-叫會員買啲股票跌到仆街
-又話俾咗錢後可以幫到人哋避險,DLLM
-又鬧啲會員係born loser
-隻股票建議人買$130可以跌到$50都仲叫人溝覺得冇問題
去死啦,仆街
Guideway_Bus
26/04/2026 14:56
蕭氏可能犯咗“證監法規”:
冇“資產管理公司評論員牌照下,以免費或收費形式提供投資意見”。
蕭氏可能犯咗“證監法規”:
冇“資產管理公司評論員牌照下,以免費或收費形式提供投資意見”。
已經係通輯犯(自稱)
你係咪香港人?
你自己唔識聽燒山意見
唔好姓賴

-叫會員買啲股票跌到仆街
-又話俾咗錢後可以幫到人哋避險,DLLM
-又鬧啲會員係born loser
-隻股票建議人買$130可以跌到$50都仲叫人溝覺得冇問題
去死啦,仆街
個post邊度抄番嚟,我想去笑吓啲ON9仔

hello1267
26/04/2026 15:43
預測全對或全錯都好有價值,最驚時對時錯
Intel4核心
26/04/2026 15:52
識左BURNHILL 咁多年 佢講咩就係 跟對家係基本黎架啦
美股大部份股都有得借貨沽空
你做佢對家咪win win
又笑佢燈神,佢畀晒tips,畀你買對家都唔識,仲周圍同人講你自己係戇鳩仔
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
又笑佢燈神,佢畀晒tips,畀你買對家都唔識,仲周圍同人講你自己係戇鳩仔
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
利申:有係老燒到聽股票no.,贏緊錢
![[369]](/faces/369.gif)
McMurphy
26/04/2026 16:18
又笑佢燈神,佢畀晒tips,畀你買對家都唔識,仲周圍同人講你自己係戇鳩仔
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
利申:有係老燒到聽股票no.,贏緊錢
![[369]](/faces/369.gif)
邊隻股票
![[???]](/faces/wonder2.gif)
預測全對或全錯都好有價值,最驚時對時錯
燈神啲貼士明明勁準
係條友唔識買對家咁撚蠢
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
我見牛牛有人話佢推介avav
跌撚到仆街

出哂名燈神
仲跟燒山買股票
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
佢既實力真係唔可以睇少, 照計食住space X個勢應該唔差, 咁都跌返轉頭
我諗AVAV到依家都R爆頭
佢既實力真係唔可以睇少, 照計食住space X個勢應該唔差, 咁都跌返轉頭
我諗AVAV到依家都R爆頭
AVAV佢係高位放咗,之後再入。聽講佢AVAV無乜輸贏
又笑佢燈神,佢畀晒tips,畀你買對家都唔識,仲周圍同人講你自己係戇鳩仔
![[sosad]](/faces/sosad.gif)
利申:有係老燒到聽股票no.,贏緊錢
![[369]](/faces/369.gif)
邊隻股票
![[???]](/faces/wonder2.gif)
pltr 海力士,Tesla Nvda就大路嘢,可計可不計。
依家係tem坐艇,輸緊18%。
我都唔明啲人點解會輸

佢最近推vrt,已經升咗接近10%,我無跟。
另外我自己留意緊PDFS,有冇巴打都有留意哩隻?
佢全炒咪即係100%囉,無第三或四個結果,咁仲想點,呢50蚊抵比啦