有無人玩勇者鬥惡龍破限亂鬥? - 香港高登
[登入]
馮盈盈死忠
引用
27/05/2026 14:06
d裝好難抽

係新帳頭三日易出三星裝之後
基本上都好難 由其限定裝


玩落都係一個坑[sosad]
不過都算近期好玩

真,講得好,算近期好玩!

不過真係運氣Game
抽到裝 爽YY
抽唔到 卡關卡到死#cn#

真,講得好,卡關卡到棄驚!

刷住記憶體先#cn#
儲夠石再抽
大推龍王池

差個盾先齊一套 >_<

唔好抽盾啦 無咩用
Btw 3次10 一件羅德都無:-(


羅德盾今日改,對於我呢啲手腳不協調,羅德盾係有用,但不值課金抽。
https://upload.hkgolden.media/comment/sm3ohwlk.dv3m2bwrylj.xqofx0ydxbb.o4k.jpg

我新account差龍王個盾。
羅德裝一件都無 ^_^


龍王沒有盾,得杖,頭,上下身。

原來龍王沒有盾,煩死 >_<
馮盈盈死忠
引用
28/05/2026 09:36
更新左公主裝,煩死 ^_^
梁輝
引用
28/05/2026 10:11
35https://upload.hkgolden.media/comment/3vxjn4gf.kspraprafn5.bgj1y3l4l2z.qnz.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/zspn4bwr.iy5it4eea3j.fcuuallwks1.0at.jpg

男人老狗著裙唔好㗎:D
馮盈盈死忠
引用
28/05/2026 10:37
35https://upload.hkgolden.media/comment/3vxjn4gf.kspraprafn5.bgj1y3l4l2z.qnz.jpg
https://upload.hkgolden.media/comment/zspn4bwr.iy5it4eea3j.fcuuallwks1.0at.jpg

男人老狗著裙唔好㗎:D

想嘔 ^_^
森巴狂迷
引用
28/05/2026 16:39
抽晒送既羅德公主龍王卷
儲齊左3星盜賊裝了[sosad]
甚麼事
引用
29/05/2026 10:04
Master
https://upload.hkgolden.media/comment/mpe1fdsa.qrwsqwcfx2x.4aj0k1xyw0j.1rq.jpg
馮盈盈死忠
引用
29/05/2026 10:42
Master
https://upload.hkgolden.media/comment/mpe1fdsa.qrwsqwcfx2x.4aj0k1xyw0j.1rq.jpg

痴撚線,點打?
關關打極都唔過 30000 >_<
馮盈盈死忠
引用
29/05/2026 10:43
抽晒送既羅德公主龍王卷
儲齊左3星盜賊裝了[sosad]

盜賊好用嗎?
我是用戰士 + 魔法師 + 真女!
甚麼事
引用
29/05/2026 11:02
Master
https://upload.hkgolden.media/comment/mpe1fdsa.qrwsqwcfx2x.4aj0k1xyw0j.1rq.jpg

痴撚線,點打?
關關打極都唔過 30000 >_<


都係LV 壓過去打。 我全隊(武,戰,魔)LV50去打。現在練緊第二職業了。
甚麼事
引用
29/05/2026 11:06
抽晒送既羅德公主龍王卷
儲齊左3星盜賊裝了[sosad]

盜賊好用嗎?
我是用戰士 + 魔法師 + 真女!


我覺得盗賊要有金鏢才好用,不過for 二轉都係要練。
森巴狂迷
引用
29/05/2026 13:26
抽晒送既羅德公主龍王卷
儲齊左3星盜賊裝了[sosad]

盜賊好用嗎?
我是用戰士 + 魔法師 + 真女!


招迴避技有=無
係有得扔迴力標
馮盈盈死忠
引用
29/05/2026 14:20
抽晒送既羅德公主龍王卷
儲齊左3星盜賊裝了[sosad]

盜賊好用嗎?
我是用戰士 + 魔法師 + 真女!


招迴避技有=無
係有得扔迴力標

我打打下有時會用真女回血的 ^_^
馮盈盈死忠
引用
29/05/2026 14:20
抽晒送既羅德公主龍王卷
儲齊左3星盜賊裝了[sosad]

盜賊好用嗎?
我是用戰士 + 魔法師 + 真女!


我覺得盗賊要有金鏢才好用,不過for 二轉都係要練。

無抽過金鏢 >_<
馮盈盈死忠
引用
29/05/2026 14:21
Master
https://upload.hkgolden.media/comment/mpe1fdsa.qrwsqwcfx2x.4aj0k1xyw0j.1rq.jpg

痴撚線,點打?
關關打極都唔過 30000 >_<


都係LV 壓過去打。 我全隊(武,戰,魔)LV50去打。現在練緊第二職業了。

我上網見台灣仔 youtube 都有講第二職業,
咩叫第二職業?
我搵唔到資料 >_<
甚麼事
引用
29/05/2026 15:34
抽晒送既羅德公主龍王卷
儲齊左3星盜賊裝了[sosad]

盜賊好用嗎?
我是用戰士 + 魔法師 + 真女!


我覺得盗賊要有金鏢才好用,不過for 二轉都係要練。

無抽過金鏢 >_<


我都無金鏢 >_<
甚麼事
引用
29/05/2026 15:58
Master
https://upload.hkgolden.media/comment/mpe1fdsa.qrwsqwcfx2x.4aj0k1xyw0j.1rq.jpg

痴撚線,點打?
關關打極都唔過 30000 >_<


都係LV 壓過去打。 我全隊(武,戰,魔)LV50去打。現在練緊第二職業了。

我上網見台灣仔 youtube 都有講第二職業,
咩叫第二職業?
我搵唔到資料 >_<


DQ 一向有二轉。 如魔法使+僧侶=賢者。現在九成只要未開放轉職。
所以要練定其他職業。
你話YouTube 講嗰啲,係現在用DQ Walk 職業嚟估二轉路線。

【閒聊】分享一下Walk基本職業、上級職業、特級職業的圖片。
https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=83661&snA=573
馮盈盈死忠
引用
29/05/2026 16:21
Master
https://upload.hkgolden.media/comment/mpe1fdsa.qrwsqwcfx2x.4aj0k1xyw0j.1rq.jpg

痴撚線,點打?
關關打極都唔過 30000 >_<


都係LV 壓過去打。 我全隊(武,戰,魔)LV50去打。現在練緊第二職業了。

我上網見台灣仔 youtube 都有講第二職業,
咩叫第二職業?
我搵唔到資料 >_<


DQ 一向有二轉。 如魔法使+僧侶=賢者。現在九成只要未開放轉職。
所以要練定其他職業。
你話YouTube 講嗰啲,係現在用DQ Walk 職業嚟估二轉路線。

【閒聊】分享一下Walk基本職業、上級職業、特級職業的圖片。
https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=83661&snA=573

是說現在給的資源
一個職業都練不滿了
還要練第二個職業
然後再轉職上級職
這遊戲是叫勇者鬥惡農嗎 ^_^
馮盈盈死忠
引用
29/05/2026 16:23
抽晒送既羅德公主龍王卷
儲齊左3星盜賊裝了[sosad]

盜賊好用嗎?
我是用戰士 + 魔法師 + 真女!


我覺得盗賊要有金鏢才好用,不過for 二轉都係要練。

無抽過金鏢 >_<


我都無金鏢 >_<

我金屬史萊姆成日殺唔死 >_<
森巴狂迷
引用
29/05/2026 19:10
抽晒送既羅德公主龍王卷
儲齊左3星盜賊裝了[sosad]

盜賊好用嗎?
我是用戰士 + 魔法師 + 真女!


我覺得盗賊要有金鏢才好用,不過for 二轉都係要練。

無抽過金鏢 >_<


我都無金鏢 >_<

我金屬史萊姆成日殺唔死 >_<


金鏢係邊把[sosad]
甚麼事
引用
29/05/2026 20:01
Master
https://upload.hkgolden.media/comment/mpe1fdsa.qrwsqwcfx2x.4aj0k1xyw0j.1rq.jpg

痴撚線,點打?
關關打極都唔過 30000 >_<


都係LV 壓過去打。 我全隊(武,戰,魔)LV50去打。現在練緊第二職業了。

我上網見台灣仔 youtube 都有講第二職業,
咩叫第二職業?
我搵唔到資料 >_<


DQ 一向有二轉。 如魔法使+僧侶=賢者。現在九成只要未開放轉職。
所以要練定其他職業。
你話YouTube 講嗰啲,係現在用DQ Walk 職業嚟估二轉路線。

【閒聊】分享一下Walk基本職業、上級職業、特級職業的圖片。
https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=83661&snA=573

是說現在給的資源
一個職業都練不滿了
還要練第二個職業
然後再轉職上級職
這遊戲是叫勇者鬥惡農嗎 ^_^


練到LV50(max lv 55) 攞埋第二次職業永久加成就練另一職業。
甚麼事
引用
29/05/2026 20:06
抽晒送既羅德公主龍王卷
儲齊左3星盜賊裝了[sosad]

盜賊好用嗎?
我是用戰士 + 魔法師 + 真女!


我覺得盗賊要有金鏢才好用,不過for 二轉都係要練。

無抽過金鏢 >_<


我都無金鏢 >_<

我金屬史萊姆成日殺唔死 >_<



但我有金屬劍次次打清仲有幾秒正 :P
甚麼事
引用
29/05/2026 20:08
抽晒送既羅德公主龍王卷
儲齊左3星盜賊裝了[sosad]

盜賊好用嗎?
我是用戰士 + 魔法師 + 真女!


我覺得盗賊要有金鏢才好用,不過for 二轉都係要練。

無抽過金鏢 >_<


我都無金鏢 >_<

我金屬史萊姆成日殺唔死 >_<


金鏢係邊把[sosad]


屬史萊姆迴力,開服嗰時限定池。
覺得有啲飄
引用
02/06/2026 11:43
金屬武器池話咁快就復刻[sosad]
青山金比
引用
02/06/2026 18:18
講送禮,呢隻 game 同 G Gen 比真係好鬼度叔 [sosad]
還政於民
引用
02/06/2026 20:05
講送禮,呢隻 game 同 G Gen 比真係好鬼度叔 [sosad]

越大ip,越度叔[sosad]
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]