有無人玩勇者鬥惡龍破限亂鬥? - 香港高登
[登入]
甚麼事
引用
12/05/2026 17:43

個玩法係你開個AC俾淘寶條友,
佢過繼個AC去你個AC度,
我呢幾年買左好多game首抽AC都無問題,
你可以試下#hoho#


睇個樣都係0進度,刷首抽only
同自己重刷首抽有咩分別?

另外仲要比自己AC佢,好危險。
覺得有啲飄
引用
12/05/2026 18:47

個玩法係你開個AC俾淘寶條友,
佢過繼個AC去你個AC度,
我呢幾年買左好多game首抽AC都無問題,
你可以試下#hoho#


睇個樣都係0進度,刷首抽only
同自己重刷首抽有咩分別?

另外仲要比自己AC佢,好危險。

我都建議人買個最cheap嘅金屬回力鏢Account先開嚟玩
梁輝
引用
12/05/2026 18:52
唔係有兩件3星無限重抽咩?_?
甚麼事
引用
12/05/2026 19:48
唔係有兩件3星無限重抽咩?_?


嗰啲唔係SS武器
馮盈盈死忠
引用
12/05/2026 22:48
唔係有兩件3星無限重抽咩?_?

原來去到中段已經唔夠力 >_<
馮盈盈死忠
引用
12/05/2026 22:49
唔係有兩件3星無限重抽咩?_?


嗰啲唔係SS武器

我 DELETE Account 重玩了,煩死 >_<
馮盈盈死忠
引用
13/05/2026 10:17
打算用哂 d 鑽去 10 抽龍王系列 >_<
梁輝
引用
13/05/2026 12:46
打算用哂 d 鑽去 10 抽龍王系列 >_<


6抽 抽咗枚同袍

枝枚大招視覺效果係打人上天好睇。打惡魔神官之前隻豹 4Xlv 打到 1x 磨完打唔到惡魔神官:-(

果個火焰劍升爆咗 喺惡魔神官之前隻豹都係打唔入 :-(
馮盈盈死忠
引用
13/05/2026 13:54
打算用哂 d 鑽去 10 抽龍王系列 >_<


6抽 抽咗枚同袍

枝枚大招視覺效果係打人上天好睇。打惡魔神官之前隻豹 4Xlv 打到 1x 磨完打唔到惡魔神官:-(

果個火焰劍升爆咗 喺惡魔神官之前隻豹都係打唔入 :-(

我 restart >_<
開 game 主角有齊全身 3 星裝備 ^_^
甚麼事
引用
13/05/2026 18:17
打算用哂 d 鑽去 10 抽龍王系列 >_<


6抽 抽咗枚同袍

枝枚大招視覺效果係打人上天好睇。打惡魔神官之前隻豹 4Xlv 打到 1x 磨完打唔到惡魔神官:-(

果個火焰劍升爆咗 喺惡魔神官之前隻豹都係打唔入 :-(


那隻豹係要用遠程,近攻扣好少
蝌蚪x小鋼炮
引用
13/05/2026 18:27

個玩法係你開個AC俾淘寶條友,
佢過繼個AC去你個AC度,
我呢幾年買左好多game首抽AC都無問題,
你可以試下#hoho#


睇個樣都係0進度,刷首抽only
同自己重刷首抽有咩分別?

另外仲要比自己AC佢,好危險。

我都建議人買個最cheap嘅金屬回力鏢Account先開嚟玩

唔洗買呀嘛[sosad]
刷多幾次就有
覺得有啲飄
引用
13/05/2026 19:08

個玩法係你開個AC俾淘寶條友,
佢過繼個AC去你個AC度,
我呢幾年買左好多game首抽AC都無問題,
你可以試下#hoho#


睇個樣都係0進度,刷首抽only
同自己重刷首抽有咩分別?

另外仲要比自己AC佢,好危險。

我都建議人買個最cheap嘅金屬回力鏢Account先開嚟玩

唔洗買呀嘛[sosad]
刷多幾次就有

冇左個pool了
馮盈盈死忠
引用
13/05/2026 22:17
打算用哂 d 鑽去 10 抽龍王系列 >_<

第3次10抽中左枚 ^_^
馮盈盈死忠
引用
14/05/2026 14:58
過到關了 ^_^
蝌蚪x小鋼炮
引用
14/05/2026 15:31

個玩法係你開個AC俾淘寶條友,
佢過繼個AC去你個AC度,
我呢幾年買左好多game首抽AC都無問題,
你可以試下#hoho#


睇個樣都係0進度,刷首抽only
同自己重刷首抽有咩分別?

另外仲要比自己AC佢,好危險。

我都建議人買個最cheap嘅金屬回力鏢Account先開嚟玩

唔洗買呀嘛[sosad]
刷多幾次就有

冇左個pool了

會玩既應該刷好刷滿
遲玩既唔好買號啦 封好封滿[sosad]
蝌蚪x小鋼炮
引用
14/05/2026 15:32
打算用哂 d 鑽去 10 抽龍王系列 >_<

第3次10抽中左枚 ^_^

2次10抽中左空虛 屌:-(
馮盈盈死忠
引用
14/05/2026 16:04
打算用哂 d 鑽去 10 抽龍王系列 >_<

第3次10抽中左枚 ^_^

2次10抽中左空虛 屌:-(

本身裝備齊哂未?^_^
馮盈盈死忠
引用
14/05/2026 16:05

個玩法係你開個AC俾淘寶條友,
佢過繼個AC去你個AC度,
我呢幾年買左好多game首抽AC都無問題,
你可以試下#hoho#


睇個樣都係0進度,刷首抽only
同自己重刷首抽有咩分別?

另外仲要比自己AC佢,好危險。

我都建議人買個最cheap嘅金屬回力鏢Account先開嚟玩

唔洗買呀嘛[sosad]
刷多幾次就有

冇左個pool了

會玩既應該刷好刷滿
遲玩既唔好買號啦 封好封滿[sosad]

用「矛」打金屬史萊姆都清到 ⅔ ^_^
馮盈盈死忠
引用
14/05/2026 16:09
https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=83661&snA=477
【情報】今日下午官方開始大量封鎖帳號
官方於今日的更新之後, 大量封號
日版 國際版災情慘重 工作室哀鴻遍野
所以最近請勿去數字網買號 極高機率被鎖
買號被封的請記得去退款
還政於民
引用
14/05/2026 20:40
https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=83661&snA=477
【情報】今日下午官方開始大量封鎖帳號
官方於今日的更新之後, 大量封號
日版 國際版災情慘重 工作室哀鴻遍野
所以最近請勿去數字網買號 極高機率被鎖
買號被封的請記得去退款

退到咩
點呀?
引用
14/05/2026 21:17
仲未過到惡魔神官祠堂,
Lv37都唔夠時間打:-(
覺得有啲飄
引用
14/05/2026 21:35
仲未過到惡魔神官祠堂,
Lv37都唔夠時間打:-(

得兩個方法,一係抽到金屬迴旋鏢
一係繼續升level壓級
點呀?
引用
14/05/2026 21:39
仲未過到惡魔神官祠堂,
Lv37都唔夠時間打:-(

得兩個方法,一係抽到金屬迴旋鏢
一係繼續升level壓級

有金屬回力標呀,
次次打到一半血就夠鐘:-(
https://upload.hkgolden.media/comment/psayju22.kyfhxd2b4x1.t4io5c5f2wf.gnw.jpg
覺得有啲飄
引用
14/05/2026 21:44
仲未過到惡魔神官祠堂,
Lv37都唔夠時間打:-(

得兩個方法,一係抽到金屬迴旋鏢
一係繼續升level壓級

有金屬回力標呀,
次次打到一半血就夠鐘:-(
https://upload.hkgolden.media/comment/psayju22.kyfhxd2b4x1.t4io5c5f2wf.gnw.jpg

有金屬回力鏢嘅話,其他人有冇水晶爪?如果有你個被動技就有水晶箭,呢個技能溝Boss好多血,打關嗰時盡量攞冰箭,同埋冰箭反射,應該可以快啲打贏惡魔神官
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]