[
登入
]
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
時事台
跟蕭若元買股票輸到仆街,千萬不要join佢$50 patreon
防守型前鋒
26/04/2026 21:46
我見牛牛有人話佢推介avav
跌撚到仆街
FC完
https://www.patreon.com/posts/mi-mi-cai-jing-2-139771427
AVAV得到佢既祝福後
由310上過417
跟住由417碌番落黎... 198
佢既實力真係唔可以睇少, 照計食住space X個勢應該唔差, 咁都跌返轉頭
我諗AVAV到依家都R爆頭
AVAV佢係高位放咗,之後再入。聽講佢AVAV無乜輸贏
AVAV同其他軍用無人機比, 真係大落後
桑拿我好熟
26/04/2026 22:37
我見牛牛有人話佢推介avav
跌撚到仆街
FC完
https://www.patreon.com/posts/mi-mi-cai-jing-2-139771427
AVAV得到佢既祝福後
由310上過417
跟住由417碌番落黎... 198
佢既實力真係唔可以睇少, 照計食住space X個勢應該唔差, 咁都跌返轉頭
我諗AVAV到依家都R爆頭
AVAV佢係高位放咗,之後再入。聽講佢AVAV無乜輸贏
AVAV同其他軍用無人機比, 真係大落後
我無研究無人機,只係印象中聽佢講過,300蚊左右入,400幾放咗,跟住再三百蚊左右入返,依家跌到200,拉上補下,無乜輸贏。
其實我都唔明啲人點解會輸到嗌晒救命,佢推tem pltr都係三四十蚊左右時推,正路條大數都仲係贏。rblx就真係輸到仆街,大約150蚊咁推,依家5x
桑拿我好熟
26/04/2026 22:39
大家成年人,有自己思考能力,唔係人哋叫你買乜就買乜,rblx我係一股都無買,睇唔透哩隻細蚊仔向嘅嘢有乜咁把炮,同埋遊戲股我不嬲唔睇好。
防守型前鋒
26/04/2026 23:32
我見牛牛有人話佢推介avav
跌撚到仆街
FC完
https://www.patreon.com/posts/mi-mi-cai-jing-2-139771427
AVAV得到佢既祝福後
由310上過417
跟住由417碌番落黎... 198
佢既實力真係唔可以睇少, 照計食住space X個勢應該唔差, 咁都跌返轉頭
我諗AVAV到依家都R爆頭
AVAV佢係高位放咗,之後再入。聽講佢AVAV無乜輸贏
AVAV同其他軍用無人機比, 真係大落後
我無研究無人機,只係印象中聽佢講過,300蚊左右入,400幾放咗,跟住再三百蚊左右入返,依家跌到200,拉上補下,無乜輸贏。
其實我都唔明啲人點解會輸到嗌晒救命,佢推tem pltr都係三四十蚊左右時推,正路條大數都仲係贏。rblx就真係輸到仆街,大約150蚊咁推,依家5x
avav被onds搶晒風頭
阿魯卡(半退)
26/04/2026 23:47
黃絲KOL 你都信
全部老千底
無左D錢算你好運
好多坐晒監
阿魯卡(半退)
27/04/2026 00:01
蕭氏可能犯咗“證監法規”:
冇“資產管理公司評論員牌照下,以免費或收費形式提供投資意見”。
係, 的確係嚴重犯法
貼士個D都係
所以我從不會比投資意見
而且 真係搵到錢都唔會益你, 也不會派街,
無咁大隻蛤乸隨街跳
冷靜啲
27/04/2026 00:11
燒山比人叫燈神至少十年,仲跟佢買一定係弱智
桑拿我好熟
27/04/2026 01:12
蕭氏可能犯咗“證監法規”:
冇“資產管理公司評論員牌照下,以免費或收費形式提供投資意見”。
係, 的確係嚴重犯法
貼士個D都係
所以我從不會比投資意見
而且 真係搵到錢都唔會益你, 也不會派街,
無咁大隻蛤乸隨街跳
證監就算撚數喇,睇下痕大單嘢
仲買大陸股嘅都戇鳩
阿魯卡(半退)
27/04/2026 01:42
蕭氏可能犯咗“證監法規”:
冇“資產管理公司評論員牌照下,以免費或收費形式提供投資意見”。
係, 的確係嚴重犯法
貼士個D都係
所以我從不會比投資意見
而且 真係搵到錢都唔會益你, 也不會派街,
無咁大隻蛤乸隨街跳
證監就算撚數喇,睇下痕大單嘢
仲買大陸股嘅都戇鳩
騰訊 輸贏左
阿魯卡(半退)
27/04/2026 01:42
蕭氏可能犯咗“證監法規”:
冇“資產管理公司評論員牌照下,以免費或收費形式提供投資意見”。
係, 的確係嚴重犯法
貼士個D都係
所以我從不會比投資意見
而且 真係搵到錢都唔會益你, 也不會派街,
無咁大隻蛤乸隨街跳
證監就算撚數喇,睇下痕大單嘢
仲買大陸股嘅都戇鳩
騰訊 我贏左
阿魯卡(半退)
27/04/2026 01:44
蕭氏可能犯咗“證監法規”:
冇“資產管理公司評論員牌照下,以免費或收費形式提供投資意見”。
係, 的確係嚴重犯法
貼士個D都係
所以我從不會比投資意見
而且 真係搵到錢都唔會益你, 也不會派街,
無咁大隻蛤乸隨街跳
證監就算撚數喇,睇下痕大單嘢
仲買大陸股嘅都戇鳩
騰訊 我贏左
不過唔係我買 , 屋企買我夾
阿魯卡(半退)
27/04/2026 01:52
蕭氏可能犯咗“證監法規”:
冇“資產管理公司評論員牌照下,以免費或收費形式提供投資意見”。
係, 的確係嚴重犯法
貼士個D都係
所以我從不會比投資意見
而且 真係搵到錢都唔會益你, 也不會派街,
無咁大隻蛤乸隨街跳
證監就算撚數喇,睇下痕大單嘢
仲買大陸股嘅都戇鳩
騰訊 我贏左
不過唔係我買 , 屋企買我夾
注 : 好耐之前
防守型前鋒
27/04/2026 02:20
蕭氏可能犯咗“證監法規”:
冇“資產管理公司評論員牌照下,以免費或收費形式提供投資意見”。
係, 的確係嚴重犯法
貼士個D都係
所以我從不會比投資意見
而且 真係搵到錢都唔會益你, 也不會派街,
無咁大隻蛤乸隨街跳
證監就算撚數喇,睇下痕大單嘢
仲買大陸股嘅都戇鳩
騰訊 我贏左
不過唔係我買 , 屋企買我夾
注 : 好耐之前
我影埋證書上黎
你就話我假
你自己就乜撚都冇
狗噏自己買咗700就當係
大佬,唔好癲到咁Y
撚屌奇俠
27/04/2026 02:31
over001
27/04/2026 02:41
-叫會員買啲股票跌到仆街
-又話俾咗錢後可以幫到人哋避險,DLLM
-又鬧啲會員係born loser
-隻股票建議人買$130可以跌到$50都仲叫人溝覺得冇問題
去死啦,仆街
-叫會員買啲股票跌到HiHi
燈山好野
CssFire
27/04/2026 03:05
still,,believe,,this,,Moron
斷氣流大師兄
27/04/2026 07:40
黃絲KOL 你都信
全部老千底
無左D錢算你好運
好多坐晒監
唔信阿魯白卡一齊做美元定期就抵死啦
防守型前鋒
27/04/2026 11:49
蕭氏可能犯咗“證監法規”:
冇“資產管理公司評論員牌照下,以免費或收費形式提供投資意見”。
係, 的確係嚴重犯法
貼士個D都係
所以我從不會比投資意見
而且 真係搵到錢都唔會益你, 也不會派街,
無咁大隻蛤乸隨街跳
大陸痴線佬阿魯卡又7到喊~
證監打擊既係「經營受規管活動的
業務
」
係討論區講下自己睇法
又點撚樣算「業務」呀
阿魯卡(半退)
27/04/2026 12:33
又笑佢燈神,佢畀晒tips,畀你買對家都唔識,仲周圍同人講你自己係戇鳩仔
唔係樓主 , 佢只係出POST
阿魯卡(半退)
27/04/2026 12:35
跟蕭若元買股票輸到仆街,
千萬不要join佢$50 patreon
50 應該係美元
大家要注意
污肛自吻
27/04/2026 12:39
跟佢要反向架喎你識唔識先
太平洋道人
27/04/2026 12:42
唔反方向操作?
阿魯卡(半退)
27/04/2026 12:46
唔反方向操作?
有人跟蕭若元買股票輸到仆街
唔應該話燈神就淡化件事
防守型前鋒
27/04/2026 12:49
蕭氏可能犯咗“證監法規”:
冇“資產管理公司評論員牌照下,以免費或收費形式提供投資意見”。
係, 的確係嚴重犯法
貼士個D都係
所以我從不會比投資意見
而且 真係搵到錢都唔會益你, 也不會派街,
無咁大隻蛤乸隨街跳
大陸痴線佬阿魯卡又7到喊~
證監打擊既係「經營受規管活動的
業務
」
係討論區講下自己睇法
又點撚樣算「業務」呀
7咗就扮睇唔到
防守型前鋒
27/04/2026 12:50
唔反方向操作?
有人跟蕭若元買股票輸到仆街
唔應該話燈神就淡化件事
香港有邊個唔知條友係燈神
呀... sorry ... 我唔記得咗你係大陸仔
上一頁
下一頁
時事台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
時事台
回覆
留名
時事台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]