有無人玩勇者鬥惡龍破限亂鬥? - 香港高登
[登入]
甚麼事
引用
14/05/2026 22:46
仲未過到惡魔神官祠堂,
Lv37都唔夠時間打:-(

得兩個方法,一係抽到金屬迴旋鏢
一係繼續升level壓級

有金屬回力標呀,
次次打到一半血就夠鐘:-(
https://upload.hkgolden.media/comment/psayju22.kyfhxd2b4x1.t4io5c5f2wf.gnw.jpg


你個火焰頭唔比戰士用?有戰士專用數值加成。
馮盈盈死忠
引用
14/05/2026 23:14
仲未過到惡魔神官祠堂,
Lv37都唔夠時間打:-(

得兩個方法,一係抽到金屬迴旋鏢
一係繼續升level壓級

用女王鞭,鞭鳩佢!
蝌蚪x小鋼炮
引用
15/05/2026 03:42
打算用哂 d 鑽去 10 抽龍王系列 >_<

第3次10抽中左枚 ^_^

2次10抽中左空虛 屌:-(

本身裝備齊哂未?^_^

差一個頭
三個角都三星裝
岩岩上頭
再5次10抽 終於抽到龍王枚[fuck]
蝌蚪x小鋼炮
引用
15/05/2026 03:44
仲未過到惡魔神官祠堂,
Lv37都唔夠時間打:-(

得兩個方法,一係抽到金屬迴旋鏢
一係繼續升level壓級

用女王鞭,鞭鳩佢!

金屬唔夠力
要用光武 克屬打先得
用女王鞭 剩5秒過關O:-)
馮盈盈死忠
引用
15/05/2026 07:37
打算用哂 d 鑽去 10 抽龍王系列 >_<

第3次10抽中左枚 ^_^

2次10抽中左空虛 屌:-(

本身裝備齊哂未?^_^

差一個頭
三個角都三星裝
岩岩上頭
再5次10抽 終於抽到龍王枚[fuck]

清,好波!!
馮盈盈死忠
引用
15/05/2026 07:38
仲未過到惡魔神官祠堂,
Lv37都唔夠時間打:-(

得兩個方法,一係抽到金屬迴旋鏢
一係繼續升level壓級

用女王鞭,鞭鳩佢!

金屬唔夠力
要用光武 克屬打先得
用女王鞭 剩5秒過關O:-)

女王鞭,爽到癲 ^_^
dicksick孖妹
引用
15/05/2026 11:03
仲未過到惡魔神官祠堂,
Lv37都唔夠時間打:-(

要打爆啲土偶先扣到隻王血
森巴狂迷
引用
18/05/2026 13:56
d裝好難抽
覺得有啲飄
引用
18/05/2026 14:10
d裝好難抽

係新帳頭三日易出三星裝之後
基本上都好難 由其限定裝
馮盈盈死忠
引用
18/05/2026 14:17
我依家卡住第五章關卡20(5-20) Boss 邪惡蒼鷹 >_<
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSKvcKhY9gju7zYTvYDFKVfNV2MqfhspJ3rpg&s
馮盈盈死忠
引用
18/05/2026 14:17
厚血到仆街 >_<
覺得有啲飄
引用
18/05/2026 14:24
我依家卡住第五章關卡20(5-20) Boss 邪惡蒼鷹 >_<
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSKvcKhY9gju7zYTvYDFKVfNV2MqfhspJ3rpg&s

我主攻金屬鏢其他火劍水晶爪過
甚麼事
引用
18/05/2026 18:44
我依家卡住第五章關卡20(5-20) Boss 邪惡蒼鷹 >_<
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSKvcKhY9gju7zYTvYDFKVfNV2MqfhspJ3rpg&s


都係用Lv 壓過去。

另外你有無每個角色所有職業也練到 Lv20 up?
森巴狂迷
引用
18/05/2026 21:27
d裝好難抽

係新帳頭三日易出三星裝之後
基本上都好難 由其限定裝


玩落都係一個坑[sosad]
不過都算近期好玩
馮盈盈死忠
引用
19/05/2026 16:17
我依家卡住第五章關卡20(5-20) Boss 邪惡蒼鷹 >_<
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSKvcKhY9gju7zYTvYDFKVfNV2MqfhspJ3rpg&s

我主攻金屬鏢其他火劍水晶爪過

我沒有金屬鏢 >_<
馮盈盈死忠
引用
19/05/2026 16:17
我依家卡住第五章關卡20(5-20) Boss 邪惡蒼鷹 >_<
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSKvcKhY9gju7zYTvYDFKVfNV2MqfhspJ3rpg&s


都係用Lv 壓過去。

另外你有無每個角色所有職業也練到 Lv20 up?

下 !?!
原來要咁 !?!?!
馮盈盈死忠
引用
19/05/2026 16:18
d裝好難抽

係新帳頭三日易出三星裝之後
基本上都好難 由其限定裝


玩落都係一個坑[sosad]
不過都算近期好玩

真,講得好,算近期好玩!
馮盈盈死忠
引用
19/05/2026 21:52
我依家卡住第五章關卡20(5-20) Boss 邪惡蒼鷹 >_<
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSKvcKhY9gju7zYTvYDFKVfNV2MqfhspJ3rpg&s


都係用Lv 壓過去。

另外你有無每個角色所有職業也練到 Lv20 up?

下 !?!
原來要咁 !?!?!

大癲。
升左武鬥家二lv20後,永久+30靈巧,動作快到仆街 >_<
還政於民
引用
19/05/2026 22:18
d裝好難抽

係新帳頭三日易出三星裝之後
基本上都好難 由其限定裝


玩落都係一個坑[sosad]
不過都算近期好玩

真,講得好,算近期好玩!

動作驚好易收皮,制作成本好高
蝌蚪x小鋼炮
引用
19/05/2026 22:24
d裝好難抽

係新帳頭三日易出三星裝之後
基本上都好難 由其限定裝


玩落都係一個坑[sosad]
不過都算近期好玩

真,講得好,算近期好玩!

不過真係運氣Game
抽到裝 爽YY
抽唔到 卡關卡到死#cn#
馮盈盈死忠
引用
19/05/2026 22:32
d裝好難抽

係新帳頭三日易出三星裝之後
基本上都好難 由其限定裝


玩落都係一個坑[sosad]
不過都算近期好玩

真,講得好,算近期好玩!

不過真係運氣Game
抽到裝 爽YY
抽唔到 卡關卡到死#cn#

真,講得好,卡關卡到棄驚!
還政於民
引用
19/05/2026 22:33
d裝好難抽

係新帳頭三日易出三星裝之後
基本上都好難 由其限定裝


玩落都係一個坑[sosad]
不過都算近期好玩

真,講得好,算近期好玩!

不過真係運氣Game
抽到裝 爽YY
抽唔到 卡關卡到死#cn#

真,講得好,卡關卡到棄驚!

等戰力澎脹先過得唔得
蝌蚪x小鋼炮
引用
19/05/2026 22:46
d裝好難抽

係新帳頭三日易出三星裝之後
基本上都好難 由其限定裝


玩落都係一個坑[sosad]
不過都算近期好玩

真,講得好,算近期好玩!

不過真係運氣Game
抽到裝 爽YY
抽唔到 卡關卡到死#cn#

真,講得好,卡關卡到棄驚!

刷住記憶體先#cn#
儲夠石再抽
大推龍王池
甚麼事
引用
20/05/2026 16:09
隻game 都幾食電同搞到部機幾熱。
馮盈盈死忠
引用
20/05/2026 16:41
d裝好難抽

係新帳頭三日易出三星裝之後
基本上都好難 由其限定裝


玩落都係一個坑[sosad]
不過都算近期好玩

真,講得好,算近期好玩!

不過真係運氣Game
抽到裝 爽YY
抽唔到 卡關卡到死#cn#

真,講得好,卡關卡到棄驚!

等戰力澎脹先過得唔得

戰力唔會突然澎脹,煩死 >_<
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]