要失業了 - 香港高登
[登入]
還政於民
引用
19/06/2026 07:52
都淆淆地會失業,已經每個月減咗幾K

所以而家搵工真係要搵份唔會咁容易俾AI、機械人、外勞,取代嘅工作。
好多文職坐寫字樓嘅,好容易俾AI取代xx(
連地盤都推行緊啲咩油漆機械人、燒焊機械人,科技進步唔係唔好,但取代晒人類工作嘅時候,咁就真係躺平等死。

屌,你講到有得揀做邊行咁[sosad]

藍領先多野揀,例如清潔,保安,地盤,廚房,維修,揸車,
不過人到中年,好難由新仔做起
還政於民
引用
19/06/2026 07:53
失業太耐, 搵下 炒散做

頂到做倉, 出面個價好似600蚊一天

我見有 坐完監的馬夫做

出 現金糧那些


做倉得450一日, 整親埋條腰骨
一個人執個大貨櫃:-(
D呀叔係運輸帶到嘟貨個位最爽

450 有點少, 同埋 應該惡做, 你說得對, 一整親就麻煩

乜倉出450咁少#oh#
步兵都唔止呢個價啦


天水圍果個
做左三日整親隻腰[banghead]
散工有人抽水 比人食左錢

真係唔好做倉,一世都低人工,真係揾唔到野做先好做
啤酒怪獸
引用
19/06/2026 08:14
失業太耐, 搵下 炒散做

頂到做倉, 出面個價好似600蚊一天

我見有 坐完監的馬夫做

出 現金糧那些


做倉得450一日, 整親埋條腰骨
一個人執個大貨櫃:-(
D呀叔係運輸帶到嘟貨個位最爽

450 有點少, 同埋 應該惡做, 你說得對, 一整親就麻煩

乜倉出450咁少#oh#
步兵都唔止呢個價啦


天水圍果個
做左三日整親隻腰[banghead]
散工有人抽水 比人食左錢

真係唔好做倉,一世都低人工,真係揾唔到野做先好做

當年我入CIC教書之前,跟細妹啲朋友做咗4個月電子倉,頹廢人生[sosad]
諗唔到佢哋點生活,所謂嘅主管$11K,經理$16K,果時係2013年[sosad]
啤酒怪獸
引用
19/06/2026 08:15
都淆淆地會失業,已經每個月減咗幾K

所以而家搵工真係要搵份唔會咁容易俾AI、機械人、外勞,取代嘅工作。
好多文職坐寫字樓嘅,好容易俾AI取代xx(
連地盤都推行緊啲咩油漆機械人、燒焊機械人,科技進步唔係唔好,但取代晒人類工作嘅時候,咁就真係躺平等死。

屌,你講到有得揀做邊行咁[sosad]

藍領先多野揀,例如清潔,保安,地盤,廚房,維修,揸車,
不過人到中年,好難由新仔做起

考慮緊考個低級公務員或者做保安,安安穩穩咁做到65歲就算:-(
還政於民
引用
19/06/2026 08:18
失業太耐, 搵下 炒散做

頂到做倉, 出面個價好似600蚊一天

我見有 坐完監的馬夫做

出 現金糧那些


做倉得450一日, 整親埋條腰骨
一個人執個大貨櫃:-(
D呀叔係運輸帶到嘟貨個位最爽

450 有點少, 同埋 應該惡做, 你說得對, 一整親就麻煩

乜倉出450咁少#oh#
步兵都唔止呢個價啦


天水圍果個
做左三日整親隻腰[banghead]
散工有人抽水 比人食左錢

真係唔好做倉,一世都低人工,真係揾唔到野做先好做

當年我入CIC教書之前,跟細妹啲朋友做咗4個月電子倉,頹廢人生[sosad]
諗唔到佢哋點生活,所謂嘅主管$11K,經理$16K,果時係2013年[sosad]

地盤靚仔都人工過經理[sosad]
啤酒怪獸
引用
19/06/2026 08:25
失業太耐, 搵下 炒散做

頂到做倉, 出面個價好似600蚊一天

我見有 坐完監的馬夫做

出 現金糧那些


做倉得450一日, 整親埋條腰骨
一個人執個大貨櫃:-(
D呀叔係運輸帶到嘟貨個位最爽

450 有點少, 同埋 應該惡做, 你說得對, 一整親就麻煩

乜倉出450咁少#oh#
步兵都唔止呢個價啦


天水圍果個
做左三日整親隻腰[banghead]
散工有人抽水 比人食左錢

真係唔好做倉,一世都低人工,真係揾唔到野做先好做

當年我入CIC教書之前,跟細妹啲朋友做咗4個月電子倉,頹廢人生[sosad]
諗唔到佢哋點生活,所謂嘅主管$11K,經理$16K,果時係2013年[sosad]

地盤靚仔都人工過經理[sosad]

所以我咪難以理解佢哋點生活,仲要唔係後生仔,當時佢哋都四十幾五十歲人:-(
還政於民
引用
19/06/2026 08:37
失業太耐, 搵下 炒散做

頂到做倉, 出面個價好似600蚊一天

我見有 坐完監的馬夫做

出 現金糧那些


做倉得450一日, 整親埋條腰骨
一個人執個大貨櫃:-(
D呀叔係運輸帶到嘟貨個位最爽

450 有點少, 同埋 應該惡做, 你說得對, 一整親就麻煩

乜倉出450咁少#oh#
步兵都唔止呢個價啦


天水圍果個
做左三日整親隻腰[banghead]
散工有人抽水 比人食左錢

真係唔好做倉,一世都低人工,真係揾唔到野做先好做

當年我入CIC教書之前,跟細妹啲朋友做咗4個月電子倉,頹廢人生[sosad]
諗唔到佢哋點生活,所謂嘅主管$11K,經理$16K,果時係2013年[sosad]

地盤靚仔都人工過經理[sosad]

所以我咪難以理解佢哋點生活,仲要唔係後生仔,當時佢哋都四十幾五十歲人:-(

我又係差唔多時間做裝修靚仔,果時好景,管工請咗兩個以前做倉嘅中年阿叔做裝修靚仔,
我同佢傾計,佢地都話裝修靚仔人工都好過做倉[sosad]
窮極一生
引用
19/06/2026 10:16
失業太耐, 搵下 炒散做

頂到做倉, 出面個價好似600蚊一天

我見有 坐完監的馬夫做

出 現金糧那些


做倉得450一日, 整親埋條腰骨
一個人執個大貨櫃:-(
D呀叔係運輸帶到嘟貨個位最爽

450 有點少, 同埋 應該惡做, 你說得對, 一整親就麻煩

乜倉出450咁少#oh#
步兵都唔止呢個價啦


天水圍果個
做左三日整親隻腰[banghead]
散工有人抽水 比人食左錢

比蛇頭食無計,不過得450係阿姐價
你仲要整親,搬既野好重定唔慣?


岩岩都應付到,長時間係咁搬體力唔夠
啲貨好重,下下膝頭哥彎完再升起,頂唔順
有啲貨睇起黎唔重,就彎腰去拎就整親條腰
前往 電腦版網頁
© 2026 HKGolden.com. All Rights Reserved.
Terms and Conditions     [email protected]