d裝好難抽
係新帳頭三日易出三星裝之後
基本上都好難 由其限定裝
玩落都係一個坑
不過都算近期好玩
真,講得好,算近期好玩!
不過真係運氣Game
抽到裝 爽YY
抽唔到 卡關卡到死

真,講得好,卡關卡到棄驚!
刷住記憶體先
儲夠石再抽
大推龍王池
差個盾先齊一套 >_<
唔好抽盾啦 無咩用
Btw 3次10 一件羅德都無

羅德盾今日改,對於我呢啲手腳不協調,羅德盾係有用,但不值課金抽。

我新account差龍王個盾。
羅德裝一件都無 ^_^
有龍王杖就得
遠程武唔同層次
是的,必殺技強得可怕 ^_^
BTW, 都係打唔贏第五章關卡20(5-20) Boss 邪惡蒼鷹 >_<