
今年mg係 Liberty 紅迷
完全無興趣
以前一年一隻pg
而家一年一隻mg都要謝主隆恩
出鐵血巴力啦
有殘命無佢
係怕佢一陣個件垃圾少爺仔
扭波王(已切)
16/05/2026 14:10
台場獨角獸8月玩完
諗緊去唔去睇多最後一眼
Δ δ Δ
17/05/2026 13:39
終於得左
17/05/2026 16:26
我都係咁話真係想入返張
黃白虎紋貓
17/05/2026 22:25
今年mg係 Liberty 紅迷
完全無興趣
以前一年一隻pg
而家一年一隻mg都要謝主隆恩
出鐵血巴力啦
有殘命無佢
係怕佢一陣個件垃圾少爺仔
巴力買metal robot魂
窮人含忍
17/05/2026 22:27
砌完感覺怪怪地
終於得左
17/05/2026 23:23
砌完感覺怪怪地
啲火有實色金?
窮人含忍
17/05/2026 23:30
砌完感覺怪怪地
啲火有實色金?
彩透電鍍黎,成隻野淨素組
C_馬沙
19/05/2026 15:05
Gundam artifact pro
窮人含忍
19/05/2026 15:43
Gundam artifact pro
又蝦老人家
pro版55mm既高度有70個以上組件
宜家一般40個件左右
其實愈多件即係愈多位要做無縫同修件
咬合位應該會更難組合
宜家已經有啲好似鼻屎咁大粒嘅件
再咁散真係幾難搞
情願佢出1比200或220左右嘅artifact系列
C_馬沙
19/05/2026 16:19
Gundam artifact pro
又蝦老人家
pro版55mm既高度有70個以上組件
宜家一般40個件左右
其實愈多件即係愈多位要做無縫同修件
咬合位應該會更難組合
宜家已經有啲好似鼻屎咁大粒嘅件
再咁散真係幾難搞
情願佢出1比200或220左右嘅artifact系列
我反而諗緊係出大型ma 的artificat
魔霸 gp03 重高
但size 可能係144咁高
無形火星
20/05/2026 01:45
收到p bandai email,話metal robot Z plus 阿寶色對眼隻色唔啱,遲下會寄返對眼俾我
突然做野咁認真
黃白虎紋貓
20/05/2026 02:21
收到p bandai email,話metal robot Z plus 阿寶色對眼隻色唔啱,遲下會寄返對眼俾我
突然做野咁認真
高達產品又真係認真啲,之前都試過錯件會補件
RG 2.0高達,第一水錯版都講出黎
窮人含忍
20/05/2026 08:09
果然係1/200左右
估唔到玩埋合金骨
貴過盒mg
C_馬沙
20/05/2026 08:29
果然係1/200左右
估唔到玩埋合金骨
貴過盒mg
Fa78-1幾正
不過人好犯賤,鐘意artifact 就係鐘意佢要自由上色
但咁貴要自己上色一定比人屌到化
窮人含忍
20/05/2026 16:16
果然係1/200左右
估唔到玩埋合金骨
貴過盒mg
Fa78-1幾正
不過人好犯賤,鐘意artifact 就係鐘意佢要自由上色
但咁貴要自己上色一定比人屌到化
佢係預先組裝好,我諗小部份要自己砌
我反而鍾意自己砌晒,宜家預組就免疫了
終於得左
20/05/2026 18:52
果然係1/200左右
估唔到玩埋合金骨
貴過盒mg
Fa78-1幾正
不過人好犯賤,鐘意artifact 就係鐘意佢要自由上色
但咁貴要自己上色一定比人屌到化
你開盒俾個全透明既你,油呀嗱
C_馬沙
20/05/2026 19:26
果然係1/200左右
估唔到玩埋合金骨
貴過盒mg
Fa78-1幾正
不過人好犯賤,鐘意artifact 就係鐘意佢要自由上色
但咁貴要自己上色一定比人屌到化
你開盒俾個全透明既你,油呀嗱
依個時候就會買多盒
Δ δ Δ
20/05/2026 19:32
果然係1/200左右
估唔到玩埋合金骨
貴過盒mg
Fa78-1幾正
不過人好犯賤,鐘意artifact 就係鐘意佢要自由上色
但咁貴要自己上色一定比人屌到化
你開盒俾個全透明既你,油呀嗱
依個時候就會買多盒
上透明甲幾好睇
條女個胸好細
22/05/2026 00:29
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
Name?
22/05/2026 00:34
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
條女個胸好細
22/05/2026 00:43
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
Name?
22/05/2026 00:46
想喺淘寶買隻阿利宙斯
唔知有無伏
530港紙左右
隻嘢本身係大伏
我知偷膠 但好想要
香港賣6百尾
我唔係盒控 唔儲盒既
唔知會唔會有問題
唔只偷膠 分件都好撚閪
可以睇下大爆死條review片
一個玩開玩具 對分件夾口呢啲極大容忍嘅人都喪屌
上一頁
下一頁
玩具台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
玩具台
回覆
留名
玩具台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]