巴打們識啲嘢
美雪EE好多歌都好好聽
我自己就特別鍾意呢首
「系」
就憑美雪EE呢一首歌,都可以拍到一部電影
咪話唔勁
日本國寶級唔係流架
https://youtu.be/VI8zQG-yMMI?si=oXvAVFbVnmid5cQh

舊年去日本撞正佢出bluray, tower records 擺喺最當眼位置,行過啲cd 鋪又會播佢啲歌
喺日本人心目中地位有返咁上下

我個阿叔迷佢幾廿年
上一次睇美雪EE帶住眼鏡唱歌🎤⋯⋯
我竟然覺得心痛💔
佢都70幾歲,唉
日本都無接班人![[banghead]](/faces/banghead.gif)
幾十年keep住不停有佳作, 咁既神人就算外國都難搵啦
![[sosad]](/faces/sosad.gif)