中島美雪啲歌呢首係我top 5 favourite - 香港高登
[登入]
黑仙仙
引用
05/05/2026 10:22
https://youtu.be/jZioFXHF69M?si=mnuDUXTQD2oXEvDx
開場曲夜を往け

好型,真係好撚型[bomb] 唱腔有種不能自拔嘅魔性[bomb]

不過條link應該好快剷[sosad]
黑仙仙
引用
05/05/2026 10:23
夜を往け(よるをゆけ)/前進夜色 
追いつけないスピードで走り去るワゴンの窓に
憧れもチャンスも載っていたような気がした
奔馳而過的貨車我追不上 遙望遠去的車窗
感覺車窗裡載有憧憬 載有機會 載有我需要的一切  
あれ以来眠れない 何かに急かされて
走らずにいられない 行方も知れず
夜を往け 夜を往け 夜を往け 夜を往け
從那之後我便無法成眠 心裡莫名地慌張
不加速向前奔跑不行 儘管不知為何奔跑 不知該往哪個方向
前進夜色 前進夜色 前進夜色 前進夜色 
砂の風吹きすさぶ乾いた道端にたたずんで
親指を立てながら待ちわびるだけだった昨日
狂暴的風沙裡 我佇立在乾裂的道路上
豎起姆指想搭便車 結果昨日一整天只是在乾等 
憐れみのドアが開く車を見送って
ナイトニュースを聴くだけの昨日を捨てて
夜を往け 夜を往け 夜を往け 夜を往け
因為可憐我而停下來要載我的車輛 我才不搭 (我跟昨天的我不一樣)
以前夜裡寂寞就只會聽電台新聞說話度過 現在要捨棄過去重新出發
前進夜色 前進夜色 前進夜色 前進夜色 
遠ざかる街の灯はまるであの日の夢のようだ
恋人よ あの愛と比べるものがあり得たのか
街燈一盞盞遠去真像昔日的夢想遠離
戀愛的人啊 你覺得有可能找到比之於那份愛情的事物嗎?
蒼ざめた微笑みが瞼をよぎる
出まかせのなぐさめが心をなぶる
夜を往け 夜を往け 夜を往け 夜を往け
我的微笑帶有幾分黯然 一絲落寞掠過眼前
隨口說幾句大話想安慰自己 卻刺激到貧弱的心
前進夜色 前進夜色 前進夜色 前進夜色 
なにも見えない夜の彼方からむせび泣く口笛が聴こえないか
忘れられない夢のカケラが数えきれない星くずを鏤める
漆黑一片的夜裡什麼也看不見 在另一頭點滴掉淚的口哨聲也聽不見嗎?
無法忘卻的夢破碎成數之不盡的碎片 一片一片雕鏤星屑
夜を往け 夜を往け 夜を往け 夜を往け
夜を往け 夜を往け 夜を往け 夜を往け
前進夜色 前進夜色 前進夜色 前進夜色 
前進夜色 前進夜色 前進夜色 前進夜色
新房客
引用
05/05/2026 11:19
世情#yup#
黑仙仙
引用
05/05/2026 11:42
世情#yup#

https://youtu.be/jxYNSOrXAv4?si=fF0oCKwRP_HTiFcP
#yup#

仲有首rolling age都係講社運失落嘅一代,呂方翻唱過做流浪花
https://youtu.be/hB8-enB-wm8?si=sVq305BqpkO-ROKW
花膠燉雞
引用
05/05/2026 12:13
剩係識地上之星:-(
黑仙仙
引用
05/05/2026 12:45
剩係識地上之星:-(

香港聽得最多都係翻唱歌,電台電視都少聽佢原唱
黑仙仙
引用
05/05/2026 14:25

呢首有兩個版本,大碟版感覺低沉啲
623 3.37
引用
05/05/2026 15:05

呢首有兩個版本,大碟版感覺低沉啲

原本係電視劇主題曲配合番劇情沉重D
623 3.37
引用
05/05/2026 15:11
2011年最後一隻唱片
南極大陸主題曲
https://www.youtube.com/watch?v=SAiF__QnQog&list=RDSAiF__QnQog&start_radio=1
濶過西隧
引用
05/05/2026 18:30
巴打們識啲嘢#good#

美雪EE好多歌都好好聽#good# #yup#

我自己就特別鍾意呢首

「系」

就憑美雪EE呢一首歌,都可以拍到一部電影

咪話唔勁#yup# #yup# #yup#

日本國寶級唔係流架#good#

https://youtu.be/VI8zQG-yMMI?si=oXvAVFbVnmid5cQh
黑仙仙
引用
05/05/2026 19:49
巴打們識啲嘢#good#

美雪EE好多歌都好好聽#good# #yup#

我自己就特別鍾意呢首

「系」

就憑美雪EE呢一首歌,都可以拍到一部電影

咪話唔勁#yup# #yup# #yup#

日本國寶級唔係流架#good#

https://youtu.be/VI8zQG-yMMI?si=oXvAVFbVnmid5cQh

https://upload.hkgolden.media/comment/r50tsjdk.jgv3ifzhbhw.zjgopuq1yrt.k42.jpg
舊年去日本撞正佢出bluray, tower records 擺喺最當眼位置,行過啲cd 鋪又會播佢啲歌

喺日本人心目中地位有返咁上下#yup#
濶過西隧
引用
05/05/2026 21:12
巴打們識啲嘢#good#

美雪EE好多歌都好好聽#good# #yup#

我自己就特別鍾意呢首

「系」

就憑美雪EE呢一首歌,都可以拍到一部電影

咪話唔勁#yup# #yup# #yup#

日本國寶級唔係流架#good#

https://youtu.be/VI8zQG-yMMI?si=oXvAVFbVnmid5cQh

https://upload.hkgolden.media/comment/r50tsjdk.jgv3ifzhbhw.zjgopuq1yrt.k42.jpg
舊年去日本撞正佢出bluray, tower records 擺喺最當眼位置,行過啲cd 鋪又會播佢啲歌

喺日本人心目中地位有返咁上下#yup#

我個阿叔迷佢幾廿年#yup#

上一次睇美雪EE帶住眼鏡唱歌🎤⋯⋯

我竟然覺得心痛💔:-(

佢都70幾歲,唉:~( :~( :~(

日本都無接班人[banghead]
濶過西隧
引用
05/05/2026 21:29
https://youtu.be/MDcbs6lYR7g?si=olBwFzzYwUdi2Z29

日本🇯🇵國寶#hoho# #hoho# #hoho#
黑仙仙
引用
05/05/2026 22:43
巴打們識啲嘢#good#

美雪EE好多歌都好好聽#good# #yup#

我自己就特別鍾意呢首

「系」

就憑美雪EE呢一首歌,都可以拍到一部電影

咪話唔勁#yup# #yup# #yup#

日本國寶級唔係流架#good#

https://youtu.be/VI8zQG-yMMI?si=oXvAVFbVnmid5cQh

https://upload.hkgolden.media/comment/r50tsjdk.jgv3ifzhbhw.zjgopuq1yrt.k42.jpg
舊年去日本撞正佢出bluray, tower records 擺喺最當眼位置,行過啲cd 鋪又會播佢啲歌

喺日本人心目中地位有返咁上下#yup#

我個阿叔迷佢幾廿年#yup#

上一次睇美雪EE帶住眼鏡唱歌🎤⋯⋯

我竟然覺得心痛💔:-(

佢都70幾歲,唉:~( :~( :~(

日本都無接班人[banghead]

幾十年keep住不停有佳作, 咁既神人就算外國都難搵啦[sosad]
feedback
引用
07/05/2026 15:36
多謝,好耐冇聽佢,呢張雖然90,當係我當新D嘅聽,幾正;-) ;-)
黑仙仙
引用
07/05/2026 18:00
多謝,好耐冇聽佢,呢張雖然90,當係我當新D嘅聽,幾正;-) ;-)

香港區無得聽串流,好難推比人聽:)fn
新房客
引用
07/05/2026 20:48
狼になりたい
一個女人可以寫得出男人嗰種心境, 真係令我拜服
feedback
引用
07/05/2026 21:08
狼になりたい
一個女人可以寫得出男人嗰種心境, 真係令我拜服

https://youtu.be/eKJJuCs0Ri8
新房客
引用
07/05/2026 21:14
命の別名

什麼忙都幫不上 一無是處地苟活
什麼事都辦不了 一事無成地殞殁
多麼希望 這世上某個地方
有個因為我的存在而感到喜悅的人

:)fn
黑仙仙
引用
08/05/2026 09:01
命の別名

什麼忙都幫不上 一無是處地苟活
什麼事都辦不了 一事無成地殞殁
多麼希望 這世上某個地方
有個因為我的存在而感到喜悅的人

:)fn

美雪姨填啲詞真係好正:)fn
新房客
引用
08/05/2026 09:06
命の別名

什麼忙都幫不上 一無是處地苟活
什麼事都辦不了 一事無成地殞殁
多麼希望 這世上某個地方
有個因為我的存在而感到喜悅的人

:)fn

美雪姨填啲詞真係好正:)fn

直頭日本詞聖
feedback
引用
10/05/2026 21:53
命の別名

什麼忙都幫不上 一無是處地苟活
什麼事都辦不了 一事無成地殞殁
多麼希望 這世上某個地方
有個因為我的存在而感到喜悅的人

:)fn

美雪姨填啲詞真係好正:)fn

直頭日本詞聖

睇吓捱唔捱到一個星期....
https://drive.google.com/file/d/1ez4rAt_9KmaYEHs5GMbzwkay_6BHU5vL/view?usp=sharing
黑仙仙
引用
10/05/2026 22:29
命の別名

什麼忙都幫不上 一無是處地苟活
什麼事都辦不了 一事無成地殞殁
多麼希望 這世上某個地方
有個因為我的存在而感到喜悅的人

:)fn

美雪姨填啲詞真係好正:)fn

直頭日本詞聖

睇吓捱唔捱到一個星期....
https://drive.google.com/file/d/1ez4rAt_9KmaYEHs5GMbzwkay_6BHU5vL/view?usp=sharing

2007歌旅首首都好正, 班樂手又勁#adore#
新房客
引用
14/05/2026 21:50
Rollin' Age
https://www.youtube.com/watch?v=68tZSM76K_A
舊時的黑白膠卷中 燃燒似的街頭示威
步伐出奇一致的 奇幻場面
但要我將之奉為瑰寶 只可惜自己生不逢辰
只見夢想走到最後的下場 是摔了一跤又一跤
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]