跟蕭若元買股票輸到仆街,千萬不要join佢$50 patreon - 香港高登
[登入]
東芝bam明
引用
26/04/2026 14:39
-叫會員買啲股票跌到仆街
-又話俾咗錢後可以幫到人哋避險,DLLM
-又鬧啲會員係born loser
-隻股票建議人買$130可以跌到$50都仲叫人溝覺得冇問題

去死啦,仆街
Guideway_Bus
引用
26/04/2026 14:56
蕭氏可能犯咗“證監法規”:
冇“資產管理公司評論員牌照下,以免費或收費形式提供投資意見”。
民主歌星獻忠
引用
26/04/2026 15:02
蕭氏可能犯咗“證監法規”:
冇“資產管理公司評論員牌照下,以免費或收費形式提供投資意見”。

已經係通輯犯(自稱)
永恆秩序
引用
26/04/2026 15:11
你係咪香港人?
你自己唔識聽燒山意見
唔好姓賴#no#
斷氣流大師兄
引用
26/04/2026 15:12
-叫會員買啲股票跌到仆街
-又話俾咗錢後可以幫到人哋避險,DLLM
-又鬧啲會員係born loser
-隻股票建議人買$130可以跌到$50都仲叫人溝覺得冇問題

去死啦,仆街

個post邊度抄番嚟,我想去笑吓啲ON9仔:)
Peach
引用
26/04/2026 15:16
-叫會員買啲股票跌到仆街
-又話俾咗錢後可以幫到人哋避險,DLLM
-又鬧啲會員係born loser
-隻股票建議人買$130可以跌到$50都仲叫人溝覺得冇問題

去死啦,仆街

個post邊度抄番嚟,我想去笑吓啲ON9仔:)

https://lihkg.com/thread/4098031/page/1

識買一定買對家
淺草妖雞
引用
26/04/2026 15:21
-叫會員買啲股票跌到仆街
-又話俾咗錢後可以幫到人哋避險,DLLM
-又鬧啲會員係born loser
-隻股票建議人買$130可以跌到$50都仲叫人溝覺得冇問題

去死啦,仆街

個post邊度抄番嚟,我想去笑吓啲ON9仔:)

https://lihkg.com/thread/4098031/page/1

識買一定買對家




自己唔識走去唱人,冇品
hello1267
引用
26/04/2026 15:43
預測全對或全錯都好有價值,最驚時對時錯
Intel4核心
引用
26/04/2026 15:52
-叫會員買啲股票跌到仆街
-又話俾咗錢後可以幫到人哋避險,DLLM
-又鬧啲會員係born loser
-隻股票建議人買$130可以跌到$50都仲叫人溝覺得冇問題

去死啦,仆街

個post邊度抄番嚟,我想去笑吓啲ON9仔:)

https://lihkg.com/thread/4098031/page/1

識買一定買對家




自己唔識走去唱人,冇品

識左BURNHILL 咁多年 佢講咩就係 跟對家係基本黎架啦
有霸氣
引用
26/04/2026 15:55
美股大部份股都有得借貨沽空
你做佢對家咪win win
桑拿我好熟
引用
26/04/2026 15:57
又笑佢燈神,佢畀晒tips,畀你買對家都唔識,仲周圍同人講你自己係戇鳩仔[sosad]
桑拿我好熟
引用
26/04/2026 15:58
又笑佢燈神,佢畀晒tips,畀你買對家都唔識,仲周圍同人講你自己係戇鳩仔[sosad]

利申:有係老燒到聽股票no.,贏緊錢[369]
McMurphy
引用
26/04/2026 16:18
又笑佢燈神,佢畀晒tips,畀你買對家都唔識,仲周圍同人講你自己係戇鳩仔[sosad]

利申:有係老燒到聽股票no.,贏緊錢[369]

邊隻股票 [???]
巧仁
引用
26/04/2026 16:37
On9 不嬲要反向
發到豬頭。。。
我的妹妹很少
引用
26/04/2026 16:41
預測全對或全錯都好有價值,最驚時對時錯

燈神啲貼士明明勁準
係條友唔識買對家咁撚蠢[sosad]
防守型前鋒
引用
26/04/2026 17:00
我見牛牛有人話佢推介avav
跌撚到仆街O:-)
防守型前鋒
引用
26/04/2026 17:03
我見牛牛有人話佢推介avav
跌撚到仆街O:-)


FC完:)
https://www.patreon.com/posts/mi-mi-cai-jing-2-139771427

AVAV得到佢既祝福後
由310上過417
跟住由417碌番落黎... 198O:-)
粗人敵卡
引用
26/04/2026 17:11
出哂名燈神
仲跟燒山買股票[sosad]
DAVOUT
引用
26/04/2026 17:17
我見牛牛有人話佢推介avav
跌撚到仆街O:-)


FC完:)
https://www.patreon.com/posts/mi-mi-cai-jing-2-139771427

AVAV得到佢既祝福後
由310上過417
跟住由417碌番落黎... 198O:-)

佢既實力真係唔可以睇少, 照計食住space X個勢應該唔差, 咁都跌返轉頭
我諗AVAV到依家都R爆頭
bog
引用
26/04/2026 18:14
燈神唔係咁用
桑拿我好熟
引用
26/04/2026 19:51
我見牛牛有人話佢推介avav
跌撚到仆街O:-)


FC完:)
https://www.patreon.com/posts/mi-mi-cai-jing-2-139771427

AVAV得到佢既祝福後
由310上過417
跟住由417碌番落黎... 198O:-)

佢既實力真係唔可以睇少, 照計食住space X個勢應該唔差, 咁都跌返轉頭
我諗AVAV到依家都R爆頭

AVAV佢係高位放咗,之後再入。聽講佢AVAV無乜輸贏
煲顛茶
引用
26/04/2026 19:52
都2026年[sosad]sq [sosad]sq [sosad]sq
桑拿我好熟
引用
26/04/2026 19:53
又笑佢燈神,佢畀晒tips,畀你買對家都唔識,仲周圍同人講你自己係戇鳩仔[sosad]

利申:有係老燒到聽股票no.,贏緊錢[369]

邊隻股票 [???]

pltr 海力士,Tesla Nvda就大路嘢,可計可不計。
依家係tem坐艇,輸緊18%。
我都唔明啲人點解會輸#cn#
桑拿我好熟
引用
26/04/2026 20:01
佢最近推vrt,已經升咗接近10%,我無跟。
另外我自己留意緊PDFS,有冇巴打都有留意哩隻?
胡燃塗
引用
26/04/2026 20:45
燒山為x主出唔少力 唔好咁
銘倫大印銀紙
引用
26/04/2026 21:03
佢全炒咪即係100%囉,無第三或四個結果,咁仲想點,呢50蚊抵比啦
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]