[
登入
]
下一頁
上班台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
上班台
要失業了
窮極一生
22/04/2026 01:51
好迷惘
拆雲
22/04/2026 01:57
窮極一生
22/04/2026 02:12
準備加入失業大軍 訓唔著
善逸(失業)
22/04/2026 02:12
加油呀
我而家果份冇加過人工...入去果陣已經underpay過出面2-3k
明白成個行業個環境好差,
但唔轉又冇得加,
轉又驚下一份遇著西工
尤其之前做親 一係公司西,一係腦細西,
呢間算係咁...
入去14日al 又有醫保牙醫果d
但係業積唔好, 唔洗諗加人工, 上年連bonus 都冇出
窮極一生
22/04/2026 02:24
加油呀
我而家果份冇加過人工...入去果陣已經underpay過出面2-3k
明白成個行業個環境好差,
但唔轉又冇得加,
轉又驚下一份遇著西工
尤其之前做親 一係公司西,一係腦細西,
呢間算係咁...
入去14日al 又有醫保牙醫果d
但係業積唔好, 唔洗諗加人工, 上年連bonus 都冇出
轉左都無得加 反而要你減人工
有同事自己減幾千蚊人工成功搵到工
唉 好灰
平澤唯中野梓
22/04/2026 02:28
唞吓未嘗唔係一件好事
只知戰鬥而已
22/04/2026 02:32
加油呀
我而家果份冇加過人工...入去果陣已經underpay過出面2-3k
明白成個行業個環境好差,
但唔轉又冇得加,
轉又驚下一份遇著西工
尤其之前做親 一係公司西,一係腦細西,
呢間算係咁...
入去14日al 又有醫保牙醫果d
但係業積唔好, 唔洗諗加人工, 上年連bonus 都冇出
加油
人工同能力係正相關
但唔係必然高人工就高能力
窮極一生
22/04/2026 02:35
唞吓未嘗唔係一件好事
唉 我朋友上年9月無得做走左去唞,到依家都未搵到工
今日晏就同佢傾完電話,越傾越sad
食小D膠啦
22/04/2026 02:41
唞吓未嘗唔係一件好事
唉 我朋友上年9月無得做走左去唞,到依家都未搵到工
今日晏就同佢傾完電話,越傾越sad
搵唔到 定唔岩心水唔想做呀
CssFire
22/04/2026 03:01
加入有錢佬唔打工行列
窮極一生
22/04/2026 16:35
唞吓未嘗唔係一件好事
唉 我朋友上年9月無得做走左去唞,到依家都未搵到工
今日晏就同佢傾完電話,越傾越sad
搵唔到 定唔岩心水唔想做呀
搵唔到呀 有interview但好少,好多都無回音
個市好靜 感覺上比Covid果段時間仲要靜好多
啲agent 都無乜工係手
我其實自己上年7月有搵下工,得閒有望住幾間大野啲job opening ,但到依家都係得果幾份post
窮極一生
22/04/2026 16:36
加入有錢佬唔打工行列
有錢佬唔打工有收入
窮人唔打工無收入
酒筲箕
22/04/2026 16:49
樓主做邊行?
白粉電子報
22/04/2026 16:52
RICH
濶過西隧
22/04/2026 16:59
一生爸唔好亂諗嘢
要正面啲
依家呢個時勢絕對難搵工喇
又有外勞
生意又唔好
安慰說話都係千偏一律
唔講啲老土嘢
如果唔洗養家供樓都還可以
見步行步啦
祝福你
啤酒怪獸
22/04/2026 17:49
我都3月31日約滿後,冇得喺工作咗13年嘅舊公司返工,之後4月6日開始返出嚟打拼,以前一個月返18日咁上下,月入五皮up,而家跳返出嚟返一日得一日人工。
彈性咗、自由咗,但感覺冇以前咁穩定,所以有工開都會返,叫做有兩個門口可以兩邊走。暫時睇落都會夠嘢做,唔使驚失業,但辛苦過以前好多,但搵得又會多過以前,好矛盾
只知戰鬥而已
23/04/2026 00:44
我都3月31日約滿後,冇得喺工作咗13年嘅舊公司返工,之後4月6日開始返出嚟打拼,以前一個月返18日咁上下,月入五皮up,而家跳返出嚟返一日得一日人工。
彈性咗、自由咗,但感覺冇以前咁穩定,所以有工開都會返,叫做有兩個門口可以兩邊走。暫時睇落都會夠嘢做,唔使驚失業,但辛苦過以前好多,但搵得又會多過以前,好矛盾
抵你死啤狗
呃納稅人錢咁耐
平澤唯中野梓
23/04/2026 01:05
我都3月31日約滿後,冇得喺工作咗13年嘅舊公司返工,之後4月6日開始返出嚟打拼,以前一個月返18日咁上下,月入五皮up,而家跳返出嚟返一日得一日人工。
彈性咗、自由咗,但感覺冇以前咁穩定,所以有工開都會返,叫做有兩個門口可以兩邊走。暫時睇落都會夠嘢做,唔使驚失業,但辛苦過以前好多,但搵得又會多過以前,好矛盾
18日 5皮
啤酒怪獸
23/04/2026 06:11
我都3月31日約滿後,冇得喺工作咗13年嘅舊公司返工,之後4月6日開始返出嚟打拼,以前一個月返18日咁上下,月入五皮up,而家跳返出嚟返一日得一日人工。
彈性咗、自由咗,但感覺冇以前咁穩定,所以有工開都會返,叫做有兩個門口可以兩邊走。暫時睇落都會夠嘢做,唔使驚失業,但辛苦過以前好多,但搵得又會多過以前,好矛盾
18日 5皮
之前份工,四五天工作週,即係今星期返4日,下星期返5日,加埋一年有23日AL,平均計,其實一個月返16日咁上下
我伴我閒談
23/04/2026 06:13
我都3月31日約滿後,冇得喺工作咗13年嘅舊公司返工,之後4月6日開始返出嚟打拼,以前一個月返18日咁上下,月入五皮up,而家跳返出嚟返一日得一日人工。
彈性咗、自由咗,但感覺冇以前咁穩定,所以有工開都會返,叫做有兩個門口可以兩邊走。暫時睇落都會夠嘢做,唔使驚失業,但辛苦過以前好多,但搵得又會多過以前,好矛盾
18日 5皮
之前份工,四五天工作週,即係今星期返4日,下星期返5日,加埋一年有23日AL,平均計,其實一個月返16日咁上下
報應黎喇啤狗
嘆咁耐唔駛受返咩
等你4,50歲先做到五勞七傷晚年悽涼
啤酒怪獸
23/04/2026 06:24
最叻都係#679772,輕度弱智、喺巴士瀨屎、月入$13000嘅12碼看更、45歲智商83
成個地球冇人夠佢叻
ひなの迴響
23/04/2026 06:53
我都年頭搵,前幾日先搵到,但係一返就知西公司
還政於民
23/04/2026 07:23
我都3月31日約滿後,冇得喺工作咗13年嘅舊公司返工,之後4月6日開始返出嚟打拼,以前一個月返18日咁上下,月入五皮up,而家跳返出嚟返一日得一日人工。
彈性咗、自由咗,但感覺冇以前咁穩定,所以有工開都會返,叫做有兩個門口可以兩邊走。暫時睇落都會夠嘢做,唔使驚失業,但辛苦過以前好多,但搵得又會多過以前,好矛盾
以為係鐵飯碗,點知都係要失業
Relativity
23/04/2026 08:21
我都3月31日約滿後,冇得喺工作咗13年嘅舊公司返工,之後4月6日開始返出嚟打拼,以前一個月返18日咁上下,月入五皮up,而家跳返出嚟返一日得一日人工。
彈性咗、自由咗,但感覺冇以前咁穩定,所以有工開都會返,叫做有兩個門口可以兩邊走。暫時睇落都會夠嘢做,唔使驚失業,但辛苦過以前好多,但搵得又會多過以前,好矛盾
以為係鐵飯碗,點知都係要失業
而家香港咩都有可能發生
啤酒怪獸
23/04/2026 08:40
我都3月31日約滿後,冇得喺工作咗13年嘅舊公司返工,之後4月6日開始返出嚟打拼,以前一個月返18日咁上下,月入五皮up,而家跳返出嚟返一日得一日人工。
彈性咗、自由咗,但感覺冇以前咁穩定,所以有工開都會返,叫做有兩個門口可以兩邊走。暫時睇落都會夠嘢做,唔使驚失業,但辛苦過以前好多,但搵得又會多過以前,好矛盾
以為係鐵飯碗,點知都係要失業
而家香港咩都有可能發生
舊公司借頭借路,捉啲舊同事錯處,我走之前炒咗4個,走之後炒咗2個,另外有3個喺我約滿離職前遞信走,早幾日聽舊同事講有2個又遞信走
根本就係大環境唔好,逼人走咁,佢哋話我算最好,叫做約滿和平分手,走都有筆錢拎返,佢哋俾人炒,遞信果啲乜都冇
宅度宅
23/04/2026 08:46
我上份工,18日 AL,有medic,返深水埗市區
公司執笠
三個月之後搵到份
人工多1k,得返10日AL,無medic,返荃灣山區
下一頁
上班台
第 1 頁
第 2 頁
第 3 頁
第 4 頁
第 5 頁
第 6 頁
第 7 頁
第 8 頁
第 9 頁
上班台
回覆
留名
上班台
前往
電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions
[email protected]